Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts

6.5Voldoende

• 6.8Activiteiten
  • 5.8Eetgelegenheden
  • 6.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Moselle Les Trois Forêts voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Center Parcs Moselle Les Trois Forêts is een groot, ruim park. Je moet het niet erg vinden om een stuk te lopen voor faciliteiten. Al kun je ook een golfkar huren. Je vindt hier een kinderboerderij, zwembad, market dome en speeltuinen. De huisjes zijn wat gedateerd, maar staan wel middenin de natuur. Neem de shuttlebus naar Hattigny.

658 reviews over Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts

• 8de boer05-01-2020

heel mooi park

Voorkeursligging gedaan bij boeking, aan te bevelen. Vind je het net erg om ver, heuvelachtig te wandelen dan hoeft dat niet..huisje 208 is 8 min lopen naar plaza, prima te doen..6 pers.huisje zag er prima uit, keuken beetje krap..geen kaasschaaf - stamper-aardappelschilmesje aanwezig. Mooie omgeving, veel groen..Binnenspeeltuin prima..treintje over het park is leuk(vaste vertrektijden)...kinderboerderij is groot...zwembad overdag megaa druk, savonds beter te vertoeven. Water vonden we koud..Zwembad is mooi van binnen, veel te doen..sommige kleedkamer hokje waren kapot.Uiteten bij de Grill duurde lang voordat alles opgenomen werd..Bij de pizzaria stond altijd een rij om te gaan eten daar..Bowlingbaan is prima...altijd druk/vol, reserveer thuis al een baan! Verlichting op het park is slecht op sommige stukken, pikke donker..Je ziet heel veel golfkarretjes rijden en geparkeerd staan bij de plaza. Vuurwerkshow was mooi maar duurde kort.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 4Jennifer03-01-2020

Dit keer zeer teleurstellend!

Park ligt in een mooie bosrijke omgeving en is zeer weids opgezet, huisjes zijn oud en matig opgeknapt (wij hadden premium 6p). Inventaris was zeer matig en het 6-persoons aan dit huisje kon ik alleen terugvinden in de bedden en stoelen. Huisje zelf was zeer klein, gelukkig waren wij met 5 ipv 6. Badkamer zonder raam en de badkamer die er wel 1 had die kon niet open want die zat te hoog. (en nee het was niet zo'n dakluik met stok) Voor een bedrag van ruim €2000 (voor 10 dagen kerstvakantie) was deze bungalow ZEER duur betaald) Zwembad is klein (waardoor standaard teveel mensen) en slecht onderhouden. De kleedhokjes hadden soms geen deur(en) en als ze die wel hadden konden ze niet op slot want de sloten waren kapot of niet aanwezig. Openingstijd was tot 20.45 uur maar buitengedeelte ging vaak al voor 20.00 uur dicht. Er waren wel 2 glijbanen met banden maar daar moest je erg lang voor in de rij staan. Horeca plaza matig en erg duur.

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    9I08-09-2019

Super park

Mooi park met een super zwembad. Er is veel te doen voor jong en oud. Midden in een prachtige natuur. We komen zeker terug!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Astrid Derickx27-08-2019

Huisje was niet naar wens!

In augustus 2 weken geboekt. Prachtige omgeving. Wij hebben ruim 3000,00 euro betaald voor dit huisje. Wij weten dat je in het hoog seizoen de hoofdprijs betaald, maar dan mag je wel verwachten dat het huisje heel en schoon is. Dit was het dus niet! Wasrek zaten geen spijlen meer in. De stop van het bad was er niet. Gelijk de eerste keer zakten wij door een eetstoel. De eettafel was gammel. Het blad van de eettafel was erg beschadigd. Vloer was erg vies. Kastje waar de afvalbak staat zitten muizen in. Vieze vlekken op de stoelkussens. Stoel, wasrek en badstop wel opgelost maar voor deze prijs moet je daar niet achteraan hoeven te gaan. Kortom prachtige omgeving maar de huisjes hebben veel achterstallig onder houd. Erg jammer.....

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam. met pubers14-08-2019

voor herhaling vatbaar.

Park is gigantisch groot, huisjes midden in de natuur, aquamundo is mooi, helaas maar 10 banden per glijbaan dus lang wachten. huur fietsen (golfkarretjes zijn heel duur) of ga gewoon elke keer met de auto naar aquamundo vanwege de afstand vanaf je huisje. genoeg te doen in omgeving. eten in restaurants niet bijzonder, kwaliteit redelijk tot goed maar niet echt goedkoop. Quick restaurant is prijzig en weinig keus. Huisje is schoon, dvd speler doet het niet, al 4× langs receptie geweest maar techn.dienst heeft het blijkbaar al twee dagen erg druk (=minpuntje). Verder zou ik zeggen, neem de klachten over dit park met n korreltje zout, je bent in Frankrijk, het personeel praat redelijk Engels en in ieder geval vaak Duits(had je maar op school wat beter je best moeten doen).

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam Lievegem10-08-2019

Goed voor 1x

Leuk voor een kort verblijf in een minder drukke periode. Voor een langer verblijf behoorlijk duur. Het is een lange afstand van logement tot centrum, bijna verplicht een karretje te huren wat voor ons op een niet voorziene meerkost van bijna 500 euro kwam (5 pers 10 dagen). Ook zijn alle activiteiten of wat er nog maar op trekt te betalen. En dit aan de hoge kant gezien de povere staat van enkele accommodatie. Vele zaken in verval of niet werkende (bowling, voetbalveld, roest in zwembad, kapotte plinten in cottage, defecte tv, defecte verlichtingen, defecte fietsen en fietssloten, ...). Tevens onnodig lange wachttijden (vaak 20 tot 30 min) in tobogans van zwembad. Kortom duur gezien de vervallen staat.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam. Prins07-06-2019

Mooi in de bossen!

Leuke midweek gehad in het park, fantastische omgeving zo in de bossen, zelfs een hertje gezien. Wij hadden gelukkig de fietsen meegenomen, vanaf de kindercottage is het lopend met een peuter van 3 geen doen. Volgende boeking zou ik eerder een huisje dichtbij de faciliteiten nemen.

Zwembad mooi onderhouden en leuk voor alle leeftijden. Veel glijbanen en ook vd kleine kids een speciaal bad met zand waarmee ze kunnen spelen en een kindergedeelte met allerlei waterspeeltoestellen.

Leuke park plaza, waar je voor iets simpels, lekker en makkelijk wat kunt eten.

Boederij, buitenspeeltuin een aanrader. Voor grotere boodschappen zou ik buiten het park wat halen, deze is op ong 10 min afstand vanaf het park voor wat schappelijkere prijzen.

Wij willen zeker nog eens terug gaan!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Claudia Schakel03-05-2019

Mooi park

Mooi en groot park. Wil je niet ver van de faciliteiten zitten is een voorkeursboeking aan te raden. VIP cottages geboekt, ruim en kamers en sanitair schoon. Servies was minder schoon. De bank (lees: loungeset) en eettafel vielen tegen. Probleem met warmwater en vloerverwarming na melding opgelost. Zwembad geschikt voor alle leeftijden. Zeer veel faciliteiten. Supermarkt prima voor de kleine dingen. Supermarkten op 8 en 15 km van het park. Mooie speeltuin buiten en overdekt. Aanbod van veel activiteiten wel tegen betaling. Personeel vriendelijk en proberen het ook zeker in het Engels. De een beter dan de ander. Omgeving mooi en heuvelachtig.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    6D de W14-11-2018

Heerlijke omgeving maar huisje viel erg tegen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en dit kwam voornamelijk door de omgeving. Een heel groot park in het bos waar je goed kunt wandelen. Hiervoor hoef je het park niet af. Plaza was prima. Leuk zwembad voor elke leeftijd. We werden alleen gek van de vele golfkarretjes die rond rijden. Je peuter helemaal los laten rennen was niet altijd mogelijk omdat sommige als gekken over het park scheuren. Voor als je naar de andere kant van het park wilt rijdt er een treintje. Neem wel de tijd want heel snel is hij niet maar je komt op de bestemming

Het huisje waren we minder over te spreken. We hadden een VIP huisje dus dan mag je ook wel iets verwachten dachten wij. Maar vielen van de ene verbazing in de andere. Wat een achterstallig onderhoud. (Deuren kapot, schimmel, smerige dekens, kapotte kookplaat, afzuigkap die niet aan kan, koelkast die niet koud wordt) zonde dit kan toch snel verholpen worden. Je betaald er immers goed geld voor!

• 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Anja Willemse08-11-2018

Relaxed

Mooi park , s'avonds al teruglopend naar het huisje oog in oog met een hert en 2 jongere, prachtig. Mooi schoon park met goede faciliteiten en verschillende eetgelegenheden. Mooi huisje met privacy

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2018

106 tips over Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts

• Sander, 28-06-2014

Boodschappen doen bij de intermarche in Lorquin! Bezoekje brengen aan dierentuin Sainte Croix is de moeite waard, hoewel best prijzig, 43 euro voor 2 personen.. Maar in NL zijn de dierentuinen ook niet cheap. Bezoekje brengen aan Dabo is wel leuk voor een mooi uitzicht.

• Patricia, 02-06-2014

Bezoek aan Nancy en zeker aan Strasbourg is aan te raden. Het is een mooie omgeving met veel groen.

• kookboy, 06-04-2014

Het zwembad is gaaf en heel erg groot en leuk voor de kinderen. In de buurt rijd er ook een treintje. Ik weet even niet meer in welk plaatsje. Zorg wel dat je niet je schoonste kleren aan hebt. Het is een echte stoom loc en die wil nog wel is wat verbrand hout uit stoten die op je kleding blijft plakken. Tip ! Vraag vooraf even een Lorraine pas aan. Je krijgt veel kortingen. Link is hier ook te vinden.

133 vragen over Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts

• Kolk, 08-07-2018

Huisje 607

Weet iemand hoelang t lopen is vanaf huisje 607 naar de plaza. Gaan binnenkort 11 dagen en twijfelen om voor een week een golfcar te huren. Dingen zijn best prijzig.

Kolk, 19-07-2018

Zijn nu in ons huisje. Zeer mooi, netjes en schoon. Ligt erg rustig tegen de bosrand aan.

• Janny, 13-05-2018

Kledingkasten in exclusive woningen

Op de plattegrond en foto’s zie ik geen kledingkasten in de exclusive woningen. Zijn deze er wel?

Jan Hartman, 09-07-2018

wij hebben in een exclusive cottage gezeten en daar zat gewoon een kledingkast in de slaapkamer

• Jane, 02-03-2018

bbq

Wij hebben een 12 persoons vip cottage geboekt.

Weet iemand of er ook een BBQ inbegrepen is.

Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Aantal kamers> 700
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen