Géén boekingskosten

Meer camping info

43 Reviews over La Serre

• 8Corine20-08-2022

Leuke camping!

Complete tent gehuurd met veel privacy op een rustige camping met veel jonge kinderen. Super zwembad, lekker stokbrood en schepijs, fijne speelvelden Vriendelijke eigenaren, zeker. Uitjes idd verder weg, meer is wel dichtbij. Verder naar een grot (met bootjes) geweest, leuk, met ski lift omhoog en naar boven en beneden gewandeld (zicht op de Pyreneen, erg gaaf!) en naar een aquapark geweest, altijd lachen. Wandeling langs waterval is zonder water..... Lekker gehad!

• 8Eetgelegenheden
  • 7Lieselot26-07-2022

Te rustig voor onze kinderen

Mooie rustige camping. Voor onze kinderen net iets té rustig. ‘s Avonds was het pikdonker om naar het sanitair te gaan. Wij vertrokken vroeger door het slechte weer.Wel zeer jammer dat de niet zo vriendelijke eigenaar niks wilde terugbetalen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Joost05-08-2020

Camping la serre is een fantastische kleine camping als je op zoek bent naar rust, mooie omgeving, mooi zwembad en aardige en behulpzame eigenaren. Geen drukke animatie, dat zoeken onze dochters (8 en 9) ook niet. We sliepen in een ingerichte safaritent woodlogde de luxe. Echt mooi! Het waren 17 mooie dagen!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Wilma10-08-2019

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Fijne camping met zeer ruime, mooie kampeerplaatsen met veel schaduw. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld op de ruime speelvelden en in het (nieuwe!) zwembad. Er is wel wat animatie maar niet te veel, precies goed. 1 keer in de week was er gezamenlijke bbq, heel gezellig! 's Avonds is het rustig en donker op de camping. Schoon sanitair en mooie omgeving. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Kortom; echt een aanrader!

• 8M Jansen05-08-2019

Erg fijn

Ruime camping. Goede animatie. Ook vanuit de camping zelf wat activiteiten (dinsdagavond een jazzband en donderdag een bbq). Campingbazen spreken bijna geen engels. Mooie omgeving, maar niet heel veel te doen. Geen badmeester bij het zwembad dus de kinderen moesten onder toezicht.

• 10Mr.15-08-2018

Heerlijk tot rust komen.

Prachtige camping in geweldig gebied de Ariege. Een leuke Franse camping met gasten van verschillende nationaliteiten. De camping is erg ruim opgezet. De staanplaatsen zijn zeer ruim. Wij hebben met onze eigen tent gekampeerd maar er zijn ook verschillende mooie huuraccomodaties. Zwembad is nieuw en mooi, in het hoogseizoen wel wat klein. Eten en drinken op de camping is prima. Voor de kinderen was er sinds dit jaar ook een kidsclubje.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Pascal04-12-2017

Sans surprise et accueil très sympa.Beau camping , nature respectée et environnement agréable;

• 8Denis29-11-2017

Propriétaires accueillants, aimables. Excellente mise en valeur du tourisme. Proposant des soirées sympas autour d'un barbecue de produits locaux, entre campeurs. A l'écoute devant soucis de sante passagers n'hésitant pas à nous diriger vers l'interlocuteur requis. Excellent séjour.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Shaun28-11-2017

Fantastic place, would definitely recommend and r

Beautifully landscaped campsite, generous pitches, welcoming and friendly owners. Immaculately clean facilities and lovely showers. Fantastic swimming pool. Lovely pizzas to take away. Near to the very pretty Mirepoix. Short drive to good local supermarkets etc. This place is a delight we will definitely back when next we are this far south. Thanks for a lovely stay.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jean Marc28-11-2017

sejour maison sur pilotis

nous avons passe une tres bonne nuit - pas de bruit et au calme - tres beau site et tres bien entretenu - bravo

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar