Camping Pyrénées Natura

Meer camping info

178 reviews over Camping Pyrénées Natura

• 5Gerard28-07-2020

Tegenvaller

Op zich mooie camping, maar in mijn ogen veel te duur voor wat ze te bieden hebben en te zeer en geoliede commerciële machine. De camping ligt direct langs een weg waarlangs alle dagjesmensen langsrijden op weg naar het meer aan het einde van het dal. Daarnaast verwacht je voor die prijs douches met warm water. Het water was sowieso niet heel warm en als iemand de wc doortrok, kreeg je een klets koud water over je heen. Aan het einde van het dal heb je een prachtig en goedkoper alternatief.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Andre en Elvira28-10-2019

Heerlijke vakantie

Wederom heerlijke 4 weken gehad. Uitzicht op bergen grandioos, talloze wandel- en fietsmogelijkheden. Ook op een stoeltje voor je mobile home is het genieten van de omgeving en de rust. Weer lekker gegeten in het restaurant. Ontvangst was weer hartelijk en wij verheugen ons op volgend jaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Lynn05-09-2019

Zalig...

Op deze camping hebben we 1 nacht in onze caravan geslapen. Prachtige hooggelegen camping met uitstekende service. De eigenaresse had een heerlijk regionaal gerecht gekookt. We stonden versteld van de enorme keuzes bier, en whisky. Op de camping is er ook een knusse supermarkt . De volgende ochtend hebben we genoten van vers frans stokbrood, croissants en pain chocolate . Het complex met de douches en toiletten waren niet alleen netjes en schoon ,maar was ook aangenaam verwarmd tijdens de temperatuursdaling. Aanrader voor iemand die van rust, uitzicht natuur en service houdt. We komen zeker weer terug :-))

Gereisd met partner in september 2019

• 3Bart18-08-2019

Klant onvriendelijk

Mooie camping met mooie omgeving. Helaas zeer onvriendelijk personeel. De eigenaar vloog ons aan toen we om 22:15 met 5km/h over terrein reden. Vervolgens begon die enorm te schreeuwen en slaande bewegingen te maken.

• 4Staat v/h sanitair

H.PAPIN, gerant, 21-08-2019

Life in community imposes to respect the internal rules valid for everybody. You have chosen to do differently ... a pity for other holidaymakers! That's probably why you put so low notes ... It's easy but ... it's not everyone's opinion!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8dhr de groot21-07-2019

een vriendelijke camping met veel natuurschoon

Een echte camping voor de liefhebber van natuur: landschap/flora/fauna met rust én goede basisvoorzieningen. De ligging is zeer gunstig voor vele korte maar ook lange bergwandelingen in een straal van 0-20 kilometer. (diverse routes vanuit Lac d'Estaing en Lac du Tec.) De MTB-er en wielrenner kan hier zeker terecht. De wandelingen in juni/juli worden beloond met zicht op heldere beken en meertjes, compleet met ijsschotsen erin en sneeuwvelden erom heen. Tevens laat de schepping/flora inclusief gemzen en bergmarmotten zich in alle rijkdom zien. Als 's avonds dan de vale gieren en steenarenden hun prooironde doen is de vakantiesfeer en je verwondering compleet De caravanner zal zorgvuldig de aanrijroute via Bun moeten kiezen wil hij niet klem komen te zitten of af moeten vragen of zijn combinatie het trekt. De camping heeft een beperkt assortiment levensmiddelen vanwege de geisoleerde ligging; ca 20 km terug is de eerste supermarkt.

H.PAPIN, gerant, 21-08-2019

Thank for your comment, happy to welcome you at Pyrenees Natura!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Marga Stals03-07-2019

Mooie camping en omgeving.

Prachtig gelegen camping in een schitterende omgeving. Vanuit de camping veel mogelijkheden om de Pyreneen te ontdekken en mooie wandelingen te maken, trekpleisters binnen 1 uur rijden bereikbaar. Vriendelijk, gastvrije camping eigenaren, waar je je echt thuis voelt, mooie stacaravans en ruime kampeerplaatsen. Voor ons is deze camping echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

H.PAPIN, gerant, 21-08-2019

Thank for your review and happy you had a nice stay with us in the Pyrenees!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Andre en Elvira26-04-2019

Heerlijk

Wij willen reageren mede naar aanleiding van laatste 2 reviews. Deze reviews wijken nogal af van de overige. Wij herkennen de kritiek niet (komen hier al jaren). De eigenaren zijn hard werkende mensen. Zij runnen de zeer mooie camping in hun eentje waardoor het mogelijk Llijkt dat zij minder tijd voor de gasten hebben. Echter wanneer men ze nodig heeft staan ze Altijd voor je klaar. Verder zijn regels zoals door hun vastgesteld om je aan te houden. Wij hangen regelmatig handdoeken om balustrade van mobile home en hebben nog nooit commentaar gehad. Sanitair ziet er zeer goed uit. Kindvriendelijk wordt over het algemeen niet hoog gewaardeerd maar dit heeft o.i. te maken met het feit dat de doelgroep gericht is op mensen die van rust en natuur houden. Geen camping met animatie voor kinderen.

Voor rust- en natuurliefhebbers is deze camping super

H.PAPIN, gerant, 21-08-2019

Always a great pleasure to welcome you each year at Pyrenees Natura!

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    7Inge en Marco08-08-2018

Eigenaar speelt politie-agent

Sluit me aan bij review van An/Ed. Rare sfeer op de camping! We boekten een comfort-plaats van 150 m2! Die kregen we ook, maar die plaats bleek slechts 86 m2!! Eigenaar was zeer stuurs en bleef volhouden dat plaats wel 150 m2 was (terwijl hij een plattegrondje had waar alle m2 per plekje op vermeld waren). Uiteindelijk een XL-plaats waar onze tent wel op paste, maar die zeker ook geen 150 m2 was!! Bbq-avond in het restaurant weinig keus. Slechts worstjes en gepofte aardappel op de bbq en dat voor bijna 18 euro. Tijdens die avond werden wij ook stelselmatig genegeerd zowel door de man als door de vrouw. We wisten dat we geen extra scheerlijnen mochten spannen voor de was, dat hebben we ook niet gedaan. Maar zelfs even je handdoek over een scheerlijn van je tent hangen omdat je je handen vol had, werd bestraft en dat op een onaangename manier. We hebben er 2 nachten gestaan en zijn toen vervroegd weggegaan! Omgeving mooi, camping mooi!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6An en Ed.22-07-2018

Mooie plek, bedompte sfeer.

Prachtige streek! Camping ook keurig, zag er zo gezellig en mooi uit, bijan te perfect, maar wat een domper bij de receptie! Wat een kille dame, viel meteen zo tegen! Ook als ze langsreed in golfkar kon er geen gedag van af. In restaurant was biertje €4,60! Eten was wel goed maar zij liep stoïcijns door als je haar riep. Franse finale : helemaal niks van gemerkt! Brood halen, er kon geen goede morgen vanaf! Niks aan! Wij vonden op de hele camping een rare sfeer hangen, alsof iedereen fluisterd. Andere nl gesproken, zij hadden 2 wk geboekt en hadden dezelfde ervaring en hebben hun boeltje na 4 dagen opgepakt. Wij al na 2 nachten. Snel weg! Nooit meer! We hadden al drie camping gehad onderweg en oa bij Latapie daar waren ze zo ontzettend aardig en gastvrij dat dit meteen zo tegenviel.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Fokke Wierda10-07-2018

Geweldig mooi gelegen, prima camping

Mooi aangelegde, prima onderhouden camping in werkelijk prachtige omgeving. Diverse wandelingen, zowel heel makkelijke als behoorlijk pittige, rechtstreeks vanaf camping en vanaf dichtbij gelegen Lac d’Estaing; ingang schitterend Parc National Des Pyrenées via Arrens een half uur per auto. Wij hadden een mobile home en waren zeer tevreden: ruim; voorzien van alle gemakken; groot terras + overdekt balkon. Prettige, efficiënte eigenaren; kapot lampje werd direct vervangen, aan speciale wensen werd binnen de grenzen van het mogelijke tegemoet gekomen. Voorbeeldige afvalscheiding! Volgend jaar gaan we weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair