Géén boekingskosten

Camping Les Trois Cantons

FrankrijkMidi PyreneesSt. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne)
8.2FantastischScore uit 248 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 248 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Trois Cantons is gelegen in Saint Antonin-Noble-Val in Frankrijk. Een kleine camping met voldoende faciliteiten waar je kunt verblijven in een safaritent met sanitair. Ook vind je hier een restaurant met simpele kaart en een zwembad dat druk kan zijn. Geschikt voor een actieve vakantie met opties als mountainbiken en speleologie.

248 Reviews over Les Trois Cantons

• 7vakantiekiekje10-08-2022

Prima vermaakt met verbeterpunteb

Onze kids (tieners) hebben zich prima vermaakt. Safari tent was schoon en netjes onderhouden, geen WIFI tot bij de tent. WIFI corner had max tijd beperking, past niet in deze tijd. Restaurant pizza's hebben we laten liggen, zo slecht. Een hond blafte een groot deel van de nacht. Volgens mij van de eigenaar. Zwembad aan de kleine kant voor het aantal gasten. Voor mij persoonlijk geen topper deze camping. Voor de kids genoeg te doen. Boomklimmen een aanrader. Wat verder rijden voor een WipeOut.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8CK06-08-2022

Mooie camping voor jeugd tot 15/16 jaar.

Camping ziet er prachtig uit. Mooie ruime plekken, allemaal met deels schaduw van bomen. Veel bloemen en planten. Camping met veel tenten, vouwwagens en caravans. Ook een aantal glampingaccomodaties die mooi gelegen zijn met veel ruimte er tussen. Zwembad is mooi, maar wel echt te klein. Hadden obv info website meer oudere (15+) jeugd verwacht. Camping is vooral leuk voor jeugd tot een jaar of 14, maar ook zeker voor jonge kinderen. Bij de ingang van de camping heeft de jeugd een leuke hangplek s avonds. Met kinderen > 15 jaar zou ik hier niet heen gaan. Omgeving is heuvelachtig, gorges en rivier op 10 minuten rijden. Mooie omgeving, maar niet heel indrukwekkend. Grote supermarkten op 20 minuten rijden. De stadjes/dorpjes in deze regio zijn heel mooi, veel gezelligheid ook s avonds op de terrassen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Christa24-08-2021

Een enthousiaste ontvangst, heel verzorgde camping met ruime, schaduwrijke plaatsen. Minpuntje: te weinig sanitair ook als de camping niet volzet is. Een ideale camping om te genieten van je vakantie!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Mirjam10-08-2021

Fijne camping in een mooie omgeving.

We zijn een gezin met twee jongens in de leeftijd van 17 en 14 jaar. We hebben een heerlijke twee weken gehad. De camping stond lang niet vol i.v.m. corona. Dit was voor ons erg aangenaam. Rust en ruimte op de camping, niet een overvol zwembad en altijd plek op de outdoor activiteiten. Ik kan me voorstellen dat je meer vooruit moet plannen als de camping vol staat en dat de zwembad bedjes wel bezet kunnen zijn. De outdoor activiteiten van Volmar waren echt een aanrader. Onze jongens en wij hebben zeer genoten hiervan. Sanitair gebouw werd goed schoon gehouden. Zeer vriendelijk personeel die tijd maakte voor vragen en onze dagelijkse kopjes koffie! Ook leuke tips gekregen bij de receptie om te ondernemen. Heerlijk eten op de grill. De bodem van de pizza is iets van mindere kwaliteit. Maar dat is één van de weinige min puntjes. Laatste min puntje is: Bij regen blijft veel klei aan je schoenen plakken.

• 8Marieke10-08-2021

Mooie kleinschalige camping, veel activiteiten

Leuke, mooie camping voor jonge en oudere kinderen. Wij waren hier met onze twee pubers en hun 10 jaar jonger zusje. Iedereen heeft zich enorm vermaakt in het zwembad en met de outdooractiviteiten -de ouders overigens ook :-). Voor de jongste was er ook wat knutselen en sport- en spel. Ook de omgeving erg mooi, met interessante steden als Albi en Bruniquel. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Veel bloemen en planten, mooie tuin. Eigenaren zijn betrokken en behulpzaam, niet opdringerig.

• 9Fam. Van der Staak03-08-2021

Fantastisch!

Net terug van een heerlijke vakantie bij Les 3 Cantons! Wat een vriendelijke, gastvrije eigenaars en werknemers. Deze camping is duidelijk met veel toewijding opgebouwd tot een prachtige natuurcamping. Kleinschaligheid, overal veel prachtige bloemen en planten, top restaurant, heerlijk zwembad -met voldoende ligbedjes en zonnedoeken- , veel Nederlandse kinderen/jongeren, jongerenhonk/‘wifi hok’, leuke activiteiten op de camping zoals spokentocht, tafeltennistournooi, bingo, waterpolo, en -speciaal voor onze zoon op het programma gezet- insecten excursie. En nog veel meer sportieve activiteiten via Kammenga, zoals de grot-overnachting (geweldige ervaring!), kanoën en via Ferata. Onze kinderen zijn er al over uit dat ze volgend jaar weer terug willen. Onze Glampo safaritent was van alle gemakken voorzien en goede ligging.. Dank Margriet en Patrick voor de top service ter plaatse. Wij zijn fan en komen zeker terug!!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Petra03-08-2021

Leuke camping met veel outdoor activiteiten

We hadden een hele ruime plek aan de bosrand, volop plek voor de vouwwagen en altijd wel ergens schaduw om te zitten. Outdoor activiteiten zijn leuk en goed geregeld. Kids hebben een nacht geslapen in een grot met de survival hike. Speleogie was super leuk, net als de archery tag en natuurlijk het mountainbiken! Grillen bij het restaurant is een aanrader, lekker en goed verzorgd. Jeugdhonk is leuk, avonden lang tafeltennissen en na sluitingstijd kan de oudere jeugd naar een plek net buiten de camping. We waren echter verrast dat de camping nog lang niet vol zat, jammer want er is zoveel te beleven. Echter, zelfs met deze bezetting moesten we regelmatig wachten bij de toiletten dus achteraf waren we blij dat het niet vol stond (sainitair was altijd schoon! We mosten een gezellig terras waar je overdag even naar toe gaat en kunt borrelen. Terras is heel mooi maar hoort wel echt bij het restaurant en is overdag vaak leeg. WiFi mag beter 😉

• 7Sander25-08-2020

Een lekkere plek als je de nadelen niet erg vind

Mooi opgezette camping, niet al te groot en flink wat schaduw. Sanitair schoon (paar keer per dag) en vriendelijke mensen. Outdoor activiteiten op de camping zijn een groot pluspunt. Zwembad is zeker aan de kleine kant, zou er denk ik niet gaan zitten met kidz in het hoogseizoen (zonder corona). De weg is met name op de diepste punt (glamping en huisjes) zeer goed te horen, voor al 's avonds. Al met al een lekkere plek als je de nadelen niet erg vind.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Koen18-08-2020

Verzorgde kleinschalige camping veel outdooractiv.

leuke kleinschalige camping, echt familiebedrijf. Prachtig terras, om gewoon te zitten of een avond lekker te grillen! Prima zwembad. Kammenga outdoor op de camping. Professioneel en erg veel aandacht, leuke begeleiding, enorm pluspunt. Jammer dat de lage eiken niet te veel schaduw geven. Mooie omgeving met de kloof van de Aveyron, en plaats als Albi, montauban, Saint Antonin Noble Val, Cordes s/Ciel. Deze camping is zeker een aanrader en verdient meer gasten als tijdens deze Corona zomer.

• 8Eef07-01-2020

Heerlijke camping (met een minpuntje)

Een erg mooie camping met lekker zwembad. Wij hadden gekozen voor de camping vanwege de vele tieners. Onze kinderen vonden snel aansluiting en hebben zich prima vermaakt. Het outdoor bedrijf op de camping organiseert veel leuke activiteiten, waar we dan ook regelmatig gebruik van hebben gemaakt. Het huisje was ontzettend schoon, heel fijn! Het restaurant was leuk, daar hebben we heerlijk gegeten & zeer vriendelijke bediening. Ook de omgeving heeft genoeg te bieden. Eigenlijk was de camping top en zouden we zo weer terug komen ware het niet dat de eigenaren voor een wat vervelende sfeer zorgden: kennelijk was onze zoon en zijn vriendengroep aangezien voor een groepje dat al eerder wat geluidsoverlast veroorzaakt had. Zij werden hierover op een zeer negatieve en vrij agressieve manier aangesproken. Dit zorgde voor onnodig conflict en was wel een domper op de vakantie. Grenzen stellen kan ook op een vriendelijke maar duidelijke manier.

Camping Les Trois Cantons info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar