Camping Camp Redon

Met jonge kinderen

Mooie camping

Marc
16-8-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Brood dag van te voren bestellen en dan wordt het 's ochtends bij de tent of caravan bezorgd.

Eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen wordt af en toe wat georganiseerd zoals levend stratego of pannenkoeken eten, vonden onze kids geweldig terwijl ze normaal niet van de animatie zijn. Sanitair erg verouderd en niet schoon, schimmel op de muren en doucheknop om de paar seconden indrukken anders gaat hij uit.

Omgeving is erg mooi. Camping beetje saai verder. Veel mensen die er al lang komen

Relaxte ruim opgezette camping

Saskia
14-8-2018

Ruim opgezette camping met ruime plaatsen en een fijn zwembad. De optie om een koelkast te huren was ook zeer welkom. In de buurt is voldoende te doen en te zien om drie leuke weken te hebben, ik zou deze camping dan ook zeker aanraden voor gezinnen. Er waren een paar minpunten: de camping is vrij prijzig, wat volgens mij vooral komt doordat er animatie aangeboden wordt. Wij waren echter niet onder de indruk van het animatieteam en onze kinderen hebben er weinig gebruik van gemaakt. Ook het sanitair was niet altijd even schoon, maar dat kwam vooral door de campinggasten die bijvoorbeeld niet de moeite namen om de douche even droog te trekken na gebruik. Overigens was het water meestal wel heerlijk warm!

Kortom, als je op zoek bent naar een rustige, ruim opgezette camping in een leuke omgeving dan zit je helemaal goed, mocht je meer vermaak zoeken dan zou ik nog even verder kijken.

Top Top Top!

Aart Tomassen
15-10-2017

Top camping! Alles goed voor mekaar en gezellige beheerders!!

Fantastisch!

Familie Staal
2-10-2017

Camping Camp Redon is echt een familie camping. Fijne sfeer, goede ontvangst. Uitstekende accommodaties. Loep zuivere sanitaire voorzieningen. Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan allerhande attractie en musea. Het was in één woord Fantastisch!

Leukste camping van Zuid Frankrijk

Jels De Bie
10-9-2017

Afgelopen zomer hebben we met onze twee dochters 3 weken met plezier op deze camping gestaan. We komen al 10 jaar in Zuid Frankrijk maar dit is met grote voorsprong de leukste camping waar we tot nu toe hebben gestaan. De plaatsen zijn fraai aangelegd en worden goed bijgehouden. Leuke animatie voor de kinderen, eten op het terras is heerlijk, brood wordt iedere ochtend bij de tent gebracht...Onze 2 meiden hebben genoten en vonden het zwembad, kano-avontuur en het kampvuur geweldig. Ook de avonddropping en het contact met de andere kinderen vonden ze leuk.

Sanitair is modern en wordt zeer goed schoongemaakt! Bravo!!

Andries helpt iedereen direct als er vragen zijn en niets is hem teveel gevraagd.

Je merkt ook dat deze nieuwe eigenaren het erg naar hun zin hebben en altijd voor een praatje te vinden zijn. Kortom, we hebben weer geboekt voor 2018 en zullen de camping bij iedereen aanbevelen.

Annelies en Andries, ga vooral zo door en verander niet te veel aan het concept want we vinden het allemaal een TOP camping.

Liefs, de familie De Bie.

Fantastische camping
        4-9-2017

Rustige camping. Zeer geschikt voor kinderen. Vriendelijke eigenaren. Alles uitstekend geregeld.

Geen min punten.

Deze camping is zijn sterren niet meer waard.

Erik Bierhuizen
        30-8-2017

Afgelopen jaar voor de 4e keer naar deze camping geweest. Vanaf dit jaar zijn er nieuwe eigenaren en die veranderen natuurlijk wat zaken. Nu is dat op zich geen probleem want iedere campingeigenaar probeert toch een stukje eigen identiteit mee te geven aan de camping. Wat wel een probleem is dat je ergens naar toe gaat omdat op de site of in de folder bepaalde zaken vermeld staan die vervolgens niet geleverd worden. Op de site staat dat er animatie is tijdens het hoogseizoen. Helaas in de laatste week die volgens hun eigen site nog als hoogseizoen aangeduid wordt was de animatie al naar huis. Tevens staat er in de folder dat het restaurant in het hoogseizoen altijd geopend is en in het laagseizoen op verzoek open gaat. Ook dit was niet het geval. Zelfs toen meerdere mensen dit verzochten kregen we te horen dat dit niet rendabel was. (Zet het dan niet in je folder, dat is misleiding). Zeker omdat je wel nog gewoon hoogseizoenprijzen betaald en er laagseizoen faciliteiten voor terug krijgt. Als je de eigenaren hier op aansprak kreeg je te horen. “Wij zijn de eigenaren en wij bepalen de regels en als het je niet bevalt moet je een andere camping zoeken.” Ik kan dit laatste dus aan iedereen adviseren. Ook vonden de eigenaren het nodig om veel over de vorige eigenaren te klagen en over hoe slecht de staat van de camping was waarin ze hem overgenomen hadden. Persoonlijk boeit me dat niet, ik ben op vakantie en heb geen zin om te luisteren naar geklaag van een campingeigenaar. Als laatste storende punten zijn er nog een zoon van 15 die het nodig vind om met zijn nieuwe crossmotor 100x op een dag op en neer te rijden. Hij rijdt niet hard maar iemand van 15 op een motor is onverzekerd en er rennen nog steeds weet ik hoeveel kinderen rond. Als je om een klachtenformulier durf te vragen worden ze echt heel boos want dat hebben ze niet. Toch vreemd want ook hiervan staat in de folder vermeld dat ze dit wel hebben! Tevens is het sanitair in het hoogseizoen smerig. Er wordt maar 1x per dag gereinigd terwijl er wel 200 mensen gebruik van maken. Kortom nadat ik jaren met veel plezier op deze camping heb gestaan adviseer ik om hier niet naar toe te gaan!

Zeker aan te raden!

Fam. Kuipers
        23-8-2017

Ontzettend leuke camping! Vooral heel erg leuk voor kinderen. Er is een animatieteam dat veel verschillende en leuke activiteiten organiseerd. Onze kids waren vooral helemaal gek van de dropping en het levend stratego. Voor de kleinste was het knutselen steeds weer een succes. Verder is de ligging van de camping fantastisch, vooral de zonsondergang is adembenemend. Het sanitair is zelfs in het hoogseizoen goed schoon , dat hebben wij namelijk op genoeg andere campings erger meegemaakt. Kortom een zeer aan te raden familiecamping

meer dan drie sterren waard

fam. Pater
        21-8-2017

Camping Camp Redon heeft alles wat een vakantie tot een vakantie maakt: perfecte ligging als uitvalbasis, en op het terrein zelf hoef je je ook nooit te vervelen. Veel, leuke en goed verzorgde animatie(ook regelmatig buiten het campingterrein), zwembad en een uitmuntend restaurant met lekker eten en een goede, professionele bediening (en er zijn altijd ijsjes). De sanitaire faciliteiten zijn heel goed, het was altijd netjes en toilet en handzeep was altijd aanwezig. TOP! De spoelbakken voor de afwas staan enigszins dichtbij elkaar, wat het afwassen wel extra gezellig maakt. De kinderen vermaakten zich de hele dag door, wat een genot is voor iedereen! De gehele sfeer op de camping is buitengewoon fantastisch.

Onwijs leuke camping!

M Broekhuizen
        19-8-2017

Camp Redon is een hele gezellige camping! Prachtige omgeving waar veel te doen is, ruime plekken met mooi uitzicht, de hele zomer lang activiteiten voor kinderen en ook nog eens lieve en behulpzame eigenaren. Zeker een aanrader om hier te verblijven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Redon in Cordes-sur-Ciel (Tarn), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Redon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.