Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

28 Reviews over La Plage

• 3Bas04-09-2022

Prima camping als je geen smetvrees hebt.

Deze camping ligt in een heel mooi en rustig gebied. Mooie natuur en een mooi meer met goede eet gelegenheden. Maar de “lokalen” hebben volgens de camping directeur niet zo heel veel op met ons Nederlanders. Dus verwacht met name in de lokale supermarkt en cafés geen warm onthaal.

• 1Eetgelegenheden
  • 2René24-09-2021

Kleinschalige camping, alles scheef, vies sanitair

Positief; Uitzicht over het meer is prachtig. De omgeving is ook prachtig. Mooie dorpjes, Verwarmd en overdekt zwembad. Kinderen hebben zich vermaakt met vriendjes. Bij mooi weer kan je je heerlijk vertoeven op het meer. Je kan er Sups, kano’s en leuke waterfietsen met glijbaan huren. Vergeet niet even een rondje te doen op de Whipeout baan, zeker een aanrader ! Auto op de kampeerplek.

Negatief; Teveel om hier op te noemen. En dat is geen grap helaas. Sanitair te goor voor woorden (echt heel erg goor). Tevens erg oud en moet gewoon vervangen worden. Kampeerplekken schots en scheef, nog nooit zo erg meegemaakt. Animatie amper aanwezig en alleen Frans (terwijl er ook andere talen zouden zijn) Drukke weg.

Raad ik deze camping aan ? Nee absoluut niet. Ik zou er met een hele grote boog omheen rijden. Er zijn genoeg mooie campings in de buurt met vlakke plaatsen en beter (lees schoner) sanitair.

• 3Leen Spoor10-08-2021

Kleine sobere camping

Samen met onze 2 dochters (leeftijden 6/8 jaar). verbleven wij op deze camping. Op basis van enkele goede recensies. Maar… wat een domper. Het sanitair is ontzettend verouderd en smerig. Overal zwarte haren en een vieze lucht van ontlasting. Het water uit de douches is constant koud. Lekker douchen is er niet bij! Schoonmaak is echt waardeloos. Zwembad is zeer klein en ligt langs een drukkere autoweg. De bedjes bij het zwembad zijn niet verstelbaar en voelt als een plank. Geen supermarkt aanwezig op de camping. Animatie is er nauwelijks. Gelukkig vermaakte de kids zich met leeftijdsgenoten. Camping is kleinschalig en veilig. In de omgeving echter ook zeer weinig te doen. Alles is op grote afstand! Wij komen hier oog niet meer terug.

• 4Leen Spoor10-08-2021

Zeer primitieve, kleine camping zonder vermaak

Met onze twee dochters ruim 12 dagen op deze camping gestaan welke ik via TUI boekte. Het is een kleinschalige, veilige camping. Geboekt op basis van de goede reviews. Treignac is een zeer klein dorpje welke behoorlijk primitief is. Uit eten in een restaurant in de omgeving is net zo schaars als water in Afrika. Daarnaast is er 1 supermarkt op ruim 10 minuten rijden. Op de camping zelf is geen supermarkt of horeca.Het zwembad is klein en zeer eenvoudig. Voor de kinderen is er heel weinig te doen. Met probeert het met animatie maar dit was zeer amateuristisch opgezet. Zelfs onze kinderen van 6 en 8 konden zich daar niet vermaken. Er is kort samengevat, weinig te beleven op deze camping. Het gezamenlijke sanitair is ronduit smerig. Veel haren en toiletpapier io de grond. Stinkende oude wc's en douches. EN constant en overal KOUD water. Kortom, wij komen hier niet meer terug door vooral de ontzettend smerige wc's en douches!

• 8Vlutters07-08-2019

Kleinschalig, rustig in de natuur

Leuke rustige camping waar wij ons 2 weken goed vermaakt hebben. Zwembad is verwarmd en met de kap erop ook tijdens koudere dagen te gebruiken. Sanitair prima. Omgeving is prachtig, groen en rustig. Perdoneel erg vriendelijk.

• 6Sas30-07-2019

Genoten van het meer, maar te stil,te rustig

Nette camping mooie accommodatie vriendelijk camping personeel en mooi zwemwater. Het zwembad zelf stelt echt niets voor. Het is er stil zeer afgelegen en met die pubers echt niets te doen. Gelukkig super mooi weer gehad dus veel gezwommen in het mooie grote frisse meer.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie jonge kids30-08-2018

Echt "Flower"(kleinschalig, groen, gemoedelijk)

Stacaravan comfort, 29 m2 met terras van 18 m2. Keurige caravan, netjes, voldoende. (Als ik iets moet benoemen dan miste ik een schaar en een waterkoker/ketel) Mooie mix van stacaravans, safari tenten en eigen campeergelegenheden. 2 wc- douche gebouwen. Camping bestaat uit 4 straatjes, intiem, kleinschalig. Heuvelachtig dus goede conditie is mooi meegenomen. Personeel is vriendelijk. Tegenover een groot, schoon, prettig meer met strandje (zand) (Lac de Baroiusses) waardoor simpliciteit van zwembad gecompenseerd wordt. Zwembad 140 cm diep, met klei n stukje wirlpool. Kinderbadje 20cm diep met sproeier. Meer herbergt een aqua centrum, wipe out baan/kano/stand up peddel, waterfietsen. Met strandwachten. Op het strand diverse speeltoestellen. Omgeving groen en heuvelachtig. Weinig bruisend. Tussen 12 en 14.30 uur alles gesloten. (Ook in de omgeving) Deze camping kies je bewust voor de kleinschaligheid en rust...de Flower formule.

• 8Hester31-08-2017

Kleinschalig, kindvriendelijk, aan mooi meer

Fijne camping, niet te groot. Zwembad prima, peuterdeel 20cm) en diep deel(140cm), kan dicht bij koud weer of regen. Zeer vriendelijk personeel. Prima huurtent (Freeflower) alles aanwezig. Sanitair: verouderd en niet echt schoon. Kindvriendelijk, weinig verkeer op de camping, vrij fietsen en steppen. Extra compliment voor Frans- en Nederlandstalige meiden die de (kleinschalige) animatie verzorgen. Meertje direct toegankelijk vanaf de camping. Vrij ondiep afgezet zwemdeel, vlot, kanoverhuur, "whipeout" waterpark. Mix van tentplekken, stacaravans en huurtenten. Voldoende zon en schaduw.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Elly Lötters20-09-2016

Prachtige plek tegenover een meer

Camping ligt tegen een heuvel. Er zijn redelijk veel huuraccommodaties. De plaatsen zijn verschillend van vorm en grootte, maar de bodem is meestal erg onregelmatig. Moeilijk om caravan goed te plaatsen. Een prachtig uitzicht over het meer. Zowel in Treignac als in de omgeving tref je veel middeleeuwse kerken en gebouwen aan. Rustige streek met een prachtige natuur. Niet geschikt voor mensen die van uitgaan houden.

• 6JoopVisser15-05-2015

Eer rustige en stile camping

Na jaren er gestaan te hebben besloten we om er nog eens heen te gaan. Helaas we waren de eerste bezoeker en het was dus rustig. Erg veel van een rustige en fijne camping was er niet meer over gezien het feit dat er veel huisjes stonden en dus weinig ruimte overbleef voor toercaravans. Het was naar mijn idee te commercieel geworden. Het zwembad vond ik persoonlijk overbodig omdat de camping aan een mooi meer ligt.

Camping La Plage info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar