Camping Lac de Thoux St-Cricq

Frankrijk, Midi Pyrenees, Thoux

7.6Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Lac de Thoux St-Cricq voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

63 reviews over Camping Lac de Thoux St-Cricq

• 2019
    7Kevin20-01-2019

Leuke vakantie :)!

Mooie campingplaatsen langs het meer. Het zwembad en het meer zijn prima!

• 2018
    3Remon26-08-2018

Deze camping is één grote teleurstelling

De foto’s/tekst op de campingwebsite, touroperator en andere sites kloppen niet met de werkelijkheid. Op de camping is werkelijk helemaal niets te doen. Het meer is ronduit vies en rook zeer onaangenaam. Activiteiten (zwembad, voetbalveld, restaurant, bar, strandje, etc.) zijn buiten de camping en ook toegankelijk voor andere gasten tegen betaling. Animatie is uitsluitend Frans (spreken geen Engels). Vanaf de camping dien je over een groot parkeerterrein te wandelen (niet fijn met jonge kinderen/meisjes in het donker). Er is geen beveiliging op de camping aanwezig, slagbomen gaan/kunnen niet dicht. Verkeer rijdt ’s nacht over de camping. De koelkast die wij bij onze plek hadden besteld, bleek bij de Wc’s te staan (koelkast in koelkast). Koelkast gaat niet goed dicht. Het personeel/eigenaren is/zijn ronduit onvriendelijk en niet gastvrij. Wij zijn eerder vertrokken en zou niemand aanraden om naar deze camping te gaan.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Jasper Veraar09-08-2018

Rustige camping met heerlijk zwembad voor kinderen

3 weken vakantie doorgebracht in de luxe Safari lodge tent aan het meer. Let op dat je rechtstreeks bij de camping boekt anders kom je in een tent op de tweede rij en heb je enkel uitzicht op de rij tenten voor je die wel uitzicht op het meer hebben. Het meer zelf is niet om in te zwemmen maar leuk als je van vissen houdt... Hoewel de royale tent heel netjes was met goede voorzieningen is het uitzicht zeer mager. Minpunt vormt ook de uitgestrekte omgeving waar je behalve een bezoek aan de steden Auch en Toulouse weinig kunt beleven. Er is voor oudere kinderen een aqua park, een attractiepark en een wildlife park op ca 30-60 Minuten rijden, maar 2 uur rijden in de hitte hebben we maar niet gedaan met kleine kinderen. Voor de kinderen was het zwembad perfect. 4 glijbanen en veel ondiepe stukken voor kinderen zonder diploma. Voor 1 of 2 weken een prima camping (eenmalig) mits je een plek hebt aan het meer.

• 1Eetgelegenheden

• 10Maartje05-08-2018

Top, aanrader voor vakantie met kinderen!

Super! Vriendelijk personeel, mooie/schone accommodatie, lodgetent was erg luxe en compleet. Veel te doen voor kinderen. Zwembad erg leuk en glijbanen lekker snel. Een echte aanrader als je in deze regio op vakantie wil. Meer is heerlijk voor watersport en goed toegankelijk. Klein minpuntje is dat je altijd lang in de auto moet voor uitstapjes. In de buurt zelf zit niet echt iets (1.5 uur naar Carcasonne, 50 minuten naar avondmarkt, 20 minuten naar supermarkt)

• 10Staat v/h sanitair

• 8Vliegenthart02-08-2018

leuke camping

een leuke camping, 2 toilet gebouwen, beide erg schoon. Goed warm water. Zwembad en alle andere activiteiten zijn niet direct op de camping dus weinig tot geen last van muziek of herrie (als je maar rechts op de camping staat). Franse animatie dat was jammer. kind van 7 jaar kan geen frans of engels. Grote plek voor onze vouwwagen, en mooie schaduwplaatsen voor caravan/tenten ect. Weinig te beleven in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Fam Veraar21-07-2018

Boek rechtstreeks voor uitzicht op het meer!

Boek geen glamping via touroperator maar rechtstreeks bij de camping. Dat is a)goedkoper en b)staan de glampings van touroperator op de b plaatsen. De safaritententen de luxe zijn verder identiek en erg mooi! Kids hebben gegild van enthousiasme bij aankomst. Ons uitzicht is helaas de achterkant van een andere glamping en niet het meer. Dat komt dus omdat de hele tweede rij van touroperator is en de rij met uitzicht van de camping. In het meer kun je niet zwemmen, vooral geschikt voor hengelsport. Dat is wel een nadeel. Zwembad is super voor kleine kinderen tm jaar of 10. Toulouse ligt dichtbij en is zeer de moeite van bekijken waard. Deze camping is voor 1 week een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

10Hannah08-08-2016

Super camping

De camping is heel mooi, aan een groot meer. Wij stonden op plaats 27, die het dichts bij het meer is. Grote plaats, veel privacy, mooi en rustgevend uitzicht. Helaas waren er veel grote spinnen in het sanitair gebouw...maar hij waa wel schoon en groot genoeg. Bij de bar wat drinken 's avonds is gezellig, dan zie je de kinderen van de waterglijbaan glijden, je bent met z'n allen. De kinderen kunnen voetballen, volleyballen, er is een goeie animatie. Je kan kanoën, zeilen, waterfietsen, supergezellig. We hebben een keer gekanood en een keer gekayakt. Een kayak was kapot en we moesten terug voor een andere, en het was geen probleem. Je kan hele lekkere en grote pizza afhalen bij de pizzeria in Cologne (een paar kilometer naar rechts vanaf de camping). Beter dan op de camping eten. Er zijn wel 2 restaurants maar het eten is niet helemaal lekker.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Steven01-08-2015

leuke camping

wij verbleven er samen met onze kindjes (7 en 4 jaar); heel vriendelijke receptie, mooie plaatsen aan het meer mogelijk, camping niet te groot; geen last van muggen of wespen of vliegen. super zwembad op wandelafstand (kon wel druk zijn in het weekend gezien het publiek toegankelijk was); eten erbij kon toch iets beter. er is ook restaurant naast/in camping. sanitair werd 2x per dag proper gemaakt (wel jammergenoeg geen wc bril) super leuke schuimparty 's avonds voor de kinderen; op het meer 2x met een eigen bootje gevaren maar daarna werden we aangesproken dat dit niet meer mocht gezien het privé wordt uitgebaat door eigen zeilclub met pedalo's, ... het weer viel beter mee dan voorzien, wel hevig onweer eens mogelijk. geen stadje of zo op wandelafstand, dichtstbijzijnde supermarkt op +/- kwartier rijden; en toch al eindje rijden om grotere stad te bezoeken zeker aan te bevelen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7kb5328-08-2014

Camping met vooral Fransen

Wij verbleven in de Freeflower tent. Mooie ruime tent, maar helaas niet helemaal schoon. Camping zit vol met Fransen en een enkele Engelsman en Nederlander. Voor onze kinderen van 7 en 10 was dit minder makkelijk. Prachtig zwembad met leuke glijbanen en niet te strenge badmeesters, wel een eind lopen vanaf de tent. Mogelijkheden op het meer zijn beperkt, zwemmen mag op een (te) klein stukje. (kinder-)Animatie beperkt en in het Frans. Helaas in de omgeving niet veel te doen. Zeer vriendelijke campingeigenaar, maar voor ons is deze camping het helaas net niet.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Nillesen19-01-2013

Supercamping!

Geweldige kleine rustige camping! Stacaravan was splinternieuw, netjes en schoon. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is geen winkeltje, maar brood is te bestellen bij de receptie. Het naastgelegen zwembad is niet alleen voor campinggasten, maar de drukte viel nog best mee. Voor de kinderen is het een geweldig zwembad. Het is erg overzichtelijk en altijd toezicht van 1 of 2 badmeesters. Om te zwemmen viel het meer een beetje tegen. Wij hebben wel gevist en een kano gehuurd. In de omgeving zijn verschillende leuke kleine dorpjes en het landschap is schitterend met alle zonnebloemvelden. Grote supermarche is ook in de buurt. Het is dat we niet 2x naar dezelfde camping willen, maar anders stond deze zeker op ons lijstje. Wij hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012