Camping Les Bouleaux

89 reviews over Camping Les Bouleaux in het Nederlands

Fantastische Camping, zeer gastvrij

Fam Janssen,
5-10-2018

Wij zijn op deze camping gekomen via vrienden van ons die al super enthousiast waren. Nou wij hebben een heerlijke vakantie gehad bijna 3 weken super weer, Heerlijk gegeten in het restaurant en de kinderen hebben heerlijk met leeftijdgenootjes gespeeld op de camping. De camping , Sanitair zagen er erg schoon en netjes uit. Dagelijks kwam de schoonmaakster voorbij. Remco en Sandy hartstikke bedankt voor de supervakantie en je ziet ons volgend jaar weer terug.

Super vriendelijk, basic/net sanitair, ruim

Inge en Johan Coenen,
11-9-2018

Super vriendelijk, basic maar netjes, mooie omgeving. Remco en Sandy hebben deze camping op fantastische wijze opgebouwd 9 jaar geleden. Compliment!! Wij bezochten ze in september dus veel plaats. Super enthousiaste ontvangst door Remco, Nette plekken met zon en/of schaduw, basic sanitair maar netjes met gratis douche en warm water. Ga vooral ook even in het restaurantje wat eten. Je betaalt de prijs van een cafetaria maar krijgt daarvoor een heerlijke maaltijd. De camping ligt in de nabijheid van de TGV en de A4 snelweg maar deze hoor je slechts als geruis. TGV rijdt 's nachts niet.

Heerlijke camping, zeer gastvrij

Jan & Astrid,
3-9-2018

+ Gastvrije camping, gemakkelijk in omgang en servicegericht. Gezellig terras, lekker eten.

Saskia Abel,
28-8-2018

Heerlijke camping, prachtige ligging.

Fietsen en wandelen zijn een aanrader.

Goed sanitair, fijne brood service, lekker zwembad.

wij hebben hier een topvakantie gehad.

Beheerders van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

klantvriendelijke camping

Peter,
1-7-2018

Wij zijn een aantal keren op deze camping geweest ( in mobile-home ) en deden dat met name om de gezellige sfeer. Die sfeer wordt zeker mede bepaald door de wijze waarop de camping wordt gerund, klantvriendelijk, leuk in de omgang, niet moeilijk. Buiten dat is de omgeving ook de moeite waard.

Nooit meer.

Wim,
30-6-2018

Dat de camping zeer slecht onderhouden is en de toiletgebouwen sterk verouderd zijn. Echter de toiletgebouwen zijn wel schoon. Het ontbreekt aan zeep om je handen te wassen na gebruik van het toilet. Verder zijn de douches niet verstelbaar en je moet regelmatig op de start-stopknop drukken om een beetje water te krijgen voor te douchen. Maar wat het meest storend is is de indringende vieze rioollucht die je overal op de camping ruikt. Na 3 dagen zijn wij in ieder geval weggevlucht en die hadden wij gedurende de 40 jaar dat wij kamperen nog niet eerder meegemaakt. Later bleek dat de rioollucht al jaren lang blijkbaar aanwezig was. Ondanks het feit dat de camping wordt geleid door een Hollands-Duits koppel mag je toch meer verwachten zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Mensen niet doen en zoek lekker een andere camping uit.

Rust en ongedwongen

Patrick & Caroline,
3-2-2018

Na de derde keer voelt het echt als thuiskomen,zeker door de vriendelijke uitbaters .

Men investeert ieder jaar om de camping net dat ietsje beter te maken.

Het is géén vijfsterrencamping,maar dat hoeft ook niet,hier ben je tenminste niet Mijnheer of Mevrouw van nr.....

Steeds dezelfde reisbestemming????iedere keer ontdekken we wel iets nieuw.

Wij gaan zeker nog terug.

Prima gastvrije camping

Fred SNIJKERS,
7-9-2017

Prima gastvrije camping. Mooie rustige ligging en zeer vriendelijke eigenaren en personeel!!

Leuke camping met gastvrije eigenaren

L.a V.D. MEER,
7-9-2017

Leuke camping met gastvrije eigenaren. Wel gedateerd en nog veel onderhoud.

Was leuk daar eigenaar erg vriendelijk was erg goed

Ron en Marianne VAN SANTEN,
      6-9-2017

Was leuk daar eigenaar erg vriendelijk was erg goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bouleaux in Vilsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bouleaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.