Géén boekingskosten

Hotel Sportherberg Le Gros Chêne

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Plombières-les-Bains (Vosges)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sportherberg Le Gros Chêne voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 65 reviews

9.1FenomenaalScore uit 65 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

65 Reviews over Sportherberg Le Gros Chêne

• 9Esther15-06-2022

Wij komen terug!!

Het was een zalige plek, mooi uitzicht, prima kamers, fijne sfeer. Een hotel voor sporters; daar voel je je direct thuis. En vooral heel lekker en goed eten, gericht op sporten. En met een lekker dessertje. De gastvrijheid van Ella & Monique is geweldig. En boeken met fietsroutes ... je kunt het zo zwaar maken als je maar wilt :) Ik kom zeker terug!

• 9Peter22-07-2020

Dit is wat je wilt als fietser!

Ik heb een heerlijk fietsweek achter de rug. De Sportherberg is de ideale verblijfplaats voor de sportieve fietser in de Vogezen. De gemoedelijke sfeer, de rustige ligging, het heerlijke eten èn de beschikbare fietsroutes (100!) maken je sportieve vakantie tot een succes. Ook als solo reiziger zul je je er prima thuisvoelen.

• 10Raymond29-06-2020

Fietsen als een god in Frankrijk!

Drie dagen geweldige dagen te gast bij Ella en Monique.

De dames doen er alles aan om er een tof verblijf van te maken: gezond en lekker regionaal eten, talloze routes voor de Garmin (die je ook kunt huren als je er geen hebt), een goed gevulde bar en leuke verhalen 's avonds op t terras.

de kamers zijn schoon, ruim en voorzien van een inloopdouche. lekker om het stof eraf te spoelen na een dag fietsen.

Dikke aanbeveling!

I'll be back!

• 10Ruud21-09-2019

Fantastisch, echte aanrader!

Dankzij Ella en Monique hebben wij optimaal genoten van onze actie fietsvakantie in de Vogezen! Naast het feit dat ze zeer behulpzaam en zorgzaam zijn, zijn ze allebei liefhebbers van de fiets en weten ze maximaal in te spelen op wat een fietser nodig heeft. De ligging van het verblijf is een perfecte uitvalsbasis voor fietstochten. Het eten is zeer gevarieerd en precies wat je nodig hebt als fietser. Daarbij wordt je uitstekend geholpen bij het uitstippelen van tochten die aansluiten bij je conditie/niveau. Kortom, een echte aanrader voor iedere fietser die enigszins sportief is, niet terugschrikt van wat klimwerk en wil genieten van een heerlijk verblijf!

• 10Pieter & Tanja27-08-2019

Fantastisch verblijf 😍

Een ideale plek voor fietsers. Prachtige omgeving met zeer gevarieerde fietsroutes, afgestemd op je eigen niveau en wensen. De sportherberg is een top verblijf welke wordt gerund door twee hele lieve, zorgzame dames waar niets teveel voor is! De kamers zijn prima, het eten is heel goed afgestemd op het sporten en de ambiance is top! Kortom: het voelt als een warm bad. Wij komen zéker nog een keer terug!!!

• 9Silvia22-08-2019

Ideale plek voor de fietsers! Leuk hotel met 2 vriendelijke uitbaatsters! S'morgens worden de fietsroutes op je gps geplaatst. Na het fietsen krijg je lekker pastabordje! Het avondeten en het ontbijt zijn ook steeds dik in orde! We zouden met veel plezier nog eens terug gaan!!

• 10Sandra26-07-2019

Top, een weekje sportief genieten.

Heerlijk verblijf, ideaal voor fietsers. Genoten van de rust, de gastvrijheid en het heerlijke eten! Fijn dat meegedacht wordt over gepaste fietsroutes. Het enthousiasme straalt er vanaf, erg leuk! Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Andy16-07-2019

Geweldig fietshotel!

Net een weekendje Sportherberg met een goeie vriend achter de rug. Mooi, kraaknet en zeer gezellig hotel, uitgebaat door twee superleuke dames voor wie geen moeite te veel is. Lekker ontbijt, lekker vers en gezond driegangenmenu ‘s avonds en leuke bar achteraf. Kamers zijn basic maar kraaknet. De dames kennen de streek als hun broekzak en kunnen routes voorstellen naar ieders wens. Aanrader voor sportliefhebbers! Wij kijken al uit naar een vrij weekendje om nog eens terug te keren!

• 9W.Heggen13-07-2019

Lekker sporten in een prachtige omgeving

Lekker een week wielrennen in de Vogezen vanuit Sportherberg Le Gros Chene
    in Plombieres -les- Bains . Je kunt kiezen uit vele prachtige fietsroutes, desgewenst met een GPS-fietscomputer. Daarna wacht een heerlijke douche op een prima verzorgde kamer. Het geheim van deze lokatie? Het avondeten, iedere avond 3 gangen met veel variatie en lekker!

• 9🚴🏻‍♂️ De Cycling Toppers30-06-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar...!

Het is een prima verblijfplaats..., je kunt er vele verschillende routes fietsen in de Vogezen..., prima plek om te zijn..., enorm genoten van de rust en de gastvrijheid..., voor ons was het een mooie plek om te zijn...!

Hotel Sportherberg Le Gros Chêne info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Rolstoel toegangBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar