Vakantiepark Domaine De Lanzac

8.3Fantastisch

• 6.1Activiteiten
  • 8.1Eetgelegenheden
  • 8.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine De Lanzac voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

170 reviews over Vakantiepark Domaine De Lanzac

• 2019
    9Ingrid Paardekooper Overman20-11-2019

Voor iedereen aan te bevelen!

Deze plek is een fantastische uitvalsbasis voor bezoeken aan schitterende tuinen, bijzondere grotten, interessante kastelen en leuke dorpjes. Het beheerdersechtpaar, Raimond & Marieke, zijn geweldig! Vriendelijke ontvangst en super behulpzaam. Ze werken keihard om het park te onderhouden en het de gasten naar de zin te maken.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Riny15-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Heerlijke verblijfplaats in een hele mooie omgeving. We zijn erg gastvrij ontvangen, verbleven in een fijn huisje en de faciliteiten in het park waren goed. Daarnaast een geweldige brood-service, waardoor we iedere ochtend van een heerlijk ontbijt konden genieten. Het was heerlijk om een dag bij het zwembad te zitten. Ook de omgeving is meer dan de moeite waard, er zijn vele mogelijkheden om een dagje erop uit te trekken. Denk aan kanoën, dagje in de prachtige natuur of het bezoeken van een leuk plaatsje. Compliment voor de beheerders; hun gastvrijheid en inzet heeft zeker bijgedragen aan de heerlijke tijd die we op Domaine de Lanzac hebben gehad.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9C. Beijer16-09-2019

Heerlijk park, enkele huizen nog niet afgebouwd maar dat was voor ons niet storend. Wij hadden een heerlijk huis met aan de voor en achterzijde een fijn terras. Het huis was keurig schoon en van alle gemakken voorzien. In het restaurant lekker gegeten. De gerechten zijn simpel maar heerlijk bereid. Het personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Het beheerders echtpaar was top. Ze stonden altijd voor je klaar en zagen er goed op toe dat de regels bij het zwembad werden nageleefd. Dus geen glas bij het zwembad !! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Is voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden

FranceComfort Vakantieparken, dir/eigenaar, 16-01-2020

Goedendag, dank u voor uw review en hartelijke woorden. We hebben goed nieuws: alle onafgebouwde huizen / casco's zijn afgebroken. Ook worden de wegen in febr/maart van 2020 opnieuw geasfalteerd. Er wordt in het voorjaar ook een speeltuin aangelegd met een airtrampoline. Het park ligt er in verhuurseizoen 2020 helemaal TIP-TOP bij!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Montanari05-09-2019

Nooit meer

Het park wordt.mooier voorgesteld dan dat het is. Het park bevat een tiental niet afgebouwde/ in verval geraakte woningen. Dit is het gevolg van een juridische strijd die nu al enkele jaren duurt. Dit geheel geeft niet de indruk van een verxorgd park,zoals men aangeeft. Ook de dak van het hoofdgebouw,voorzien van plastic dekzeil en van voorlopige dakbedekking vastgeslagen dmv panlatten geeft eerder de indruk van verval. Rondom het zwembad liggen losse tegels die de veiligheid niet ten goede komen. Men prefereert luxe woningen,maar onze woning voldeed daar ook niet aan. De afwasmachine zat los in de kast, werd ontdekt bij het uitruimen. Inboedel is gedateerd. Stond een draagbare radio in, helemaal niet meer van deze tijd. Geen planchets op de badkamer. Geen fonteintje op toiletruimte om je handen te kunnen wassen. Uitsparing voor de wasbak on de douche was te groot uitgezaagd. Douchekoppen die bijna geen water gaven. Park leeft niet.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

FranceComfort Vakantieparken, dir/eigenaar, 16-01-2020

Beste fam. Montanari, bedankt voor uw bericht. Alle begrip voor de meeste van uw punten. Inderdaad stonden er jarenlang enkele casco huizen. Het park is van FranceComfort, de huizen waren van een ontwikkelaar die failliet is gegaan in 2012. FranceComfort heeft de huizen nu (eindelijk!) kunnen overnemen van de curator! We zijn begin 2020 direct aan de slag gegaan: de casco's zijn allemaal verwijderd, de wegen worden in febr 2020 geasfalteerd, het dak van de receptie wordt voor het verhuurseizoen ook gerepareerd. Daarnaast komt er een speeltuin met airtrampoline en worden de bosschages uitgedund zodat er schitterende uitzichten over de vallei zijn vanuit veel vakantiehuizen. Ook de huizen (die nu dus ons eigendom zijn) worden waar nodig opgeknapt. Kortom: in 2020 is er een volledig opgeknapt park! We nodigen u hartelijk uit om dan nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gina Beentjes01-09-2019

Voor herhaling vatbaar.

We zijn erg tevreden over het park. Mooie huisjes erg schoon. Alles erop en eraan. Tuinstoelen kunnen beter. Wij hadden stoelen waar je je niet even op kon ontspannen met een heerlijk boek en een wijntje. Maar na dit gemeld te hebben bij de beheerders kregen we later twee super tuinstoelen van hun privé bezit. Zwembad was super schoon. Genoten van een biertje en een wijntje en een goed bereid diner van de kok Ramond. Kortom heerlijke dagen gehad. Een goede uitvalsbasis om de omgeving te bekijken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Fam. de Valk26-08-2019

Het zwembad was het beste.

We hebben hier een goede week gehad, maar ook dingen gemist. Huis is ruim, maar gedateerd met versleten bank, slechte tv en wat achterstallig onderhoud. Sanitair en keuken schoon, vloer niet en in aantal hoeken stofwebben. Werd wel aangeboden om dat alsnog te doen. Goed geoutilleerde keuken. Terras aan de voorkant meteen aan de weg en een kaal grasveld achter met uitzicht op lelijke rieten matten rond onafgebouwde huizen. Dus nergens een echt prettige plek om buiten te zitten, dat misten we het meest. Bij sommige huizen was de ruimte achter echter nog kleiner. Mooie ligging vh park boven op een berg. Je hoort wel de weg. Uitzicht tussen de huisjes door. Restaurant met bezorgservice voldoende. Groot, maar ongezellig terras. Fijnste waren de 3 zwembaden: hartstikke schoon water en voor alle leeftijden. De omgeving is prachtig en er is veel te zien. Kortom: mooi park dat meer aandacht voor inrichting van huis en terrassen behoeft.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

FranceComfort Vakantieparken, dir/eigenaar, 16-01-2020

Beste fam. Valk, dank voor uw review. U heeft gelijk wat de inrichting en terrassen betreft. Wij zijn kortgeleden eigenaar van alle huizen geworden (daarvoor eigendom van een ontwikkelaar die failliet was gegaan) dus nu zijn we volop aan de slag om dit te veranderen. Daarnaast verandert er veel meer op het park: enkele casco's die er stonden zijn afgebroken, wegen geasfalteerd, speeltuin aangelegd etc. Park krijgt dus een hele make-over voordat verhuurseizoen 2020 begint.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Henk en Corry van Harmelen17-07-2019

Kan ik iedereen aanraden. Uitstekend !

Uitstekend park, prachtige woning, zeer vriendelijk beheerders

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Franka09-06-2019

Mooi park met veel potentie.

We verbleven hier een week. Leuk park, we hadden een geweldig uitzicht over de vallei, dat vonden wij echt uniek. Van de zwembaden hebben we geen gebruik gemaakt omdat het in het voorseizoen nog te koud was. Op een apart deel van het terrein zijn nog een aantal woningen welke afgebouwd moeten worden. We begrepen van de beheerder dat hiermee na het seizoen mee gestart gaat worden. Dan wordt het echt een prachtig geheel. We komen zeker weer terug. De omgeving is prachtig met veel mogelijkheden om dingen te doen en te bezichtigen. Op het park is een leuk barretje bij het zwembad. Gastvrije beheerders met goede tips om de omgeving te ontdekken.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

FranceComfort Vakantieparken, dir/eigenaar, 16-01-2020

Beste Franka, Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Het park en de omgeving is inderdaad schitterend. De casco woningen zijn allemaal of afgebouwd of afgebroken, dus alles ligt er weer 100% netjes bij!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Bask03-09-2018

Gewedige vakantie gehad

Mooie schone huizen op kleinschalig park, enkele huizen Ijn niet afgebouwd maar daar heb je geen last van.

FranceComfort Vakantieparken, dir/eigenaar, 16-01-2020

Goedendag, Inmiddels zijn de onafgebouwde huizen óf afgebouwd, óf afgebroken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Aan het Rot01-09-2018

Op vakantie in Domaine de lanzac

Wat een prachtige vakantie hebben we gehad. Erg mooi huis keurig verzorgd. Zwembaden super schoon en heerlijk om in te zwemmen. Erg vriendelijk personeel. Mooie omgeving . Genoeg te doen in de omgeving . Volgend jaar misschien weer.

• 1Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

11 tips over Vakantiepark Domaine De Lanzac

• E.C.Sonav , 09-05-2014

Goed uitgerust huis maar neem zelf een soeppan en een broodrooster mee.

• se589316, 03-11-2013

Speelgoedmuseum vonden onze kids erg leuk. Rocamadour is ook een leuk plaatsje.

• Copal, 25-07-2013

Rocamadour (stadje tegen de rotswand), Sarlat en Gourdon (levendig stadjes met oude kern), Dordogne (zwemmen en canoen), Gouffre de Padirac (grotten met onderaardse rivier/meer).

10 vragen over Vakantiepark Domaine De Lanzac

• Kees, 06-08-2017

Huizen

Weet iemand welke 6 persoonshuizen mooi liggen/mooi uitzicht hebben? Ook het e.e.a over woningen die nog niet af zijn. Bij welke nummers heb je daar geen last van?

• Stephanie, 17-07-2016

Zwemmen aan Dordogne

Weet iemand een leuk plekje/strandje/zwemmogelijkheid aan de Dordogne in de buurt van het park?

• els, 18-07-2014

Handdoekenpakket/muggenhorren

Wie weet of het handig is het handdoekenpakket te huren? Met een gezin van 4 zou t praktisch zijn als ter plekke eea te huur is, maar krijg je dan ook een compleet pakket?

Anders moeten we zelf nog handdoeken meenemen. Zijn er verder muggenhorren voor de ramen?

Gert-Jan Mos, 12-08-2014

Handdoeken zijn te huren, er zijn geen muggenhorren voor de ramen, maar wij hebben amper last gehad van muggen

Vakantiepark Domaine De Lanzac info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig