Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen aan de rivier de Lot bij Touzac ligt Camping Le Ch’Timi. Het zwembad is eenvoudig evenals het restaurant, maar er is voor ieder wat wils. Via een steile trap kom je bij de rivier, en ‘s avonds vindt hier ook de disco plaats. Bezoek het bijzondere bedevaartsoord Rocamadour of vink zoveel mogelijk kastelen af in de omgeving.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Chtimi voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

217 Reviews over Le Chtimi

• 9Zwany Bosch de Vos09-12-2022

Heerlijk ontspannen vakantie vieren

Een heerlijke camping, met vriendelijke eigenaren, ze proberen je vakantie een speciaal tintje te geven door O.a 1 x per week een gezamenlijke maaltijd te maken. Goede gezellige sfeer, ook in het naseizoen. Het is een niet al te grote camping met een gezellig terras/ restaurant waardoor je makkelijk in contact komt met andere camping gasten. Erg net en schoon sanitair. Grote plekken. Lekker zwembad, goed onderhouden camping met schaduw en zon. Leuke mooie dorpjes in de omgeving, kortom een camping waar het fijn vertoeven is

• 10Marjan en Rob09-12-2022

Geweldig, volgend jaar weer

Geweldige camping, geen massatoerisme maar wel voorzien van alle gemakken. Goed sanitair, vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan, uitstekend restaurant, lekker zwembad in een mooie rustige omgeving. Ook dit jaar weer genoten van ons verblijf.

• 9Peter en Saskia van der Leek08-12-2022

Een heerlijke plek voor ons en de kinderen

Wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid. De camping ligt prachtig aan de Lot met een wijds uitzicht. Er zijn mooie staplekken met voldoende schaduw en diverse accomodaties. De camping is enorm kindvriendelijk, het zwembad en de camping zelf zijn goed afgesloten. De speeltuin is recentelijk opgeknapt en wordt goed onderhouden. De eigenaren zijn heel vriendelijk en in het hoogseizoen is er volop animatie waar onze kinderen gretig gebruik van maken.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Paul en Nelly Figee07-12-2022

Het voelde weer als thuis komen,.

Het is een fantastische camping met zeer vriendelijke eigenaren. De omgeving is prachtig en bied genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Wij waren met een camper en stonden op een plaats met een prachtig uitzicht op de plaats Puy Leveque. Verder gewoon alles tip top op de camping.

• 10Noël07-12-2022

Gezellige camping 😎🌞

Mooie en nette camping, ruime plaatsen met genoeg schaduw. Fijne sfeer bij het restaurant waar je zeer lekker kan eten (de geitenkaas salade 🤤, echt een aanrader!) . Hele aardige en behulpzame eigenaren. Mooi uitzicht over de vallei van de Lot. Wij komen volgend jaar zeker terug!

• 10Familie Berghuis07-12-2022

Volgend jaar weer

We komen hier nu al een aantal jaren en de camping en omgeving vervelen niet. Ook komen wij hier heerlijk tot rust. Dit jaar zijn we ook nog eens extra geholpen omdat mijn man met Pinksteren ineens een arts nodig had. De hele familie (camping eigenaren) stonden ons met raad en daad terzijde. Klasse.

• 9Francien07-12-2022

Op de camping is veel te doen! Voor volwassenen maar juist ook voor kinderen. Erg vriendelijke eigenaren die fijn behulpzaam zijn. Hier is het echt vakantie vieren!

• 9Addie07-12-2022

Genieten! Elke keer weer!

Elke keer is het weer genieten. Prachtige omgeving, gezellige camping met een hele fijne sfeer! De kinderen vermaken zich prima! Ook de wat oudere kinderen. Er wordt veel georganiseerd! Echt even relaxen.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Rini07-12-2022

Steeds voor herhaling vatbaar.

Een camping met een persoonlijke touch. Niets is de eigenaren teveel om het je naar je zin te maken. Op het terras is het altijd gezellig vertoeven met een hapje en een drankje. In een heerlijk rustige omgeving met veel fietsmogelijkheden. Ruime plekken. We zijn hier ruim 15 jaar geleden door familie terecht gekomen. En ieder jaar weer teruggekomen. Het is misschien een beetje raar om te zeggen voor een vakantie waar je weg van huis wil. Maar het voelt als thuiskomen.

• 9Familie Boeve06-12-2022

Super camping voor gezinnen

Heerlijke camping. Hele vriendelijke en gastvrije eigenaren voor wie niets te veel is. Super schoon. Goede horeca. Accommodatie ruim, comfortabel en schoon. Goed en schoon sanitair. Fijn zwembad . Prima en vriendelijke service . Vriendelijke omgeving. Een vakantie zoals vakantie moet zijn

Camping Le Chtimi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar