Camping Les Angeles

45 reviews over Camping Les Angeles

• 2018
    9Bart Janssen21-08-2018

fantastisch

Na een lange rit vanuit Nederland word je zeer gastvrij ontvangen bij de aankomst door de uitbaters Guido en Clara. De camping is gelegen in een prachtige omgeving tussen de velden vol met zonnebloemen. De camping alsmede de chalet zijn goed onderhouden. de chalet is compleet ingericht en schoon. Het zwembad en de toilet / was accommodatie worden goed schoongehouden. 's morgens zijn er heerlijke verse broodjes af te halen alsmede voor 's avonds de heerlijke friet. Kortom een prima locatie voor een heerlijke fijne vakantie.

• 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2018

• 8Max & Marian19-08-2018

Relaxed, gemoedelijk.

Landelijk gelegen, omringd door zonnebloemvelden. Prachtig! Gemoedelijke sfeer. Niet voor tieners die willen uitgaan. Heerlijk rustig maar zeer veel leuke stadjes in de buurt. (Met auto) Bij Bureau de tourisme in Auch kregen we veel tips met plattegrond van de omgeving. In veel stadjes is een 'citymap' verkrijgbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Pieter en Nathalie15-07-2018

Prachtige en fijne camping

Wat een heerlijke camping is dit! Erg mooi gelegen, vanaf de plekken heb je prachtig uitzicht over de omgeving en de zonnebloemvelden (die jammer genoeg nog net niet helemaal in bloei stonden). Je wordt 's ochtends wakker van het fluiten van de vogels...
    Er is een geweldig zwembad dat we regelmatig voor ons zelf hadden (het was nog lekker rustig). Je kunt brood en frietjes bestellen. Sanitair is prima en schoon en er is gratis wifi. Omgeving is beeldschoon en leent zich uitstekend om stadjes en markten te bezoeken. Het is er heerlijk fietsen voor de sportieve fietser. De streek is rustig maar zeker niet uitgestorven.
    En tot slot: Guido en Carla zijn zeer sympathieke uitbaters. Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en we komen zeker nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Joost Messersmid21-08-2017

Heerlijke no nonsense camping

Heerlijke camping in een niet toeristisch gebied. Alle basis voorzieningen zijn aanwezig (brood service, zwembad) en gelukkig geen annimatie. Je komt tot rust en kinderen vermaken zich wel (zwemmen, sprikhanen vangen of gewoon met andere kinderen spelen).

Let op! je hebt geen bereik met je GSM (heerlijk rustig) en je kan tegen betaling WiFi aanschaffen (zou dit persoonlijk in de basis prijs meenemen).

Sanitair is simpel maar goed (mag iets beter schoongemaakt worden).

Fietsen met de racefiets is fantastisch (rustige wegen en een super mooie omgeving).

Mooi meertje op steenworp afstand en een supermarket op 15 minuten rijden.

Kortom een aanrader wanneer je van rust en een pure omgeving houdt.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Clara & Guido / Camping Domaine Les Angeles, eigenaar, 25-12-2017

Beste Joost, Dank voor je opbouwende review. Voor de volledigheid enkele opmerkingen van onze kant. Het klopt dat de mobiele telefoonontvangst op een groot deel van het terrein te wensen overlaat. Er wordt vanuit de overheid hard aan gewerkt om dat te verbeteren, maar helaas hebben wij dat niet zelf in de hand (...). Bij de receptie is echter wel degelijk (dankzij een kleine 'steunzender') mobiel bereik. Verder is met ingang van seizoen 2018 Wifi inderdaad gratis op Les Angeles! Je opmerking over het sanitair hadden we graag meteen (dus tijdens jullie verblijf) gekregen. Dan hadden we ook direct kunnen ingrijpen. Schoon sanitair heeft onze hoogste prioriteit!

Wellicht nog eens tot ziens..;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Familie Plantinga05-08-2017

Heerlijk rustig / prijs kwaliteit uit verhouding

Een erg kleine camping voor de echte rustzoekers. Ligt werkelijk in de middle of nowhere, erg mooi tussen zonnebloemvelden. 's Avonds is het rond tien uur echt stil. Erg fijn vonden we. In de omgeving is niet bijzonder veel te doen vonden we en alles ligt redelijk ver weg (veel autokilometers naar bijv. Auch, Fleurance etc.).

De kosten voor een standplaats met twee kinderen en elektriciteit zijn echter relatief hoog vonden wij, zeker in vergelijking met andere campings met drie sterren. Onze plek bovenaan de camping was voldoende ruim, maar echt niet vlak. Er is geen mobiel telefoonbereik (netwerk) op de camping en voor Wi-Fi moet je betalen. Er is ook geen animatie voor de kinderen (kampvuur, toneel, o.i.d.). Gelukkig vonden ze leuke vriendjes om mee te spelen.

Het zwembad (en de oude ligstoelen) en het sanitair/riolering vertoont achterstallig onderhoud. Ook het (verouderde) speeltuintje was ook niet in orde. Wij zouden de eigenaren willen adviseren, voorafgaande aan het seizoen, meer aandacht te geven aan het op orde brengen van dit soort basisvoorwaarden.

• 6Staat v/h sanitair

Clara & Guido / Camping Domaine Les Angeles, eigenaar, 31-12-2017

Beste Martijn en Monique Plantinga-De Poorter , Hoewel we normaal gesproken de reviews op Zoover gebruiken ter inspiratie voor verdere verbeteringen, biedt jullie relaas daartoe erg weinig aanknopingspunten. Wij doen onze uiterste best om het onze gasten naar de zin te maken, maar dat lukt helaas niet bij iedereen. Dat jullie bij ons niet echt op jullie plek waren, was van het begin af aan wel duidelijk. De behoorlijk aanmatigende laatste zin van jullie 'review' kunnen we niet anders dan beantwoorden met een advies aan jullie: mochten jullie nog eens gaan kamperen, ga dan voor een 5-sterrencamping met uitgebreide kinderanimatie. Daar is alles perfect! We wensen jullie nog veel vakantieplezier in de toekomst.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Sonia26-07-2017

Dit jaar weer!

Vorig jaar deze camping ontdekt. We huurden er een eenvoudige stacaravan. Ondanks dat het, zoals al op de website aangegeven, een 'oudje' is, is de caravan tip top in orde. De camping zelf is een verademing voor iedereen die van rust houdt. Er is helemaal geen animatie. Maar dat betekent dat de kinderen elkaar opzoeken en zich de hele dag met elkaar weten te vermaken. Voetballen, struinen over de camping, zwemmen, spelletjes doen. Ze verveelden zich geen moment.! Het zwembad is heerlijk, de eigenaren heel prettig in de omgang (heel vriendelijk). In de omgeving is genoeg te ontdekken, leuke dorpjes, niet toeristisch. Hier kom je geen hordes Nederlanders tegen bij de supermarkt. Grote plus is het prachtige zwemmeer (met glijbaan, waterfietsen en badmeesters) op een kwartiertje rijden, tevens het dichtstbijzijnde dorpje met kleine goede supermarkt. Over een paar dagen gaaan we weer, de eerste keer dat we naar eenzelfde camping gaan. En dat zegt iets.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Rita02-07-2017

Een plek voor rustzoekers

Een camping waar je écht geen verkeersgeluiden hebt, dat komt niet vaak voor. Op deze mooie camping hoor je alleen de vogels. Wij waren hier in het voorseizoen en er waren nog niet zoveel plaatsen bezet, dus het was extra rustig. De camping is landelijk gelegen met uitzicht op de korenvelden en zonnebloemen. De Nederlandse eigenaren weten veel te vertellen over de omgeving en zijn vriendelijk en behulpzaam. In het hoogseizoen is er ook table d’hôte, helaas nog niet toen wij er waren. Echt een plek om tot rust te komen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Reinoud28-08-2016

Prima verblijf gehad uitstekende service

Prima kleine camping goed gelegen voor mooie uitstapjes prima zwembad en vriendelijk eigenaren. Elke ochtend verse broodjes

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Gilbert16-08-2016

Heerlijke vakantie gehad hier

Mooi gelegen camping in een prachtstreek. Klein opgezet en daardoor al snel gezellig. Twee keer per week een Table d' Hote om de voornamelijk Nederlandse, Engelse en Franse gasten te ontmoeten. Aantal plekken aan de rand gelegen met een fantastisch uitzicht over de zonnebloemvelden. Ideale camping voor gezinnen met kleine kinderen. Kleine speeltuin en een prima zwembad aanwezig. De omgeving is niet erg toeristisch maar erg de moeite waard om te verkennen. Gezellige (boeren)markten, mooie chateaus, wijnboertjes en veel idyllische dorpjes en stadjes. Lekkere stille en koele nachten. Nauwelijks telefoonbereik, vond ik een voordeel. Wat eenvoudig en gedateerd maar schoon sanitair. Kortom een aanrader voor diegene die van een rustgevende kampeervakantie houdt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Sandra12-08-2016

Heerlijke kleine groene camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze leuke, groene camping. Diverse plekken waren gescheiden door haagjes en keken uit over de zonnebloemen. 2 fijne toiletgebouwen met heerlijke douches. Mogelijkheid tot aanschuiven bij de table d'hote, frites en pizza. Niet een hele toeristische omgeving, maar voldoende te doen in de omliggende dorpen, waaronder een geweldig zwemmeer. Kinderen kunnen vrij over de camping dwalen en vermaken zich met elkaar bij het fijne zwembad, speelveld of het voetbal/volleybalveld. Echt een aanrader!

Tip: er loopt een mountainbikeroute valk langs de camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016