Camping Le Camp de Florence

Frankrijk, Midi Pyrenees, La Romieu

9.2Fenomenaal

• 9.5Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Camp de Florence voor je op een rij gezet:

Meer camping info

De gezellige kindercamping Le Camp de Florence is te vinden in La Romieu. Actief blijven kan op de verschillende sportvelden, in het zwembad of bij het meertalige animatieteam in de kinderclub. Bij de receptie is er informatie verkrijgbaar voor leuke wandelingen in de omgeving. Boomklimmen nabij Nerac is ook mogelijk.

158 reviews over Camping Le Camp de Florence

• 9Sasha04-04-2020

We hebben 2 weken lang genoten!

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Deze was netjes en compleet. Tussen de accomodaties is voldoende ruimte. De camping is groen en bloemrijk en ruimtelijk opgezet en we waren hierdoor aangenaam verrast. De kinderen (bijna 4 &6 jaar) hebben enorm genoten van de kidsclub en alle leuke activiteiten. Op de camping is een gezellig pleintje met restaurantje met gerechten van goede kwaliteit. Het zwembad is ook leuk, maar mist wel een echt diep gedeelte. Ik kan me voorstellen dat het voor oudere kinderen iets minder aantrekkelijk is. Normaal gaan we nooit 2x naar dezelfde camping, maar dit keer overwegen we voor het eerst een 2e bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Helen25-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Het is een mooie ruime camping met grote plaatsen. Verder goed en schoon sanitair en het is een hele mooie omgeving. Fietsen kan ook prima, maar je moet er wel eerst een stukje voor rijden met de auto met fietsendrager. Personeel aan de receptie is erg behulpzaam en vriendelijk

Gereisd met partner in september 2019

• 10Esther Oirbans09-05-2019

geweldige camping...absoluut een aanrader

Geweldige camping, super gelegen in La Romieu, met recht benoemd tot 1 van de mooiste dorpjes van Frankrijk, met de Abdij en de mooie tuinen van Coursiana. Toulouse en bordeaux niet ver gelegen om te bezoeken, en de mooie dorpjes La fources, larresingle en montreal de Gers in de buurt gelegen. Het verwarmde zwembad was heerlijk en het restaurant top, met locale produkten en zeer vriendelijk personeel. We hadden een mobiel home in het park deluxe gereserveerd waar we zicht hadden over de velden en de abdij met veel plaats om de mobiel home heen . De bar was erg gezellig en het was heerlijk vertoeven op het nieuwe terras in de avondzon....we komen zeker terug...Bedankt le camp de Florence

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    9Raymond11-08-2018

Super vakantie gehad en zal in de toekomst nog wel

Mooie plekken met schaduw. Veel te doen voor kinderen tm 12 jaar. Nadeel omgeving is niet toeristisch dus weinig te bleven . Grote steden liggen te verweg. Voor wandelaars en fietsers is dit wel ideale omgeving .

• 8Staat v/h sanitair

• 8Dirk10-08-2018

Gezellige camping

Hele leuke camping. Wij stonden op een grote plaats met prachtig uitzicht. Het zwembad is prima, sanitair niet bijzonder, restaurant is goed, bar gezellig en het animatieteam deed goed haar best. Gezien de hoge temperaturen hebben wij niet heel veel ondernomen, enkele marktjes bezocht en een dagtrip naar Lourdes ( dik 2 uur rijden). Wij zijn enkele jaren in de Dordogne op vakantie geweest en dat scheelt 300 kilometer rijden, deze extra kilometers dit jaar voegen voor ons niets extras toe. De camping kan hier uiteraard niets aan doen, maar eerlijkheid gebied me dit te zeggen. Sanitair bij het hoofdgebouw is behoorlijk gedateerd en gemengd (zowel maannen als vrouwen, op zich nog niet erg, maar ook wc, douchen en afwassen bij elkaar wat wij echt minder vonden.) Het is er niet brandschoon, maar dat ligt meer aan de bezoekers. Hardwerkende eigenaars, met erg vriendelijk personeel. Gezellige tijd gehad, wellicht ooit nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Michiel04-08-2018

Fijn verblijf gehad.

Het zwembad is eigenlijk te klein voor het aantal campinggasten. Verder is het een fijne camping waar voldoende activiteiten voor de kinderen worden georganiseerd. Met name de bingo is een geliefde activiteit.

• 7Staat v/h sanitair

• 2Belgen21-07-2018

Heel flauwe camping

De camping is enkel goed als je een camping zoekt waar er niet veel te doen is en je graag op je eigen plekje blijft zitten. Anders is het een doodse camping. Activiteiten worden geannuleerd zonder iets te laten weten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2018

• 10Marc19-06-2018

Top camping

Prachtig gelegen in een rustige en zeer mooie streek. Ruime plaatsen. Enkele met schitterend uitzicht. Uitstekend sanitair Zeer vriendelijke medewerkers. Zeer goed restaurant. Prachtig wandel- en fietsgebied. Voor de wandelingen is op de receptie uitstekende documentatie beschikbaar. Vlak bij zeer mooi dorpje met twee goede restaurants. Aanraders in het dorp: de tuinen en de kathedraal. Toen onze auto het bij het vertrek liet afweten werden ze zeer snel spontaan geholpen door de uitbaters!

Minpunt: internet duur en niet stabiel (ook niet de betalende versie).

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Mevr. Van den Bergen03-02-2018

Hier blijven we terug komen.

Een camping om tot rust te komen. Een prachtig terrein, goed onderhouden en verzorgd sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Nienke06-09-2017

Heerlijk met kleine kinderen

Wij hebben 2,5 week op deze camping gestaan met twee kinderen van 0 en 3 jaar oud. We vonden het heerlijk. Wij stonden vlakbij het toiletgebouw met kindersanitair. Doordat de paden hier twee rondjes maken met slechts 1 uitgaande weg, heeft onze oudste van 3 jaar heel veilig kunnen spelen en rondfietsen met de vele kinderen van zijn leeftijd. De camping is rustig en gemoedelijk met heel vriendelijk personeel. Toen onze auto kapot was werden we heel aangenaam geholpen door het meisje van de receptie. Het enige minpuntje dat ik zou kunnen noemen is de slechte wasmachine die aan vervanging toe is en niet meer schoon wast. Deze camping is zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping Le Camp de Florence info