Camping Le Soustransterster

8.9Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Neuvic (Correze)

8.9Fantastisch

111 reviews over Camping Le Soustran

• 2019
    10Peter uit BoZ28-12-2019

Genoten van de natuur

Mooie, rustige kleine camping met Nederlandse eigenaren. Eigenaren kennen de streek goed en doen er alles aan om de gasten naar de zin te maken. Wanneer je om een idee of mogelijkheden vraagt krijg je keuze uit zeer veel verschillende mogelijkheden. Bijvoorbeeld wandeltochten, autotochten, stadjes of dorpen. De Corrèze is een departement dat meer aan promotie mag doen. Nu is het onbekend en heerlijk rustig. Wanneer je van natuur en rust houdt zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Diane27-11-2019

Aanrader!

Fijne camping met prachtige natuur (heuvels, watervallen, bossen), heerlijke wandelingen, mooie bezienswaardigheden in de omgeving, gezellige dorpjes, lekker eten, prachtig meer. We waren met onze kinderen van 12 en 14, ook voor hen is er voldoende te doen (trampoline, boogschieten, zwemmen bij de camping, spelen op het meer, tafeltennissen e.d.)

• 8Staat v/h sanitair

Monique (camping Le Soustran), Eigenaar, 28-11-2019

Dank je wel Diane, doe je de groeten aan jullie meiden. En bedankt voor de tips, we gaan er mee aan de slag.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8A.Maree25-11-2019

Wij bevelen iedereen deze camping aan, top.

Deze camping heeft wat wij van een camping verwachten, goede plaatsen die ruim zijn opgezet, privacy heeft en daar de camping ietsje hoog is gelegen een prachtig uitzicht. Vanaf de camping kun je naar meer lopen in enkele minuten, heerlijk in gezwommen en een kano gehuurd op de camping, die de eigenaar naar het meer bracht. Super aardige en vriendelijke eigenaars, die behulpzaam zijn waar nodig. De omgeving heeft ook het nodige te bieden. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen vast nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Monique (camping Le Soustran), Eigenaar, 28-11-2019

Dank u wel voor de mooie recensie.

Mocht u een eventuele volgende keer de optie (zoals we bespraken) willen uitproberen om met de (flix)bus en/of trein te komen, dan halen we u met plezier op bij het treinstation te Ussel.

De flixbus rijdt oa naar Limoges en vanuit daar de trein naar Ussel is er één met prachtige uitzichten onderweg, een aanrader dus.

Mocht u hierover vragen hebben, dan weet u ons te vinden ;-) Fijne feestdagen alvast en we hopen tot ziens.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Henk en Martine25-09-2019

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Het midweekje nazomeren op dit mooie terrein is ons uitstekend bevallen. De plaatsen zijn ruim en er is veel groen. Op de hogere plaatsen heb je fantastisch uitzicht. Geniet op de camping van de rust In de omgeving zijn te voet, per fiets of per auto vele uitstapjes mogelijk. De nieuwe eigenaren, Bas en Monique, zijn zeer gedreven en doen er alles aan om het verblijf naar je zin te maken. En elke dag vers brood.

Bas en Monique, Eigenaar, 28-09-2019

Dank jullie wel voor de mooie recensie en fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen op onze camping. Groetjes uit de Correze.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marjon et Alain GUEGANT19-09-2019

Uitstekend

(Vertaald van Frans naar Nederlands) Deze reservering een beetje last minute bracht ons naar deze camping onlangs overgenomen door een paar Nederlanders. Ze waren zeer attent, behulpzaam en professioneel en lieten ons genieten van ons verblijf Ik twijfel er niet aan, hun bereidheid om deze natuurlijke site te verbeteren en het volgend seizoen nog aantrekkelijker te maken Ik dank hen voor hun welkom en hun luisterend oor, in verband met onze punctuele behoeften ... zo'n plek kwam op een avond in nood! nogmaals bedankt voor deze echt Nederlandse natuur, zo voel ik me als landgenoot. Tot binnenkort Marjon, Alain en Leelou

Monique, Eigenaar, 28-09-2019

Nous vous remercions de votre présence. Un de nos premiers invités. Fantastique avec vos beaux gros chiens doux. Nous espérons vous voir l'année prochaine, au moment d'exposition Nationale d'Elevage DCF

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Johan18-07-2019

Aanrader voor iedereen!

We hebben voor het tweede jaar een mobile home gehuurd. Fantastisch uitzicht en aan de rand van de camping. Wat komen we tot rust. Onze kinderen genieten van het zwembad en de speeltuin met 2 grote trampolines. De eigenaar organiseert een leuke wandeling rondom de camping. Ook is er tijd voor een gezellig praatje. Alles is super schoon. Dit is een camping die we graag aanbevelen aan andere mensen, met en zonder kinderen. De omgeving is rustig en prachtig. Op 5 minuten rijden zit je op een net strand waar je gratis je auto dichtbij parkeert. Een stukje is zelfs bewaakt door een badmeester. Je kunt in de schaduw en de zon heerlijk genieten aan het water. Wat een geweldige camping!!!! De kippenavond is trouwens een echte aanrader!!!

Camping Le Soustran, Eigenaar, 23-07-2019

Bedankt voor de goede review, fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Zonnige groetjes van ons.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Bernard, Helmond27-06-2019

Wat wil je nog meer? Fijne camping, mooie omgeving

Een week kamperen met mijn zoon, net geslaagd voor zijn middelbare school. De camping is mooi binnen 1 dag te bereiken vanuit Nederland, prachtige natuur, water, bomen en rotsen. Oude historische dorpen en monumenten, spectaculaire mountainbike routes en volop watersport. Zowel voor papa als voor puberzoon van alles te beleven. De camping is rustig met mooie grote plaatsen, zon en schaduw. Lekker even plonsen in het zwembad en een frissend biertje aan de bar. Even geen zin om te koken, een gegrilde kip, frietjes, pizza bieden uitkomst met een heerlijk verse salade. De camping eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam en hebben veel informatie klaar liggen over de streek (bezienswaardigheden, wandel- en auto routes), heel erg handig als je even niet weet wat de volgende dag te gaan doen. Zeker een aanrader en wij komen nog een keer terug.

• 9Eetgelegenheden

Camping Le Soustran, Eigenaar, 23-07-2019

Leuk dat jullie er waren. Bedankt voor de goede review, fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Vanaf begin september verhuren we 1, 2 en 3 persoons- 'sit-on-top' kano's voor nog meer waterplezier. Een spannend tochtje naar één van de eilandjes in het meer is dan mogelijk. Wie weet een ideetje voor een ander jaar ;-). Nogmaals bedankt en zonnige groetjes van ons.

PS Succes met je vervolgopleiding.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Monique14-06-2019

Heerlijke vakantie, fijne camping mooie omgeving.

Wow, tijdens de heenreis zagen we het al; groen door de vele bomen en heuvels. Tegenover de camping het schitterende Lac de Triouzoune… De camping, groen, gezellig, ruime plaatsen, gemoedelijk en van alle gemakken voorzien. De omgeving is prachtig. Er is zo veel te zien in de buurt, de rivier de Dordogne met prachtige uitzichten. De vele middeleeuwse kastelen en dorpjes met hun lieflijke kerkjes. Niet te vergeten de brocante marktjes, super gezellig. De bossen en weilanden. Uren wandelen zonder iemand tegen te komen, maar ook goede wegen, zelfs binnendoor voor fietsplezier. En dan dat heerlijke meer. Zwemmen in super schoon water, vissen, varen, pootje baden, of beach volleybal op het strand. Mogelijkheden zat. We zijn in ieder geval tot rust gekomen. Dit was echt vakantie. Voor een gezin met kinderen is er ook genoeg te beleven. Er staat een pingpong tafel, 2 grote trampolines, speeltuintje, etc. Echt een aanrader deze camping !

Camping Le Soustran, Eigenaar, 23-07-2019

Dank je wel. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Graag tot ziens op onze camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Marco Bouman26-09-2018

leuk, maar met een onprettige afdronk

Ruime plek, campingeigenaren doen hun best voor je, rust. Omgeving vond ik niet bijzonder. Ga vooral 50 km oostelijker, naar de Auvergne. Echter, als je zonder enige vooraankondiging van de eigenaren ineens 11 paarden mét jongeren pal voor je op de rustige camping krijgt, dan weet je dat het gedaan is met de nachtrust, als de campingeigenaren niet ingrijpen. Dat hebben ze helaas niet gedaan. Ondanks campingregels dat het al om 22:00 uur stil moet zijn, werd het dat pas om 01:00 uur. Ik was boos de volgende ochtend, had inderdaad moeten wachten en heb de eigenaar zijn gebrek aan doortastendheid verweten, weliswaar anders geformuleerd, maar het kwam er wel op neer. Op geen enkele wijze namen de eigenaren hun verantwoordelijkheid in deze. Ook na een handreiking mijnerzijds geruime tijd later middels een uitgebreide mail is hier niet op gereageerd. Ik betreur dat in hoge mate. Niet reageren is immers ook reageren.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9achterberg07-08-2018

fantastisch. vanaf het moment van aankomst: landen

ongerepte natuur en niet verpest door massatourisme. Dat houdt in: geen disco in de buurt, wel een goede supermarkt en fantastisch meer voor zwem en watersprort, maar andere bezienswaardigheden op een half tot een uur rijden

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

4 tips over Camping Le Soustran

• Ceciel, 20-07-2013

Het kan in de avond wel wat afkoelen, maar dat is alleen maar lekker om goed te kunnen slapen ;-)

• ed, 20-09-2013

Pizza en biefstuk bij restaurant Freddy"s in het dorp. BBQ en Kipavonden op de camping... Hmmmm!!

• Guido en Nadine De Smedt-Claessens, 18-08-2012

Wat wij ook leuk vonden was dat er elke dag een paar tips voor uitstapjes werden gegeven. Wij begrijpen echt niet dat de camping niet volledig was volgeboekt!

1 vraag over Camping Le Soustran

• Wichard Hulsbergen, 24-01-2018

afstand tot meer

Hoe ver is het lopen naar het meer?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig