Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Calquières

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Calquières voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 52 reviews

8FantastischScore uit 52 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Les Calquières

• 8Michels03-08-2022

Zalig

Kom hier maar lekker naar toe. Heerlijke camping om even een paar dagen tot rust te komen, op doorreis naar Spanje. Alles aanwezig, zeer goed te bereiken vanaf de snelweg. Aardig ruime plekken. Lekker zwembad met terrasje Brood te bestellen bij de receptie. Supermarkt op 1 minuut rijden met de auto Kortom heerlijk hier

• 8Luro05-10-2017

Gastvrij

Camping via acsi card. Alle faciliteiten waren gewoon geopend. Brood in de ochtend. Het restaurant was open en toen het druk werd op de camping werd ook het 2e sanitairgebouw geopend. Eigenaren waren vriendelijk en hulpvaardig. Je kon goed terecht met Engels. Wij hebben in het restaurant gekozen tussen verschillende burgers. Deze waren erg lekker. Beter dan je zou verwachten in een campingrestaurant. Mooi zwembad (ook open). Sanitair is iets verouderd maar wel schoon. Invalide sanitair naast het zwembad. Werd speciaal voor mij schoongemaakt. Alleen jammer dat de douchekop niet goed opgehangen kon worden, dat er geen ophanghaken waren om je kleding aan op te hangen en dat er geen trekker stond. Bij 2e gebruik van de douche stond die trekker er wel. wij hebben 5 dagen op deze camping gestaan en ik heb er van genoten. De camping ligt in een heel mooi historisch plaatsje met een kasteelruine op de top en is zeker een bezoek waard.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9W.snijders29-06-2017

Mooie camping in prachtige omgeving

De camping wordt beheerd door vriendelijke mensen en is echt een aanrader! Heerlijk restaurantje erbij! Lekker zwemmen !

• 9Marij14-05-2017

Fijne camping

Op weg naar huis als doortrek camping gebruikt. Goede keus geweest. Lekker zwembad, grote plaats en goed sanitair en dat voor een redelijke prijs. Super leuke eigenaars.

• 8gerard en truus22-04-2017

Fijne camping

Camping niet ver van de A75. Leuke beheerders, brood bestellen en winkels zijn niet ver. Nettomarkt te lopen en Intermarche in het stadje. Wifi is E3 per dag en niet meer gratis bij receptie. Sanitair keurig schoon en lekkere douches. Kortom een prima camping voor een paar dagen. In April 's nachts wel koud! Leuk zwembad met schuifdak.

• 7Dirk03-08-2016

Mooie goed onderhouden camping.

Lopend te ver van het dorp. Wifi € 3 per dag per apparaat. Sanitair wat onvrij, dames en heren bij elkaar en maar één hokje. Het middeleeuwse dorp is schitterend.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9margriet31-07-2016

fijne camping

Wij zijn 5 dagen op deze camping geweest. Prima camping,mooie plaatsen, schoon sanitair, goed restaurant, zwembad. Eigenaars zijn vriendelijk en doen hun best Engels te praten als Frans een probleem is. Wat wi-fi betreft, vertelde de eigenaresse mij het volgende. "Vorige jaren was het gratis en had men over het algemeen maar 1 apparaat in gebruik en werd er maar beperkt van onze wifi gebruik gemaakt. Inmiddels merkten wij dat er soms wel 4 apparaten per plaats gebruik werden. Pa, ma, 2 kinderen allemaal hun eigen apparaat. De hele dag door werden de apparaten gebruikt; films werden gedownload etc etc. Wifi was constant overbelast. Dit was voor ons reden om een betaling in te stellen, met het idee dat men een beetje bewuster met wifi om zou gaan". Dit probleem speelde niet alleen hier, maar ik heb het dit jaar op meerdere campings gehoord.

• 7Laura6926-07-2016

Tres bien

Emplacements et sanitaires tres bien, commerces a proximite par le bas, piscine et snack agreable, Le Monsieur est tres sympa

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Jaap Pellikaan13-06-2016

Goede camping

Camping ligt bij een prachtig middeleeuws stadje. De wandeling naar het hooggelegen kasteel is een absolute aanrader. Sanitair is prima. Plaatsen zijn ruim. Jammer dat de wifi apart moet worden betaald. Supermarkt en tankstation op loopafstand.

• 9Philipon Leo06-03-2016

Excellent.....

Du sang jeune ... bonne restauration bon accueil animations bien choisies Emplacement idéal calme et beau piont de vue... sutaution idéal pres de A75 et bcp de promenade ... Prix dans la mesure du service.. On y revient

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar