Géén boekingskosten

Meer camping info

64 Reviews over La Nozilliere

• 9Jens, Mads en Linne18-01-2022

Super

Wat hebben onze kinderen genoten van het verblijf op deze camping. Ze hadden vrij snel vriendjes en hebben heerlijk gespeeld. De camping is ruim opgezet, met ruime kampeerplaatsen. Dat maakt ook dat je veel overzicht hebt en de kids goed in het zicht kan houden. Onze tweejarige kon daardoor heerlijk rondlopen en ontdekken. Voor de kinderen is er voldoende speelruimte en speelmogelijkheden. Het zwembad was voldoende voor een verkoelende duik, soms wat te verkoelend. De gezamenlijke etentjes waren een feest. Onze vakantie op La Nozilliere was heerlijk en kunnen deze camping zeker aanraden. Het was wel even zoeken naar een manier om onze tent zo recht mogelijk op te zetten.

• 9Fam ten Wolde30-08-2021

Op en top genieten!

Camping la Nozilliere is een camping waar ruimte en een gemoedelijke/ongedwongen sfeer voorop staat. Wij huurden een Safaritent L, waarin voldoende ruimte en faciliteiten in de tent aanwezig zijn en enorm veel ruimte om de tent heen. Onze oudste (3 jaar) heeft zich volop vermaakt in de speeltuin. Het contact met de campingeigenaren is laagdrempelig, wat zorgt voor een ongedwongen sfeer. We hebben genoten!

• 9Marie-Christine26-08-2021

Prachtige natuurrijke familiecamping!

Wat een mooie familiecamping is dit! Heerlijk ruime en mooie plekken, veel speelplezier en hele vriendelijke eigenaren. Het is groen op de camping en rustig, ondanks de vele gezinnen. Het is ruim opgezet en verspreid over het terrein zijn er verschillende dingen te doen voor de kids: kabelbaan, tafeltennis, speeltoren, zandbak, trampoline en voetballen. Het mee eten op de verschillende avonden was een feestje qua eten en gezelligheid. Ook in de buurt is er genoeg te doen voor wie zin heeft erop uit te trekken. Wat soms lastig was met dingen opzoeken, maar juist ook wel heel prettig en rustig, was het slechte bereik op de camping.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Laura24-08-2021

Wij verbleven drie weken in een safaritent op La Nozilliere. In één woord, fantastisch! Het is een zeer kleinschalige en groene camping, middenin een natuurgebied. Decampingplaatsen zijn zeer ruim (min. 300 m2). Onze kinderen (7 en 4 jaar oud) hadden vele vrienden en konden vrij spelen op de camping. Er is een mooi (afgeschermd) zwembad, grote trampoline, speeltuintje met o.a. schommels, speelhuisje en zandbank. Maar ook voetbaldoelen op een veldje. De eigenaren, maar ook hun kinderen, zijn ontzettend lieve en behulpzame mensen. Ze zoeken binding met de campinggasten en staan voor iedereen altijd klaar. Je kan meerdere dagen in de week aanschuiven om te eten. Dit was erg goed. De omgeving is prachtig en genoeg te doen; kleine dorpjes, marktjes, kastelen, grotten, zwemmeren. Kortom een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Hqnnelore24-08-2021

Fijn, gezellig, rustig en vriendelijke mensen

Heel fijne, ontzettend rustige camping. Ondanks vele gezinnen met kleine kinderen toch niet het gevoel gehad te dicht bij elkaar te staan. 's Avonds geregeld een hertje kunnen spotten aan de rand van het bos. Heel vriendelijke eigenaars en een zeer gezellige, warme sfeer op de camping.Het zwembad is wel erg klein voor het aantal aanwezigen, maar dat kon de pret niet drukken.Wel 1 tip. Slaap je in een safaritent, breng dan wel best je eigen hoofdkussen mee. Want de huidige zijn echt aan vervanging toe.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam van Gent03-08-2021

Heerlijke camping

Een fantastische tijd gehad op deze camping! De omgeving van de camping is schitterend, een mooie afwisseling tussen heuvels, meertjes, weilanden en bossen. De camping is heel ruim opgezet, veel groen en veel speelmogelijkheden. Wel was het even zoeken naar een voldoende horizontale plek voor onze tent. De camping eigenaren zijn heel vriendelijk en staan vrijwel de hele dag voor je klaar bij vragen. Ook bereiden ze fantastische maaltijden (friet met home made kroketten, fantastische pizza’s en een table d’hotes) voor hun gasten. Het zwembad is heerlijk, maar minder geschikt voor kleine kinderen. Sanitair is schoon, fijne douche en voldoende warm water. Verbeterpunt is de WiFi, mede gezien het soms slechte mobiele bereik.

• 9Familie Tamboer19-07-2021

Paradijselijk

Wat een stukje paradijs in Frankrijk! Heerlijk ruime kampeerplekken, alle ruimte voor de kinderen om te rennen en te spelen, een safaritent van alle gemakken voorzien en last but not least zulke hartelijke zorgzame camping eigenaren! De avonden met patatjes, pizza en een heerlijk 3-gangenmenu “table d’hote” zijn ook echte aanraders!

• 9Ernst en Maranthi13-09-2020

Heerlijk ruim opgezette camping, geweldige tijd.

We hebben hier een heerlijke tijd gehad. Twee weken verbleven wij met onze kinderen (5 jaar, 3 jaar) in onze eigen tent. Een ruime plek, met zon en schaduw. Deze plek konden we zelf kiezen na een rondje over de camping. Kindveilig en vriendelijk, leuke en diverse speel plekken overal op de camping. Voorzieningen erg schoon, geen rijen voor het douchen ed. Naast de tips en hulp die Lars en Inge bieden, is er oook een heerlijk aanbod van broodjes in de ochtend. En een aantal avonden werd er ook op inschrijving lekker voor je gekookt. Zeer compleet aanbod, prijs kwaliteit is erg goed. Een rustige camping, geen massa toerisme. Ook in de Corona tijd een echte vakantie gehad in een prachtige omgeving. Bedankt!

• 10Van Houte20-08-2020

Een pareltje in het groen!

Wat hebben we een heerlijk ontspannen tijd gehad op deze prachtig gelegen groene camping. Een oase van rust, waar je zelf je favoriete plekje mag kiezen! De kinderen (5 en 7) spelen honderduit op een overzichtelijk terrein, zodat je je nooit zorgen hoeft te maken. De behulpzame vriendelijke eigenaren maken je wegwijs in de omgeving. Heerlijk gegeten op de camping met veel aandacht voor kwaliteit... huisgemaakte pizza’s (super goed!), lokale crêperie op de camping, frietjes met huisgemaakte krokètjes en natuurlijk een zeer smaakvolle tables d’hotes. Alles voor een hele eerlijke prijs. Onze jongens vonden de kampvuuravond geweldig. Douche heerlijk warm met mengkraan, sanitair erg proper! Eigenlijk wilden we nooit meer weg... maar in ieder geval vertrekken we helemaal opgeladen weer naar huis. Inge en Lars bedankt voor een geweldige tijd!

• 9Peter16-08-2020

Super relaxt

Heerlijk relaxte plek. Fijne gastvrouw en - heer. Veel ruimte en speel gelegenheden voor kinderen. Mooie omgeving. En goede restaurants in de buurt. Dit als afwisseling op de lekkere pizza, friet en table d'hôte avonden bij Camping La Nozillière.

Camping La Nozilliere info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar