Camping La Serre

• 7.7Activiteiten

Meer camping info

41 reviews over Camping La Serre

• 10Joost05-08-2020

Camping la serre is een fantastische kleine camping als je op zoek bent naar rust, mooie omgeving, mooi zwembad en aardige en behulpzame eigenaren. Geen drukke animatie, dat zoeken onze dochters (8 en 9) ook niet. We sliepen in een ingerichte safaritent woodlogde de luxe. Echt mooi! Het waren 17 mooie dagen!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Wilma10-08-2019

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Fijne camping met zeer ruime, mooie kampeerplaatsen met veel schaduw. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld op de ruime speelvelden en in het (nieuwe!) zwembad. Er is wel wat animatie maar niet te veel, precies goed. 1 keer in de week was er gezamenlijke bbq, heel gezellig! 's Avonds is het rustig en donker op de camping. Schoon sanitair en mooie omgeving. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Kortom; echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8M Jansen05-08-2019

Erg fijn

Ruime camping. Goede animatie. Ook vanuit de camping zelf wat activiteiten (dinsdagavond een jazzband en donderdag een bbq). Campingbazen spreken bijna geen engels. Mooie omgeving, maar niet heel veel te doen. Geen badmeester bij het zwembad dus de kinderen moesten onder toezicht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Mr.15-08-2018

Heerlijk tot rust komen.

Prachtige camping in geweldig gebied de Ariege. Een leuke Franse camping met gasten van verschillende nationaliteiten. De camping is erg ruim opgezet. De staanplaatsen zijn zeer ruim. Wij hebben met onze eigen tent gekampeerd maar er zijn ook verschillende mooie huuraccomodaties. Zwembad is nieuw en mooi, in het hoogseizoen wel wat klein. Eten en drinken op de camping is prima. Voor de kinderen was er sinds dit jaar ook een kidsclubje.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Harry27-11-2017

zeer mooie camping met zeer ruime plaatsen

Camping is op een uitgebreid terrein met grote van elkaar gescheiden plaatsen (soms met grote hagen). Mooi uitzicht op de omgeving. Kleine, goed onderhouden toilet gebouwen zijn in voldoende mate aanwezig op het terrein. Voldoende te zien in de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in november 2017

• 8Marieke07-11-2017

Heerlijke camping

Heerlijk rustige camping met op een aantal plekken een prachtig uitzicht! Ruime kampeerplekken verspreid over de heuvelachtige camping waardoor je veel privacy hebt. s nachts pikdonker ens avonds op tijd stil, echt een camping voor kampeerders, Fijne sfeer!

Kinderen hebben zich prima vermaakt met veel vriendjes en veel gezwommen in het fijne en schone zwembad. Broodjes te bestellen bij de receptie. Eens in de week een jazz optreden, leuk en ongedwongen allemaal.

In de omgeving genoeg te doen, zwemmen, wandelen (ook echt hoge bergen in de buurt), oude dorpjes, burchten en ruines. Grote supermarkten op 10 minuten rijden.

Douches in het sanitairgebouw boven waren soms echt steenkoud, dat was een minpuntje. In het sanitairgebouwtje voor op de camping waren ze wel warm.

Wij hebben genoten! En onze kinderen (3, 8 en 10) zwermden de hele camping over, hebben veel gezwommen en hadden veel vriendjes. Aanrader dus!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Lisette13-08-2017

Prachtige camping in mooie omgeving

La serre is een prachtige camping met grote plekken met veel privacy. We stonden aan het einde van de camping en hadden een klein privé veldje. Het enige nadeel hiervan was dat het best een eindje lopen was naar het toiletgebouw. Met een caravan zijn niet alle plekken bereikbaar. De camping is erg heuvelachtig. Sanitair was netjes en schoon. Douches in het grote toiletgebouw waren lauw, maar in het kleine gebouw vooraan de camping waren de douches heerlijk warm. Eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Onze kinderen (5, 7 en 9) hebben het erg naar hun zin gehad, vooral in het mooie (en schone) zwembad en op het grote voetbalveld. Er waren genoeg vriendjes te vinden. Er zit een groot speelveld bij de camping waar de kinderen zich prima vermaakt hebben. Twee goede supermarkten op een klein kwartiertje rijden. De omgeving is ook erg mooi en er is genoeg te doen. We hebben hier een week gestaan, mar we komen hier vast terug om de rest van de omgeving te kunnen zien. Het dorpje Mirepoix is ontzettend leuk. Verder zijn we ook bij een klimbos geweest. Prachtig en de kinderen hebben zich hier ontzettend vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Familie08-08-2017

Hele mooie camping

Ruimte, natuur en rust. Ons huisje had een tuin rondom met vrij uitzicht. Heerlijk! Bij het nieuwe, mooie zwembad, realiseer je je pas wie er allemaal op de camping verblijven. Zo ruim van opzet is de camping. De camping eigenaren zijn allervriendelijkst en behulpzaam en bieden service en kwaliteit. De omgeving is ook enorm uitnodigend; veel te doen/ zien. Kastelen, mooie stadjes, leuke eetmarktjes, middeleeuws festival, zwemmeer, wandelen.. Tijd te kort; we komen hier graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10.23-11-2016

Zeer goed

Prachtig gelegen camping voor mensen die van de natuur houden en niet teveel eisen stellen. Eigenaren zijn zeer gastvrij, ontspannen, vriendelijk en behulpzaam.

• 8Activiteiten

Gereisd in januari 2016

• 10.21-11-2016

Zeer goed

Misschien is dit wel onze mooiste camping ooit! We hadden een geweldig plekkie. Maar de camping bestaat eigenlijk alleen maar uit mooie plekken. Heerlijk zwembad, rustig publiek, veel privacy. Misschien wat verouderde sanitaite voorzieningen, maar wel altijd verzorgd.

We komen niet gauw terug op eenzelfde camping. Maar dit is daarvoor toch zeker een kanshebber.

• 6Activiteiten

Gereisd in januari 2016