Camping Les Calquières

36 reviews over Camping Les Calquières in het Nederlands

Gastvrij

Luro
5-10-2017

Camping via acsi card. Alle faciliteiten waren gewoon geopend. Brood in de ochtend. Het restaurant was open en toen het druk werd op de camping werd ook het 2e sanitairgebouw geopend. Eigenaren waren vriendelijk en hulpvaardig. Je kon goed terecht met Engels. Wij hebben in het restaurant gekozen tussen verschillende burgers. Deze waren erg lekker. Beter dan je zou verwachten in een campingrestaurant. Mooi zwembad (ook open). Sanitair is iets verouderd maar wel schoon. Invalide sanitair naast het zwembad. Werd speciaal voor mij schoongemaakt. Alleen jammer dat de douchekop niet goed opgehangen kon worden, dat er geen ophanghaken waren om je kleding aan op te hangen en dat er geen trekker stond. Bij 2e gebruik van de douche stond die trekker er wel. wij hebben 5 dagen op deze camping gestaan en ik heb er van genoten. De camping ligt in een heel mooi historisch plaatsje met een kasteelruine op de top en is zeker een bezoek waard.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping in prachtige omgeving

W.snijders
29-6-2017

De camping wordt beheerd door vriendelijke mensen en is echt een aanrader! Heerlijk restaurantje erbij! Lekker zwemmen !

Gereisd Met partner in juni 2017

Fijne camping

Marij
14-5-2017

Op weg naar huis als doortrek camping gebruikt. Goede keus geweest. Lekker zwembad, grote plaats en goed sanitair en dat voor een redelijke prijs. Super leuke eigenaars.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping

gerard en truus
22-4-2017

Camping niet ver van de A75. Leuke beheerders, brood bestellen en winkels zijn niet ver. Nettomarkt te lopen en Intermarche in het stadje. Wifi is E3 per dag en niet meer gratis bij receptie. Sanitair keurig schoon en lekkere douches. Kortom een prima camping voor een paar dagen. In April 's nachts wel koud! Leuk zwembad met schuifdak.

Gereisd Met partner in april 2017

Mooie goed onderhouden camping.

Dirk
3-8-2016

Lopend te ver van het dorp. Wifi € 3 per dag per apparaat. Sanitair wat onvrij, dames en heren bij elkaar en maar één hokje. Het middeleeuwse dorp is schitterend.

fijne camping

margriet
31-7-2016

Wij zijn 5 dagen op deze camping geweest. Prima camping,mooie plaatsen, schoon sanitair, goed restaurant, zwembad. Eigenaars zijn vriendelijk en doen hun best Engels te praten als Frans een probleem is. Wat wi-fi betreft, vertelde de eigenaresse mij het volgende. "Vorige jaren was het gratis en had men over het algemeen maar 1 apparaat in gebruik en werd er maar beperkt van onze wifi gebruik gemaakt. Inmiddels merkten wij dat er soms wel 4 apparaten per plaats gebruik werden. Pa, ma, 2 kinderen allemaal hun eigen apparaat. De hele dag door werden de apparaten gebruikt; films werden gedownload etc etc. Wifi was constant overbelast. Dit was voor ons reden om een betaling in te stellen, met het idee dat men een beetje bewuster met wifi om zou gaan". Dit probleem speelde niet alleen hier, maar ik heb het dit jaar op meerdere campings gehoord.

Gereisd Met partner in juni 2016

Goede camping

Jaap Pellikaan
13-6-2016

Camping ligt bij een prachtig middeleeuws stadje. De wandeling naar het hooggelegen kasteel is een absolute aanrader. Sanitair is prima. Plaatsen zijn ruim. Jammer dat de wifi apart moet worden betaald. Supermarkt en tankstation op loopafstand.

Gereisd Met partner in Thu Jun 09 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne doorgangscamping

Wim Schalk
13-9-2015

Mooie camping. Ligt dicht aan de snelweg A75 zonder daar overlast van te hebben. Niet ver vandaan bij het beroemde viaduct over de Tarn. De camping beschikt over Wifi op de plaats maar kost je wel €8 per nacht. Er is een gratis Wifi mogelijkheid maar beperkt zich tot bij het restaurant en is gelimiteerd tot 30 minuten.

Helemaal goed

nicohoekstra
29-8-2015

Wij hebben hier een nachtje gestaan onderweg naar huis. Stonden op een mooie plek vlak bij het zwembad, de kinderen konden daar lekker zelf rondrennen. Restaurant was erg goed, prima gegeten. Mooie locatie en goed te doen vanaf de snelweg.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Irma
14-8-2015

We verbleven, op doorreis, één nacht op deze camping. Dit is ons goed bevallen: prima zwembad, een grote trampoline (naast het springkussen) en een voetbalveld. De kinderen (11 en 14 jaar) vermaakten zich prima. Ook is er een terras waar je iets kunt eten of drinken. Het sanitair is superschoon (wordt echt grondig gereinigd!) en er hang ook een zeeppompje naast de wasbak. Zeker voor herhaling vatbaar! Prijs-kwaliteit verhouding is top (rond de 27 euro voor een verblijf met 4 personen in het hoogseizoen....)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Calquières in Sévérac-le-Château (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Calquières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.