Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine de la Faurie

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de la Faurie voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 43 reviews
+15

7.2GoedScore uit 43 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Domaine de la Faurie

• 9Leontine08-02-2022

Wanneer gaan we weer?

Fantastische camping! Grote staanplaats (wij hadden plek 9), keurig sanitair dat meerdere keren per dag wordt schoongemaakt, heerlijk zwembad (vooral geschikt voor jongere kinderen of stellen zonder kinderen), prachtig uitzicht, goede horeca en 1x per week een leuke thema avond met live muziek. Voor de iets grotere kinderen (6+) is er 1x per week een knutsel workshop waar ze echt hele gave dingen maken. En ook 1x per week komt de locale manege met pony's naar de camping en kunnen de kinderen een ritje maken. Prachtige omgeving zowel qua natuur als cultuur. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Vakantie liefhebbers10-08-2021

Nooit meer.

Op zich prima camping. Maar….Hygiëne niet ok betreft COVID. 2x hondepoep in de speeltuin. Er loopt een hond los. Camping heeft een predikaat charme camping. Dat is het niet. Douches en afwaswater is koud. Zwembad is onbewaakt en niet helemaal schoon water, te weinig chloor? Tot over 23:00 kinderen spelen in de speeltuin. Restaurant redelijk, maar slechte timing wat betreft de gangen. Jammer van domme stomme Nederlandse gasten die ook komen. Teveel sta accommodaties tov normale kampeerplaatsen. Luchtkussen voor de kinderen is vaker niet opgeblazen dan wel. Voor ons was dit eenmalig.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 10Fam Blom20-09-2019

Geweldig, dit is vakantie! Komen nog een keer

Rustige camping in het naseizoen. Hartelijk ontvangst. Grote comfort plekken met water en electriciteit. Heerlijk zwembad, schoon sanitair. Uitstekend restaurant. Prachtig gelegen in n natuurpark. Wandelen vanaf de camping. We zijn hier reeds een aantal keren geweest en het voelt als thuis komen. Er zijn de laatste jaren meer glampings en huisjes geplaatst, dat maakt dat je iets minder keuze hebt voor een kampeerplek. Maar er zijn nog genoeg plekken over.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Vincent van Doorne17-08-2019

Prachtige en rustige camping, goed onderhouden.

Kleinschalige en rustige camping, prachtig gelegen. Alles uitstekend onderhouden en zeer schoon. sanitair. Zeer sfeervol opgezet met gezellig terras. Wij stonden op plaats 9 aan het begin van de camping. Deze plaatsen zijn erg ruim bieden voldoende schaduw en een rustige ligging. Achteraan de camping zijn de plaatsen kleiner en sta je ook wat dichter op elkaar en is het dus automatisch wat drukker. Er is geen animatie (voor ons geen enkel bezwaar) maar je kunt je inschrijven voor diverse activiteiten (pony rijden, kano etc.). Eten afhalen is ook prima, restaurant biedt gevarieerde kaart. Leuke speeltuin voor de kinderen (helaas wel pal in de zon).

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ger Schoeber02-07-2019

Met een woord: fantastisch

Fantastische camping. Zeer vriendelijk. Prachtig zwembad. Mooi uitzicht. Goed restaurant. Goed voor rust zoekers

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Frank25-08-2018

Geweldig

Prachtig gelegen camping, fantastisch uitzicht en zee van ruimte.. alles is zeer goed verzorgd en zeer schoon. Prima restaurant, bar en afhaal gelegenheid... fijn overzichtelijk zwembad ( nieuw) wij hadden een premium sta caravan... erg veel ruimte en privacy ....fijne camping.. voor gezinnen met kinderen onder de 16 jaar....enige puntje, maar dat is overal in de lot/ Dordogne ... je moet iets verder rijden voor een dorpje.. maar nog steeds prima te doen ...

• 9Roland15-08-2018

Goede,mooie en rustige camping

Vriendelijk personeel, zeer goed zwembad en uitstekend restaurant.

propere WC en douchen .

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Rob en Debby uit Alkmaar05-08-2018

Prima.

Hele mooie camping, zeer verzorgd, kleinschalig, mooie, dagelijks goed onderhouden tuin, uitermate aardig personeel, een schoner zwembad (weliswaar spiksplinter nieuw, maar toch...) hebben wij nog niet eerder gezien, goed restaurant. Wel wat verder gelegen van de Dordogne en de Lot dan we dachten, maar zeker meer dan de moeite waard. Wij hadden eigen sanitair, maar als we er gebruik van maakten was het zeer schoon.

• 7Koplu04-08-2018

Verzorgde, groene en tikje overprijsde camping

Groene camping voor wie van rust houdt. Het nieuwe zwembad is top en heeft een prachtig uitzicht. Camping is prima verzorgd. Donderdagavond is er een gezellig optreden van een coverband. Toch denken wij niet dat we teruggaan: - camping is duur. Onze lodge was 2 keer zo duur als wat we op andere campings betalen terwijl ‘ie minder was. Het was in en om de lodge niet om uit te houden wegens gebrek aan schaduw. Ook beperkte inboedel en wegwerpbeddengoed (neem dat zelf mee!). - iedereen is erg op zichzelf. Dat komt misschien omdat de eigenaren geen sfeer maken en er amper animatie is. Het was voor de kids moeilijk vriendjes te maken (was op de vorige 7 campings geen issue). - restaurant is prijzig en heeft een eenzijdige kaart. Zwarte pizza’s moesten we terugbrengen en dat werd niet gewaardeerd. Het ontbrak aan klantvriendelijkheid bij de eigenaren.

Maar... we hebben een heerlijke vakantie gehad met veel zwemplezier, in oase van rust!

• 7Eetgelegenheden
  • 4Epperlein29-05-2016

Abzocke

Trotz zu 90% leerem Campingplatz keine freie Platzwahl. Kein Gras sondern abgewohnter Schmutzboden auf diesem Platz. WLAN nur im oder in der Nähe des überteuerten Restaurants. Code für WLAN nur in der Rezeption auf Nachfrage erhältlich. Bei der Abreise mal schnell eine Nacht mehr berechnet. Einkaufsmöglichkeit viele Kilometer entfernt.

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar