Camping Le Soustran

Camping Le Soustran
9,2

102 reviews over Camping Le Soustran in het Nederlands

ongerepte natuur en niet verpest door massatourisme. Dat houdt in: geen disco in de buurt, wel een goede supermarkt en fantastisch meer voor zwem en watersprort, maar andere bezienswaardigheden op een half tot een uur rijden

Al vele jaren FANTASTISCH

Kramerdomein
26-7-2018

Wat een geweldige camping. Alles wat je nodig hebt om tot rust te komen. Recent voor 1 nachtje een groep kinderen met paarden op de camping. Geweldig leuk. Totaal geen probleem. Geen last van gehad en alles werd door de kinderen keurig opgeruimd. Waar zie je dat nog tegenwoordig.

Peter en Marijke , fantastisch dat dit allemaal kan, dat maak je niet vaak mee.

Gezellige gezinscamping centraal gelegen

PeterEJ
11-11-2017

Gemoedelijk, extreem grote plaatsen, veel Nederlanders, leuke bar, geen (fijn!) animatie, 2 opzet zwembaden (goed genoeg voor kleine kinderen), op loopafstand van meer. Leuk om op te varen, geen aanlegstijgers om je boot te laten liggen (zelf wel creatief opgelost). Goede supermarkt in het dorp Neuvic. Wel redelijk ver rijden van van bezienswaardigheden (grotere plaatsen). Bosrijke omgeving.

Een super gezellige mooie schone camping.

Fam Biljard
22-10-2017

Het is een super camping met grote plaatsen en in een heel mooi stukje Frankrijk.

De camping is geweldig voor jong en oud en het de bar is erg gezellig .

De kipavonden en de bbq zijn ook heerlijk.

En het sanitair gebouw is heel netjes en schoon.

Na 10 jaar indekken we toch ieder jaar weer wat nieuws in de omgeving. Je raakt er nooit uitgekeken.

En de eigenaren zijn ook geweldig.

Al met al op Le Sourstran heb je echt vakantie.

Heel leuke camping!

Jeanine en Jan
20-8-2017

Een heel leuke camping van aardige Nederlandse eigenaren. De camping is niet groot, de plekken zijn heel ruim en groen. Mooi uitzicht op velden met boerderijtjes en s'avonds de ondergaande zon. Er wordt eens wat georganiseerd, er is een jeu de boule veld bij de bar, wekelijkse kip en bbq, toeristische tips ter inspiratie.

Vele gasten (jong en oud) komen hier al jaren, wij voor t eerst en zeker niet voor t laatst!

Voor echte rust zoekers met behoefte aan ruimte

Peter Modder
14-8-2017

Kleinschalige verzorgde camping. Enorme plaatsen. Terrasvormig. Gezellige gastheer en gastvrouw, die enorm veel tijd steken in hun paradijsje. De camping ligt op steenworp afstand van het meer waar je prima kunt varen, waterskiën, kanoën, zwemmen etc. Kleine verborgen zandstrandjes en visplaatsen maken het compleet. In de omgeving heuvelachtig, mooie landweggetjes en in een straal van ca. 100 km leuke maar niet hoogdravende toeristische trekpleisters. Prima om te fietsen en mountainbiken (Conditie vereist, of electrische hulp).

Goed camping met echt kampeergevoel

Leon
12-8-2017

Een camping zoals een camping hoort te zijn.

Kleinschalige, rustige, gemoedelijke camping (NL eigenaren) met circa 40 staanplaatsen en ongeveer 10 stacaravans, ligt terrasvormig, op 200 meter van het stuwmeer bij Neuvic.

Veel interactie tussen campingeigenaren en gasten onderling.

Eigenaren doen uiterste best om iedereen naar hun zin te maken.

Neuvic op 3 km, supermarche op 4 km.

Groene beboste omgeving, licht heuvelachtig. Geen goede fietsmogelijkheden. Wandelmogelijkheden uitstekend.

Aan stuwmeer 2 leuke stranden, te voet te ver, per auto uitstekend bereikbaar.

Camping heeft geen winkel en animatie.

2 grote opzetbaden op camping. Geen gemis van volwaardig zwembad op camping. Onze kinderen hebben dit allen geen enkel moment gemist of zich verveeld!

Bord met tips voor de dag. Superhandig!!

Heel veel in omgeving te zien en beleven; alleen zijn reistijden vaak wel wat langer.

Al met al voor een goede kampeervakantie met echt kampeergevoel ben je hier op het juiste adres!

Super camping!

Valkenburg
12-8-2017

Super leuke en gezellige camping! Onze kinderen van 4 en 6 hebben zich kostelijk vermaakt. Speelveld met trampoline's, schommels en 2 zwembadjes waren top! Zwembadjes zijn klein maar meer dan genoeg voor de kinderen. Even verderop zijn leuke strandjes met speeltoestellen en kano en waterfiets verhuur. Het kampvuur met marshmello's en broodjes rooster was ook heel erg leuk en gezellig.

Omgeving is mooi en rustig. Wandelingen kan je zo vanaf de camping maken maar als je een stadje of iets wilt bekijken moet je wel een stuk rijden. Heel leuk is de map met wandel/auto/fiets routes en bezienswaardigheden, hier hebben wij geregeld wat van uitgezocht. We zaten in een stacaravan die schoon was en alles wat je nodig had was aanwezig. Bij aankomst waren onze bedden al opgemaakt en stond er een flesje rosé en sap voor de kinderen klaar!

Hele fijne camping, met een nog fijnere sfeer

Linda W.
7-8-2017

Vooraf al een goed contact met de eigenaren, dat stelde mij al erg gerust. De camping is knus en gezellig, groot genoeg voor alle 3 mijn kids (6, 10 & 13) Na dag 1 vroegen ze al of dit onze vaste camping voor komende jaren kon worden.Er zijn 2 zwembaden, niet groot, maar genoeg omdat er aan de overkant een prachtig meer zit. De kinderactiviteiten zijn top, een kampvuur in de avond met brood bakken en marshmallows, wat past er beter op een camping.

Sanitair heb ik weinig gebruik van gemaakt, omdat wij een stacaravan hadden (overigens helemaal top!) maar wat ik er van mee kreeg, was het zeker schoon en vooral gezellig ;-)

Iedere ochtend vers brood halen bij de bar, een bord met iedere dag leuke tips om te doen, eigenaren die veel weten over de omgeving en activiteiten, maar ook als je bijv verjaardagstaart nodig hebt, adviseren!

Op de terugreis hadden wij een luxe hotel, wat was er niet.... zegt mijn 10-jarige; ik mis nog 1 ding....de camping!! Wij hadden het geweldig en alle 4 komen we graag nog eens terug!

Goed georganiseerde camping

Ivo en Marja van Pluur-Höften
6-8-2017

Vooral een gezinscamping voor Hollanders. Maar ook zonder kinderen zit je op een zeer betaalbare en goed georganiseerde levendige en toch ook rustige camping. Voor de wandelaar, wielrenner en MTB-er een perfecte plek. Grote kampeerplekken en sanitair op bijzondere wijze ingericht. Vaste dagen voor gegrilde kippen en bbq hetgeen ook weer voortreffelijk georganiseerd wordt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soustran in Neuvic (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soustran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Soustran scoort een 9.2 uit 10 op basis van 102 reviews.