Camping Domaine au Piet

71 reviews over Camping Domaine au Piet

• 2019
    10Kim vd Berge23-09-2019

Echt een aanrader.

Over de plek: een prachtig uitzicht, rust en warm verblijf. Mooie omgeving en genoeg te doen. De eigenaren maken het een thuis, van een warm welkom tot een blijvend thuis gevoel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Jan Roza13-09-2019

Fantastische camping met geweldige eigenaren.

Mensen die van een wonderschoon uitzicht en rust tijdens hun vakantie willen genieten moeten zeker naar au Piet gaan. Dit ga je nergens anders vinden. Daar komt nog bij dat Dannie en Larissa heel gastvrij, vriendelijk, zorgzaam en aardige mensen zijn. Iedere morgen lag er een heerlijk vers gebakken stokbrood en 2 croissants voor ons klaar met regelmatig een leuk briefje met info en weerbericht. Sanitair en douches eenvoudig maar schoon en goed werkend. Lekker zwembad met ligstoelen en parrasols. We zijn hier ruim 2 weken geweest in aug/sept en hebben heerlijk weer gehad. Vanaf onze plaats in de voortuin hadden we ruim zicht over de velden en hebben herten, genetkatten en andere dieren gezien. echt geweldig. Genoten van de streek met de auto en op de racefiets, best pittige klimmetjes. Dannie en Larissa, bedankt voor deze onvergetelijke tijd bij jullie. 😘 we komen zeker terug.

• 10Sylvia Kok13-09-2019

Fantastisch, zeker weten voor herhaling vatbaar..

Als je een vakantie zoek waar je rust vind, midden in een prachtige natuur, heerlijk klimaat en werkelijk schitterend uitzicht vanaf een prachtige privé plek op een locatie even zo mooi......dan ben je hier echt op het goede adres. Danny en Larissa geven je echt het gevoel dat je hier welkom ben en doen er alles aan om je een heerlijk vakantie gevoel te geven. Elke dag vers brood en de lekkerste croissants en een gezellig briefje wat te doen in de omgeving. En altijd in voor een geintje.... Zelfs 2 dagen langer gebleven....en voor volgend jaar de gite geboekt, en vakantie met de caravan. Dus ja ik kan deze prachtige camping zeker aanbevelen.

• 10fam. Luiten05-09-2019

Wat een prachtige camping !!

Onverwachts op deze kleine maar o zo gezellige camping terecht gekomen, we wilden maar 2 nachten blijven, toch zijn het er 7 geworden. Prachtig uitzicht, een heerlijk zwembad en gezellige eigenaren. Schoon sanitaire wat wij erg belangrijk vinden! lekkere table d'hote echt heerlijk. Echt een aanrader, wij komen zeker een keer terug

Gereisd met partner in september 2019

• 8Monique29-08-2019

Gastvrijheid ten top!

Voor mij was het genieten van de rust en stilte. Een prachtig gelegen camping in een heuvelachtig landschap met mooie vergezichten. Enthousiaste eigenaren die het de gasten graag naar de zin maken maar je vrij laten in doen en laten. Ze geven leuke tips voor een uitstapje of bezienswaardigheden in de omgeving. Weinig eetgelegenheden in de directe omgeving, geen toeristisch gebied. Ze bieden 2x per week een zeer smakelijk buffet aan op de camping. Gastvrijheid ten top!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Sjoerd en Madelief14-08-2019

Een prachtig, uniek plekje

Wat een unieke plek met prachtige uitzichten. We hebben voor het tweede jaar op rij genoten van een heerlijke vakantie in de gite. Een gezellig knus huisje waarin je heel fijn vakantie kunt houden. De eigenaren zijn warm en hartelijk en zijn heel behulpzaam. Er is een zwembad waar we veel te vinden waren, de prachtige zonnebloemvelden als uitzicht, en de heerlijke buffetten gaven een echt vakantiegevoel. Het is een heerlijke, fijne en rustige camping. Je krijgt elke dag het weerbericht en leuke tips over de omgeving, bij een versgebakken broodje en/of croissantje. In de buurt kun je een aantal plaatsjes en marktjes bezoeken. Er is ook een boomklimpark op 13km afstand. Als je iets verder rijdt is de stad Toulouse een aanrader, maar ook de ritten naar de Pyreneeën waren fantastisch. Je zag hier veel natuurschoon. Van cols, tot meren, watervallen en de koeien met bellen die zo gezellig klonken.

Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Pjotr 12-08-2019

Camping met mooiste uitzicht die er te vinden is!

Afgelopen jaar hier geweest. En dit jaar...(lees net terug van uit Zuid-Frankrijk😉) Wederom wéér fantastisch verblijf bij Danny & Larissa gehad op hun schitterende camping. Hier is alles tot in de puntjes geregeld. Fenomenale privé plek met fantastisch uitzicht. (Beter krijg je volgens mij niet...😊) Mooi zwembad met ook weer zelfde uitzicht. Héél goed verzorgde buffetten en bbq's. Tsja, wat kan ik nog meer zeggen... Ontzettend genoten daar! 😍 Écht een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Paul11-08-2019

Een absolute aanrader

Fantastische camping op een mooie locatie, met zeer ruime plekken en een prachtig uitzicht. Er is een mooi zwembad en goed sanitair. Danny en Larissa zijn ontzettend lieve en behulpzame eigenaren, en zijn tevens fantastische koks die twee keer per week een fantastisch buffet verzorgen. We waren hier voor de derde keer, en het zal absoluut niet de laatste keer zijn.

• 10Natascha09-08-2019

In één woord: fantastisch

Prachtig gelegen minicamping. Eigenaren zijn zeer hartelijk en staan altijd voor je klaar om te helpen. Je komt hier voor je rust. Een absoluut pareltje in een niet toeristische omgeving. Heerlijk zwembad met prachtig uitzicht. 2x per week een heerlijk buffet (mediteraan en indisch) op het terras. 1x per week een gezamenlijke BBQ. In de omgeving (wel vaak iets verder rijden, maar dat weet je in deze regio) leuke uitstapjes (Toulouse met de mooie binnenstad, Airbus en Cité de l'espace, Auch, het klimpark, de Pyreneeën, Labyrinth Merville, Lourdes,Grottes de Bétharram, tapas eten in Spanje ) Een absolute aanrader!

• 2018
    9Gea23-08-2018

Om stil van te worden

Wat een geweldige plek.!! We komen al heel wat jaren in Frankrijk maar deze camping staat wel voor ons in de top 3. Het uitzicht de ruime plekken de rust het sanitair de vriendelijke eigenaars de omgeving het heerlijke weer het fijne zwembad en zo kan ik nog wel even doorgaan!! Niet aarzelen gewoon naar toe gaan op deze plek in Zuid Frankrijk!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

6 tips over Camping Domaine au Piet

• Paul, 18-08-2013

Een bezoek aan de markt in Samatan op maandag is zeker de moeite waard of een van de gezellige rommelmarkten op zondag in een van de dorpjes in de buurt.

• Mark, 25-08-2014

Belangrijk om te weten, er is veel te doen in de omgeving maar daar moet je wel wat verder voor rijden, je zit al snel 1 tot 1,5 uur in de auto. Wij zijn o.a. bij Cirque de Gavarnie geweest. Ruim 2 uur rijden maar geweldig mooi. Ook Toulouse moet je zeker niet laten schieten en de kinderen waren helemaal weg van de ezelboerderij (Asinerie d'Embazac)

• Rensjes, 07-09-2014

Toulouse is een prachtige en gezellige stad op een uurtje rijden. Veel leuke straatjes met mooie oude huizen en veel cultuur. Ook Carcassonne vonden wij erg mooi, wel toeristisch maar een prachtig kasteel. Onze kinderen willen nog heel graag naar het space center bij Toulouse.

0 vragen over Camping Domaine au Piet

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50