Camping Les Calquières

8.3Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Sévérac-le-Château (Aveyron)

8.3Fantastisch

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Animatie
Meer camping info

47 reviews over Camping Les Calquières

• 9W.snijders29-06-2017

Mooie camping in prachtige omgeving

De camping wordt beheerd door vriendelijke mensen en is echt een aanrader! Heerlijk restaurantje erbij! Lekker zwemmen !

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8gerard en truus22-04-2017

Fijne camping

Camping niet ver van de A75. Leuke beheerders, brood bestellen en winkels zijn niet ver. Nettomarkt te lopen en Intermarche in het stadje. Wifi is E3 per dag en niet meer gratis bij receptie. Sanitair keurig schoon en lekkere douches. Kortom een prima camping voor een paar dagen. In April 's nachts wel koud! Leuk zwembad met schuifdak.

Gereisd met partner in april 2017

• 7Dirk03-08-2016

Mooie goed onderhouden camping.

Lopend te ver van het dorp. Wifi € 3 per dag per apparaat. Sanitair wat onvrij, dames en heren bij elkaar en maar één hokje. Het middeleeuwse dorp is schitterend.

• 6Staat v/h sanitair

• 9margriet31-07-2016

fijne camping

Wij zijn 5 dagen op deze camping geweest. Prima camping,mooie plaatsen, schoon sanitair, goed restaurant, zwembad. Eigenaars zijn vriendelijk en doen hun best Engels te praten als Frans een probleem is. Wat wi-fi betreft, vertelde de eigenaresse mij het volgende. "Vorige jaren was het gratis en had men over het algemeen maar 1 apparaat in gebruik en werd er maar beperkt van onze wifi gebruik gemaakt. Inmiddels merkten wij dat er soms wel 4 apparaten per plaats gebruik werden. Pa, ma, 2 kinderen allemaal hun eigen apparaat. De hele dag door werden de apparaten gebruikt; films werden gedownload etc etc. Wifi was constant overbelast. Dit was voor ons reden om een betaling in te stellen, met het idee dat men een beetje bewuster met wifi om zou gaan". Dit probleem speelde niet alleen hier, maar ik heb het dit jaar op meerdere campings gehoord.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Jaap Pellikaan13-06-2016

Goede camping

Camping ligt bij een prachtig middeleeuws stadje. De wandeling naar het hooggelegen kasteel is een absolute aanrader. Sanitair is prima. Plaatsen zijn ruim. Jammer dat de wifi apart moet worden betaald. Supermarkt en tankstation op loopafstand.

• 8Wim Schalk13-09-2015

Fijne doorgangscamping

Mooie camping. Ligt dicht aan de snelweg A75 zonder daar overlast van te hebben. Niet ver vandaan bij het beroemde viaduct over de Tarn. De camping beschikt over Wifi op de plaats maar kost je wel €8 per nacht. Er is een gratis Wifi mogelijkheid maar beperkt zich tot bij het restaurant en is gelimiteerd tot 30 minuten.

Gereisd met partner in september 2015

• 9nicohoekstra29-08-2015

Helemaal goed

Wij hebben hier een nachtje gestaan onderweg naar huis. Stonden op een mooie plek vlak bij het zwembad, de kinderen konden daar lekker zelf rondrennen. Restaurant was erg goed, prima gegeten. Mooie locatie en goed te doen vanaf de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Irma14-08-2015

Prima camping

We verbleven, op doorreis, één nacht op deze camping. Dit is ons goed bevallen: prima zwembad, een grote trampoline (naast het springkussen) en een voetbalveld. De kinderen (11 en 14 jaar) vermaakten zich prima. Ook is er een terras waar je iets kunt eten of drinken. Het sanitair is superschoon (wordt echt grondig gereinigd!) en er hang ook een zeeppompje naast de wasbak. Zeker voor herhaling vatbaar! Prijs-kwaliteit verhouding is top (rond de 27 euro voor een verblijf met 4 personen in het hoogseizoen....)

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Leo27-07-2015

Een parel van een camping!

Tijdens onze reis naar de Tarn zijn we op deze camping terecht gekomen om van daaruit een andere camping te zoeken in de Tarn. We zijn heerlijk op deze camping gebleven en deze als uitval basis gekozen. Eigenaren zijn uiterst correct en zeer gezellig. Niks is te gek en hebben alle tijd voor je. De kampeerplekken zijn groot en het sanitair is nieuw en brandschoon. Omdat we redelijk hoog zaten was het heerlijk koel s'nachts en overdag een heerlijk windje. Zwembad is top, en het brood wat je besteld is keurig aan de prijs. Grote supermarkten zijn binnen 5 minuten bereikbaar en het stadje met het kasteel is erg leuk om te bezoeken. Al met al is dit voor ons een camping om nog eens naar toe te gaan. 👍🏻👍🏻👍🏻

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Tdf18-07-2015

Goede doorreiscamping, maar niet rustig

Mooie ligging en mooie camping. Alleen in de avond vaak feestavonden, met harde muziek. Sanitair prima, goed zwembad.

Gereisd in januari 2015

Camping Les Calquières info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras