Géén boekingskosten

• 9.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen aan de rivier de Lot bij Touzac ligt Camping Le Ch’Timi. Het zwembad is eenvoudig evenals het restaurant, maar er is voor ieder wat wils. Via een steile trap kom je bij de rivier, en ‘s avonds vindt hier ook de disco plaats. Bezoek het bijzondere bedevaartsoord Rocamadour of vink zoveel mogelijk kastelen af in de omgeving.

187 Reviews over Le Ch'Timi

• 10Petra25-07-2022

Een fijne camping met Nederlands talige animatie

De camping heeft grote staanplaatsen, de ondergrond is gras. Veel bomen. Een lekker zwembad. Toiletgebouw is wat ouder maar vaak goed schoon, toiletpapier hangt buiten de toiletten (een rolletje toiletpapier meenemen is aan te raden). De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Animatie is Nederlandstalig en zeer uitgebreid. Voor kinderen tot ongeveer 12jaar is er bijna dagelijks in de ochtend knutselen en in de middag/avond zijn er ook regelmatig activiteiten. Voor de ouderen is er in de avond regelmatig een activiteit. Ons kind was de hele dag aan het spelen, doordat er veel Nederlanders zijn is de sociale controle groot.

Het is mogelijk om op het terras wat te drinken en te eten (ook bitterballen en frikandellen ;)) Op loop afstand is er niet heel veel te doen, in de omgeving is het mogelijk om te kanoën, kasteel bezoeken, een meer met een wipe out baan.

• 9Elly Vlug18-07-2022

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk warm welkom op deze prachtig aangelegde charme camping. Ik kan alleen als minpuntje bedenken dat ze geen ijscoupe met verse aardbeien serveren op het terras. Niek, Janny, Bas en Manon en natuurlijk ook de kids, bedankt voor 19 fantastische dagen

• 10A van dijk04-07-2022

Prachtige camping met vriendelijke eigenaren wij zijn er 19 nachten geweest en super mooie plekken en zeker de plekken die op de lot uitkijken. Uitstekend restaurant met nog normale prijzen. Zwembad heerlijk en zeker met de 40 gr die we hebben gehad een uitkomst niet groot maar wel erg schoon en verzorgd. Ook super fijn het invalide toilet met douche erbij in ee apart gebouw. Het dorp is niet veel te bleven maar je kan er prachtig fietsen over goede wegen en fietspaden al met al een prima camping en zeker voor herhaling vatbaar

• 9A van dijk04-07-2022

Super mooie en zeer gastvrije camping met een zeer fijne en aardige eigenaren Prachtige e zeer ruime plaatsen. De plaatsen die uitkijken over de lot zijn prachtig. Aparte invalide toilet met douche. In het restaurant kunt je ook heerlijk eten voor normale prijzen en het zwembad is prima en heerlijk verkoelend met 40 gr. In het dorp zelf is niet veel te beleven. Fietsen hier is prima te doen er is zelfs een fietspad va 160km lang. Wij komen hier zeker nog een keer terug

• 9Eugenie Mittelberg13-06-2022

Heerlijk rustige camping (in juni)

Wat een heerlijke camping om tot rust te komen. Mooie grote plaatsen, wij hadden een fenomenaal uitzicht over de vallei van de Lot zo’n 50 meter hoog. Super vriendelijke eigenaren, heerlijk zwembad en goede sanitaire voorzieningen. We wilden 1 nacht blijven, maar het zijn we 4 geworden. In de omgeving kan je prachtig fietsen over een voormalige spoorbaan. Wij komen graag weer een x terug!

• 9Johan27-09-2021

Weer gezellig “thuis” komen

Na jaren afwezigheid nog eens op de camping verbleven het was weer top👍

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Patrick20-09-2021

Fantastisch!!!!

Lekker kleinschalige camping met toch de faciliteiten die de meeste willen. Mooie ruime plaatsen en top personeel! Eten is echt een dikke aanrader is het restaurant. En ook gewoon normale prijzen! Wij gaan zeker weer terug

• 10Staat v/h sanitair
  • 9MarMeik10-08-2021

Heerlijke camping

Gezellige, niet al te grote camping in een prachtige omgeving. In het hoogseizoen is er op de camping veel te doen voor de kinderen (groot en klein). Gezellig terras, met lekker eten. Keurig sanitair, lekker zwembad(je). Echt een aanrader, deze camping!

• 10Christine10-08-2021

Geweldige week in de Bell tenten

Met twee kinderen van 12 de Bell tenten gehuurd en het was geweldig! Leuke camping, schoon, mooie bomen en stuiken, voldoende schaduw te vinden, leuk zwembad, aardige eigenaren/personeel en veel te zien in de omgeving.De tenten waren erg leuk met goede bedden en een volledig en prima ingericht keukentje. De grote tent is echt ruim en je zou er ook met slecht weer in kunnen zitten. Met slecht weer is het buiten koken iets moeilijker denk ik, maar het restaurantje op de camping is leuk en ik vond redelijk geprijst. Sanitair was echt heel schoon. De camping was niet volledig vol toen we er waren. Mijn kinderen hebben niet meegedaan aan de activiteiten die op de camping georganiseerd werden omdat ze niet uit het zwembad te krijgen waren, maar ik heb allemaal leuke activiteiten zien voorbij komen. Het smokkelspel krijgt zowat de halve camping op de been en is duidelijk een grote hit. Een top week voor ons!

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar