Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Les Rivages

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Rivages voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 603 reviews
+20

8.4FantastischScore uit 603 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Les Rivages ligt aan een rivier tussen de bomen. Dit leidt tot een adembenemend uitzicht. De grote hoeveelheid tenten geeft je het echte campinggevoel. Zoek afkoeling in het zwembad of laat je meevoeren door de rivierstroming met je kano. Voor de kids zijn er sportieve en recreatieve activiteiten. Millau bereik je te voet in 15 minuten.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

603 Reviews over Yelloh! Village Les Rivages

• 8Vayn07-09-2022

Niks mis mee!

Camping is heel mooi gelegen aan een ondiep zijriviertje van de Tarn. Hier kunnen jonge kinderen zelf makkelijk met hun band/luchtbed langs de stroomversnellingetjes gaan, ideaal. Mooi zwembad, keurig restaurant, klein supermarktje van Vival op de camping. De omgeving is schitterend. Diverse uitstapjes vlakbij, zoals de Gorges du Tarn plus lekker zwemmen onderweg in de rivier, kasteel van Peyrelade, Montpellier op 1 u20 rijden en de Middellandse zee op anderhalf uur is ook uitstekend te doen.

Al met al een uitstekende vakantie gehad. Enig minpuntje van deze camping blijft toch wel de enorme bak herrie van de avondanimatie, dag in dag uit. Je hoort de bassdreunen en het gezang door het huisje heen. Dit kan met name voor gezinnen met kleine kinderen erg vervelend zijn.

• 10IL03-09-2022

Prachtige camping!

Wij waren hier met twee jonge kinderen. (6-3 jaar). De camping is prachtig door de paden met hoge bomen. Hierdoor bij de huisjes/staanplaatsen veel schaduw wat heerlijk verkoelend is. Het is zwembad overzichtelijk, mooi en schoon. Bijkomend voordeel is dat het gehele zwembad afgesloten is met een (mooi) hek. Er zijn verschillende leuke speeltuinen, dicht bij elkaar gecentreerd met bankjes of fijne stoelen. Bij onze kinderen was het springkussen en de trampoline in de lucht favoriet. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk, spreken goed Engels en zijn heel enthousiast met de kinderen. Ze hebben -als je daaraan mee wil doen- elke dag veel entertainment voor de kinderen. Ook de rivier is heel mooi. Wij hadden een huisje bij de rivier. Elk huisje heeft een eigen tuintje (de een meer beschut dan de ander) wat fijn rustig is. Camping is echt een aanrader. Je kan met de drukte meedoen maar als je dat niet wil kun je heerlijk rustig vertoeven.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Fam. Bertens26-08-2022

Heerlijke vakantie gehad!

Hele leuke camping! Aardig personeel wat Engels spreekt. Veel animatie voor jong en oud! Er wordt van alles georganiseerd. Leuk zwembad. Een aantal keer prima gegeten in het restaurant op de camping. Mobile home was schoon en netjes. Om 23.00 is t rustig op de camping. Leuke rivier naast de camping om te zwemmen en/of te vissen. Een echte aanrader!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10J25-08-2022

Een heerlijke vakantie

Wij hebben heerlijke weken gehad op deze camping.

In het hoogseizoen leuke (nederlandse!) animatie van 5-7 jaar, 8+, 14+ en een programma voor de hele familie. Veel Nederlandse gezinnen waardoor de kinderen veel vrienden en vriendinnen hadden.

Vriendelijk en hard werkend personeel. Heerlijk (schoon en nieuw) zwembad voor jong en oud, leuk strandje aan de rivier, schone toiletgebouwen.

De omgeving is prachtig. Watervallen (Cascade de Creissels en meer), bergen (aanrader: gorges de Tarn) en stadjes. In 1,5 uur ben je bij de zee. Onze kinderen willen volgend jaar weer ;)

• 8Milex18-08-2022

Leuke camping met prettige sfeer.

Net terug van camping les Rivages. Hadden een mooie plek aan de rivier L12 waar we direct toegang hadden tot het water. Pubers 16 en 17 jaar hebben zich iedere avond prima vermaakt en vonden heel snel aansluiting met leeftijdsgenoten. Ze gingen iedere avond met een grote groep naar café Golf net buiten de camping. Heerlijk gegeten in het restaurant van de camping zelf. Iedere avond animatie maar om 23 uur is het echt stil. Zwembad top en het 18+ gedeelte is echt heerlijk rustig. Hier wordt ook goed op gehandhaafd. Top vakantie gehad. Één puntje voor verbetering, de luchkaart in het restaurant zou wat meer uitgebreid kunnen worden, nu vrij simpel en erg weinig te krijgen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Loes17-08-2022

Genoten

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. Ondanks de hitte zorgde de schaduw ervoor dat onze tent lekker koel bleef. Het zwembad is perfect, wel druk, maar geen last van gehad (wat wil je met 38+ graden, men gaat dan wss minder ondernemen in de omgeving), bij het riviertje was het ook heerlijk. Vriendelijk personeel, leuke animatie en sanitair werd goed schoongehouden. Wij kregen tijdens ons verblijf zelfs mail, omdat jongeren voor onrust zorgden na 23.00 uur, zelf niks van gemerkt, maar heel goed dat ze hier op letten en aandacht voor hebben. Sanitair werd goed schoon gehouden. In de omgeving ook veel leuke activiteiten te ondernemen. Kortom, top vakantie!!

• 9Geertje Schipper Stooker16-08-2022

Heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze overzichtelijke camping. De rivier die naast de camping loopt is een absoluut pluspunt en geschikt voor zwemmen/dobberen. Het zwembad is fijn en de ligbedden beschikken over een parasol. Wij waren overboekt en dat was in jaren niet voorgekomen. De campingmanager Emma heeft dit uitstekend opgelost door ons tegen gereduceerde prijs een alternatief aan te bieden. Prima service en ze kwam persoonlijk ook langs om te vragen of alles naar wens was. De animatie was heel aanstekelijk, vooral de overenthousiaste Merlijn met zijn gitaar, Geniaal! De omgeving is prachtig en er is onwijs veel te doen op korte afstand. Canyoning, kanovaren, mountainbiken, velorail, waterfietsen, bungeejump, paragliding, markten, wandelen, watervallen etc. Teveel voor 2 weken. Avond entertainment vonden wij heel gezellig. Sanitair netjes en schoon. Veel te doen voor oudere jeugd. Er zijn veel Nederlanders.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jolanda16-08-2022

Mooie camping maar luidruchtige animatie tot laat

Gezellig camping, veel te doen voor pubers, lekker zwembad (ook 18+!) en een mooie rivier met strandje. Geluid van animatie gaat tot 23u door. Daar moet je van houden. Zelf hoor ik liever de bomen ruisen als ik op vakantie ben. Merlijn, de animator verdient een pluim, hij heeft oog voor ieder kind. Wij kamperen, de plekken zijn mooi en schaduwrijk en zowel groot als klein, afhankelijk van de beschikbaarheid te boeken. Wees er vroeg bij (>1j) als je een grote plek wilt!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Roos13-08-2022

Nette camping, mooie omgeving, voor ons te druk.

Wij hadden een lodgetent gehuurd, welke ons prima is bevallen behalve dat er geen stoelen waren waar je lekker op kan zitten (relax stoel) Camping is netjes, sanitair wordt dagelijks een aantal keer schoongemaakt. Winkeltje met elke ochtend vers gebakken broodjes. Zwembad met zen bad voor 18+ is heel fijn. Rivier is diep genoeg om lekker een stukje te zwemmen of te dobberen in een zwemband. Restaurant en bar ook prima met lekkere cocktails. De omgeving is prachtig en genoeg te doen! Millau is een aardig stadje met maandagavond een eet markt en vrijdag een grote warenmarkt. Qua animatie vinden wij het echt te veel, te luid en te laat. Elke dag tot 23:00 lawaai vinden we echt teveel van het goede. En een bepaalde animator was zelfs een beetje opdringerig, de kinderen vluchtten de tent in als hij er aan kwam. Al met al prima camping als je van veel animatie houdt. De streek is een aanrader, alleen voor ons een andere camping!

• 9René11-08-2022

Schitterende camping in een prachtige omgeving!

Voor de derde keer op rij hebben we de zomervakantie hier doorgebracht, dit keer 4 weken en zelfs dat is te kort, want het is hier altijd genieten. We waren met onze eigen vouwwagen en hadden een zeer ruime kampeerplaats met bomen zodat we zowel in de schaduw als in de zon konden zitten. De camping is schoon, zeer goed onderhouden en het personeel is vriendelijk en enorm behulpzaam. Het zwembad is perfect voor alle leeftijden met zelfs een 18+ zen-gedeelte en ook het restaurant is zeer goed. Van animatie hebben we weinig gebruik gemaakt, maar er is van alles te doen en ook de avondprogramma's zijn vaak erg vermakelijk. We hebben weer een fantastische tijd gehad net als onze zonen van 18 en 16 die de tijd van hun leven hebben gehad met de vele andere jongens en meiden op de camping (en buiten de camping).

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar