Camping L' Escapade

8,7

36 reviews over Camping L' Escapade in het Nederlands

Patrick Pauwels
6-10-2018

Zeer nette camping. De eigenaars deden er alles aan om hun camping inorde te houden. Zeer ruime plaatsen en 's avonds was het rustig en stil we waren uitgerust terug huiswaarts gekeerd. De camping heeft een zwmbad en 2 waterglijbanen. Er zijn zelfs springkastelen aanwezig, verschillende pingpongtafels overdekt een speeltuin, voetbalveld, tennisveld n basketbalveld. Het eten op de menukaart is niet groot maar wel erg lekker voor zijn prijs en ook al gingen we met 30 man eten we hebben niet lang moeten wachten het ging vlot vooruit en met de glimlach. Het is zeker een camping om terug te gaan. We hebben daar verschillende uitstappen gedaan maar alles gebeurde met de wagen Bayeux, Port au Bessin, Le mont st Michel, Caen, het Amerikaans kerkhof en natuurlijk ook een Duits kerkhof dat er sober bij ligt tegenover het Amerikaanse waar met geld tegenaan gesmeten wordt. Normandie is een aanrader ook al doe je vele kilometers in de omtrek. Top

DARBON Agnès
19-8-2018

Mooie camping een fijne vakantie gehad!

Robin
11-8-2018

Mooie camping! Grote plekken mooi speeltuintje. Restaurant krijgt een 6 van ons helaas. Had lasangne besteld en kwam zwart aangebrand op tafel en met kaas verdoezeld. Dus echt bewust op gediend. Dit kan je niet aanbieden. Ik kwam net aan dus geen zin om daar over te klagen dus heb het zwart eraf gehaald en de rest opgegeten. Heb het geaccepteerd. En de koffie was oploskoffie zakje capuccino voor €2,60 moesten wij erg om lachen . Tip schenk echte koffie dan hadden wij elke dag een koffie op het terras gedronken. Locatie van het terras is perfect dus maak er wat moois van goed restaurant verdient extra. Zwembad was leuk en gezellig water was wat te warm niet zo lekker maar is persoonlijk. Tip doe sticker op de ramen bij de deuren heb veel kinderen tegen de ramen zien rennen omdat ze de opening niet zagen. Glijbanen waren erg leuk. Tip voor de bar kleine Engelse les is handig voor het personeel.. vind voor een 4 sterren camping dat dat er wel bij hoort. Verder een fijne vakantie gehad heerlijk geslapen fijne rustige camping..

Fijne camping

blom
10-8-2018

prima nette camping. vriendelijk, behulpzaam personeel. Lekker gelegen op het platteland dichtbij bayeux en dichtbij de stranden.

Goede visgelegenheid, 3x per week eten op de camping mogelijk. gemengd qua nationaliteiten, meerderheid frans. leuk aanbod van activiteiten waar vooral de fransen aan meedoen.

2,5e week geweest en prima vakantie gehad

John
3-7-2018

Heerlijke camping. Top service en erg gemoedelijk. Vanuit de camping veel van Het mooie Normandië kunnen bezichtigen. Heel indrukwekkend! Een echte aanrader!

Primz

Dirk Adrianus Bouman
30-6-2018

Geweldige camping. Een camping om zeker een keer terug te komen.bGoed bereikbaar voor alle bezienswaardigheden in de omgeving.

Hele mooie camping in Normandie

Patrick
7-5-2018

Prachtige camping in Normandie. Ideale uitvalsbasis naar alle bezienswaardigheden in Normandie.

Heel complete, met zwembad, springkussens, tennisbaan en visvijver.

Het campinggedeelte ligt wat achter op het gerekte terrein. Prima voor wat extra beweging.

genieten op het platteland

Gerrit OORD
10-8-2017

Heerlijke camping, ideaal voor bezoeken strand en invasiegeschiedenis.

Voor tienerkinderen te rustig

Heerlijke camping als goede uitvalsbasis

Fam Bos
6-8-2017

Wij waren op zoek naar een rustige en nette camping en dat hebben wij gevonden! En met de mooie stad Bayeux en de invasiestranden op rijafstand hebben wij ons goed vermaakt!

De camping heeft ruime plaatsen met eigen (stenen) barbecue. De stacaravan was zeer schoon en vrij nieuw. Vriendelijk personeel. Een aanrader voor een rustig en fijn verblijf!

Middelgr recreatiecamping met vooral stacaravans

Britt Verburgh
28-7-2017

Ruim opgezette camping met kinderboerderijtje, vrijblijvende animatie, springkastelen, verwarmd zwembad, sportieve accommodatie. Hoofdzakelijk Franse toeristen, redelijk wat privéaccomodaties.

+ veel recreatiemogelijkhedzn voor kinderen, we niet dichtbij de campingplaatsen

+ goeie organisatie van ontvangst en dagelijkse activiteiten

+ verzorgd restaurant met beperkte kaart, je kan er pizza bestellen voor dinsdag en donderdag en op vrijdag Kun je er mosselen eten (zeer lekker trouwens)

+ huisjes zeer verzorgd en recent

+ veel te doen in de regio zowel op cultureel als historisch vlak. Ook op vlak van lokale producten heeft deze streek veel te bieden

+ de staf is tweetalig

- niet echt een campingsfeer, meer een vakantiepark sfeertje, maar wel gezellig

- niet autovrij

- speelpleintje achteraan is zeer beperkt, wat jammer is voor de jongere kindjes die niet alleen tot vooraan mogen

- duur: €80/n voor een stacaravan van 20m2

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Escapade in Cahagnolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Escapade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.