7,9

De gezellige kindercamping Le Camp de Florence is te vinden in La Romieu. Actief blijven kan op de verschillende sportvelden, in het zwembad of bij het meertalige animatieteam in de kinderclub. Bij de receptie is er informatie verkrijgbaar voor leuke wandelingen in de omgeving. Boomklimmen nabij Nerac is ook mogelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Camp de Florence voor je op een rij gezet:

Contact

139 reviews over Camping Le Camp de Florence in het Nederlands

geweldige camping...absoluut een aanrader

Esther Oirbans
9-5-2019

Geweldige camping, super gelegen in La Romieu, met recht benoemd tot 1 van de mooiste dorpjes van Frankrijk, met de Abdij en de mooie tuinen van Coursiana. Toulouse en bordeaux niet ver gelegen om te bezoeken, en de mooie dorpjes La fources, larresingle en montreal de Gers in de buurt gelegen. Het verwarmde zwembad was heerlijk en het restaurant top, met locale produkten en zeer vriendelijk personeel. We hadden een mobiel home in het park deluxe gereserveerd waar we zicht hadden over de velden en de abdij met veel plaats om de mobiel home heen . De bar was erg gezellig en het was heerlijk vertoeven op het nieuwe terras in de avondzon....we komen zeker terug...Bedankt le camp de Florence

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Super vakantie gehad en zal in de toekomst nog wel

Raymond
11-8-2018

Mooie plekken met schaduw. Veel te doen voor kinderen tm 12 jaar. Nadeel omgeving is niet toeristisch dus weinig te bleven . Grote steden liggen te verweg. Voor wandelaars en fietsers is dit wel ideale omgeving .

Gezellige camping

Dirk
10-8-2018

Hele leuke camping. Wij stonden op een grote plaats met prachtig uitzicht. Het zwembad is prima, sanitair niet bijzonder, restaurant is goed, bar gezellig en het animatieteam deed goed haar best. Gezien de hoge temperaturen hebben wij niet heel veel ondernomen, enkele marktjes bezocht en een dagtrip naar Lourdes ( dik 2 uur rijden). Wij zijn enkele jaren in de Dordogne op vakantie geweest en dat scheelt 300 kilometer rijden, deze extra kilometers dit jaar voegen voor ons niets extras toe. De camping kan hier uiteraard niets aan doen, maar eerlijkheid gebied me dit te zeggen. Sanitair bij het hoofdgebouw is behoorlijk gedateerd en gemengd (zowel maannen als vrouwen, op zich nog niet erg, maar ook wc, douchen en afwassen bij elkaar wat wij echt minder vonden.) Het is er niet brandschoon, maar dat ligt meer aan de bezoekers. Hardwerkende eigenaars, met erg vriendelijk personeel. Gezellige tijd gehad, wellicht ooit nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijn verblijf gehad.

Michiel
4-8-2018

Het zwembad is eigenlijk te klein voor het aantal campinggasten. Verder is het een fijne camping waar voldoende activiteiten voor de kinderen worden georganiseerd. Met name de bingo is een geliefde activiteit.

Heel flauwe camping

Belgen
21-7-2018

De camping is enkel goed als je een camping zoekt waar er niet veel te doen is en je graag op je eigen plekje blijft zitten. Anders is het een doodse camping. Activiteiten worden geannuleerd zonder iets te laten weten.

Gereisd Anders in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top camping

Marc
19-6-2018

Prachtig gelegen in een rustige en zeer mooie streek. Ruime plaatsen. Enkele met schitterend uitzicht. Uitstekend sanitair Zeer vriendelijke medewerkers. Zeer goed restaurant. Prachtig wandel- en fietsgebied. Voor de wandelingen is op de receptie uitstekende documentatie beschikbaar. Vlak bij zeer mooi dorpje met twee goede restaurants. Aanraders in het dorp: de tuinen en de kathedraal. Toen onze auto het bij het vertrek liet afweten werden ze zeer snel spontaan geholpen door de uitbaters!

Minpunt: internet duur en niet stabiel (ook niet de betalende versie).

Hier blijven we terug komen.

Mevr. Van den Bergen
3-2-2018

Een camping om tot rust te komen. Een prachtig terrein, goed onderhouden en verzorgd sanitair.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk met kleine kinderen

Nienke
6-9-2017

Wij hebben 2,5 week op deze camping gestaan met twee kinderen van 0 en 3 jaar oud. We vonden het heerlijk. Wij stonden vlakbij het toiletgebouw met kindersanitair. Doordat de paden hier twee rondjes maken met slechts 1 uitgaande weg, heeft onze oudste van 3 jaar heel veilig kunnen spelen en rondfietsen met de vele kinderen van zijn leeftijd. De camping is rustig en gemoedelijk met heel vriendelijk personeel. Toen onze auto kapot was werden we heel aangenaam geholpen door het meisje van de receptie. Het enige minpuntje dat ik zou kunnen noemen is de slechte wasmachine die aan vervanging toe is en niet meer schoon wast. Deze camping is zeker een aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

we komen zeker terug

Synaeve
1-9-2017

zeer ruime plaatsen, rustige, familiale camping, zeker geen overlast van activiteiten die s'avonds plaats vinden, geen opdringerige animatoren, ,doe je mee, leuk, doe je niet mee, so be it

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie , nette sfeervolle camping

ClineM
25-8-2017

Camp de Florence is een gezellige, sfeervolle camping. De camping is zeer geschikt voor kinderen onder de 12. Er is een speeltuin en animatie gericht op jonge kinderen. Toch worden er ook activiteiten voor oudere kinderen georganiseerd (waterpolo, voetbal etc.) Het zwembad is zeer geschikt voor kleinere kinderen. Naast het kleuterbad is het andere bad grotendeels ondiep. De stacaravan was netjes en schoon. Het bed (1.60x 2.00) was echter zo hard als steen. Het went wel, maar echt lekker liggen is het niet. Afhaalmaaltijden zijn lekker en een redelijke prijs. Bij het restaurant hebben we niet gegeten dus geen beoordeling daarvan. Omgeving is mooi. Het echte oude Frankrijk vind je in deze regio.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Camp de Florence in La Romieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Camp de Florence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.