Camping Saint-Lambert

Weer vandaag7°-4°
Camping Saint-Lambert
8,4

Omschrijving
Op Camping Saint-Lambert in Millau komen veel Nederlanders, waardoor het makkelijk is om contact te maken. Verwacht geen grote activiteiten, want het is een rustige camping. Wel is er elke dag wat te doen en kan er gezwommen worden in het zwembad of in de rivier. Het centrum van Millau is 5 minuten rijden, maar ook lopend goed te doen.

Laatste review

Niet voor een tweede keer!

Fam Willems,
22-8-2018

De ligging is echt heel mooi en de kindjes kunnen zich er ook vermaken.

Maar de hygiëne kan echt stukken beter. Sanitair is echt niet schoon en niet netjes en overal spinnenwebben. Je ziet de mannen vanaf je caravan gewoon staan plassen in het sanitair omdat het niet dicht is! Daar kunnen Ze echt nog wat aan doen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

59 reviews over Camping Saint-Lambert in het Nederlands

Niet voor een tweede keer!

Fam Willems,
22-8-2018

De ligging is echt heel mooi en de kindjes kunnen zich er ook vermaken.

Superfijne camping zonder poespas

Luuk,
12-8-2018

Het is echt een zalige camping. Prima sfeer, aardige eigenaren, voldoende te doen voor alle leeftijden, en een prachtige ligging. Met de hitte van deze zomer was het erg fijn dat er veel schaduw op de camping is. Het is absoluut geen glamping-camping maar dat vinden wij ook juist wel fijn. Er zijn bijna elke dag wel dingen te doen, maar geen grootschalige activiteiten (een goochelaar, een acrobatiek-duo, een film over gieren...). Dat maakt het gezellig. Voor de kinderen (8 en 10 jaar) was het fijn dat er veel Nederlanders op deze camping komen (80% of zo), dat maakt het contact maken erg makkelijk. De ligging aan de rivier is erg leuk, het water is wat fris maar je kunt er leuk zwemmen of gewoon pootjebaden en visjes zoeken. Ik zou best wat opbouwende kritiek willen geven maar er is eigenlijk niks te noemen dat per se verbeterd zou moeten worden. Misschien nog 2 extra wasmachines, of een iets hoger hek achter de voetbalgoals?

Gezellige camping in prachtige omgeving

evy coremans,
12-8-2018

De camping heeft een zeer centrale, maar ook rustige ligging aan de Dourbie. Wij stapten van onze plaats gewoon de rivier in waar heerlijk kan gezwommen worden. Onze plek was niet zo groot, maar je auto kan op de parking staan, als je dat wenst. Zeer vriendelijke uitbaters. Centrum en supermarkten op 5min van de camping. Ook naar Millau wandelen is goed te doen. In de nabije omgeving zeer veel te zien en te doen. Het sanitair is net en voldoende, zelden moeten wachten. Lekkere ijsjes op de camping en ook een broodservice. De camping was volzet, maar zelfs dan was het 's avonds zeer rustig. Het zwembad is misschien niet zo groot, maar er wordt meestal toch in de rivier gezwommen. Zelden op zo'n mooie en aangename plek gekampeerd en dan ook nog eens voor een prima prijs. Wij komen terug!

ANWB camping

Prachtige locatie aan rivier le Tarn met eigen strandje. Water loopt geleidelijk af dus ook voor kleine kinderen geschikt.

Kleine en rustige camping met zowel plek voor tenten/caravans alsook stacaravans.

Prima verzorgd.

Zeer vriendelijke mensen die hun best doen het je naar de zin te maken.

Heerlijk stokbrood en pizza!

In omgeving zeer veel bezienswaardigheden te bekijken en sportieve activiteiten zoals kanoën en parapenten.

Zeer fijne en relaxte camping!

geweldige leuke camping

Ron,
18-10-2017

Hele leuke niet al te grote camping met hard werkende eigenaren. Spreken ook Engels en Duits en zelf een paar woorden Nederlands. We hadden een supermooie tentplaats aan de Dourbie (komt na een paar km uit in de Tarn) met eigen toegang naar het water. Het water was erg schoon met een grote diversiteit aan wildleven. De kinderen konden zich hier uitstekend vermaken. Ligt een paar km buiten Millau maar wij vonden dat juist prettig. Deze camping is Echt een aanrader. Wil hier graag nog een keer terug

Leuke rustige camping

fam Bont,
8-9-2017

Super plek aan de rivier. Net sanitair. De kinderen hebben een geweldige tijd gehad, 11 en 9 jaar. Willen volgend jaar terug. Aan het spelen van 11 tot 22 uur, hierdoor zaten wij af en toe verveeld bij de camper. Voor volwassenen is er niet veel te doen, milau is net te ver om even heen te wandelen. Op vrijdag een super leuke markt. Er zijn camping's dichter bij het stadje mocht je alles te voet willen doen. Op deze camping heb je een fiets nodig. Omdat wij het laatst vakantie hadden liep de camping heel snel leeg hierdoor ook eerder vertrokken. Toch denk ik dat we volgend jaar voor de kinderen nog een keer terug gaan, ook voor de hond een leuke camping met veel schaduw. Pizza lekker!

We hadden een prachtige plek aan de rivier gereserveerd, lekker in de schaduw. De plek was niet al te groot. Sanitair was prima, ook heerlijke douche. Vriendelijke receptie en fijn dat er in de rivier ook een zwemgedeelte is. Zwembad daarentegen valt wat tegen, erg saai en ondiep. Verder gemoedelijke sfeer en 's avonds lekker rustig. Millau ligt dicht bij en ook de supermarkten zijn niet al te ver.

We zouden graag nog eens terug komen.

smaakt naar nog

Cindy,
30-8-2017

riviertje heel toegankelijk. Gehuurde tent, erg gemakkelijk om eens ergens aan te kunnen komen zonder zelf nog je tent op te moeten zetten. Heel gemoedelijke en vriendelijke eigenaars. Zeer net sanitair

Fantastisch, volgend jaar weer!

Ingrid Bannink en Peter de Weerd,
27-8-2017

Heerlijke camping waar de jongeren elkaar prima vinden bij de tafeltennistafel en het strandje, ook jongeren boven de 17 jaar. Mooie natuur. Volgend jaar gaan we weer.

Prima camping

Mirjam,
21-8-2017

Mooie camping, vriendelijke eigenaren die goed engels spreken. Dichtbij stad en genoeg activiteiten te doen in de omgeving welke zeer mooi is.

Ruime plekken; zeker de xxl plekken erg groot. Sanitair voldoende voor de camping en schoon. Altijd warm water gehad met douchen. Afwas soms wat minder.

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Lekker brood 's morgens en prijs valt mee.

Rivier erg leuk. Hadden een rivierplek, liepen zo het water in. Vooral in de middag veel bedrijvigheid.

Verrassend veel tieners/pubers maar absoluut geen last van.

's Avonds om 23.00 uur echt stil op de camping.

Kortom een prima camping. Misschien volgend jaar weer terug en dat doen we niet gauw.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint-Lambert in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint-Lambert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.