Camping Domaine au Piet

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Het uitzicht is fantachtisch! Vriendelijke mensen met goede dosis humor. Heerlijk zwembad. En alles is netjes en schoon.

Ruime plekken.

heerlijk

Freek en Inge
13-5-2018

Dit is zo’n camping waar het in het echt nog mooier is als op de foto’s, terwijl je vooraf denkt dat het eigenlijk zo mooi niet kan zijn.

Ontspanning!

Viktor en Amande
15-10-2017

Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, prachtig uitzicht, ruime plekken, rust en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Elke dag een briefje bij het brood met hierin het weerbericht en wat er die dag in de omgeving allemaal te doen is. Geweldig!

Jan en Rita Groenewoud
20-8-2017

Wij hebben 4 weken genoten op deze prachtige camping. De plek was ruim, schoon en het uitzicht was buitengewoon mooi. Danny en Larissa zijn uiterst gastvrij. Wij voelden ons zeer gewenst.

Een top camping!

Jessica
18-8-2017

Een super camping met een adembenemend uitzicht vanuit je tent/caravan/ vouwwagen. De gastvrijheid van de eigenaren is helemaal top.

Onze kinderen hebben zich goed vermaakt en wilde liever niet nbaar huis!

mooie ligging

rick
28-7-2017

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen. super uitzicht vanuit je tent op de omgeving en veel privacy. echt een plek om nog eens terug te komen. lekker zwembad

Rust, ruimte en gastvrijheid

Bram en Karin
23-7-2017

Dit jaar voor het eerst te gast bij Larissa en Danny. Wat een fantastische plek. Zoveel rust (daar kwamen we voor) en ruimte (prachtige grote plek)!

We hebben twee heerlijke weken gehad op deze camping. Genoten van het fijne zwembad, het geweldige uitzicht en niet te vergeten het Indische buffet, heerlijk! Iedere dag vers brood met zeer regelmatig een 'brief' van Danny erin met suggesties wat te doen vandaag in de omgeving. De eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Hier wordt GASTVRIJHEID met hoofdletters geschreven!

Geweldige plek met een orachtig uitzicht

Anita
13-5-2017

Een paar dagen op deze kleine maar o zo mooi onderhouden camping gestaan met onze caravan. Grote plek veel privacy. Eigenaren erg behulpzaam. Prima broodservice. Heerlijk gegeten bij ze. Toulouse is fantastisch. Lourdes erg apart maar moet je toch een keer gezien hebben. Pic de midi erg mooi. Niet alles kunnen bezoeken wat we wilden doen. Wij komen nog zeker ern keer terug.

Hemelse plek!

Wil Werner
8-5-2017

Waren afgelopen week op doorreis 1 nacht op

Camping Domaine au Piet, Midi Pyreneeen dept. Gers. Wat een hartelijke ontvangst van Danny en Larissa en wat een hemelse plek!

Een aanrader

Paradijs op aarde!

Michelle
27-4-2017

Nu maar eens gaan zitten om een resencie te schrijven. Wij komen hier al jaren. Eenmaal voet op het erf is er rust. Heel mooi uitzicht. Kids op zichtafstand in het zwembad of op de speeltoestellen, ze vervelen zich geen minuut. Wanneer we de rust even uit willen, trekken we er op uit naar een markt in de buurt of stad iets verder weg. Lekker een paar keer per week mee genieten van de culinaire hoogstandjes van de gastvrouw en heer Larissa en Danny. Heerlijke gesprekken onder het genot van een wijntje. Ik vind sanitair altijd een puntje in Frankrijk, maar daar is op dit Domaine niets op aan te merken. Schoon, overzichtelijk en voldoende aanwezig. Ook deze zomer zijn wij weer van de partij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine au Piet in Auch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine au Piet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine au Piet scoort een 8.88 uit 10 op basis van 61 reviews.