Camping Pyrénées Natura

72 reviews over Camping Pyrénées Natura in het Nederlands

Eigenaar speelt politie-agent

Inge en Marco,
8-8-2018

Sluit me aan bij review van An/Ed. Rare sfeer op de camping! We boekten een comfort-plaats van 150 m2! Die kregen we ook, maar die plaats bleek slechts 86 m2!! Eigenaar was zeer stuurs en bleef volhouden dat plaats wel 150 m2 was (terwijl hij een plattegrondje had waar alle m2 per plekje op vermeld waren). Uiteindelijk een XL-plaats waar onze tent wel op paste, maar die zeker ook geen 150 m2 was!! Bbq-avond in het restaurant weinig keus. Slechts worstjes en gepofte aardappel op de bbq en dat voor bijna 18 euro. Tijdens die avond werden wij ook stelselmatig genegeerd zowel door de man als door de vrouw. We wisten dat we geen extra scheerlijnen mochten spannen voor de was, dat hebben we ook niet gedaan. Maar zelfs even je handdoek over een scheerlijn van je tent hangen omdat je je handen vol had, werd bestraft en dat op een onaangename manier. We hebben er 2 nachten gestaan en zijn toen vervroegd weggegaan! Omgeving mooi, camping mooi!

Mooie plek, bedompte sfeer.

An en Ed.,
22-7-2018

Prachtige streek! Camping ook keurig, zag er zo gezellig en mooi uit, bijan te perfect, maar wat een domper bij de receptie! Wat een kille dame, viel meteen zo tegen! Ook als ze langsreed in golfkar kon er geen gedag van af. In restaurant was biertje €4,60! Eten was wel goed maar zij liep stoïcijns door als je haar riep. Franse finale : helemaal niks van gemerkt! Brood halen, er kon geen goede morgen vanaf! Niks aan!

Wij vonden op de hele camping een rare sfeer hangen, alsof iedereen fluisterd. Andere nl gesproken, zij hadden 2 wk geboekt en hadden dezelfde ervaring en hebben hun boeltje na 4 dagen opgepakt. Wij al na 2 nachten. Snel weg! Nooit meer! We hadden al drie camping gehad onderweg en oa bij Latapie daar waren ze zo ontzettend aardig en gastvrij dat dit meteen zo tegenviel.

Geweldig mooi gelegen, prima camping

Fokke Wierda,
10-7-2018

Mooi aangelegde, prima onderhouden camping in werkelijk prachtige omgeving. Diverse wandelingen, zowel heel makkelijke als behoorlijk pittige, rechtstreeks vanaf camping en vanaf dichtbij gelegen Lac d’Estaing; ingang schitterend Parc National Des Pyrenées via Arrens een half uur per auto. Wij hadden een mobile home en waren zeer tevreden: ruim; voorzien van alle gemakken; groot terras + overdekt balkon. Prettige, efficiënte eigenaren; kapot lampje werd direct vervangen, aan speciale wensen werd binnen de grenzen van het mogelijke tegemoet gekomen. Voorbeeldige afvalscheiding! Volgend jaar gaan we weer.

ANWB camping

Wij hebben hier gekampeerd met onze drie honden (in het Nationaal Park wel aan te lijnen - neem een lange leiband of flexi mee). De camping is rustig gelegen en zeer mooi aangelegd.

Het natuurschoon in de omgeving is overweldigend mooi. In dit deel van de Pyreneeën zijn huizen, schuurtjes, herdershutten, ... allemaal netjes gerestaureerd. Je kan hier eindeloos wandelen (ook veel redelijk vlakke wandelingen te vinden) en ook fietsers vinden hier de nodige uitdagingen (de Bordères richting de Soulor en de Aubisque begint letterlijk om de hoek van de camping).

Tip: als je gaat eten op de camping, laat Hervé dan je wijkeuze bepalen!

Zeker de moeite waard.

Meijer,
17-2-2018

Mooie en goed verzorgde camping. Mooie en rustige ligging met een mooi uitzicht op de bergen met hun arende en andere roofvogels. Wat je vooral niet moet boeken zijn de VIP plaatsen. Dit zijn de slechtste plekken van de camping en absoluut hun geld niet waard. Eigenlijk te triest voor woorden.

Verder is het er goed vertoefen.

Geweldige camping, goede gastheer en gastvrouw!

Hans en Joke,
10-9-2017

Prima gegeten in het restaurant, mooie ruime kampeerplaatsen, nette en schone douches en w.c's.

Prachtige omgeving.

prachtige omgeving

yolanda smits,
6-8-2017

De omgeving was prachtig, wandelen en mountainbiken vanuit de camping, camping was goed onderhouden.

Sanitair viel tegen, mannen en vrouwen/ ook wc, douche en wastafel in 1 gebouw, dus als vrouw moest je steeds de urine van de mannen wegpoetsen. Verder was er niets te doen.

Genieten van uitzicht en rust

Myriam Hofman,
29-6-2017

Mooi onderhouden camping met vriendelijke uitbaters. Sanitair ok, geen luxe.

Je hebt een auto nodig voor alle boodschappen, een heel eind rijden naar dichtstbijzijnde dorp of winkel. Basis levensmiddelen vind je in een piepklein winkeltje op de camping.

Minder geschikt voor kinderen, geen speeltuin of zwembad. Uitstekend geschikt voor wie wil genieten van rust en natuur.

Al 18 jaar komen wij naar deze prachtige camping die in een ongelooflijk mooi natuurgebied ligt en omgeven is door hoge bergen. Het terrein van de camping is een park op zich en wordt piekfijn onderhouden, het sanitair brandschoon. In het kleine winkeltje op de camping kan je verbazend veel kopen en het is hier kopen in vertrouwen : je haalt in het winkeltje wat je nodig hebt en gaat nadien afrekenen bij de receptie. In de bar van de camping vind je een enorme keuze aan klasse bieren en klasse wijnen. Kom je van een dagtocht in de bergen terug of wil je gewoon je voetjes onder tafel steken, dat kan : er is dagelijks keuze uit verschillende heerlijke maaltijden. De eigenaars Hervé en Virginie zijn ongelooflijk lieve gastvrije mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Zo was het de droom van onze dochter om op de camping (die voor ons ondertussen onze tweede thuis is geworden) te kunnen huwen. Hervé en Virginie waren zo lief dat zij deze uitdaging aangingen en zo hebben zij in mei het huwelijk van onze dochter en schoonzoon verzorgd : van ontbijt tot diner ! Beide families waren in grote getale naar de camping gekomen om het huwelijk bij te wonen. Hervé en Virginie hebben keihard gewerkt om van deze dag één groot perfect feest te maken. Ze maakten de droom van onze dochter en schoonzoon waar en bezorgden iedereen die er bij was een onvergetelijke ervaring waar nog lang zal over gesproken worden.

Zeer mooie camping, heel vriendelijke campingbazen, rustige camping, porpere camping met een super uitzicht!!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pyrénées Natura in Estaing , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pyrénées Natura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.