9,3

Weer vandaag6°-6°

46 reviews over Hotel Sportherberg Le Gros Chêne in het Nederlands

Super plek, gerund door fiets fanaten.

Trap je Rot(terdam), 1-8-2017

perfecte uitvals basis voor mooie tochten (en beklimmingen). ontbijt en diner is goed, service top, eigenaren hebben kennis van fietsen en kunnen je dus perfect op pad helpen voor een rustig tochtje of pittige beklimming. kamers zijn simpel maar goed! aanwezigheid van een zwembad had er een 10 van gemaakt maar we moeten ook niet zeuren....

Super

Rik de Jong, 31-7-2017

Het is een perfecte uitvalsbasis voor fietsers! De eigenaren doen er alles aan om jou de Vogezen te laten ontdekken. Het eten is perfect, lekker en uit gebalanceerd voor een goede fietstocht. De kamers zijn degelijk en schoon. Een extra fijne bijkomstigheid is dat er ook mee geholpen wordt om routes te maken die je dan daarna kan gaan fietsen.

Met Sportherg een sportieve prestatie geleverd.

Sportieve CED collega's en oud collega's., 7-5-2017

Voor de groep van 10 personen, 8 fietsers en 2 wandelaars, wordt er naar je sportieve wensen een uitstekende service geleverd. Zowel vanuit het verblijf, met logies, ontbijt en diner, maar ook voor de begeleiding met tips over routes en omgeving. Na drie keer eerder Alpe d'Huez is de Sportherg een uitstekende basis gebleken om dichter bij huis weer optimaal te kunnen presteren. En er is niks lekkerder dan na die inspanningen, aan de bar met een drankje of in het restaurant bij het diner, de dag met de ander te delen. Michel en Anita, als gastheer & -dame, het was voor ons als groep collega's en oud collega's een uitstekende ervaring.

Super mooi fietsen èn eten in de Vogezen!

Jeroen en Renata, 30-4-2017

Eerste gasten van het seizoen en wàt een welkom! Enorme gastvrijheid van Michel en Anita met ruime kamers, fijne bedden en ontzettend lekker eten!! Echt complimenten aan Anita....wat kan zij lekker koken! Michel weet mooie routes te adviseren wat aansluit bij jouw conditie en motivatie van die dag! Kortom; aanrader voor mensen die willen fietsen èn genieten!!!

Nogmaals dank Michel en Anita voor heerlijke week in de Vogezen!!

Toffe bikevantie!

Jurgen, Jochen en Jochen, 13-9-2016

Allereerst, sorry Michel voor de late beoordeling 😉

Wij zijn in april 2016 4 dagen naar de Vogezen geweest om te mtb'en. Super ontvangst, 's avonds aangekomen rond 21u, biertje gedronken en meteen routes op de gps gezet door Michel! Goed ontbijt, pastasnack na het fietsen, 's avonds heel lekker 3 gangenmenu, Franse wijnen,... Plaats voor bikewash, mooie en ruime kamers, krantenpapier als je schoenen nat zijn, kortom ook veel kleine dingen die het verblijf en de vakantie aangenaam maken. Zeker voor herhaling vatbaar! En een prachtig uitzicht met 'le gros chêne'!

Prima vertoeven in een mooie omgeving

Fietsclub Wessels Zeist, 3-7-2016

Zeer gastvrij onthaal van de hoteleigenaren Anita en Michel. Goede accomodatie, met een prima ontbijt en diner. Anita zou niet misstaan in een restaurant met Michellin ster. De routes gemaakt met Michel die ons op de mooiste weggetjes stuurden. In de avond gezellig aan de bar met mooie verhalen van Michel die als Marmotte winnaar boeiend kon vertellen over zijn actieve periode.

prachtige ,lekkere, mooie ervaring

de biekes wakkerzeel, 5-6-2016

perfecte combinatie prijs/kwaliteit

een welgemeende ontvangst van de eigenaars,aardige babbel

lekker zelfbereide gerechten(ook vegetarisch)

prachtige ligging,rustig op een landelijk zicht

mooie gps tracks(racefiets of mtb) ter beschikking met alle nodige info van Anita en Michel

verschillende mogelijke bieren/wijn aan een schappelijke prijs om er een mooie avond van te maken

mooie opbergplaats voor de fietsen

De fietsplace to be

De Bommavrienden, 18-5-2016

Reeds voor de derde keer waren we te gast bij Michel en Anita.

Michel zorgt voor schitterende ritten 'op maat': afstand, hoogtemeters, rustige wegen: hij weet ze allemaal perfect te vinden en zet ze in een handomdraai op je gps, vergezeld van de nodige deskundige enthousiaste uitleg. 's Avonds in de bar kan je samen met hem nagenieten bij een lekker wijntje of een Duvel.

Anita tovert superlekkere 'sport'gerechten op je bord. Als je na een rit terugkomt kan je bovendien de tank bijvullen met een bordje pasta.

De fietsen worden veilig opgeborgen in de afgesloten fietsgarage, de kamers zijn eenvoudig maar praktisch, ruim en netjes.

Kortom, een aanrader en voor herhaling vatbaar.

prachtige 4 dagen met onze club in Le Gros Chene.

WTC TILT Luc Keersmaekers, 9-5-2016

Wij waren met 19 fietsers in Le Gros Chene en we hebben 4 fantastische dagen achter de rug, Michel en Anita hebben ervoor gezorgd dat we ons direct thuis voelden. De kamers waren prima, het eten was super lekker klaar gemaakt door de gastvrouw. Ook is het een prachtlocatie en als uitval basis voor te fietsen is het super. Bedankt Michel voor de mooie ritten. Ook kwestie van prijs valt alles goed mee.

Mariëlle wagemaker, 27-9-2015

Heerlijke bestemming voornamelijk door de gezellige, behulpzame, vriendelijke eigenaars die s avonds ook nog eens een heerlijke, voedzame maaltijd op tafel weten te toveren (ook voor vegetariërs)! Erg gezellig om na het fietsen aan de bar met andere fietsers de routes te kunnen evalueren. Hele mooie gps routes beschikbaar gesteld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sportherberg Le Gros Chêne in Plombières-les-Bains (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sportherberg Le Gros Chêne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sportherberg Le Gros Chêne scoort een 9.25 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: