Camping Camp Redon

• Onvoldoende: 1 - 5

Top Top Top!

Aart Tomassen
15-10-2017

Top camping! Alles goed voor mekaar en gezellige beheerders!!

Fantastisch!

Familie Staal
2-10-2017

Camping Camp Redon is echt een familie camping. Fijne sfeer, goede ontvangst. Uitstekende accommodaties. Loep zuivere sanitaire voorzieningen. Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan allerhande attractie en musea. Het was in één woord Fantastisch!

Leukste camping van Zuid Frankrijk

Jels De Bie
10-9-2017

Afgelopen zomer hebben we met onze twee dochters 3 weken met plezier op deze camping gestaan. We komen al 10 jaar in Zuid Frankrijk maar dit is met grote voorsprong de leukste camping waar we tot nu toe hebben gestaan. De plaatsen zijn fraai aangelegd en worden goed bijgehouden. Leuke animatie voor de kinderen, eten op het terras is heerlijk, brood wordt iedere ochtend bij de tent gebracht...Onze 2 meiden hebben genoten en vonden het zwembad, kano-avontuur en het kampvuur geweldig. Ook de avonddropping en het contact met de andere kinderen vonden ze leuk.

Sanitair is modern en wordt zeer goed schoongemaakt! Bravo!!

Andries helpt iedereen direct als er vragen zijn en niets is hem teveel gevraagd.

Je merkt ook dat deze nieuwe eigenaren het erg naar hun zin hebben en altijd voor een praatje te vinden zijn. Kortom, we hebben weer geboekt voor 2018 en zullen de camping bij iedereen aanbevelen.

Annelies en Andries, ga vooral zo door en verander niet te veel aan het concept want we vinden het allemaal een TOP camping.

Liefs, de familie De Bie.

Fantastische camping
          4-9-2017

Rustige camping. Zeer geschikt voor kinderen. Vriendelijke eigenaren. Alles uitstekend geregeld.

Geen min punten.

Deze camping is zijn sterren niet meer waard.

Erik Bierhuizen
          30-8-2017

Afgelopen jaar voor de 4e keer naar deze camping geweest. Vanaf dit jaar zijn er nieuwe eigenaren en die veranderen natuurlijk wat zaken. Nu is dat op zich geen probleem want iedere campingeigenaar probeert toch een stukje eigen identiteit mee te geven aan de camping. Wat wel een probleem is dat je ergens naar toe gaat omdat op de site of in de folder bepaalde zaken vermeld staan die vervolgens niet geleverd worden. Op de site staat dat er animatie is tijdens het hoogseizoen. Helaas in de laatste week die volgens hun eigen site nog als hoogseizoen aangeduid wordt was de animatie al naar huis. Tevens staat er in de folder dat het restaurant in het hoogseizoen altijd geopend is en in het laagseizoen op verzoek open gaat. Ook dit was niet het geval. Zelfs toen meerdere mensen dit verzochten kregen we te horen dat dit niet rendabel was. (Zet het dan niet in je folder, dat is misleiding). Zeker omdat je wel nog gewoon hoogseizoenprijzen betaald en er laagseizoen faciliteiten voor terug krijgt. Als je de eigenaren hier op aansprak kreeg je te horen. “Wij zijn de eigenaren en wij bepalen de regels en als het je niet bevalt moet je een andere camping zoeken.” Ik kan dit laatste dus aan iedereen adviseren. Ook vonden de eigenaren het nodig om veel over de vorige eigenaren te klagen en over hoe slecht de staat van de camping was waarin ze hem overgenomen hadden. Persoonlijk boeit me dat niet, ik ben op vakantie en heb geen zin om te luisteren naar geklaag van een campingeigenaar. Als laatste storende punten zijn er nog een zoon van 15 die het nodig vind om met zijn nieuwe crossmotor 100x op een dag op en neer te rijden. Hij rijdt niet hard maar iemand van 15 op een motor is onverzekerd en er rennen nog steeds weet ik hoeveel kinderen rond. Als je om een klachtenformulier durf te vragen worden ze echt heel boos want dat hebben ze niet. Toch vreemd want ook hiervan staat in de folder vermeld dat ze dit wel hebben! Tevens is het sanitair in het hoogseizoen smerig. Er wordt maar 1x per dag gereinigd terwijl er wel 200 mensen gebruik van maken. Kortom nadat ik jaren met veel plezier op deze camping heb gestaan adviseer ik om hier niet naar toe te gaan!

Zeker aan te raden!

Fam. Kuipers
          23-8-2017

Ontzettend leuke camping! Vooral heel erg leuk voor kinderen. Er is een animatieteam dat veel verschillende en leuke activiteiten organiseerd. Onze kids waren vooral helemaal gek van de dropping en het levend stratego. Voor de kleinste was het knutselen steeds weer een succes. Verder is de ligging van de camping fantastisch, vooral de zonsondergang is adembenemend. Het sanitair is zelfs in het hoogseizoen goed schoon , dat hebben wij namelijk op genoeg andere campings erger meegemaakt. Kortom een zeer aan te raden familiecamping

meer dan drie sterren waard

fam. Pater
          21-8-2017

Camping Camp Redon heeft alles wat een vakantie tot een vakantie maakt: perfecte ligging als uitvalbasis, en op het terrein zelf hoef je je ook nooit te vervelen. Veel, leuke en goed verzorgde animatie(ook regelmatig buiten het campingterrein), zwembad en een uitmuntend restaurant met lekker eten en een goede, professionele bediening (en er zijn altijd ijsjes). De sanitaire faciliteiten zijn heel goed, het was altijd netjes en toilet en handzeep was altijd aanwezig. TOP! De spoelbakken voor de afwas staan enigszins dichtbij elkaar, wat het afwassen wel extra gezellig maakt. De kinderen vermaakten zich de hele dag door, wat een genot is voor iedereen! De gehele sfeer op de camping is buitengewoon fantastisch.

Onwijs leuke camping!

M Broekhuizen
          19-8-2017

Camp Redon is een hele gezellige camping! Prachtige omgeving waar veel te doen is, ruime plekken met mooi uitzicht, de hele zomer lang activiteiten voor kinderen en ook nog eens lieve en behulpzame eigenaren. Zeker een aanrader om hier te verblijven!

Top camping

Minne Brander
          18-8-2017

We verblijven hier 18 dagen en zijn erg blij met deze camping! Een prachtige locatie, vriendelijke en gastvrije eigenaren en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Wat betreft de hygiene; altijd schone wc's, douches en het zwembad is in topstaat. Met name voor gezinnen met kinderen tot 14-16 jaar een echte aanrader.

Bedankt en we komen zeker weer terug!

Fam. Brander

leuke camping

ano
          10-8-2017

We zijn al een paar keer eerder op deze camping geweest. Nu met de nieuwe eigenaren blijft het een fijne camping maar je ziet dat sommige dingen even wat minder goed lopen... De douches stonden wel heel streng afgesteld ineens en het animatieteam miste begeleiding, zowel bij het schoonmaken als bij het animeren van de kinderen. Vooral supervisie op hun schoonmaken had beter geweest, dat was echt minder dat voorgaand jaar. Blijft een mooie plek en een fijne camping.
          Camping Camp Redon, eigenaar, 17-8-2017

Beste anonieme schrijver.

Dank voor jullie komst op onze camping, al weet ik niet zeker of u bent geweest aangezien deze naam niet in ons systeem voor komt.

Wij streven uiteraard naar een schoon sanitair gebouwen en maken deze in het hoogseizoen meerdere keren per dag schoon. Ik hoop dat u begrijpt dat het bij drukte met meer dan 200 mensen niet altijd meevalt om alles blijvend te laten blinken, alhoewel dit wel ons streven is. Het blijft natuurlijk wel kamperen en geen vakantie in een 5 sterren hotel. Uiteraard wordt het animatieteam voorbereid op en begeleid tijdens het seizoen.Wij zijn dan ook super trots op wat zij hebben neer gezet. Fijn dat u heeft ervaren dat Camping Camp Redon een fijne camping is.

We hebben een aantal aanbieders voor Camp Redon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Redon in Cordes-sur-Ciel (Tarn), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Redon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camp Redon scoort een 8.61 uit 10 op basis van 88 reviews.