Camping Pyrénées Natura

70 reviews over Camping Pyrénées Natura in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Geweldig mooi gelegen, prima camping

Fokke Wierda
10-7-2018

Mooi aangelegde, prima onderhouden camping in werkelijk prachtige omgeving. Diverse wandelingen, zowel heel makkelijke als behoorlijk pittige, rechtstreeks vanaf camping en vanaf dichtbij gelegen Lac d’Estaing; ingang schitterend Parc National Des Pyrenées via Arrens een half uur per auto. Wij hadden een mobile home en waren zeer tevreden: ruim; voorzien van alle gemakken; groot terras + overdekt balkon. Prettige, efficiënte eigenaren; kapot lampje werd direct vervangen, aan speciale wensen werd binnen de grenzen van het mogelijke tegemoet gekomen. Voorbeeldige afvalscheiding! Volgend jaar gaan we weer.

Wij hebben hier gekampeerd met onze drie honden (in het Nationaal Park wel aan te lijnen - neem een lange leiband of flexi mee). De camping is rustig gelegen en zeer mooi aangelegd.

Het natuurschoon in de omgeving is overweldigend mooi. In dit deel van de Pyreneeën zijn huizen, schuurtjes, herdershutten, ... allemaal netjes gerestaureerd. Je kan hier eindeloos wandelen (ook veel redelijk vlakke wandelingen te vinden) en ook fietsers vinden hier de nodige uitdagingen (de Bordères richting de Soulor en de Aubisque begint letterlijk om de hoek van de camping).

Tip: als je gaat eten op de camping, laat Hervé dan je wijkeuze bepalen!

Zeker de moeite waard.

Meijer
17-2-2018

Mooie en goed verzorgde camping. Mooie en rustige ligging met een mooi uitzicht op de bergen met hun arende en andere roofvogels. Wat je vooral niet moet boeken zijn de VIP plaatsen. Dit zijn de slechtste plekken van de camping en absoluut hun geld niet waard. Eigenlijk te triest voor woorden.

Verder is het er goed vertoefen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pyrénées Natura voor je op een rij gezet:

Geweldige camping, goede gastheer en gastvrouw!

Hans en Joke
    10-9-2017

Prima gegeten in het restaurant, mooie ruime kampeerplaatsen, nette en schone douches en w.c's.

Prachtige omgeving.

prachtige omgeving

yolanda smits
    6-8-2017

De omgeving was prachtig, wandelen en mountainbiken vanuit de camping, camping was goed onderhouden.

Sanitair viel tegen, mannen en vrouwen/ ook wc, douche en wastafel in 1 gebouw, dus als vrouw moest je steeds de urine van de mannen wegpoetsen. Verder was er niets te doen.

Genieten van uitzicht en rust

Myriam Hofman
    29-6-2017

Mooi onderhouden camping met vriendelijke uitbaters. Sanitair ok, geen luxe.

Je hebt een auto nodig voor alle boodschappen, een heel eind rijden naar dichtstbijzijnde dorp of winkel. Basis levensmiddelen vind je in een piepklein winkeltje op de camping.

Minder geschikt voor kinderen, geen speeltuin of zwembad. Uitstekend geschikt voor wie wil genieten van rust en natuur.

Al 18 jaar komen wij naar deze prachtige camping die in een ongelooflijk mooi natuurgebied ligt en omgeven is door hoge bergen. Het terrein van de camping is een park op zich en wordt piekfijn onderhouden, het sanitair brandschoon. In het kleine winkeltje op de camping kan je verbazend veel kopen en het is hier kopen in vertrouwen : je haalt in het winkeltje wat je nodig hebt en gaat nadien afrekenen bij de receptie. In de bar van de camping vind je een enorme keuze aan klasse bieren en klasse wijnen. Kom je van een dagtocht in de bergen terug of wil je gewoon je voetjes onder tafel steken, dat kan : er is dagelijks keuze uit verschillende heerlijke maaltijden. De eigenaars Hervé en Virginie zijn ongelooflijk lieve gastvrije mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Zo was het de droom van onze dochter om op de camping (die voor ons ondertussen onze tweede thuis is geworden) te kunnen huwen. Hervé en Virginie waren zo lief dat zij deze uitdaging aangingen en zo hebben zij in mei het huwelijk van onze dochter en schoonzoon verzorgd : van ontbijt tot diner ! Beide families waren in grote getale naar de camping gekomen om het huwelijk bij te wonen. Hervé en Virginie hebben keihard gewerkt om van deze dag één groot perfect feest te maken. Ze maakten de droom van onze dochter en schoonzoon waar en bezorgden iedereen die er bij was een onvergetelijke ervaring waar nog lang zal over gesproken worden.

Zeer mooie camping, heel vriendelijke campingbazen, rustige camping, porpere camping met een super uitzicht!!

Natuur, rust, bergen en gastvrijheid

Patrick Aerts
    5-5-2017

Al jaren kom ik hier steeds weer terug, meestal in het voorjaar. Vroeger samen met mijn vrouw, sinds 2007 met onze dochter(s) als gezin. Deze kleine camping (tent/caravan plaatsen en mobile homes) biedt ons de perfecte uitvalsbasis vanaf 1000 meter hoogte voor wandelingen, klimactiviteiten en de mountainbike en racefiets. Er is een kleine winkel met eerste levensbehoeften, maar ook voor de dagschotel (ongeveer 10 euro) en een heerlijk drankje (50 bieren / 50 wijnen etc) kun je terecht. De eigenaren zijn erg gastvrij, vriendelijk en hebben ook altijd een vriendelijk woord over voor de kinderen. Een mooie tekening wordt beloond met een snoepje of vriendelijk woord. Vanuit de camping hebben we al veel mooie wandelingen en dagtochten gemaakt. Deze camping is een echte aanrader voor wandelaars, fietsers en natuurliefhebbers die in de Pyreneeën op vakantie gaan!

Super

Andre en Elvira
    14-10-2016

Geweldige camping die rust uitstraalt en eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Omgeving is schitterend. Komen hier al verschillende jaren en nog steeds even enthousiast.

We hebben een aantal aanbieders voor Pyrénées Natura voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pyrénées Natura in Estaing , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pyrénées Natura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pyrénées Natura scoort een 9.2 uit 10 op basis van 167 reviews.