Camping La Nozilliere

Weer vandaag3°-2°
Camping La Nozilliere
9,2

Laatste review

Heerlijke ruim opgezette camping met veel speel mogelijkheden voor de kinderen. het zwembad is niet groot maar volstaat prima op een warme zomer dag en het sanitair is netjes en schoon. Wij hadden een safari temt gehuurd die was keurig ingericht met alles wat je nodig hebt het verrijdbare keukeneiland maakte het koken een leuke bezigheid met de kids.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

39 reviews over Camping La Nozilliere in het Nederlands

Heerlijke ruim opgezette camping

Harrie,
30-10-2018

Hele mooie, ontspannende plek voor een vakantie

Anouk Wilmering,
29-10-2018

Super mooi gelegen, kindvriendelijke camping. De tenten staan rondom een open plek in het bos. Rondom de tenten is veel ruimte en door de schaduw van de bomen brand je 's ochtends niet je tent uit. Voor de kinderen is er een leuk zwembad en zijn er een paar speeltoestellen. In de buurt zijn meerdere meertjes met verschillende activiteiten (velorail, bomenklimmen etc.)

Heerlijk relaxte gezinscamping

Nadia van Zoest,
25-9-2018

We hebben een heerlijke zomervakantie gehad op camping La Nozilliere. De camping is heel ruim opgezet en is erg kindvriendelijk. Onze kinderen hadden al snel aansluiting en waren met elkaar in de weer op het overzichtelijke terrein of in het zwembad. Ze vonden het ponyrijden, dat georganiseerd werd op de camping, heel leuk.

In de omgeving is er veel te doen. Er zijn veel mooie meertjes waar je lekker kunt afkoelen. De Franse marktjes zoals die in Brantome (charmant stadje trouwens) en het klimbos (vonden de kids helemaal geweldig) waren absoluut de moeite waard. Gemakkelijk was ook dat je 's ochtends een verse baguette en croissants kon halen bij de afhaalkeuken van de camping. 's Avonds werd er gekookt, soms table d'hôte dan weer zelfgemaakte pizza's; die waren verrukkelijk!

Lars en Inge zijn heel gastvrij en altijd aanwezig voor een vraag of tip. Ze hebben een prachtige plek waar we zeker nog terug naartoe gaan. Bedankt!

Ontspannen met jonge kinderen? Het is mogelijk! ;)

Mirjam Kroese,
21-9-2018

We hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad met onze dochters van 1 en 4. Wij verbleven in de gite en dat was geweldig! Compleet huisje! Het fijne vande plek is dat je de gezelligheid van de camping hebt maar ook een heerlijk privé plekje, iets waar wij ook erg opgesteld zijn. Maar super fijn voor de kinderen dat zij zich vrij over de camping kunnen bewegen.

Wij hebben de nodige pech met onze auto gehad. Wij zijn door de eigenaren vd camping zeer goed geholpen. Uiteindelijk hebben wij vervangend vervoer moeten regelen en hun hebben ons een lift naar de garage gegeven. Al met al heeft de pech met onze auto niets afgedaan aan onze prettig vakantie. Echt een aanrader!!

Buitengewoon!

Dhr william,
16-9-2018

Heerlijke vakantie met prachtig weer. Echt een rust gevende plaats met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Lekkere afkoeling in het frisse zwembad.

Genoten van de table d'hôte en de lekkere pizza's. Mooie en rustique plaats om zeker nog eens terug te keren.

Geweldige tijd met gezin!

Fam willemsen,
4-9-2018

Prettige sfeer, veel ruimte, vriendelijk en gastvrij! Af en toe lekker mee kunnen eten! Kids maken makkelijk contact.

Heerlijke groene gezellige gezinscamping

Susan,
3-9-2018

Camping ligt heerlijk rustig in het groen. Mooi open veld waar de safaritenten in alle ruimte omheen staan. Ook andere kampeerplekken meer beschut en niet aan het veld. Leuke speeltuin en zandbak in het midden van het veld, waar de kinderen elkaar ontmoeten. Gezellig zwembad. Ons dochtertje had een geweldige tijd, dus wij ook. Eten was ook lekker en gezellig (table d'hotes aan lange tafels)

Uitmuntend!

Fam. Van Schagen,
24-8-2018

Een geweldige plek voor een ontspannen, ongedwongen vakantie met jonge kinderen. De camping is kleinschalig, de kampeerplekken zijn zeer ruim en het open veld is fantastisch om lekker te spelen. Het was ook heerlijk dat er een paar keer per week gekookt werd!

Lars en Inge zijn samen met hun kinderen zeer gastvrij en behulpzaam, en hebben er echt een gezellige plek van gemaakt!

Prachtige natuur maar gevoel ontbreekt (nog)

De kampeermevrouw,
21-8-2018

La Nozilliere is misschien wel het mooiste terrein waar wij ooit zijn geweest: waanzinnig groen, heerlijk rustig, prima plekken en veel ruimte voor de kids. In de omgeving leuke meertjes, mooie dorpjes en gezellige marktjes. Meer dan genoeg te doen om je een paar weken te vermaken. Helaas ontbreekt de service nog een beetje in het voorseizoen en dat is juist het moment dat mensen met kleine kinderen dat best waarderen. Er is 's morgens geen brood op de camping en het sanitair wordt maar heel af en toe schoon gemaakt (er is ook geen toiletpapier). De eigenaren waren vooral heel afwezig. De hulp die aan het einde van onze vakantie kwam vond het heel normaal om een stel aanwezige gasten weg te pesten. En toen liep ons dochtertje op de laatste dag van ons verblijf ook nog zo tussen de spijlen van het hek rondom het kleine (!) zwembad door. We hopen dat de eigenaren nog iets meer service toevoegen want La Nozilliere is een geweldige plek!

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Fam. Lips- de Vries,
12-8-2018

Geweldige camping voor gezinnen met kleine kinderen. Hele ruime plekken, lekker verkoelend zwembad en prachtige omgeving. Hebben genoten van de zelfgemaakte pizza’s, frites en table d’hote. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar houd er rekening mee dat je voor alles een stukje moet rijden. Als je dat geen probleem vindt, heb je hier een topvakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nozilliere in Milhaguet , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nozilliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.