Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Bouleaux

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Bouleaux voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 163 reviews
+28

8.2FantastischScore uit 163 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

163 Reviews over Les Bouleaux

• 9Fam.Ygel27-09-2022

Een geweldige ervaring!

Les Bouleaux een schitterend gelegen, schone camping, met mooie grote staanplaatsen.De eigenaren Remco en Sandy geven de kampeerders echt een warm welkom gevoel. Een ontzettend enthousiast, vriendelijk, gastvrij, hardwerkend echtpaar. Iedere dag vers gebakken brood en s’avonds een heerlijke maaltijd in het restaurant. 2 vaste menu’s en 1 afwisselend dagmenu, wat echt een aanrader is.Een gemoedelijke sfeer in het restaurant waar je het gevoel hebt ,dat je bij je beste vrienden op bezoek bent. Sanitair heel schoon en een grote schone was/afwasgedeelte incl.wasmachine,droger en afwasmachine.De omgeving is zeker de moeite waard om te ontdekken. Wij hebben 3 weken genoten op deze camping en mede door de gezellige sfeer en lieve eigenaren komen we zeker nog terug. Bedankt Remco en Sandy jullie zijn geweldig !

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Ietz16-09-2022

Een gezellige camping met veel groen

We kwamen per ongeluk op deze camping terecht, maar wat een verrassing om te zien dat het zo'n prachtige camping was. Vol met allerlei bomen en struiken..en toch overal de zon kunnen krijgen. Grote plekken. ( Voormalige steengroeve dus ook wat hellinkjes) Goed schoon sanitair en vriendelijke, gezellige campinghouders. Wij hebben er niet gegeten ( waren hier 3 nachten) maar medecampinggangers waren vol lof. Zeker een reden om terug te komen, ook al is het misschien alleen op door of terugreis.

• 8Olaf28-08-2022

Prima camping

Lekkere rustige camping, gelegen in een mooi gebied met veel wandelroutes. Voorsl Straatsburg en Saverne zijn aanraders. Sanitair is schoon en voldoet prima. Heerlijk eten op het terras met zeer schappelijke prijzen. Sandy en Remco doen zeer hun best om het hun gasten naar de zin te maken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Van Huizen20-08-2022

Gezellige en gemoedelijke camping

Ongedwongen camping met ontzettend vriendelijke eigenaren. Dagelijks verse broodjes. Gezellig terras. Wij hadden een huuraccommodatie sun lodge. Ruim, schoon met een heerlijk overdekt terras. Het zwembad is klein, wat beperkt in parasols, maar prima voor een verfrissende duik. Omgeving is erg mooi om te wandelen. In Phalsbourg een leuke elektrische kartbaan, goede pizzeria Bi Mola. Supermarkten dichtbij.

• 8Ton Laanbroek20-08-2022

Camping met grote staanplaatsen

Mooie camping met bijzonder grote plaatsen, omgeven door veel groen. Sanitair was niet bijzonder maar oké. In het restaurant werd elke dag door de eigenaars gekookt. Erg lekker! Wij zijn op de camping slecht 2 dgn geweest, omdat we op doorreis waren, maar voelde ons hier helemaal thuis.

• 7Fam. Koje14-08-2022

Prima camping met wat aandachtspunten

Prima camping, als je rekening houdt met de volgende punten: plekken verschillen erg qua formaat, ligging, schaduw en rust. Sanitair boven is inderdaad zonder wc-brillen en oogt iets gedateerd, maar was bij de heren prima schoon. Van de dames kreeg ik wel veel klachten over hygiëne, capaciteit en beschikbaarheid van wc-papier. Toen wij er waren stond de camping vrij vol, en is dan best onrustig. Er wordt van alles georganiseerd voor de kids, en heel af en toe gaat dat ‘s avonds door met een wat hoger volume. Niet handig voor de allerkleinsten. Zwembad is nogal knus voor zo’n grote camping, en het leek alsof het filtersysteem het niet helemaal aan kon. Broodjes zijn heerlijk en heel simpel te bestellen. Eigenaren waren bij ons echt behulpzaam en vriendelijk. Qua omgeving is het leuk, een paar mooie wandelingen en fietstochten gemaakt. Toch zit je net wat beter als je 80km zuidelijker zit. Supermarkten en tankstation lekker dichtbij.

• 7Alie12-08-2022

Wij komen geen 2e keer weer

Aantal tegenvallende aspecten aan deze camping. Bij aankomst konden we maar kiezen uit 2 plekjes terwijl achteraf blijkt dat er nog genoeg andere plekken voor een aantal dagen vrij waren. Zwembad is maar klein, sanitaire voorzieningen voldoet niet aan de verwachtingen. Omdat wij de omgeving niet echt spannend vonden wilden we na 5 dagen vertrekken. Tot onze verbazing moesten we voor 7 dagen betalen. Hun reactie; het is hoogseizoen en je hebt gereserveerd. Terwijl wij op de bonnefooi reizen en alleen dag van te voren gevraagd hebben of er plek is met de indicatie hoelang we willen blijven. De eigenaren bleken toch niet zo vriendelijk te zijn als in de recensies staat, heel gedoe maar uiteindelijk toch de toezegging gekregen dat we 2 nachten teruggestort zouden krijgen. Tot op heden niets ontvangen en op mail wordt gewoon niet gereageerd!

• 8Laurens23-07-2022

Fijne camping

Fraaie camping met hardwerkende eigenaren. De omgeving biedt tal van mogelijkheden om te ontdekken. Ik heb het idee dat de camping vooral als doorreis camping wordt gebruikt. Hoewel het zich zeker leent voor een langer verblijf. Het zwembad is aan de kleine kant maar wel netjes en schoon. Het sanitair is fris en fruitig, maar door het ontbreken van wc brillen niet echt mijn ding. De broodjesservice is top en het eten in het restaurantje eenvoudig maar wel goed.

• 9Annemarie Veldink12-07-2022

Geweldig!!

Hele fijne camping met supereigenaren Remco en Sandy. Ruime plaatsen, zwembadje, prima en schoon sanitair, zelfs een vaatwasser. Klein restaurantje met terras. Hele fijne sfeer. Remco en Sandra zijn schatten. Ze staan altijd voor je klaar of het nou voor een ijsje is of assistentie bij een caravanprobleem. Niks is ze te veel. Echt toppers. We komen snel weer terug. En bedankt voor alles.

• 9Annemarie Veldink12-07-2022

Geweldig