Camping Du Viaduc

Camping Du Viaduc
7,2

Omschrijving
Camping Du Viaduc in de Midi Pyrenees heeft veel schaduwplekken en ligt aan de rivier. Bij het sanitair zijn er ook ruimere douches voor gezinnen. De kinderen kunnen meedoen met de vrolijke animatie of vermaken zich bij het speelpleintje en in het zwembad. Ga op vrijdag naar de markt in Millau en bezoek ook zeker eens de grotten van Dargilan.
Laatste review

Voor het eerst daar een huisje gehuurd en er werd een borg van 300 euro geserveerd op mijn credicard. De reservering zou direct worden afgehaald als we weg zouden rijden. Blijkt dat ze het geld nog een maand vastgehouden.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

236 reviews over Camping Du Viaduc in het Nederlands

Nooit meer een huisje huren

S,
6-9-2018

echte aanrader

Fam Schreurs,
24-8-2018

+personeel altijd vriendelijk en behulpzaam, mooie camping met veel groen. - er was wat twijfel over de afmeting van de plek en wat wij besteld hadden (hij was alsnog groot genoeg), gehoord dat dit volgend jaar verbeterd zou worden.

Pluspunten: omgeving veel te doen,op loopafstand van het leuke stadje Millau,veel schaduw, zwembad is prima wel wat aan de kleine kant, springkussen,trampoline,na 23.00 uur stil,BMX crossbaan naast camping,Nederlanders zijn goed aanwezig.

Minpunten: zeer zeer onvriendelijke eigenaar, hij praat of verstaat geen Engels en hierdoor communiceert hij zeer onprettig jegens de gasten, sommige personeelsleden hebben geen oog voor alles wat niet Frans is, er wordt oa onderscheid gemaakt wie wel en wie geen strak zwemshort aan moet in het zwembad,bediening in de horeca is slecht doordat ze geen oog hebben voor lege glazen en werken in een slakkentempo, stokbrood is lekker maar prijzig loop even naar de supermarkt of fiets naar de bakker in het dorp, verkeerde informatieverstrekking op de site over hun animatieteam en activiteiten!Tijdens onze 2 weken niks van gezien of gehoord. Echt slecht!

Camping is echt een aanrader!

Esther,
16-8-2018

Een heerlijke kleine canping met mooie ligging tov Millau 10-15min lopen. Nieuwe hartelijke eigenaren die open staan voor tips. Vandaar nu om de avond animatie dj en karaoke. 2 Nederlandstalige bij de receptie.

Genoeg vertier voor de kinderen met speeltuintje, luchtkussen, trampo, voetbal en basketbalveld, tafeltennistafels en 2x p/w minidisco en 1x p/w schuimparty. En natuurlijk de rivier met strandje en stroomversnelling en het zwembad met glijbanen en kinderbad. Helaas glijbanen tussen 12 en 14 uur dicht.

Veel te beleven in directe omgeving!

Goed restaurant met zelfs heerlijke locale specialiteiten en pizza's.

Nette stacaravans met voldoende opbergruimte en schoon bij aankomst. Veel schaduw bij caravan 15 16 17 18 en 20.

Buitenlamp was stuk en werd binnen een uur gerepareerd.

Kortom voor ons een absoluut goede camping met leuke contacten met mede kampeerders en eigenaren.

Merci famille pour des vacances tres agréables!!!

Slechte camping

Jopie,
14-8-2018

Wij kamperen niet meer op deze camping. De animatie 's avonds is regelmatig irritant luidruchtig, het sanitair is niet bijzonder en een deel van het personeel (met name de nieuwe eigenaren) is onvriendelijk en ongastvrij. Zo vond ik het vreemd dat bij de receptie, ook al was het heel druk, er voortdurend maar 1 medewerker de klanten hielp, terwijl een van de Frans sprekende medewerkers stoïcijns naast haar bleef zitten. Het schijnt dat er veel ten negatieve is veranderd sinds de camping een nieuwe eigenaar heeft.

Het zwembad is te klein voor het aantal gasten. Misschien ook goed om te weten: toen wij er kampeerden (eind juli - begin augustus) had minstens 80 procent van de gasten de Nederlandse nationaliteit. Klein Nederland en Zuid-Frankrijk, je moet er wél van houden.

De plekken zijn wel mooi en schaduwrijk, maar veel kleiner dan waarvoor ze worden verkocht. Omgeving is wel mooi.

Leuke camping, plek 98 erg slecht.

Vakantieganger,
12-8-2018

Wij hadden plek 98 gereserveerd, een VIP plek. We hadden dus hoge verwachtingen. Deze plek bleek echter een gek overgebleven randje van de camping. Andere campinggasten parkeerden hier hun auto, en konden niet geloven dat deze plek als VIP plek(met bijbehorend prijskaartje) verhuurd werd. Op de plattegrond stond dat wij bomen achter onze plek hadden, dit klopte niet. Onze plek werd door kippengaas afgescheiden van een stacaravanplek op de naastgelegen camping, zodat wij in plaats van tot rust te komen, werden getrakteerd op het gefoeter van een franse opa en oma op hun jonge kleinkinderen. Wat een afknapper. Remco en Nederlandstalige collega hebben goed gereageerd op onze klacht, maar de eigenaar hebben wij niet gezien. Ook niet nadat we hem een keer hebben uitgenodigd om eens te komen kijken op onze plek. Tip: betaal niet vooraf, maar ga eerst kijken of de plek naar je zin is.

Mooie camping prima ligging

Dekker,
10-8-2018

Mooie camping, veel schaduw. Schoon en genoeg sanitair. Prima zwembad. Veel stroming bij rivier voor jonge kinderen. Hardwerkend team dat camping runt.

Plekken langs rivier prachtig, maar wel erg stoffig door gebrek aan bv steentjes. Ideale locatie voor uitstapjes voor jong en oud binnen 45 min.

Prima camping

Fijne camping!,
8-8-2018

Fijne, kleine camping. Wij hadden een plek helemaal vooraan. Het zwembad is niet heel groot maar prima. Er mogen wat meer ligbedjes bij, m. i. Fijne glijbaan, is gesloten tussen 12 en 14 uur. Je mag banden, balletjes en luchtbedden gebruiken in het zwembad. De jongens moeten een strakke zwembroek aan. Het strandje bij de Tarn is klein, er staan enkele ligbedjes. Voor oudere kinderen is de Tarn geweldig ivm de stroming waar ze met banden en luchtbedjes vanaf kunnen gaan. Voor jongere kinderen mgl iets minder geschikt (zonder toezicht). De toilet gebouwen zijn netjes, hebben toiletpapier, zeep en een handdroger. Toiletten zijn voor zowel mannen als vrouwen, niet apart, is niet storend. Comfortplek, niet heel groot, er zou bijv geen tentje meer bij kunnen, wel de auto. Plek schaduwrijk, erg prettig. Muziek staat hard als je vooraan staat, gaat lang door, tot na 23.00 uur. In de ochtend wordt je wakker vd bladblazer ivm terras schoonblazen.

Goede camping in een fantastische omgeving

Fam. Van Veen,
7-8-2018

Prima camping op super mooie locatie! Heel veel moois gezien in de nabije omgeving. Ook heel gezellig voor oudere (17) jeugd. Gezellige groep! 'S avonds weinig vertier op terras. Dit kan veel beter!

Onze jeugd ging naar De Golf een paar honderd meter verder. Gezellig terras!!

Rivier niet te wild. Goed toeven daar.

Wij hadden een héérlijke ruime, zonnige plek. Parapenten, kanoën, mountain biken,

Alles om de hoek!!

Sanitair wordt heel vaak goed schoon gemaakt! Er zijn altijd mensen die hun rotzooi niet opruimen, haren achterlaten en hun kinderen niet begeleiden naar het toilet. Zegt niets over de camping maar alles over hun!

Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad en komen graag nog eens terug!

Geweldig!

Vos,
6-8-2018

Topcamping!

Ligging super, aan de rivier de Tarn vlakbij (loopafstand) het stadje Millau, de winkels, restaurantjes etc.

Onderstaande reviews misschien wat aangedikt?! Springkussen was er gewoon, schuimparty gehad vandaag, trampolines en speeltoestellen liggen er tip-top bij.

Nieuw sanitairgebouw, met familiedouches en schoon.

Restaurant op de camping is goed, en de nieuwe Franse eigenaar doet écht zijn best om het iedereen naar de zin te maken.

Voor kinderen tot ‘n jaar of 12 helemaal geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Viaduc in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Viaduc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.