Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts

Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts
7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Moselle Les Trois Forêts voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

615 reviews over Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts in het Nederlands

Geslaagde vakantie

Kolk
12-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Wij hadden voor 11 dagen een vip cottage (607) was redelijk dichtbij, maar de heuvel op was toch een aardige klim. Hebben voor een week als nog een ecar gehuurd (deze zijn best prijzig €225)

Huisje was mooi, netjes en goed schoongemaakt.

Na een week kregen we schoon beddengoed en nieuwe handdoeken. Hadden twee boekingen 1 week en een midweek.

Zwembad was leuk en netjes.

Kids hebben verschillende activiteiten gedaan. Wat ons wel opviel was dat niemand engels kan/wil spreken. Dus de uitleg bij een activiteit was soms niet duidelijk.

Wat we ook erg misten was dat de enthiosasme van de mensen bij een activiteit. Bv fampaintbal, na 10 min was t al klaar. Je gaat in een stuk afgzet bos schieten en dat is het. In nl ga je bv een vlag veroveren oid(spel) best prijzig €14 voor nog geen 10 min paintballen.

Buiten t park is weinig te doen.

Maar al met al een mooi natuurpark, wij hebben ons prima vermaakt

Fijne week gehad!

B.m.
9-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Fijn park. Weinig schaduwrijke plekken helaas. Heel leuk zwembad. Activiteiten zijn leuk maar behoorlijk prijzig. Weinig personeel dat Engels of Nederlands spreekt. Huisje was prima in orde. Eerste dag erg veel mieren in de keuken. Werd meteen goed opgelost.

Waardeloos

Claudia van de ven
8-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Het park op zich is mooi en het zwembad ook. Maar het huisje voldoet totaal niet...eerst mieren daarna een fret of ander marter achting beest in het huisje tussen het plafond(dan ben je echt niet blij) en bij de receptie doen ze er eigenlijk niks aan en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Dan beloven ze dat er iemand komt die het moet oplossen of naar een ander huisje omboeken maar er komt of iemand die je niet kan helpen of er komt gewoon niemand. Met als gevolg dat je een hele week aan de balie loopt te zeuren en dat er niks gebeurd. Ook Nederland bellen heeft wijnig zin want ook daar trekken ze zich niks van aan.....en als klap op de vuurpijl hebben we koud water.....dus morgen maar weer naar de receptie..

WIJ GAAN HIER NOOIT MEER NAAR TOE

• Activiteiten1

Vreselijk.

Zwembad overvol ,nergens airco van tevoren gebeld en er werd doodleuk gezegd dat de huisjes koel zijn omdat ze in het bos staan.

Belachelijk duur en de afstanden naar de voorzieningen waanzinnig ver 4km!!

Geen bereik dus geen internet en in de nabije omgeving 0 te doen.

Kort samengevat nooit meer!

Mooi en groot park

Renders Wendy
23-7-2018
  • Onderkomen7

De aqua dome en market dome zijn enrom indrukwekkend, zeker van buitenaf bekeken. Ook binnenin was het zwembad erg indrukwekkend en zeer proper, zoals het hele park eigenlijk. De service is wel minder luxueus dan in de andere parken. Wij hadden een VIP cottage en waar je dan in de andere parken 's morgens broodjes krijgt geleverd aan het huisje is dit hier niet het geval. Voor de rest was het huisje wel in orde, keukentje wel wat aan de klaine kant. De vriendelijkheid van de medewerkers was bij ons gewoon top. Onze kindjes konden het frans erg moeilijk verstaan en bij de activiteiten dede de animatoren dan ook erg j-hun best om zich verstaanbaar te maken in het Engels en met gebaren, supervriendelijk dus. Het is een erg groot park met toch wel pittige beklimmingen dus een elektrisch autootje is geen overbodige luxe in dit park. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi park met veel mogelijkheden, niet allen benut

MamaVanJongens
9-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

De orde en netheid in het park waren top. Het is een van de mooiste parken die we al bezocht hebben. Het was ook de eerste keer dat ik niet zelf heb moeten poetsen in het huisje bij aankomst. De exclusive cottage oogde - in tegenstelling tot de vip cottage- echt luxueus. Hier en daar nog wat verbeterpuntje voor de criticasters maar globaal gezien steekt de cottage met kop en schouders boven de andere huisjes uit.

De sauna hebben we niet gebruikt omwille van de extreem warme temperaturen de periode van ons verblijf. Vliegenramen ontbreken maar zijn geen overbodige luxe want de wespen, muggen en vliegen zijn zeer talrijk aanwezig. De tafels ( zowel binnen als buiten) zijn echt wel klein om met 4 personen aan te tafelen. De inventaris van de keuken was niet volledig ( essentieel zaken zoals aardappelschilmesje, broodplank ontbraken). We hebben dit niet gemeld omdat we al verschillende keren langs de info moesten om andere problemen te melden (frigo, kluis, ontbrekende badkamerproducten en keukenpakket). De kennis en bediening van de werknemers op de verschillende locaties was aan de mindere kant. Vriendelijkheid in bepaalde horecazaken kan ook beter ofwel had iedereen zelf nood aan vakantie. De werknemers aan de infobalies (Forest Lodge, Dome) zijn vaak niet op de hoogte van de juiste informatie en doen ook weinig moeite om te helpen. Je moet echt aandringen opdat ze op zoek willen gaan naar een antwoord. Opvolging van problemen verloopt ook niet altijd vlekkeloos. De Forest Lodge is prachtig ingericht, zeer nette toiletten! Fantastisch leuk vertoeven daar zowel voor grote als kleine kinderen maar ook voor de ouders. We hadden op voorhand gelezen dat niet iedereen even enthousiast was maar dat is volgens ons absoluut niet terecht. Je krijgt een eerlijke keuken (ok, geen culinaire topper) voor een misschien iets hoger prijs maar niet als je het totaalplaatje bekijkt : rustig, kindvriendelijk, ruim en comfortabel zitten en de kinderen kunnen naar hartelust spelen in de overdekte- of buiten-speeltuin. We hebben een aantal activiteiten geboekt en die zijn eerder tegengevallen. Enkel de High Adventure was top en inclusief leuke begeleiding. De begeleiding in Zplace valt echt tegen. Jammer dat er geen gemotiveerde mensen aan de slag zijn, hier kan je volgens mij veel meer uithalen. Alles is echt afgemeten in tijd en de weinig enthousiaste staff doen geen moeite om de kinderen (tieners) te animeren of aan te moedigen in het spel. Er was nog veel plaats op de verschillende activiteiten en dat zal niet enkel aan de rustige periode gelegen hebben. Laser battle binnen is absoluut geen aanrader, het veld is te klein en de schermen laten de laserstralen door. De voetbal in de grote opblaasballen is niet voor kinderen die geen stootje kunnen verdragen. Verwittig toch best op voorhand dat het er hard aan kan toe gaan ( of grijp als staff op tijd in ...). De rit in de buggy is leuk voor de kinderen maar minder indrukwekkend voor de volwassenen die ermee moet rijden. De toestellen zakken automatisch af naar 40 km/u als je harder dan 45 km/u wil rijden. De route is meestal langs de gewone wegen ipv veldwegen.

Wifi valt in de cottage regelmatig uit, op de rest van het park aan de trage kant. Voor ons geen probleem, de tieners durfden hier wel al eens over 'pruttelen'.

Aquadome

Prachtig zwembad: weinig op aan te merken! Ook aangename redders die makkelijk een praatje slaan of kindjes aanspreken, top!

De kleedkamers waren ook erg net en ruim.

Opknapbeurt noodzakelijk

Ann
5-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Park is ideaal maar de huisjes laten echt na. Hygiëne is ver te zoeken. Meubilair is op zijn laatste...bij warm weer is het niet uit te houden. Mieren overal. Activiteiten erg duur en golfkar kost 95 euro per dag.

Prima park

Linda
27-6-2018
  • Onderkomen7

Personeel spreekt weinig Engels. Zwembad is prachtig en de huisjes zijn ook prima. Enorm groot park met veel natuur. Toen we aankwamen zag ik een hert op de parkeer plaats lopen en eem dag later stond er eem hert in mijn tuin. Hij was niet bang en genoot van een lange vinger haha. Rondom buiten het park stille dorpjes. Nancy is wel een aanrader op uur rijden.

Super!

Ann
17-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij zijn hier drie jaar geleden geweest en nu in juni weer.

Echt een geweldig mooi park. Je hebt niet het idee dat je op een CP zit. Zoveel natuur en ruimte om je heen.

De huisjes worden inderdaad iets ouder maar vergeleken met de huisjes van de parken in Nederland nog altijd super mooi en luxe!

Wij hebben weer genoten. Het park heeft alles.

Voor herhaling vatbaar

Delia Willemse
15-6-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park in de natuur. Mooie cottage en goed onderhouden park.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts in Hattigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts scoort een 7.84 uit 10 op basis van 637 reviews.