Géén boekingskosten

Camping Le Soustran

FrankrijkLimousinNeuvic (Correze)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Soustran voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 130 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

129 Reviews over Le Soustran

• 9Anne05-08-2022

Mooie groene ontspannen camping met ruime plekken

Wij hebben echt een super verblijf gehad bij Le Soustran. Er heerst een fijne ontspannen en relaxte sfeer. Voor onze kids van 4 en 5 was er genoeg te doen. Er is een klein zwembadje en leuk speeltuintje aanwezig. Meer hadden ze niet nodig. Ook de omgeving is prachtig! We zijn vaak naar het meer gegaan om te zwemmen en te varen. Deze camping en omgeving is echt een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Nic bruining05-08-2022

Geweldig! Wat een fijne week!

Een fantastische week gehad! De kinderen vonden het zwembad geweldig, het geocachen in de omgeving en het kanoën. De camping is gemoedelijk en super super schoon! Nog nooit meegemaakt in Frankrijk. Bas en Monique, bedankt!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Tineke&Huib25-07-2022

Fijne camping in prachtige omgeving

We verbleven 5 dagen op deze camping. De camping ligt vlakbij het meer van Neuvic waarvan de stranden in 5 minuten rijden te bereiken zijn. Vanaf de camping bereik je via een bospad kleine strandjes onder de bomen. De camping wordt sinds 3 jaar gerund door Monique en Bas die er een prachtige camping van gemaakt hebben. Het sanitair is mooi gerenoveerd en brandschoon. Er is een restaurant met prima kok Wieger en een broodjesservice. De ca. 50 plaatsen zijn verdeeld van S(mall) tm XXL(arge). Wij hadden een mooie M(edium)plek vlak bij het dompelzwembad. De Haut-Corrèze is een prachtig deel van Frankrijk met mooie dorpjes. We hadden het geluk dat het zeer zonnig weer was, maar ook bij minder weer is er genoeg te zien. We komen graag (wat langer) terug.

• 9Gretha26-06-2022

Fantastisch!,

Het is een geweldige camping met enthousiaste eigenaren, die niets te gek vinden en je met alles willen helpen. We komen graag nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Iwan - Sonja - Matthew24-06-2022

Goede vakantie

Het onthaal van Monique en Bas was hartelijk. Het is een rustige camping in een zeer mooie omgeving waar veel te bezien valt. De stacaravan was in orde en proper. Ook de camping is proper evenals het sanitair gedeelte. Monique en Bas staan ter beschikking van hun gasten wat hun siert. Het zwembad is niet groot maar ideaal voor afkoeling bij warm weer.

• 10Fam G12-11-2021

Hele leuke camping in prachtige omgeving!

Geweldige vakantie gehad op Le Soustran bij Monique en Bas. Twee weken in een fijne stacaravan. De camping ligt prachtig, met mooi uitzicht en voor de kids een speelbos. Neuvic, met het meer en zijn vele watersporten, ligt vlakbij. Er zijn ook genoeg leuke uitstappen te maken in de mooie natuur met vele watervallen. Ook middeleeuwse dorpjes zijn de moeite waard en de beklimming van Puy Marie natuurlijk. Op de camping is het heel gemoedelijk. Heerlijk brood in de ochtend. In de avond mag je aanschuiven bij Bas en Monique in het restaurant. Of je kunt lekker wat gaan drinken aan de bar later in de avond bij gezellig kampvuur. Onze kids, 12 en 10 jaar oud, hebben een super vakantie gehad met elke avond nieuw uitgedachte spellen met de andere kinderen van de camping. Het zwembad is niet heel groot maar groot genoeg en heerlijk om in te zwemmen! Schoon en goed onderhouden. Bas en Monique zijn een top gastheer en gastvrouw!

• 9Diewertje & Sander30-08-2021

Gezellige kleinschalige camping

In 2021 reisden wij de eerste 2 weken van augustus naar Camping le Soustran met ons gezin (2 volwassenen, 2 kinderen van 9 en 7 jaar). De ontvangst op deze kleinschalige camping was heel hartelijk; Bas en Monique doen er alles aan om te zorgen dat je een fijne vakantie hebt. Het sanitair is heel bijzonder, met allerlei snuisterijen om te zien. En het was superschoon! Het werd goed gepoetst en ook de medegasten gingen netjes met het sanitair om. De bar/restaurant is kleinschalig opgezet, maar als het nodig is, wordt er graag een extra tafel bij geschoven. De aanraders: gegrilde kip en bbq, waarbij je gezellig met de halve camping kan genieten van een heerlijk stukje vlees en salades. Het weer was niet optimaal toen wij er waren. Maar ook dan hebben Monique en Bas genoeg ideeën om de dag goed door te komen. Al met al is dit een camping die we iedereen die op zoek is naar een kleine, gezellige camping kunnen aanraden.

• 9Familie Simonse23-08-2021

Genieten op Le Soustran!

Wij hebben ruim twee weken genoten van ons verblijf op Le Soustran. Met onze drie kinderen (7, 12 en 14) hebben we het heerlijk gehad. Het sfeertje, de omgeving, de behulpzaamheid van Monique en Bas maakten het echt tot een feest! Hoewel onze oudste jongens wel een beetje de oudste kinderen waren van de camping, was dit absoluut geen probleem voor hen. Pizza-avond, verstoppertje over de camping, hutten bouwen, het zwembad… Hoewel er geen vast animatieprogramma is, (wat wij helemaal niet erg vinden), is er veel ruimte voor spontane ideeën en dat vonden we super! Voor kleinere kinderen is deze camping écht perfect, dus we wilden stiekem dat we ‘m een jaar of vijf geleden al hadden ontdekt. ;)

• 10Ruud en Ineke26-07-2021

Formidabele

Super fijne camping. Bas en Monique doen er alles aan om iedereen het naar het zin te maken. Jong en oud! Maken altijd tijd voor een praatje! Super gegeten en alles is keurig schoon. We komen zeker terug!

• 9RIEN21-07-2021

Supercamping

We hebben 2,5 week op deze camping gestaan. Hoewel het weer niet zo geweldig was, hebben we een geweldige tijd gehad. Goed toilet gebouw (de eigenaren gaan een douche/toilet maken voor minder validen) met warme douches. De camping zelf biedt voldoende plaatsen met zon en schaduw. Er zijn twee gedeeltes: een laag gedeelte en een hoger deel met prachtig uitzicht op een heuvel met boerderijen. Op loopafstand van het meer: wil je naar een echt mooi strand dan ben je er binnen 10 minuten met de auto. Het landschap is adembenemend mooi: zeer afwisselend met op korte afstand de rivier de Dordogne met prachtige uitzichtpunten. Ook mooie wandelingen gemaakt in de directe omgeving. Bas en Monique hebben de camping sinds vorige jaar overgenomen en de runnen de camping voor het 2e jaar. Het zijn enthousiaste mensen die graag met hun gasten een praatje maken en hen voorzien van tips. Echte gastheren. Kortom een aanrader

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar