Camping Saint-Lambert

55 reviews over Camping Saint-Lambert in het Nederlands

geweldige leuke camping

Ron
18-10-2017

Hele leuke niet al te grote camping met hard werkende eigenaren. Spreken ook Engels en Duits en zelf een paar woorden Nederlands. We hadden een supermooie tentplaats aan de Dourbie (komt na een paar km uit in de Tarn) met eigen toegang naar het water. Het water was erg schoon met een grote diversiteit aan wildleven. De kinderen konden zich hier uitstekend vermaken. Ligt een paar km buiten Millau maar wij vonden dat juist prettig. Deze camping is Echt een aanrader. Wil hier graag nog een keer terug

Leuke rustige camping

fam Bont
8-9-2017

Super plek aan de rivier. Net sanitair. De kinderen hebben een geweldige tijd gehad, 11 en 9 jaar. Willen volgend jaar terug. Aan het spelen van 11 tot 22 uur, hierdoor zaten wij af en toe verveeld bij de camper. Voor volwassenen is er niet veel te doen, milau is net te ver om even heen te wandelen. Op vrijdag een super leuke markt. Er zijn camping's dichter bij het stadje mocht je alles te voet willen doen. Op deze camping heb je een fiets nodig. Omdat wij het laatst vakantie hadden liep de camping heel snel leeg hierdoor ook eerder vertrokken. Toch denk ik dat we volgend jaar voor de kinderen nog een keer terug gaan, ook voor de hond een leuke camping met veel schaduw. Pizza lekker!

We hadden een prachtige plek aan de rivier gereserveerd, lekker in de schaduw. De plek was niet al te groot. Sanitair was prima, ook heerlijke douche. Vriendelijke receptie en fijn dat er in de rivier ook een zwemgedeelte is. Zwembad daarentegen valt wat tegen, erg saai en ondiep. Verder gemoedelijke sfeer en 's avonds lekker rustig. Millau ligt dicht bij en ook de supermarkten zijn niet al te ver.

We zouden graag nog eens terug komen.

smaakt naar nog

Cindy
    30-8-2017

riviertje heel toegankelijk. Gehuurde tent, erg gemakkelijk om eens ergens aan te kunnen komen zonder zelf nog je tent op te moeten zetten. Heel gemoedelijke en vriendelijke eigenaars. Zeer net sanitair

Fantastisch, volgend jaar weer!

Ingrid Bannink en Peter de Weerd
    27-8-2017

Heerlijke camping waar de jongeren elkaar prima vinden bij de tafeltennistafel en het strandje, ook jongeren boven de 17 jaar. Mooie natuur. Volgend jaar gaan we weer.

Prima camping

Mirjam
    21-8-2017

Mooie camping, vriendelijke eigenaren die goed engels spreken. Dichtbij stad en genoeg activiteiten te doen in de omgeving welke zeer mooi is.

Ruime plekken; zeker de xxl plekken erg groot. Sanitair voldoende voor de camping en schoon. Altijd warm water gehad met douchen. Afwas soms wat minder.

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Lekker brood 's morgens en prijs valt mee.

Rivier erg leuk. Hadden een rivierplek, liepen zo het water in. Vooral in de middag veel bedrijvigheid.

Verrassend veel tieners/pubers maar absoluut geen last van.

's Avonds om 23.00 uur echt stil op de camping.

Kortom een prima camping. Misschien volgend jaar weer terug en dat doen we niet gauw.

Super camping

T Ruiten
    19-8-2017

Wat een vriendelijke eigenaren, mooie camping, sanitair schoon, heerlijk rustig.

Rivier erg leuk voor de kinderen, om te zwemmen en te vissen.

Komen hier zeker nog een keer terug.

Prima camping aan de rivier

Marije
    15-8-2017

Prima camping net buiten Millau. Ontvangst is vriendelijk en we hadden een mooie plek langs de rivier. Onze zoon vond het geweldig om in de rivier te spelen en aan de overkant fossielen te zoeken. Komen graag nog eens terug.

Heerlijke camping

Renate
    31-7-2017

We komen net terug van twee heerlijke weken op deze camping. Voor de kinderen (6,8 en 10) was er genoeg te doen. Fossielen zoeken, kreeftenschaar vangen, van de rots springen, op de band met de stroom mee. De rivier alleen al is heerlijk. De camping heeft er prettig strandje waar je niet alleen pootje kan baden, maar ook heerlijk kunt zwemmen. Het sanitair wordt regelmatig schoongemaakt en ziet er netjes uit. De eigenaresse spreekt goed Engels en zelfs een beetje Nederlands. Leuke mengeling van Fransen en Nederlanders. In de omgeving is veel te zien en te doen.

heerlijk geweldig zalige rust

danielle en hans
    30-6-2017

sanitair goed en netjes, prijs kwaliteit goed in verhouding, informatie in verschillende talen verkrijgbaar, en broodservice aanwezig.

heerlijke omgeving en niet te dicht bij de stad maar op een afstand die wel goed bereikbaar is

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Lambert voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint-Lambert in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint-Lambert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saint-Lambert scoort een 8.82 uit 10 op basis van 119 reviews.