Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Du Viaduc in de Midi Pyrenees heeft veel schaduwplekken en ligt aan de rivier. Bij het sanitair zijn er ook ruimere douches voor gezinnen. De kinderen kunnen meedoen met de vrolijke animatie of vermaken zich bij het speelpleintje en in het zwembad. Ga op vrijdag naar de markt in Millau en bezoek ook zeker eens de grotten van Dargilan.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

285 Reviews over Du Viaduc

• 10Rob Beets09-09-2022

Fantastische camping

In 2017 en 2018 waren wij ook al op deze camping geweest en dat was ons heel goed bevallen. Zonder de recensies te lezen op Zoover wederom 2,5 weken vakantie geboekt voor augustus 2022. Een paar weken na het boeken toch eens op Zoover gekeken welke recensies er op stonden. Wij schrokken ons eigen dood. Was deze camping dan zo onwijs achteruit gegaan... Toch hebben wij besloten om er heen te gaan. En het met eigen ogen te aanschouwen. Wij zijn blij dat we dat gedaan hebben, en kunnen ons ook totaal niet vinden in de negatieve recensies hier op Zoover. Camping du Viaduc, ligt in een prachtige omgeving. Vriendelijke mensen bij de receptie die Nederlands spreken. Mooie ruime mobile-home voorzien van alle luxe die je nodig hebt. Zwembad is mooi, genoeg ligbedden voor iedereen. Restaurant is alle dagen geopend. Kaart is niet uitgebreid maar het eten is heerlijk. 5 dagen per week entertainment op het terras, welke om 23.00 uur is afgelopen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 1Lize17-08-2022

Nooit meer

Helaas geen aanrader 3 weken geboekt! Maar 4 dagen gebleven! En geld kwijt!

Dit is meer een doorreis camping hoogseizoen was de camping half vol 1 wc gebouw voor de helft afgesloten erg vies geen wc brillen. Water werd heel warm en dan koud Receptie mensen waren aardig maar ze konden niks voor ons betekenen omdat wij het niet naar ons zin hadden Voor was er weinig te doen eten ging verkeerd wat je bestelenden en ze waren niet alle avonden open Zwembad oké maar voor de rest had je niet veel Rivier was heel smal aan de overkant van de n drukke weg met een flatgebouw De hele dag hoorde je auto’s rijden Super smalle rivier en er lagen dode ratten De wasmachines waren stuk oud en vies

Camping is echt een doortrek camping en begrijp de 4 sterren ook niet goed. Wij hebben het hier niet naar onze zin gehad, en zijn ook eerder vertrokken Geld kregen we niks van terug daar hadden ze alle smoesjes al klaar voor

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Fam conijn14-08-2022

Genoten!

Mooie camping, op loopafstand van Millau. Klein strandje, en de stroomversnelling is erg leuk om met een band vanaf te gaan. Zwembad ook prima, schoon en wij hadden altijd een plekje om je handdoek neer te leggen. Lekker gegeten in het restaurant, s’avonds entertainment zoals karaoke!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Gert-Jan Kwintenberg13-08-2022

Prima camping

Wij zijn de laatste week van juli en de eerste week van augustus op camping Du Viaduc geweest en hebben een prachtige vakantie gehad, wij herkennen ons dan ook totaal niet in de reviews van 2020 en 2021. Camping ligt op loopafstand van het gezellige centrum van Millau. Sanitair wordt goed schoongehouden, hetzelfde geld ook voor het zwembad alles ziet er prima uit. De omgeving leent zich voor tal van uitstapjes ook voor actievelingen is er van alles te doen, bij de receptie van de camping zijn hiervoor van alle foldertjes beschikbaar en voor vragen is er altijd de nederlands sprekende heer die je altijd vriendelijk te woord staat. Het team van camping Du Viaduc doet er alles aan om de vakantievierders een fijne tijd te bezorgen. Wij waren overigens met eigen caravan en hebben dus geen mening over de huuraccomodaties.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9A.S.07-08-2022

Leuke camping, top gebied!

De camping is top! Leuk zwembad en rivier waar gezwommen kan worden. Goede en schone sanitaire voorzieningen! Echt het camping gevoel ervaren. Omgeving is super! Veel te doen. Naast de camping ontzettend leuke pumptrackbaan.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Fam. Morren07-08-2022

Netjes, schoon, gezellig, echt super.

Het is een camping met een geweldige ligging. Op loopafstand van de leuke stad Millau, die vele leuke terrasjes en winkeltjes kent. Er stroomt een rieviertje langs de camping waar de kinderen heerlijk in kunnen spelen, en een goed onderhouden buiten zwembad.

Op het terras kun je heerlijk eten, tot zelfs Frikandellen toe👍. De bediening is erg vriendelijk en lopen werkelijk hun benen uit het lijf voor je. In de zomermaanden werkt er een nederlands stel op de camping, dat is erg makkelijk als je geen frans kan😄. Toilet en douche word twee tot drie keer schoongemaakt per dag en het water is goed te regelen qua temperatuur. Ik vind de eerdere recensie erg negatief voor wat wij twee weken hebben meegemaakt. Top team. Xxx

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Clau31-07-2022

Prima camping

Wij zijn hier nu 2 nachten en snap de beoordelingen die hier staan niet. Het bevalt ons prima. ‘S avonds gezellige muziek in de bar, zwembad prima (zelf nu in hoogseizoen). Toilet gebouw schoon. Ik kan niks zeggen over de huuraccommodaties want we zijn met eigen caravan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Westerweele12-01-2022

Deel 1 van de revieuw

Wij waren erg tevreden over de ligging van de camping t.o.v de stad Millau. Te voet was dit goed bereikbaar. Wij zaten dicht aan de rivier en jammer was wel dat we veel geluidsoverlast hadden van de weg aan de andere kant van de rivier. Het aangelegde strandje aan de rivier was erg prettig. Rivier heeft een leuke stroomversnelling. Het zwembad was simpel (wel wat weinig ligbedden) maar goed schoon. Ook fijn dat er een ruwe vloer was rond het zwembad waardoor je als ouder niet steeds moet opletten ivm uitglijden. Wel jammer dat de glijbanen uit staan tussen 12 en 14u (waarom?) Het toiletgebouw werd 'met de Franse slag' schoongemaakt. Op het blad stond mooi opgeschreven dat het 3x per dag gebeurde, maar dit was echt niet elke dag even goed. Wij zaten er op het drukste moment en zelfs dan bleef de helft van het toiletgebouw afgesloten. Navraag bij de receptie bleek dat er 'problemen' waren, het bleef nogal vaag.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Familie10-09-2021

Leuk maar geen aanrader.

Leuke camping voor kinderen maar geen aanrader. Eten van het restaurant is niet goed. Zwembad leuk maar lijkt me bij een volle bezetting te klein. Perfecte ligging, overal dichtbij.

• 5Eetgelegenheden
  • 1Yvonne18-08-2021

Vergane glorie, ik mijn optiek niet meer dan 2 *

Camping is gelegen tussen twee andere campings. De camping is verder ingesloten door 3 wegen, waarvan er twee erg veel vrachtverkeer overheen gaat. Bij het toiletgebouw hangt een prenantante rioollucht. De rivier is onmogelijk om te zwemmen laat staan te kanoeën. Zwembad is super klein bovendien houdt de eigenaar toezicht op met een camera. De flipperkast is vaak stuk, net zoals de wasmachine. 's Avonds een hoop herrie van de camping zelf of van de andere campings ernaast. De pizza's waren echt niet te eten. De gehuurde caravan is oud, net zoals het interieur. Je betaalt € 100 voor de schoonmaak, deze is helaas niet terug te zien. Ronduit smerig. De waterdruk is minimaal, of gillend warm of koud. Wij hebben een fantastische vakantie gehad maar niet dankzij deze camping. Sfeerloze camping, meer een doorreiscamping.

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar