Camping Le Ch'Timi

Camping Le Ch'Timi
8,7

Gelegen aan de rivier de Lot bij Touzac ligt Camping Le Ch’Timi. Het zwembad is eenvoudig evenals het restaurant, maar er is voor ieder wat wils. Via een steile trap kom je bij de rivier, en ‘s avonds vindt hier ook de disco plaats. Bezoek het bijzondere bedevaartsoord Rocamadour of vink zoveel mogelijk kastelen af in de omgeving.

159 reviews over Camping Le Ch'Timi in het Nederlands

Fantastische camping

J.S.M. Lorsheijd
3-7-2019

Prima camping met een goed zwembad. Zeer kindvriendelijk. Schoon sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren. Gezellig terras met beknopt restaurant Echt een aanrader om een paar dagen of langere periode te verblijven.

Top vakantie

kragtwijk
11-11-2018

Er was een zeer leuke animatieteam die de kinderen goed vermaakten. Ze waren ook erg kindvriendelijk. De trap naar de rivier was goed te doen. Het was wel steil, maar met een goede uithoudingsvermogen?? Het eten in het restaurant was erg lekker. Het was echt een top vakantie. Dit is een camping waar we zeker terug komen.

Prettige, rustige camping met een goed sfeer.

Ebii
12-8-2018

De grot ligt 180 gevaarlijke steile treden lager dan de camping. Beneden kan er nauwelijks gezwommen worden, maar 2 minuten verderop (rijden) kan dat gelukkig wel. De camping is klein en er zijn veel vaste gasten. Er zijn veel Nederlanders. We hadden een grote plek met veel schaduw en onze pubers hadden binnen een uur al heel veel vrienden. De oudsten gaan 's avonds naar een wijnveld waar ze heel goed op elkaar passen. Niemand gaat bv alleen terug en alles wordt keurig achtergelaten. Het zwembad is prima, al is het voor het hoogseizoen soms wat aan de kleine kant. Er zijn genoeg bedjes. Het brood kan dagelijks bij de receptie besteld worden, maar wij hadden meerdere dagen op rij zwart geblakerd brood. Toen we daar vragen over stelde werd het afgedaan als 'het wordt nu eenmaal in een oude oven gebakken'. Jammer. De prijzen op het terras zijn normaal. Het sanitair is schoon al is het soms dringen. De sfeer is goed op de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Volgend jaar weer

Familie Ariesen
7-8-2018

Ontzettend leuke camping. Gezellige en vriendelijke mensen. Erg behulpzaam op elk gebied. Voor ons de 1ste keer met eigen tent. Ook de kinderen hebben het heel leuk gehad en willen volgend jaar heel graag weer terug. Word elke dag netjes schoon gemaakt. Wij hebben 2 fantastische weken gehad.

Leuk voor tieners, niet voor rustzoekers

Familie van der Weide
4-8-2018

Camping waar een groot deel van de gasten elkaar al jaren kent. Men is vriendelijk naar nieuwkomers, maar er is toch een soort van 2-deling (ook bij de jeugd). Relatief veel tieners en onze kinderen van 13, 16 en 18 vonden het er heerlijk. Aardige eigenaren die veel organiseren voor de jeugd. Prima sanitair gebouw en gezellig terras/bar. Eten op de camping vonden wij niet bijzonder. Leuke dorpjes in de omgeving. De plekken op de camping zijn groot, maar wij vonden het op ons veldje toch erg druk. We stonden in het midden (plek 65) en voelden ons wat ingebouwd. Tot laat in de avond is het druk en rumoerig op de camping.

Mooie camping maar veel vaste gasten

Familie
25-7-2018

Mooie, overzichtelijke camping. De Nederlandse eigenaren lijken zo uit ‘Ik Vertrek’ gestapt. Aardige mensen, veel animatie voor kinderen en een lekker zwembad. Veel plekken hebben niveauverschil, dus lastig met je tent. We waren er in de eerste week van de schoolvakantie, toen was het nog rustig. In de tweede week van de schoolvakantie stroomt de camping ineens vol met vaste gasten. Gezinnen die hier al jaren komen en elkaar allemaal kennen. Wij vonden dit erg jammer. De sfeer verandert meteen. De rust s avonds was verdwenen en overdag klieken bij het zwembad, het terras etc. Geen andere nationaliteiten, alleen NL-ers. Het moet je passen. Het restaurant is simpel, maar goed en niet duur. Mooie omgeving,leuke kastelen en dorpjes. Trap naar de rivier/discogrot is levensgevaarlijk (helemaal in het donker)!

We hebben in de eerste week een fijne vakantie gehad. De laatste week viel helaas tegen. Wel alle lof voor de campingeigenaren.

Fantastich

Sandra Sloep
19-7-2018

Super camping. Hele vriendelijke eigenaren niets is te veel. Super schoon. Goed eten Accommodatie prima en schoon.Goed en schoon sanitair. Heerlijk zwembad . Prima service . Mooie omgeving. Een vakantie zoals vakantie moet zijn . Genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Je voelt je welkom. Je komt weer tot rust.🌻

Co
14-7-2018

Het is een heerlijke camping. Schoon en gezellig. Je voelt je welkom. De omgeving is mooi. Ligt in een wijnstreek. Mooie dorpjes met wekelijkse markten. Kastelen voor het uitzoeken. Een nadeel is dat als je hier eenmaal geweest bent je niet meer op zoek gaat naar andere campings.🤔

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig

Rosa
8-7-2018

Wat een top camping! Super service, heerlijk eten en alles super goed verzorgd en schoon! Mijn dochter en ik eten allebij glutenvrij vanwege een intolerantie, zelfs dat was geen probleem. Patatjes worden apart gebakken van de snacks. Heerlijke eend, beenham of een salade niks was te veel! Volgend jaar komen we zeker terug! En voor de vissers onder ons top plek om te vissen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Nooit meer

Vera
14-6-2018

Direct aan drukke weg. Als je in een stacaravan zit of een plaats hebt aan de buitenste kant, lijkt het alsof de auto's dwars door de stacaravan rijden (gordijnen bewegen door de druk als een auto langsrijdt). Leuke uitstapjes zijn allemaal ver weg. Eigenaar is behulpzaam op de camping, maar bij een simpele vraag voor een arts geven ze geen thuis (er blijkt een speciaal telefoonnummer te zijn voor medische hulp in het weekend). Het welkom bij aankomst was koel en ongastvrij. De familie is meer met oude bekenden bezig. De discogrot is super leuk (doch lastig te bereiken via een niet onderhouden steile trap), het is niet makkelijk om in de rivier te zwemmen. Het zwembad is erg klein. Zonder animatie is er op de camping niets te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ch'Timi in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ch'Timi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.