Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts

Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts

• Onderkomen6,9
  • Activiteiten7,3

Omschrijving
Center Parcs Moselle Les Trois Forêts is een groot, ruim park. Je moet het niet erg vinden om een stuk te lopen voor faciliteiten. Al kun je ook een golfkar huren. Je vindt hier een kinderboerderij, zwembad, market dome en speeltuinen. De huisjes zijn wat gedateerd, maar staan wel middenin de natuur. Neem de shuttlebus naar Hattigny.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Moselle Les Trois Forêts voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Activiteiten7

We hebben een heerlijke vakantie gehad en dit kwam voornamelijk door de omgeving. Een heel groot park in het bos waar je goed kunt wandelen. Hiervoor hoef je het park niet af. Plaza was prima. Leuk zwembad voor elke leeftijd.

We werden alleen gek van de vele golfkarretjes die rond rijden. Je peuter helemaal los laten rennen was niet altijd mogelijk omdat sommige als gekken over het park scheuren. Voor als je naar de andere kant van het park wilt rijdt er een treintje. Neem wel de tijd want heel snel is hij niet maar je komt op de bestemming

Het huisje waren we minder over te spreken. We hadden een VIP huisje dus dan mag je ook wel iets verwachten dachten wij. Maar vielen van de ene verbazing in de andere. Wat een achterstallig onderhoud. (Deuren kapot, schimmel, smerige dekens, kapotte kookplaat, afzuigkap die niet aan kan, koelkast die niet koud wordt) zonde dit kan toch snel verholpen worden. Je betaald er immers goed geld voor!

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Restaurant

625 reviews over Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts in het Nederlands

Relaxed

Anja Willemse,
8-11-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Mooi park , s'avonds al teruglopend naar het huisje oog in oog met een hert en 2 jongere, prachtig. Mooi schoon park met goede faciliteiten en verschillende eetgelegenheden. Mooi huisje met privacy

Een prachtig park, en mooie omgeving

Fam Knol,
20-10-2018
  • Activiteiten8

Wij waren erg benieuwd naar het park, vooral wat huiverig door de soms zeer slechte recensies. Maar wij vonden het geweldig. Het park is erg groot maar toch stil en ruimtelijk. Prachtig opgezet. Wij hadden een voorkeursboeking gedaan om een beetje in de buurt van het centrum te zitten. Huisje 550, is toch nog 10 minuutjes lopen maar voor ons geen probleem. Het park is zeer schoon. Ons huisje was ook schoon op wat spinnenwebjes na. (premium) Een klein huisje maar erg fijn ingedeeld en van alle gemakken voorzien. Wij hadden heerlijk weer en de pui open, heerlijk en heel privé.

Het zwembad is heel mooi en schoon. Personeel vriendelijk en doen goed hun best. Bij de bakker super vriendelijk en de hele dag vers brood. Personeel servicebalie en supermarkt ook vriendelijk. Ze spreken idd het meest Frans maar je bent dus ook in Frankrijk !! Personeel bij de snacks vonden wij minder.

Wij hebben genoten. Snap de slechte cijfers niet helemaal.

Prima voor een keer

Rob,
16-10-2018
  • Activiteiten7

Plus: mooi park, mooi zwembad, veel groen, huisje prima op wat achterstallig onderhoud na (vip)

Min: Niet al te enthousiast personeel, activiteiten en supermarkt veel te duur, geen Engels sprekend personeel

Al met al oké.

Met hele kleine kinderen ideaal

Hester Teule,
9-9-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten10

Mooi en groot park met veel faciliteiten. We waren op vakantie met een kindje van net 2 jaar en één van 4 maanden. We waren veel aan het huisje gebonden en dan is het fijn dat er op het park zoveel te doen is. Het huisje zelf, een VIP, was schoon maar wel gedateerd en slecht onderhouden. In ons geval niet erg omdat we een bon met 50 procent korting van de Prénatal konden gebruiken maar anders niet het geld waard. Het is een groot park en daarom is het aan te raden om gebruik te maken van een voorkeursligging. Ons huisje lag vlakbij de kinderboerderij en de bijbehorende prachtige speeltuin en dat was ideaal. Het zwembad is groot en goed onderhouden. We waren er vaak te vinden. In de omgeving is niet veel te doen. Je moet best een stuk rijden om ergens te komen. Nancy en Straatsburg zijn een aanrader, evenals park animalier sainte crox en het treintje van abreschviller. In Sarrebourg op twintig minuten rijde is een l'eclerc supermarkt.

mooi maar te prijzig park !!

Tania DS,
6-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

De cottage (een premium) was mooi, maar mocht iets ruimer, zeker de slaapkamers. Het is een immens groot park, m.a.g dat je heel ver moest gaan om naar het centrum te gaan, met receptie, winkels, zwembad. Je kon inderdaad een golfkarrtetje huren aan 95€/dag, vind ikzelf wel heel prijzig om misschien 2 keer per dag te gebruiken. Uiteindelijk ga ik op reis om de omgeving te verkennen. De supermarkt; activiteiten idem dito, heel prijzig. 's Avonds ook heel weinig verlichting 's avonds, heel milieuvriendelijk, maar ik vond het akelig in de donkerte, vandaar dat wij ook geen gebruik gemaakt hebben van restaurants. In vergelijking met vorige parken (zowel Center als Landal), is dit het minste. Receptie, waarbij je onder andere ook je activiteiten kunt boeken, waren altijd onderbemand. Heel lange wachtrijen en dan nog niet klantvriendelijk. Dit park geeft mij de indruk dat het vooral heel veel moet opbrengen. Zoveel bungalows en maar één receptie, en een superrette die veel te duur is. Bij aankomst was er één stoel die smerig was (geen afwasbare zitting !!), is dan wel vervangen geweest door de technische dienst, die wel heel vriendelijk was en snelle service. Mij zien ze niet meer in dit park. Voor natuurliefhebbers zijn er wel genoeg wandelroutes in de omgeving en uiteraard wel geschikt voor wielertoeristen. De regio was dus wel ok, zeker voor sportievelingen.

Nooit meer!

Arjanne,
6-9-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Ons huisje zat onder de spinnen overal waar je keek en er hing in het huisje een enorme chemische geur/stank, binnen een half uur had iedereen hoofdpijn.

Veel defecten in het huisje o.a. een raam wat niet open kon, schuifpui ging niet dicht etc.

Na bij aankomst gemeld te hebben kwam er niemand. De volgende ochtend weer gemeld helaas niemand gezien. Een ander huisje was niet beschikbaar werd ons verteld, eigenlijk totaal geen animo om ons te helpen.

Omdat het door de chemische geur niet uit te houden was en er niemand wilde komen kijken en/of helpen aan het einde van de 2e dag maar weer naar huis vertrokken. Bij terugkomst direct gemaild waar waarop we te horen kregen dat er genoeg nog huisjes vrij waren. Op 700 euro na geld retour gekregen. De geur kwam door een insecticiden middel. 2 dagen ellende en hoofdpijn kosten bij Centerparcs dus 700 euro ! Schandalig! Helaas geen vakantie alleen maar ellende.

Leuk voor een weekendje, maar niet langer!

Mevr. H,
21-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Prachtig park met mooie huisjes middenin de natuur. Schoonmaak was ook prima. Je kunt de pech hebben dat je achterop het park verblijft, waardoor je ver van alle faciliteiten afzit. Geen probleem! CP heeft daarvoor een fantastische oplossing: investeer (95 euro p.d) in een golfkar en je kunt het hele park rond. Wat ons enorm heeft gestoord is dat men geen moeite doet om een andere taal te spreken! Ze blijven steenvast Frans praten, terwijl op een park van dergelijke omvang en diversiteit aan gasten uit diverse landen de gast ook in het Engels of Duits aangesproken moet worden. De activiteiten zijn enorm aan de prijs. Overal moet flink voor betaald worden. Voor een uurtje bowling of midgetgolf vraagt met 30 euro! De horecvoorzieningen vallen enorm tegen. Lang wachten op bediening en kwaliteit/ prijs komt niet overeen. Er is in de omgeving van het park weinig te doen! Jammer, je bent namelijk ook wel een keer uitgezwommen!

Fantastisch!

Vos,
17-8-2018
  • Activiteiten8

Twee weken verbleven op dit park. Werkelijk schitterend. 1 wk VIP 4 pers en 1 wk Exclusive Cottage. VIP viel wat op aan te merken, wat kleine reparaties nodig, kitranden badkamer maar verder prima. Het park is erg groot, aanrader om een elektr.karretje te huren. Niet alleen om naar het centrum te gaan maar ook om het park te verkennen. De exclusive cottage in 1 woord = fantastisch. Zoals de foto's zijn op de website, dit krijg je ook! En super, super schoon! Heb het idee dat hier meer uren voor schoonmaak voor staan als de comfort/premium/vip. Dit is highclass! Vanuit je 2 persoonsbubbelbad loop je indien gewenst zo je terras op! Restaurants goed! italiaan = prima, Grill= geen gebruik v gemaakt. Market rest= perfect veel keuze ! Advies reserveer activiteiten thuis al, hiermee voorkom je lang in de rij staan! Medewerkers prima engels/duits, geen problemen mee gehad. Supermarkt = goed! wel iets duurder, maar Frankrijk is sowieso duurder

Geslaagde vakantie

Kolk,
12-8-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Wij hadden voor 11 dagen een vip cottage (607) was redelijk dichtbij, maar de heuvel op was toch een aardige klim. Hebben voor een week als nog een ecar gehuurd (deze zijn best prijzig €225)

Huisje was mooi, netjes en goed schoongemaakt.

Na een week kregen we schoon beddengoed en nieuwe handdoeken. Hadden twee boekingen 1 week en een midweek.

Zwembad was leuk en netjes.

Kids hebben verschillende activiteiten gedaan. Wat ons wel opviel was dat niemand engels kan/wil spreken. Dus de uitleg bij een activiteit was soms niet duidelijk.

Wat we ook erg misten was dat de enthiosasme van de mensen bij een activiteit. Bv fampaintbal, na 10 min was t al klaar. Je gaat in een stuk afgzet bos schieten en dat is het. In nl ga je bv een vlag veroveren oid(spel) best prijzig €14 voor nog geen 10 min paintballen.

Buiten t park is weinig te doen.

Maar al met al een mooi natuurpark, wij hebben ons prima vermaakt

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts in Hattigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.