Tijdelijk €25 aanbetaling

7.1GoedScore uit 55 reviews

7.1GoedScore uit 55 reviews
  • 5.8Staat v/h sanitair

We hebben de beste aanbieders voor Camping Du Port voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

55 Reviews over Du Port

• 8WK01-02-2023

Camping met ibiza vibe

Prachtige camping, heerlijk verblijf. Onbegrijpelijk dat er zo'n lage score is. Een verborgen parel! Ik herken alle al beschreven positieve punten. Een warme sfeer bij het zwembad, bar en restaurant; geweldige aankleding, geen plastic stoel of tafel te bekennen, alles is hout of bamboe. Uniek op franse campings. Een Ibiza vibe. Wij stonden op plek 19, deze is echt mega groot. Veel zon, maar een deel vd dag ook schaduw. Een tarp of luifel is wel handig. Het enige minpunt is dat het bij het sanitairgebouw vaak stonk door de composthoop die er naast lag. Ik zou daar niet dichtbij gaan staan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Karen27-12-2022

Heerlijk!

Wat een fijne, kleinschalige camping. Rivier en zwembad beiden aanwezig en heerlijk genieten. De kinderen kunnen zich erg goed vermaken, de animatie is minimaal. Maar juist authentiek. Als je op zoek bent naar een kleinschalige, authentiek camping zit je hier op de juiste plek. Kortom genieten op camping Du Port!! Leuke dropjes in de omgeving, dus genoeg uitvalswegen.

• 4DK10-08-2021

Vies en luidruchtig

Het terrein is mooi. Ons verblijf is vies tegengevallen. In onze lodge troffen we een vloer vol zand en haren, een beschimmeld douchegordijn, tomatensaus op de afvalbak en een gebroken snijplank met bruine drek. In een zwembadputje (waar water wordt ‘gefilterd’) lag een dode muis, die door de eigenaar over de zwembadomheining werd gekieperd, op het grasveldje waar kinderen spelen (en waar loslopende honden worden ‘uitgelaten’).De lodge was krakkemikkig. Meubilair valt bijna uit elkaar, essentiële inventaris ontbrak en de sluiting van een slaapvertrek was kapot. De geluidsoverlast was ondraaglijk. Groepen jongeren zaten vaak tot diep in de nacht (ik heb het half vier zien worden zonder te slapen) te schreeuwen en luide muziek af te spelen onder de overkapping bij het zwembad. De eigenaren nemen hierin geen verantwoordelijkheid. Absurd voor een ‘familiecamping’.De ongeïnteresseerde eigenaren komen afspraken stelselmatig niet na.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Denise14-08-2020

Fantastische camping

Heerlijk genoten, zó moet kamperen zijn. Niets moet en alles mag, zelfs kampvuurtje aan de rivier was oké (en dat vond onze 15-jarige zoon maar wat leuk).

De sfeer is idyllisch te noemen, parkachtig opgezette camping zonder hekjes of heggen tussen de grote plekken. Zeer veel welkome schaduw van de enorme bomen. Sfeervolle bar bij het zwembad met vriendelijke staf, zo ook bij het gezellige Franse terras bij het restaurant met eenvoudige maar lekkere maaltijden.

Onze hond (en wij) vonden de rivier heerlijk, zo ook het watertje in het dorpje Creysse, naast een fijn restaurant (100m vd camping).

Gezamenlijke bbq bij het zwembad, een Frans bandje, leuke lampjes in de bomen, jeux de boules en Ping-Pong, lekker pilsje en gezellige medekampeerders!

Hier en daar een gitaarspelende “hippie” en mijn geluk was compleet.

Minpuntje; die heb ik niet!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Maarten25-07-2020

Kleinschalige familiecamping aan Dordogne

Getipt als ideale middelgrote camping voor met twee kleine, en die tip blijkt goud. Ruime plaatsen, groen, mooi aan de Dordogne, fijn zwembad. Wat reuring zonder kermis,restaurantje en iedere week pizzakar en gezamenlijke bbq.

Zeer veilig voor kinderen om over camping te bewegen.

Minpuntjes, geen verschoningskussen in kindersanitsor, zeer minimale campingwinkel en restaurant heeft weinig vegetarisch/gezonds. Maar goed veel van deze zaken lijken bewuste keuzes om het kleinschalig en ernvoudig te houden.

• 9Familie Mulder12-07-2020

Fantastische camping

Wat zijn we dol op deze camping! Mooie, grote plaatsen, aan de rivier, naast een idyllisch dorpje, met een fijne eigenaar, schoon sanitair, warm water en schone douches. En een prachtige omgeving. We komen zeker weer eens terug.

• 9Gerard03-09-2019

Top aan de dordogne

Authentiek aan de dordogne. Camping zonder poespas. Parkachtige opzet zonder heggen is sfeervol. Afstanden op de camping zijn wat lang, voor de kids was het handig dat ze een fiets mee hadden. Vraag vooral om een plek in de buurt van de rivier. Martel is een leuk stadje met prima crepes restaurant op het plein. Grotten van padirac zeer de moeite waard maar wel 4 à 5 dagen vooraf een plek reserveren!

• 9Jannie van der sloot22-08-2019

Super verblijf gehad!

Prachtige camping! Wij hebben op deze camping 12 nachten gestaan. De camping is voorzien van lekker wat schaduw, op mijn leeftijd is dat wel zo lekker. Toiletgebouw is redelijk groot en schoon. Het zwembad is mooi, het water is wel een beetje aan de smerige kant en het is niet heel diep. Maar het was prima voor de kids. De rivier is erg mooi, met helder water. Perfect om te snorkelen of om met je luchtbed van de stroomversnelling te dobberen, heb het niet gedaan want met mijn gewicht (83,2 kilo) lig ik gouw op de bodem.. Ook ligt de camping bij een prachtig dorpje, wel zonder voorzieningen. Al met al perfect verblijf gehad.

Oh ja... In de omgeving wordt veel reclame gemaakt voor de stoomtrein Martel, als je terug wil komen met tijdelijke astma en VOOR de opwarming van de aarde bent is dit zeker een aanrader. Ook de reis zelf is niet de moeite en het geld waard.

• 8Mark18-07-2019

Rustig vriendelijk in een mooie omgeving

Rustige camping met ruime plaatsen en een flink aantal met schaduw. Toiletgebouwen zijn schoon maar niet van topkwaliteit maar voldoende. Zwembad is leuk. Gezien de omvang van de camping prima in grootte. Veel Mensen gaan overdag iets in de buurt doen (kano/ klimmen/fietsen/wandelen/zwemmen in de rivier) dus aan t eind van de dag iets drukker. Dorpje stelt weinig voor. Dus je moet bereid zijn voor alles te rijden. Martel is op 10 min rijden. Zeer vriendelijk personeel. De opzet lijkt kneuterig. Als de bar bij t zwembad dicht gaat, gaat die 20 m verderop open😁. Pizzabus op maandag is zo geliefd dat je wel lang moet wachten als je later bestelt.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Marieke23-12-2018

Fijne camping met een idyllische ligging

Heerlijk rustige en ruim opgezette camping waar je je direct thuis voelt. De plaatsen zijn groot. Er staan prachtige walnootbomen en andere bomen voor schaduw. De rivier is een heerlijke plek om in af te koelen of gezellig te zitten. Kinderen vermaken zich prima in de rivier door het bouwen van dammetjes of het vangen van kleine visjes. Vooraan de camping is een terras met wat eten en drinken en zo nu en dan live muziek. Ook is er een kleine campingwinkel waar je 's ochtends brood kunt halen. Wel even de avond daarvoor bestellen. Ook het zwembad is vooraan. In de omgeving is genoeg te doen.

Camping Du Port info

• Adresgegevens