Camping La Serre

7.7Activiteiten

Camping Info

24 reviews over Camping La Serre in het Nederlands

• 10Wilma10-08-2019

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Fijne camping met zeer ruime, mooie kampeerplaatsen met veel schaduw. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld op de ruime speelvelden en in het (nieuwe!) zwembad. Er is wel wat animatie maar niet te veel, precies goed. 1 keer in de week was er gezamenlijke bbq, heel gezellig! 's Avonds is het rustig en donker op de camping. Schoon sanitair en mooie omgeving. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Kortom; echt een aanrader!

10Zwembad
    10Hygiëne

• 8M Jansen05-08-2019

Erg fijn

Ruime camping. Goede animatie. Ook vanuit de camping zelf wat activiteiten (dinsdagavond een jazzband en donderdag een bbq). Campingbazen spreken bijna geen engels. Mooie omgeving, maar niet heel veel te doen. Geen badmeester bij het zwembad dus de kinderen moesten onder toezicht.

6Ligging
    7Prijs/kwaliteit
    7Zwembad
    7Hygiëne

• 2018
    10Mr.15-08-2018

Heerlijk tot rust komen.

Prachtige camping in geweldig gebied de Ariege. Een leuke Franse camping met gasten van verschillende nationaliteiten. De camping is erg ruim opgezet. De staanplaatsen zijn zeer ruim. Wij hebben met onze eigen tent gekampeerd maar er zijn ook verschillende mooie huuraccomodaties. Zwembad is nieuw en mooi, in het hoogseizoen wel wat klein. Eten en drinken op de camping is prima. Voor de kinderen was er sinds dit jaar ook een kidsclubje.

10Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair

• 2017
    9Harry27-11-2017

zeer mooie camping met zeer ruime plaatsen

Camping is op een uitgebreid terrein met grote van elkaar gescheiden plaatsen (soms met grote hagen). Mooi uitzicht op de omgeving. Kleine, goed onderhouden toilet gebouwen zijn in voldoende mate aanwezig op het terrein. Voldoende te zien in de omgeving.

8Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair
    9Ligging

• 8Marieke07-11-2017

Heerlijke camping

Heerlijk rustige camping met op een aantal plekken een prachtig uitzicht! Ruime kampeerplekken verspreid over de heuvelachtige camping waardoor je veel privacy hebt. s nachts pikdonker ens avonds op tijd stil, echt een camping voor kampeerders, Fijne sfeer!

Kinderen hebben zich prima vermaakt met veel vriendjes en veel gezwommen in het fijne en schone zwembad. Broodjes te bestellen bij de receptie. Eens in de week een jazz optreden, leuk en ongedwongen allemaal.

In de omgeving genoeg te doen, zwemmen, wandelen (ook echt hoge bergen in de buurt), oude dorpjes, burchten en ruines. Grote supermarkten op 10 minuten rijden.

Douches in het sanitairgebouw boven waren soms echt steenkoud, dat was een minpuntje. In het sanitairgebouwtje voor op de camping waren ze wel warm.

Wij hebben genoten! En onze kinderen (3, 8 en 10) zwermden de hele camping over, hebben veel gezwommen en hadden veel vriendjes. Aanrader dus!

7Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    7Staat v/h sanitair
    8Ligging

• 9Lisette13-08-2017

Prachtige camping in mooie omgeving

La serre is een prachtige camping met grote plekken met veel privacy. We stonden aan het einde van de camping en hadden een klein privé veldje. Het enige nadeel hiervan was dat het best een eindje lopen was naar het toiletgebouw. Met een caravan zijn niet alle plekken bereikbaar. De camping is erg heuvelachtig. Sanitair was netjes en schoon. Douches in het grote toiletgebouw waren lauw, maar in het kleine gebouw vooraan de camping waren de douches heerlijk warm. Eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Onze kinderen (5, 7 en 9) hebben het erg naar hun zin gehad, vooral in het mooie (en schone) zwembad en op het grote voetbalveld. Er waren genoeg vriendjes te vinden. Er zit een groot speelveld bij de camping waar de kinderen zich prima vermaakt hebben. Twee goede supermarkten op een klein kwartiertje rijden. De omgeving is ook erg mooi en er is genoeg te doen. We hebben hier een week gestaan, mar we komen hier vast terug om de rest van de omgeving te kunnen zien. Het dorpje Mirepoix is ontzettend leuk. Verder zijn we ook bij een klimbos geweest. Prachtig en de kinderen hebben zich hier ontzettend vermaakt.

9Hygiëne
    10Zwembad

• 9Familie08-08-2017

Hele mooie camping

Ruimte, natuur en rust. Ons huisje had een tuin rondom met vrij uitzicht. Heerlijk! Bij het nieuwe, mooie zwembad, realiseer je je pas wie er allemaal op de camping verblijven. Zo ruim van opzet is de camping. De camping eigenaren zijn allervriendelijkst en behulpzaam en bieden service en kwaliteit. De omgeving is ook enorm uitnodigend; veel te doen/ zien. Kastelen, mooie stadjes, leuke eetmarktjes, middeleeuws festival, zwemmeer, wandelen.. Tijd te kort; we komen hier graag nog een keer terug!

9Hygiëne

Met oudere kinderen

• 10.23-11-2016

Zeer goed

Prachtig gelegen camping voor mensen die van de natuur houden en niet teveel eisen stellen. Eigenaren zijn zeer gastvrij, ontspannen, vriendelijk en behulpzaam.

8Kamers
    8Activiteiten

• 10.21-11-2016

Zeer goed

Misschien is dit wel onze mooiste camping ooit! We hadden een geweldig plekkie. Maar de camping bestaat eigenlijk alleen maar uit mooie plekken. Heerlijk zwembad, rustig publiek, veel privacy. Misschien wat verouderde sanitaite voorzieningen, maar wel altijd verzorgd.

We komen niet gauw terug op eenzelfde camping. Maar dit is daarvoor toch zeker een kanshebber.

10Kamers
    6Activiteiten

• 8Ruud Gruntjens16-09-2016

mooie omgeving

Camping la serre is een leuke camping met leuke eigenaren die goed hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Geen uitgebreide animatie maar voldoende speelveldjes aanwezig. Soms een beetje kneuterig maar dat heeft ook zijn charme. Geniet vooral van de Pyreneeën en het toscaans aan doende achterland met miljoenen zonnebloemen. Sanitair mag ietsje meer zijn.

6Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

3 tips over Camping La Serre

• Ad, 14-09-2013

Ga zeker naar het middeleuwse stadje Mirepoix (markt op maandag morgen). In Mirepoix lekker eten bij Chez Pap's.

• M. van Bueren, 10-08-2015

Wandelen in Andorra; ga voorbij de drukte van de kooppaleizen naar de Val d' Incles voor een mooie wandeling. Wel gemarkeerde routes, maar toch met klauteren over rotsen, langs/door/over beekjes, enz. Voor bomen klimmen: Akrobranch bij Ax les Thermes; schitterende routes met o.a. kabelbanen over de beken/ watervallen.

• Karin Litjes, 24-08-2014

Robert, de eigenaar, laat 's avonds graag een DVD zien over Montségur en de geschiedenis van de Catharen. Hij is zelf een bescheiden, vriendelijke 'Occitan' en vertelt er graag over. Er is een Nederlands versie van de DVD.

3 vragen over Camping La Serre

• KGT80, 25-02-2018

Sanitair?

Hallo, wij vroegen ons af of er meer foto's zijn van de sanitaire voorzieningen? We lezen dat er enkel hurktoiletten / Franse toiletten zouden zijn, is dat nog steeds het geval?

• KGT80, 25-02-2018

Koelkast verhuur?

Hallo, kan je hier ook een koelkast huren als je met de tent gaat?

• Tom van Vliet, 19-06-2016

Franse hurk toiletten?

Uit oudere berichten lees ik dat er veel Franse hurk toiletten zijn. Weet iemand of dit nog steeds zo is?

En hoe diep is het zwembad?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig