Camping Campéole Le Braboisstersterster

Tonen op kaart

81 reviews over Camping Campéole Le Brabois

• 8Niek05-09-2019

Prima doorreis camping

Laat aankomen geen probleem zeer ruime plekken en vriendelijke ontvangst ook later op de avond. Verder weinig gezien van de camping volgende ochtend weer vroeg weg 6.30 uur. Prima doorreis camping en ook nog betaalbaar. Aanrader wat mij betreft.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marcel Horjus27-08-2019

prima doorreiscamping, heerlijk dicht bij de stad

prima doorreiscamping, netjes, genoeg toiletgebouwen alleen met zeer weinig wc's, in de ochtend dus een file voor het toilet...restaurant best wel goed eigenlijk, wel beperkt open maar erg vriendelijk personeel. aardige ontvangst in het engels. ruime plaatsen, we zijn zelf 3 dagen geweest om Nancy te bekijken, echt de moeite waard. lekker zwembad, heerlijk voor de kinderen. ook wordt er wel wat georganiseerd, er was een soort circus toen wij er waren, kun je zelf de kunstjes leren. erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Peeters betty26-08-2019

Prima doorreis camping

Restaurant was heel gezellig, zeer vriendelijke bediening en klaar voor een grapje, echt vakantiesfeertje, heerlijk eten voor een zeer gunstige prijs, houden zo..., deden hun best om iedereen in zijn eigen taal te bedienen , een pluim hoor !

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Suzan27-06-2019

Op doorreis prima

Prima doorreis camping . Ruime plaatsen. Goed sanitair. Restaurant matig. Maar het was enorm warm en druk met passanten. Bediening was super vriendelijk.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7PaulP27-09-2018

Goede doorgangs camping

Ruime plaatsen zijn er voorhanden , word ook veel bezocht om te overnachten door campers. Wij zelf hadden het na twee nachten wel gezien . Het restaurant was redelijk op de camping geen hoogvlieger maar wel oke. Personeel van het restaurant was de ene keer vriendelijker dan een andere keer . Personeel van de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam . Toilet gebouwen waren koud , en wat weinig toilet potten . Wel vier toilet gebouwen . De stad Nancy is een industrie stad die ons niet erg kon bekoren ,maar dat is erg persoonlijk . We zullen er nog wel eens stoppen als we op doorreis zijn ,maar voor ons geen camping om er lang te verblijven .Wel redelijk gemakkelijk te vinden van af de snelweg.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8Yvonne16-08-2018

Goede lommerrijke camping vlakbij Nancy

Lommerrijke camping vlakbij de stad Nancy. Schoon en goed sanitair. Tip: ga eten bij le Crocodile, een zeer goed Indiaas restaurant op 5 km afstand van de camping. Een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Familie Schraag03-01-2018

Niet eerlijk.

Wij voelen ons opgelicht door de eigenaar. Bij het afrekenen werd gezegd dat het pinnen niet gelukt was. Nog een keer gepind. Bij thuiskomst bleek dat het te betalen bedrag twee keer van onze rekening af was. Diverse malen contact gehad met de eigenaar, alle gegevens en bewijzen doorgestuurd, aan het lijntje gehouden en tot op heden is er nog niets mee gedaan.

Gereisd met partner in mei 2017

• 2017
    8Jan Daems16-09-2017

prima camping voor doorreis

Makkelijke te bereiken plaatsen, inrijden en afkoppelen auto kan voor de caravan blijven staan zodat je de volgende dag zo weer kan aankoppelen. Goede sanitaire voorzieningen, schoon.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 7JessicaD19-08-2017

Prima geschikt voor passanten

Pluspunten: We kregen in eerste instantie plek nummer 35 aangewezen, maar daar vonden we een boom niet heel handig geplaatst. We zagen dat plek 36 vrij was en hebben gevraagd of we daarheen mochten. Geen probleem! We stonden dicht bij het sanitairgebouw, wat ideaal was. En ook stonden we dicht bij het restaurant. De hotdog die ik daar heb gegeten was één van de lekkerste ooit. Fijn was ook dat je broodjes kon bestellen voor de ochtend (bij de receptie).

Minpunten: De douche was iets te warm en je kon de temperatuur niet aanpassen. De patat was niet zo lekker.

Eindoordeel: Het stuk waar wij waren geplaatst was volgens mij ook speciaal bedoeld voor mensen die slechts één of twee nachten zouden blijven logeren. De rest van de camping hebben we niet gezien, al leek er wel vertier te zijn voor kids. Voor ons was deze camping helemaal geschikt voor het doel dat we hadden: doorreizen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ruud17-08-2017

Prima camping

Mooie camping om te overnachten, goed en vriendelijk Engels sprekend personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

1 tip over Camping Campéole Le Brabois

• Groningen, 28-08-2012

Het plein In Nancy is erg mooi, maar de rest van Nancy inziet echt heel bijzonder. Leuk voor een paar uur.

2 vragen over Camping Campéole Le Brabois

• Guijt, 19-06-2013

Zijn alle plekken hellend? En ongelijk

Wij kamperen met een combicamp en onze wagendeksel moet plat op de grond kunnen, daarom vraag ik me af of de gehele camping hellend loopt met stenen en kei ondergrond.

Johan, 04-07-2013

Nee. Er is gras als ondergrond. De mogelijkheid bestaat om zelf een plaats uit te zoeken.

• Feltmann, 20-09-2011

open van...tot....???

Enig idee of deze camping in oktober nog open is? Camping staat niet in ANWB campinggids.

Marie-Jose, 11-07-2012

Camping is geopend van 01-04-2012 tot 15-10-2012