Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Soustran

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Soustran voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 139 reviews
+17

9.1FenomenaalScore uit 139 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 8.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

139 Reviews over Le Soustran

• 9Sindy17-10-2022

Alles wat vakantie hoort te zijn

Genoten in een mobiel home op de camping. Netjes en ruim voorzien van alles wat je nodig hebt. We hebben het sanitairgebouw ook gebruikt omdat de voorzieningen hier echt ruim en luxe zijn (nog beter als thuis!) De campingeigenaren zijn goed op de hoogte van wat er allemaal te zien en te doen is in de omgeving en informeren de gasten hier graag en ruim over.

• 10Willem Oosterholt16-10-2022

Ga er naar toe en ervaar de gemoedelijkheid.

Gemoedelijke familie sfeer waar mede camping gasten graag een steentje aan bijdragen. Gewoon gezellig en zeker de moeite waard om vaker naar toe te gaan.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Lisette van den Broek16-10-2022

We hebben hier een paar heerlijke weken doorgebracht. Prachtige rustige omgeving, mooie natuur, veel wandel- fietsgelegenheden (wel klimmen, dus elektrische of sportieve fiets gewenst). De camping is heel sfeervol aangekleed, gezellig barretje met eetgelegenheid en terras waar je prima simpele maaltijd kunt eten. De georganiseerde kip/bbq avonden zijn (verrassend, want daar zijn wij normaal niet van….) hartstikke gezellig en heerlijk! Het zwembad is prima als dompelbad. Sanitair is fantastisch en brandschoon! De eigenaren Bas en Monique zijn heel gastvrij en willen er alles aan doen om je een onvergetelijke tijd bij hun door te brengen, genoeg tips (uitstapjes, activiteiten, restaurantjes) en helpen waar kan. Nou dat is gelukt! Van website (reservering) tot warm afscheid, alles klopt…..we hebben alweer geboekt voor 2023 en ken je de uitdrukking: leven als God in Frankrijk? Nou dat dus! Zie website ook voor creatieve activiteiten!

• 9A15-10-2022

Geweldig, zowel voor de camping als de omgeving.

De camping is ruim opgezet, gezellig en goed verzorgd. Sanitair is fris, schoon en ziet er uitnodigend en gezellig uit. Heerlijke warme douche en een ruimte voor minder valide, waar ook gebruik van gemaakt kan worden met kleine kinderen. Gastvrije eigenaren, die je met plezier en hartelijkheid ontvangen. De omgeving vinden wij heerlijk, mooi uitzicht en water om de hoek. Wij hadden een kajak bij, binnen 5 minuten ben je in het water. Wij hebben ontzettend genoten. Komen zeker weten weer terug. Omdat wij gepensioneerd zijn, zal het aan het begin en aan het einde van het seizoen zijn, 2 keer dus.

• 10Nancy15-10-2022

Heerlijke vakantie

Weer een heerlijke vakantie gehad op camping Le Soustran. Mooi en zeer schoon sanitair, grote plekken, mooi uitzicht, lekker eten op de gegrilde kip avond en barbecueën met de hele camping, gastvrije eigenaren. Een leuke omgeving waar we o.a. hebben gezwommen, gekanood, gewandeld, gefietst en een kasteel bezocht. De kano's kun je huren op de camping.

• 9Herman en Annemarie15-10-2022

Een echte aanrader!

Nooit twee keer naar dezelfde camping is ons motto: er valt zoveel te zien nog.......Maar voor deze camping maken we toch echt graag een uitzondering. Want: Mooie ligging van de camping, veel wandelmogelijkheden, ontspannen sfeer en supergastvrije , enthousiaste eigenaren. En , niet onbelangrijk: prijstechnisch ook oké. Dus na onze 1e keer hier in 2021 met de tent, nu in 2022 een stacaravan gehuurd (omdat we er vroeg in t jaar waren). En opnieuw geen spijt. Een echte aanrader !

• 9Ingrid Draper-Michels15-10-2022

Fantastisch! We hebben al weer geboekt voor 2023!

Heerlijke camping, mooie omgeving. Bas en Monique zijn fantastisch! Niets is te gek!

• 8Simone van der Meer02-10-2022

Heerlijk rustige plek

Wat een heerlijke plek. Rustig gelegen met ruim opgezette kampeerplaatsen. Je kunt er prima wandelen, fietsen, kanoën. Mooi nog niet zo toeristisch gebied. Vriendelijke eigenaren die het iedereen naar de zin wil maken. Mooie ruime kampeerplekken met weids uitzicht. Via een weiland en pad kun je, lopend va de camping, bij het meer komen. We hadden een week geboekt maar hebben er een week extra bijgeboekt. We voelde ons echt welkom. Mooi, voldoende en heel schoon sanitair. Je kunt ook lekker eten op de camping, gezellig terras. Restaurants ook in de buurt. Het zwembad vinden wij een beetje te klein. We hebben wel genoten van zwemmen en kanoën in het meer. Geschikt voor jonge kinderen (trampoline en speeltuin) en echtparen. Oudere jeugd heeft hier niets behalve elkaar.

• 8Carin20-08-2022

Heerlijk

Fijne camping met gemoedelijke sfeer. Je kan savonds lekker aanschuiven en wat (simpels) eten. De geitenkaas salade was verrukkelijk en dat voor een prima prijs. Zwembad is klein maar prima voor wat afkoeling. Het meer is op loopafstand maar dat zijn niet echt strandjes waar je lekker kan liggen. Daarvoor moet je toch echt een kleine 10 minuutjes in de auto zitten. Sanitair is schoon en de omgeving is prachtig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Anne05-08-2022

Mooie groene ontspannen camping met ruime plekken

Wij hebben echt een super verblijf gehad bij Le Soustran. Er heerst een fijne ontspannen en relaxte sfeer. Voor onze kids van 4 en 5 was er genoeg te doen. Er is een klein zwembadje en leuk speeltuintje aanwezig. Meer hadden ze niet nodig. Ook de omgeving is prachtig! We zijn vaak naar het meer gegaan om te zwemmen en te varen. Deze camping en omgeving is echt een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pellachal, 19160