Camping Yelloh! Village Les Rivages

FrankrijkMidi PyreneesMillau (Aveyron)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Rivages voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 586 reviews
+76/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 586 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Les Rivages ligt aan een rivier tussen de bomen. Dit leidt tot een adembenemend uitzicht. De grote hoeveelheid tenten geeft je het echte campinggevoel. Zoek afkoeling in het zwembad of laat je meevoeren door de rivierstroming met je kano. Voor de kids zijn er sportieve en recreatieve activiteiten. Millau bereik je te voet in 15 minuten.

Tonen op kaart

597 Reviews over Yelloh! Village Les Rivages

• 9Fam J.09-09-2021

Superverlijb

Weer een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Hadden een caravan / huisje aan de rivier. Netjes en alles aanwezig wat je nodig kunt hebben. Zwembad fijn zwemmen en verwarmd dus niet te koud. Super gaaf om met je luchtbedje of kajak stroomopwaarts in de rivier te lopen en dan lekker naar de camping terug te dobberen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, en op zondag ochtend een hele mooie hike gedaan vanuit de camping 1 van de beren / plateaus op, wel zwaar maar super mooi. Pizza iets minder rijk belegd dan het vorige jaar, maar de smaak is evengoed heel lekker. Campingwinkel heeft iedere ochtend vers en warm brood, en verder zijn de meeste basics wel aanwezig. Canyoning is een aanrader, en het paragliden is ook goed geregeld. Kinderen hebben weer genoten van het klimbos (vanuit de camping geregeld, en bij die aanbieder kan je ook andere activiteiten boeken. Kortom weer erg genoten en zin in volgend jaar.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Tessa09-09-2021

Top camping!

Super fijne camping, centraal gelegen. Op korte afstand het centrum, supermarkt (oa Lidl) en ander winkels. Hier vorig jaar geweest en dit jaar nog een keer terug gegaan. Wij hadden een kampeerplek met 2 bloemen aan de rivier, een mooie ruime plek. Sanitair is netjes en werd de hele dag door schoon gehouden. Zwembad is heerlijk. Op echt hete dagen druk, en dan kan het ook zijn dat je geen ligbedjes hebt. Logisch, want iedereen zoekt verkoeling. Gelukkig is er ook nog de rivier, op hete dagen fijner dan het zwembad omdat de rivier koeler is. Er is bijna elke avond wel iets van een act op het podium. Als je accommodatie wat meer vooraan de camping is, dan hoor je dat uiteraard, maar om 23.00 uur is het stil. Ook genoeg animatie voor de kinderen, ook in het Nederlands. Wij gaan volgende keer weer ergens anders heen, maar deze camping is echt een aanrader voor gezinnen met kinderen in de leeftijd van 6 tot 16.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Aniek04-09-2021

Geweldig verblijf!

Erg leuke camping vooral voor de jongere kinderen. Nieuwe cottages zagen er erg mooi uit. Terrein is netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Jan30-08-2021

Mooi voor een week vakantie

Mooie ligging aan de Dourbie, zijrivier van de Tarn. Lekker strandje en mooie plek aan de rivier met prachtig uitzicht. We waren met bevriende stellen en hun pubers een weekje hier en hebben het gezellig gehad en genoten van de mooie omgeving. Wat wel opvalt is dat de kampeerpkekken en het sanitair een update nodig hebben. Zwembad en speelterrein zijn van Yelloh! Niveau. De rest mag beter verzorgd en onderhouden(terrein oogt wat verwaarloosd, watertappunten die continue verstopt zijn bijv).

• 6Eetgelegenheden
  • 8Martine28-08-2021

Veel te doen in mooie omgeving

Na twee weken met zijn tweeën gereisd te hebben, kwamen de kinderen bij ons op deze camping. Gedoe met de receptie om vader van mijn kinderen een paar uurtjes op de camping te krijgen, nul flexibiliteit. Uiteindelijk zelf een oplossing bedacht die men wel accepteerde (à €9,-) Camping zelf is gezellig, schaduwrijk, leuk strandje, heerlijk koele rivier en mooi maar te klein zwemcomplex. Veel te doen, goede animatie (Merlijn 😉), voor jong en oud. Overdag en in de vroege avond druk maar na 23.00 komt de securitate die zeer streng de orde en rust bewaakt. Even wennen maar ook wel prettig dat het stil is. Pubers verzamelen buiten de camping. Sanitair moet echt meer en moderner voor deze prijs. Restaurant is meer snack maar kwalitatief oké. In tegenstelling tot informatie is er geen ontbijt beschikbaar. Wel n winkeltje met basisbenodigdheden. Omgeving is fantastisch. Het adembenemende viaduct, de Gorges du Tarn, Dourbie en de la Jonte.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Johan24-08-2021

Prachtige camping met nieuw zwembad

Wij hebben een week gekampeerd op Yelloh Village Les Rivages.De camping heeft grote staanplaatsen en een prachtige zwembad met adult only gedeelte!(zoover foto’s zijn oud) 1 keer hebben we een ligbedje gehad bij het zwembad.. andere keren waren de bedjes allemaal bezet met handdoeken.. Bij het restaurant hebben we pizza en patat afgehaald en dat was top. Speelgelegenheden zijn gloednieuw en erg leuk! Sanitair vonden we ten opzichte van de rest van de camping wat gedateerde uitstraling. Douche ging regelmatig van koud naar kokend heet. Millau is vlakbij en daar zijn alle grote bekende supermarkten te vinden. We vonden de omgeving qua natuur prachtig maar met kleine kinderen, 2 en 4, zouden wij hier pas over een paar jaar terug komen. Veel gericht op wandelen en kanoën en andere outdoor activiteiten. We zijn naar Chaos de Montpellier le Vieux geweest. Indrukwekkend natuurgebied. Hier hebben wij een treintje genomen ipv wandelen.

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 4Cor de Boer24-08-2021

Eens maar nooit meer

Het heeft alles in zich om er een top camping van te maken, als ze maar een aan de gasten denken. Het zwembad is te klein voor het aantal bezoekers. Afstand houden? Nou hier niet. Als haringen in een ton. Met veel (Franse) handdoekleggers. Corona? Het lijkt hier niet te bestaan.Maar boek vooral geen stacaravan. Niet als je geen herrie 's avonds wilt hebben. Dat er overdag en ook 's avonds geluid is van het entertainment is ok, maar dit was een bak herrie alsof de band voor onze caravan stond. En dat voor de duurste plaatsen van de camping. Reactie van de managers? De andere gasten vinden dit leuk..... Manager van receptie is ronduit onbeschoft. Geen oplossing mogelijk, anders dan dat je vertrekt.Wellicht leuk als je ver van het restaurant af zit, anders zou ik zeker ergens anders zoeken.Nederlandse jongen (Merijn) van het entertainment was top. Wel jammer, want Millau is een leuke stad en de omgeving is echt een bezoek waard.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Anouk24-08-2021

Erg leuke camping voor jong en oud

Hele leuke camping, voor jonge kinderen, oudere jeugd en volwassenen. Wij waren met 2 meiden van 8 en 11 jaar, en zij hebben zich prima vermaakt. We zagen ook meerdere groepen oudere jeugd die het heel gezellig hadden. Leuke animatie en ook elke dag (behalve zaterdag) een leuk avondprogramma.Op loopafstand van Millau en veel activiteiten in de omgeving!Ook voor de mensen met honden: prima! Op 450 meter van de camping ligt een park waar je kan wandelen met de hond. Daar kunnen ze ook prima zwemmen. Kan vanaf de camping ook, maar soms kan het wat druk zijn op het privé-strand. Voor de glutenvrije mensen: in het winkeltje was er glutenvrije pasta te koop. Verder in de supermarkten in de buurt is er ook genoeg aanbod. Bij het restaurant op de camping is het aanbod niet groot, helaas geen glutenvrije pizza, maar frietjes met een hamburger smaakten prima.

• 8Jeanet10-08-2021

Leuke vakantie gehad!

Leuke camping met voor elk wat wils. De animatie was erg actief om voor elke leeftijd er wat van te maken. De 15/16/17 jarige zochten elkaar op en gingen om 23.00 uur van de camping af om een plekje te zoeken waar ze met elkaar het gezellig hadden zonder overlast te creëren. Voor de jongere kinderen is de rivier met zijn kiezelstrandje en het zwembad erg leuk. In de omgeving is echt van alles te doen. Zowel dichtbij als een stukje rijden. Als je van ruige natuur houdt met rotsen is het echt een aanrader om gewoon eens in de omgeving rond te rijden en te wandelen! Sanitair over het algemeen schoon maar naar ons idee wat weinig toiletten in 1 wcgebouw voor het aantal mensen wat er gebruik van moet maken.In het restaurant doen ze echt hun best en voor de hamburger en pizza een prima gelegenheid maar het gaat wel chaotisch en je krijgt je eten niet allemaal tegelijk.Kortom leuke vakantie gehad!

• 10Karin10-08-2021

Super!!! Tot volgend jaar

Leuke camping voor jong en oud. Komen hier nu een aantal jaar. Dit jaar was de animatie ook in het Nederlands en dat was voor de kids super. Leuke activiteiten en om 8 uur kinderdisco. Kids konden vrij over de camping. Ook voor oudere jeugd erg leuk!! Er liepen hele groepen jeugd. In de avond/nacht security. Om 12 uur moet het stil zijn. Kijk wel goed naar de plekken. Wij hadden mooie plekken maar er zijn ook een aantal minder mooie/krappe plekken bij. Sanitair is prima! Zwembad en rivier ook top. Nu was het een mix van Fransen, Belgen en Nederlanders en enkele Engelsen. Ochtend vers stokbrood en croissants. Eigenaars en personeel heel vriendelijk. Wifi vond ik niet top, maar daarvoor zijn we er ook niet! Al met al een geweldige vakantie. Tot volgend jaar. Veruit de beste camping uit de omgeving.

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar