Camping Le Ch'Timi

150 reviews over Camping Le Ch'Timi in het Nederlands

Nooit meer

Vera
14-6-2018

Direct aan drukke weg. Als je in een stacaravan zit of een plaats hebt aan de buitenste kant, lijkt het alsof de auto's dwars door de stacaravan rijden (gordijnen bewegen door de druk als een auto langsrijdt).

Leuke uitstapjes zijn allemaal ver weg.

Eigenaar is behulpzaam op de camping, maar bij een simpele vraag voor een arts geven ze geen thuis (er blijkt een speciaal telefoonnummer te zijn voor medische hulp in het weekend). Het welkom bij aankomst was koel en ongastvrij. De familie is meer met oude bekenden bezig.

De discogrot is super leuk (doch lastig te bereiken via een niet onderhouden steile trap), het is niet makkelijk om in de rivier te zwemmen.

Het zwembad is erg klein. Zonder animatie is er op de camping niets te beleven.

Wat een fijne camping.

Fam van der Heijden
1-1-2018

Wat een fijne camping. Heerlijk gemoedelijk iedereen zegt je gedag. Wij hebben hier 2,5 week gekampeerd met eigen tent. Zeer mooie grote staanplaats met schaduw en zon. Onze kinderen van 15, 11 en 9 hebben meteen aansluiting gevonden. De oudste werd ook meteen de eerste dag door andere voor de tent weg gekaapt om iets te gaan doen. De grote bestaande groep jongeren die al vele jaren daar komen. Staan open voor nieuwe vriendschappen.

En ja je moet een strakke zwembroek dragen. Dus wil je dat niet, dan moet je ergens anders je vertier gaan zoeken. Minder maar wel goed Voor de conditie is DE trap naar het Lot. Verder word het sanitair meerdere keren per dag schoongemaakt.

Voor het eerst gaan wij weer terug naar dezelfde camping. 2018 is al geboekt. Gewoon een top camping

Bijzonder gastvrije en behulpzame eigenaren, restaurant en bar, vriendelijk geprijsd, kortom een aanrader.

Wederom heerlijk

Thea
1-9-2017

Mooie bungalows, fijn restaurant, lieve Nederlandse eigenaren.

Geweldige camping voor jong en oud

Van der Spe
31-8-2017

Een mooie nette kleine camping met veel faciliteiten. Wat een fantastische plek heeft deze camping. In kort tijdsbestek rijd je overal in de omgeving naar toe. Een zeer enthousiast animatieteam. Niets moet alles mag. Wij zaten in een keurige ruime bungalow. Regelmatig heerlijk gegeten op het campingterras. Zeer gastvrije eigenaren die graag met je meedenken. Wij kijken terug op een fantastische vakantie. Echt een aanrader!

Gezellige camping

Drent
22-8-2017

Gewoon goed en gezellig , en je kunt er heerlijk vissen.

Fijne Gezinscamping met leuke animatie

FAJ
20-8-2017

Fijne camping aan de de rivier de Lot met een leuke animatie en zwembad. Eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam. Zeer net sanitair, wordt 2x per dag schoongemaakt. Mooie omgeving.

nette en rustige camping

van zantvoort
19-8-2017

een nette kleine camping waar heel veel te doen is voor kinderen en ouderen.

het sanitaire is erg netjes en wordt meerde malen per dag schoon gemaakt.

wel alleen maar nederlanders op de camping en ook de eigenaren zijn nederlands.

het campingrestaurant (terras) is simpel maar erg goed en zeker niet duur (3 gangen voor 16.95).

wat wij minder vonden is dat veel mensen hier al vele jaren komen en het (onze) kinderen (14/16 Jaar) niet gelukt is om hier aansluiting te vinden.

wat wij ook minder vonden is dat je om naar rivier de lot waar de camping aan ligt een stijle trap van 190 treden naar benden moest, ook vind daar een deel van de animatie plaats vind.

maar wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad

Fantastische plek

Kim van de velde
17-8-2017

Super gezellige camping met veel leuke activiteiten en een super animatie staan plaats is top bij 22 23 tent plekken lekker in de schaduw maar ook zon het eten is super lekker en het zwembad is super ❤💋

Geweldige vakantie gehad!!

Petra de Nijs
17-8-2017

Wat een ontvangst, heerlijk 😊. Bijna 3 weken op een heerlijke plek gestaan. Zwembad is simpel maar de kids maken er zelf een feestje van. Sanitair is schoon, 4/5 x p/d word er gepoetst. Eigenaren super!! Animatie top, thnx Elke, Timo, Gijs, Robin, Amber en Manouk! Restaurant is heerlijk, kleine kaart maar voor ieder wat wils. Voor herhaling vatbaar. Omgeving is mooi, Lot aanrader, dorpjes authentiek. Markten een must om heen te gaan.... en ga zo maar door......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ch'Timi in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ch'Timi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ch'Timi scoort een 8.96 uit 10 op basis van 156 reviews.