Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Camp de Florence

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Camp de Florence voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 160 reviews
+47

8.1FantastischScore uit 160 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

De gezellige kindercamping Le Camp de Florence is te vinden in La Romieu. Actief blijven kan op de verschillende sportvelden, in het zwembad of bij het meertalige animatieteam in de kinderclub. Bij de receptie is er informatie verkrijgbaar voor leuke wandelingen in de omgeving. Boomklimmen nabij Nerac is ook mogelijk.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

160 Reviews over Le Camp de Florence

• 9Lindsay en Koen04-01-2023

Heerlijk bijkomen!

Een week met de tent hier op de camping gestaan. Een heel ruime plek voor onze tent en spullen met uitzicht over het veld midden op de camping. Op de camping zelf is het lekker rustig en voor gezelligheid ga je naar het terras of het zwembad. Gezellige avondanimaties en sportactiviteiten voor volwassenen. Vriendelijke animatie en personeel aanwezig in NL/EN/FR. Eten in het restaurant was ook heerlijk!

• 8Wil08-09-2022

Gastvrij & prachtig chalet

We verbleven in een chalet panomarique met uitzicht op een veld met zonnebloemen en naast het chalet een wandelpad waar af en toe iemand liep, verder zagen we de buren niet en zaten we helemaal prive. We zagen vogels en `s avonds de zonsondergang en de sterrenhemel. Veranda en daarvoor nog een vlonder met twee heerlijke ligstoelen. Prima bed voor een chalet en goede inrichting met vaatwasser & airco. Het zwembad liep langzaam af en is voor alle leeftijden geschikt, fijne ligstoelen, vriendelijk badpersoneel, ga wel zitten voor de lunch voor 13u., bed was opgemaakt (hadden alleen linnengoed besteld). We zijn echt uitgerust op deze speciale plek op de camping & zowel welkom als afscheid was erg gastvrij. Minpuntje: als je een ijsje wil kopen, was het assortiment heel beperkt en werden we vergeten met de lunch en kregen we het pas na een uur. Maar ach, verder was het echt heerlijk!!

• 8Maartje30-07-2022

Schoon en keurig en fijne horeca

Camp de Florence is een prachtige camping met grote plaatsen en genoeg schaduw. De gasten zijn een mix van vaste gasten die al jaren komen of een vaste eigen caravan hebben staan, pelgrims, ouderen met campers en veel jonge gezinnen. Het is ook een inclusieve camping, alle voorzieningen voor mensen met een fysieke beperking zijn aanwezig. Het is rustig, veel lege plekken en het is stil, je hebt veel privacy en veel gasten zijn wat op zichzelf. Mooi zwembad met toezicht en de regels worden streng gehandhaafd. Het enige minpunt vinden we de ligging, er is hier voor ons niet zoveel te doen en te zien in de omgeving, het is een landelijk, dun bevolkt gebied met weinig tourisme. Het sanitair is heel schoon en het personeel is bijzonder vriendelijk en spreken zowel Engels, Frans als Nederlands.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Martine Krever24-08-2021

Prachtige familiecamping in landelijke omgeving

Prima verblijf van een week in augustus. Nog nooit eerder plekken gezien (wij waren met een eigen caravan) die zo mooi en ruim waren. Groot ruim groen terrein rond een centraal zonnebloemveld. Zwembad is mooi maar ondiep, dus het blijft een beetje dompelen ipv zwemmen. Wat weinig schaduw rond het zwembad, meer parasols zou fijn zijn. Voor jonge kinderen wel een heel leuk zwembad. Veel Nederlandse gezinnen gezien en er was iedere dag animatie. Voor kinderen va een jaar of 13 wordt het vrees ik, wel een beetje saai. Omgeving prachtig maar buiten kleine schilderachtige dorpjes en mooi landschap niets te beleven. Wij hebben veel gefietst, dat is op een elektrische fiets te doen maar op gewone fietsen niet (tenzij je een echte doorgewinterde fietser bent). Restaurant op de camping is niet geweldig, menukaart zeer beperkt (3 soorten hamburgers) en we moesten wel erg lang wachten. Kortom; prachtige maar wel erg rustig gelegen familiecamping.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Sasha04-04-2020

We hebben 2 weken lang genoten!

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Deze was netjes en compleet. Tussen de accomodaties is voldoende ruimte. De camping is groen en bloemrijk en ruimtelijk opgezet en we waren hierdoor aangenaam verrast. De kinderen (bijna 4 &6 jaar) hebben enorm genoten van de kidsclub en alle leuke activiteiten. Op de camping is een gezellig pleintje met restaurantje met gerechten van goede kwaliteit. Het zwembad is ook leuk, maar mist wel een echt diep gedeelte. Ik kan me voorstellen dat het voor oudere kinderen iets minder aantrekkelijk is. Normaal gaan we nooit 2x naar dezelfde camping, maar dit keer overwegen we voor het eerst een 2e bezoek.

• 9Helen25-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Het is een mooie ruime camping met grote plaatsen. Verder goed en schoon sanitair en het is een hele mooie omgeving. Fietsen kan ook prima, maar je moet er wel eerst een stukje voor rijden met de auto met fietsendrager. Personeel aan de receptie is erg behulpzaam en vriendelijk

• 10Esther Oirbans09-05-2019

geweldige camping...absoluut een aanrader

Geweldige camping, super gelegen in La Romieu, met recht benoemd tot 1 van de mooiste dorpjes van Frankrijk, met de Abdij en de mooie tuinen van Coursiana. Toulouse en bordeaux niet ver gelegen om te bezoeken, en de mooie dorpjes La fources, larresingle en montreal de Gers in de buurt gelegen. Het verwarmde zwembad was heerlijk en het restaurant top, met locale produkten en zeer vriendelijk personeel. We hadden een mobiel home in het park deluxe gereserveerd waar we zicht hadden over de velden en de abdij met veel plaats om de mobiel home heen . De bar was erg gezellig en het was heerlijk vertoeven op het nieuwe terras in de avondzon....we komen zeker terug...Bedankt le camp de Florence

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Raymond11-08-2018

Super vakantie gehad en zal in de toekomst nog wel

Mooie plekken met schaduw. Veel te doen voor kinderen tm 12 jaar. Nadeel omgeving is niet toeristisch dus weinig te bleven . Grote steden liggen te verweg. Voor wandelaars en fietsers is dit wel ideale omgeving .

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Dirk10-08-2018

Gezellige camping

Hele leuke camping. Wij stonden op een grote plaats met prachtig uitzicht. Het zwembad is prima, sanitair niet bijzonder, restaurant is goed, bar gezellig en het animatieteam deed goed haar best. Gezien de hoge temperaturen hebben wij niet heel veel ondernomen, enkele marktjes bezocht en een dagtrip naar Lourdes ( dik 2 uur rijden). Wij zijn enkele jaren in de Dordogne op vakantie geweest en dat scheelt 300 kilometer rijden, deze extra kilometers dit jaar voegen voor ons niets extras toe. De camping kan hier uiteraard niets aan doen, maar eerlijkheid gebied me dit te zeggen. Sanitair bij het hoofdgebouw is behoorlijk gedateerd en gemengd (zowel maannen als vrouwen, op zich nog niet erg, maar ook wc, douchen en afwassen bij elkaar wat wij echt minder vonden.) Het is er niet brandschoon, maar dat ligt meer aan de bezoekers. Hardwerkende eigenaars, met erg vriendelijk personeel. Gezellige tijd gehad, wellicht ooit nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Michiel04-08-2018

Fijn verblijf gehad.

Het zwembad is eigenlijk te klein voor het aantal campinggasten. Verder is het een fijne camping waar voldoende activiteiten voor de kinderen worden georganiseerd. Met name de bingo is een geliefde activiteit.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar