Camping Lac aux Oiseauxsterster

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Martiel (Aveyron)

9.3Fenomenaal

• 9.6Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Lac aux Oiseaux

• 8Thomas11-10-2019

Geweldig!

Leuke camping! Het is een fijne kleine camping, iedereen is aardig en behulpzaam. Leuke dorpjes in de omgeving en in de avond een zwem disco!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Lien Martin01-02-2019

We komen terug!

In augustus 2018 genoten wij van een schitterende week vakantie op deze camping. We trokken op reis met onze piepkleine baby (2 maanden oud), en genoten op de camping van nodige installaties en confort! De mobilhome was uitzonderlijk proper en praktisch, en de avondzon op het terrasje bracht mooie rustige momenten met zich mee. Bij de camping hoort ook een restaurant "La table de Blagnac" waar je 3x per dag van heerlijke gerechten kan smullen. Er zijn ook heel wat activiteiten gepland: mega-zwembad, accro-branche, brocante, karaoke... en noem maar op. Top locatie - Lekker eten - Goede service

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9K. Deriemaecker24-01-2019

Een aanrader met kinderen !

Een super gezellige camping in een mooie omgeving! Een aangename, rustige, familiale sfeer, met leuke activiteiten en voorzieningen voor de kinderen (speeltuin, zwembad, springkasteel...). Het restaurant van de camping biedt lekkere en diverse gerechten aan - de pizza's zijn een aanrader ;-) Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters! We gaan zeker en vast terug!!

• 9Eka Camara08-01-2019

We gaan dit jaar zeker terug!

Voor het eerst geweest in 2017 en sindsdien is het een jaarlijks verlof voor ons geworden. De omgeving is prachtig, je geniet er in alle comfort van de natuur! Wij sliepen in een ingerichte tent en dat was ideaal met kleine kinderen, avontuurlijk en gezellig! Het plaatselijk restaurant is super lekker, mijn vrouw kreeg maar niet genleg van de dessertjes. Het zwembad is ook heel leuk, sinds vorig jaar zijn er 2 zalige glijbanen, hebben we uren plezier op gehad! Alles is proper en het personeel is super aardig, ik kan het alleen maar aanraden! Van het jaar komen onze vrienden ook mee, dat wordt dubbbel genieten!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Cristel Jakus08-01-2019

Super vakantie

We hebben en freeflower tent gehuurd, de tent was propre, grote plek. Zwembad super tof met Groote glijbanen en een bedekte zwembad die verward is. Dus zelf met slecht weer hebben we van het zwembad kunnen genieten. De restaurant ven de camping is zeer goed. Veel animaties voor groot en klein. Veel te bezoeken in de omgeving. wandelen is ook mogelijk. Het personeel is zeer simpatiek.

0 tips over Camping Lac aux Oiseaux

0 vragen over Camping Lac aux Oiseaux