Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

100 Reviews over La Diège

• 9Klaas en Froukje07-09-2021

Heerlijke plek, waar je niets hoeft,

Wat hadden we dit jaar weer een heerlijke vakantie hier. Kinderen hebben zich prima vermaakt ondanks dat de slingerboom door hoog water er niet meer was. Het nest poesjes kreeg (te) veel aandacht. Heerlijk gebbq't, fijne pizza-avonden.

• 10Fam. de Jong24-08-2021

Alweer genoten, een geweldige stek!

Caspar en José wat was het weer heerlijk! Bedankt dat we nog even bij jullie konden verblijven en het einde van de vakantie nog konden uitstellen in een vooraf opgezette tent. Alles schoon en goed verzorgd! Gezellig om jullie weer te zien en heerlijk genoten van de rust en het sfeertje (alles kan en niets moet). Kinderen wederom heerlijk aan het spelen met ander kinderen, werken aan de dam en kreeftjes gevist. Men roept wel eens terugkeren kan alleen een teleurstelling worden; dat is dus nìet waar. Als je voor natuur, sfeer en rust gaat èn voor brocante afstruinen.. La Diège is the place to be.

• 10Fam. de Jong24-08-2021

Alweer genoten, een geweldige stek!

Wat hebben we het heerlijk gehad! Kamperen in de natuur, basic maar brandschoon sanitair, heerlijk sfeertje (alles kan, niets moet). Als je van brocante houdt weten Caspar en José ook een geweldig adresje. Heerlijk ontspannen onze vakantie afgesloten in een vooraf opgezette tent met bed. Ook weer brandschoon en zeer goed verzorgd. Een aanrader. Kinderen hebben weer dammen gebouwd en op kreeftjes gevist, wij dus tijd om lekker te lezen. Tot ziens Caspar en José, we'll be back

• 9Peter en Anja19-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Het is goed vertoeven op camping La Diège! Door corona hebben wij de camping niet in volle glorie kunnen aanschouwen, dus er zit niets anders op: we zullen nog een keer terug moeten. Ook dankzij corona hadden Caspar en José de tijd voor een gezellig kletspraatje en hadden we ruime plekken tot onze beschikking. Heel erg fijn dat La Diège toch open was, al was het dan in afgeslankte vorm. Het toiletgebouw is gedateerd, maar erg netjes en schoon. De douches werken als een tierelier en voorzien van mengkranen. Ik ben wel benieuwd of de hoeveelheid toiletten en douches toereikend zijn wanneer de meeste plekken bezet zijn. Het lijkt wat weinig, maar wellicht wijst de praktijk toch anders uit. De hoeveelheid vliegen varieert enigszins per dag, maar die mogen wat ons betreft ‘opvliegen’, dan wordt het nóg aangenamer. We hebben dit jaar erg genoten van wat de camping en de eigenaren te bieden hebben en kijken alweer uit naar de volgende keer.

• 9Milan Dommering20-11-2019

We komen terug.

Heerlijke plek midden in de natuur. Gezinscamping in optima forma. Voor alle leeftijden. Schoon, fris, gastvrij, ruime plekken, goede service, betaalbaar en betrouwbaar. Een beek (met dam bouwmogelijkheden voor de kinderen) om te zwemmen en te spelen. Kinderen spelen allemaal met elkaar, vanaf de eerste dag dat ze aankomen. Geen georganiseerd modern vermaak en dikke internetvoorziening (ahhhhh, rust), wel gezamenlijke uitstapjes, eet-avonden (Pot au Feu, Table d'hote en BBQ), samen schilder/knutsel workshop. Cas en José (de eigenaren vd camping) werken altijd zelf, zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam en van 7 in de ochtend tot een uur of twee, drie 's nachts aanwezig en altijd enthousiast. Zij kunnen je ook alle leuke, culturele bezienswaardigheden in de omgeving vertellen. Met èn zonder kinderen een plek om terug te komen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jacob Idema01-10-2019

Heerlijk ....!rust en toch genoten van de natuur.

Augustus 1985 !!!!!!!!!!!!! nog steeds goede herinneringen !

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Liesbeth23-09-2019

Fantastische 2 weken gehad, om terug te komen!

Ouderwetse camping zoals wij een camping willen hebben, geen toeters en bellen maar wel heel veel ruimte! In september heb je zoveel ruimte dat je kan gaan staan waar je wilt en op mooie open plekken. In de middag komen de 5 kipjes buurten en in de nacht hoor je uilen. Veel leuke oude plaatsjes in de buurt, ook om mooie wandelingen te maken.

• 7Staat v/h sanitair

Hoi Liesbeth,

Bedankt voor jullie bezoek en leuke review. Wellicht mogen we jullie ook nog eens in het voorseizoen ontvangen, dan is het op la Diège meestal ook nog rustig en erg mooi. Hartelijke groeten ook aan Loes, Bianca en Paul

• 10Jonathan11-08-2019

Fantastic

Deze camping was een heerlijke verrassing voor ons. Met een baby en een jongen van 6 was het een ideale omgeving. - Vriendelijke familie, met goed ontvangst. Persoonlijke benadering gedurende de gehele 2 weken. Zijn heel fijn met kinderen. - ontzettend mooie omgeving met oude dorpjes en goede afstand. - veel te doen voor kinderen. - heerlijk zwemwater, bijna lagoon achtig. - veel vliegen met vlagen, maar daar kun je je prima tegen wapenen en ze zijn er niet permanent. Daarbij heb ik in principe geen mug of wesp gezien.... Doe mij dan maar vliegen als je dat toch midden in de natuur zit.

Even ter correctie /aanvulling op de vorige review.. Ik was bij deze bbq, en ik heb het totaal niet zo ervaren. Er werdt ca. 10 x vlees aangeboden en 6 soorten salade. En het lijkt mij logisch dat je overgebleven vlees opeet.

• 10Staat v/h sanitair

Hoi Jonathan,

Bedankt voor je positieve en duidelijke review. We hebben zeer van jullie aanwezigheid genoten en zijn blij dat Robin het zo naar z'n zin heeft gehad. Wat ons betreft zien we jullie graag nog eens een keertje terugkomen...

Hartelijke groet aan Laura en de kinderen.

• 2Pieter Hofstede07-08-2019

Nooit weer

Na een lange reis aangekomen op la diege om te rusten. Helaas kon dat niet omdat er overal vliegen zijn. Ik spreek niet over een paar maar duizenden. We hebben drie vliegenvangers op gehangen en 5 plakstrips en die zaten zo vol. De BBQ was gezellig , na een 4 rondes vlees werd er omgeroepen laatste stukje vlees... wat mij stoort is dat hun de dag er na met anderen ( de restjes hebben op gegeten) ik vind dit schaamteloos. We snappen nu ook waarom je vooraf moet betalen.

• 2Eetgelegenheden

Caspar Hartgring, Directeur, 15-08-2019

Beste Pieter en Roos,

Dat jullie je vakantie hebben afgebroken omdat we hier vanwege het extreem warme weer een aantal dagen veel vliegen hadden vinden we jammer. Hadden jullie nog een dag gewacht was de ervaring vast anders geworden want vanaf toen hebben we bijna geen vlieg meer gezien. Overigens is het zo dat wanneer je midden in de natuur zit je zelf iets kunt doen aan overlast van vliegen en wespen door bv niet je etenswaren open en bloot te laten staan.

Wat betreft de BBQ begrijp ik niet waar je heen wilt. Jullie zijn de 1e die in de 6 jaar een negatieve reactie geven op de manier hoe we de BBQ doen. Als er 1 avond is die hier door de mensen op la Diège geroemd wordt is het wel de BBQ waar we altijd complimenten over krijgen omdat het zo uitgebreid is. Als jullie vinden dat er te weinig is aangeboden dan is het inderdaad wel zeer opmerkelijk dat wijzelf met extra gasten er de volgende dag nog een keer ruim van hebben kunnen genieten. Daar spreek je jezelf dus ook nog eens tegen. Wij hebben voor de zekerheid nog eens nagevraagd hoe de andere gasten de avond hebben ervaren en deze bevestigen jullie verhaal op geen enkele wijze. De laatste ronde is zeker niet een uitspraak die wij hier bezigen. Sterker nog, wij vragen altijd of er nog iemand is die nog iets wil en of iedereen voldoende heeft gegeten. Wij herkennen ons totaal niet in het door jullie geschetste beeld.

Verder is vooruitbetalen zeker niet verplicht. Reserveren is een vrije keuze die je zelf maakt en waarvan je de voorwaarden accepteert. Iedereen is juist ook op de bonnefooi welkom op la Diège!

We hopen dat jullie toch een plek hebben gevonden waar jullie beter op z’n plaats zijn en op jullie manier toch van een fijne vakantie kunnen genieten.

P.S. Wat wij overigens schaamteloos vinden is, dat wanneer je er als een dief in de nacht ertussen uitknijpt je niet even je vakantieplek netjes en opgeruimd achterlaat en even je eigen wc-emmer meeneemt!

Graag zien we jullie dan ook niet meer terug.

• 8Niek en Jolanda11-07-2019

Geweldig!

Onlangs drie weken met onze tent op een grote staanplaats aan de rivier doorgebracht op Camping La Diege, waar we door de Nederlandse eigenaren Casper en José hartelijk werden ontvangen. Camping La Diege - met aangrenzend een eigen bos, en met prachtige stadjes in de omgeving - is een uitgestrekte camping gelegen te midden van een geweldige natuur, waar men (uiteraard bij goede, eigen oplettendheid) nog individueel mag barbecueën. Het (schone) sanitair is eenvoudig, maar een groot pluspunt is dat de douches zijn voorzien van mengkranen en niet van drukknoppen. Grotere kinderen - maar ook volwassenen - kunnen hier, als een dr. Livingstone, op avontuurlijke ontdekkingstocht. Een nostalgisch ingericht barretje - waar ook WiFi is - gelegen aan de rivier, maakt deze camping compleet. U hoeft deze camping alleen nog maar zelf te ervaren...

• 8Staat v/h sanitair

Bonjour Jolandan en Niek,

Bedankt voor jullie review. Ik wil graag nog even melden dat je gelijk had met de visotter. Twee dagen nadat jullie weer onderweg naar NL waren hebben we 'm inderdaad gezien! Leuke hè? We hopen 'm op de foto te zetten en als dat lukt sturen we je die door.

Hartelijke groet,

Camping La Diège info