Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over La Nozilliere

• 10Esther02-12-2022

Een echte aanrader!

We hebben een fijn verblijf gehad op camping La Nozillière, vooral door de bijzonder ruime plekken met veel schaduw vanwege de bosrijke omgeving en veel speelkameraadjes in dezelfde leeftijd van onze kinderen (4, 7 en 9 jaar).  Bijna iedere avond konden we aanschuiven voor een lekkere maaltijd in een gezellige sfeer met andere campinggasten. Het zwembad is prima voor kleine kinderen en geeft heerlijke verkoeling op warme zomerdagen. De natuurlijke zwemmeertjes zijn prachtig, ondanks dat je niet bij ieder meertje wat kunt eten en drinken. Zelf meenemen dus! Het sanitair wordt keurig schoongehouden door de eigenaren. Het kwam daar vaak tot een praatje over wat er zoal te doen is in de omgeving of het leven van de campingeigenaren.  In de omgeving: van klimbossen tot kanovaren en kastelen bezoeken. Voor jonge gezinnen die graag kamperen in de natuur en houden van rust, ruimte en kleinschaligheid, vinden we Nozillière een echte aanrader!

• 9Familie Vogel-Bakker26-09-2022

Ruime en gezellige camping voor jonge gezinnen

We hebben genoten van ons verblijf op La Nozilliere! Heel ruime camping met heel ruime plekken, gemoedelijke sfeer en de verschillende (gezamenlijke) eetavonden waar we echt van hebben genoten. We waren iets minder enthousiast over het soms smoezelige sanitairgebouw, dat mag wel iets schoner. Ook misten we gedurende de dag laagdrempelig contact met de eigenaren. Er is niet echt een receptie waar je binnen kunt lopen. Zoals La Nozilliere zelf al benoemt is hun camping gericht op gezinnen met kids tot 10 jaar. Dat hebben we zeker in onze tweede week gemerkt, toen was de gemiddelde leeftijd van de kids echt heel laag. Maar omdat de camping zo overzichtelijk en gemoedelijk is, was er altijd voor iedereen wel iemand om mee te spelen. In het zwembad (klein maar lekker verkoelend en groot genoeg voor deze camping), op de trampoline, aan de tafeltennistafel, in het speeltuintje en de zandbak of in het bos bij de kabelbaan.

• 8Carlinde, Koen en Lize05-09-2022

Prachtige camping voor jonge gezinnen

De camping is heel ruim opgezet met overal veel groen waardoor je veel privacy en schaduw hebt, heerlijk! Als we 's avonds voor de tent zaten genoten we echt van het uitzicht. Er is een paar keer per week gelegenheid om lekker mee te eten, waarbij zowel aan de volwassenen als aan de kinderen gedacht werd. De eigenaren waren altijd vriendelijk en heel behulpzaam, ondanks dat ze het enorm druk hadden. Er is een klein zwembad en een speelweide met zandbakje, wip, kabelbaan. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, daarvoor moet je wat langer rijden. Voor ons was dat niet erg, onze dochter van 4 vermaakte zich uitstekend op de camping zelf (en wij dus ook).

• 8Eetgelegenheden
  • 10Caspar31-08-2022

Geweldig, grote plaatsen, perfect voor gezinnen

We hebben hier 2 weken lang gestaan en een geweldige tijd gehad. Zeer ruime plaatsen met veel schaduw. Mooie combi van vrije plaatsen en luxe safaritenten. Kinderen (4 en 6) kunnen leuk spelen (zwembad, kabelbaan, speeltuin, trampoline ) en maakten meteen vrienden. Sanitair is goed en schoon.

Mooie landelijke omgeving (ik heb heerlijk op de racefiets gezeten). Goede activiteiten op max. 40min. rijden, zoals grotten, zwemmeertjes, kastelen en dorpjes.

De camping is erg rustig 's avonds en 's nachts. Op de meeste avonden hebben we meegegeten op de camping (2x per week table d'hote met heerlijke 3 gangen, 1x frietaond, 1x crepe). Geen animatie of campingwinkel, maar dat vonden wij wel fijn. Er is een grote supermarkt op een kwartier rijden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jens, Mads en Linne18-01-2022

Super

Wat hebben onze kinderen genoten van het verblijf op deze camping. Ze hadden vrij snel vriendjes en hebben heerlijk gespeeld. De camping is ruim opgezet, met ruime kampeerplaatsen. Dat maakt ook dat je veel overzicht hebt en de kids goed in het zicht kan houden. Onze tweejarige kon daardoor heerlijk rondlopen en ontdekken. Voor de kinderen is er voldoende speelruimte en speelmogelijkheden. Het zwembad was voldoende voor een verkoelende duik, soms wat te verkoelend. De gezamenlijke etentjes waren een feest. Onze vakantie op La Nozilliere was heerlijk en kunnen deze camping zeker aanraden. Het was wel even zoeken naar een manier om onze tent zo recht mogelijk op te zetten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam ten Wolde30-08-2021

Op en top genieten!

Camping la Nozilliere is een camping waar ruimte en een gemoedelijke/ongedwongen sfeer voorop staat. Wij huurden een Safaritent L, waarin voldoende ruimte en faciliteiten in de tent aanwezig zijn en enorm veel ruimte om de tent heen. Onze oudste (3 jaar) heeft zich volop vermaakt in de speeltuin. Het contact met de campingeigenaren is laagdrempelig, wat zorgt voor een ongedwongen sfeer. We hebben genoten!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marie-Christine26-08-2021

Prachtige natuurrijke familiecamping!

Wat een mooie familiecamping is dit! Heerlijk ruime en mooie plekken, veel speelplezier en hele vriendelijke eigenaren. Het is groen op de camping en rustig, ondanks de vele gezinnen. Het is ruim opgezet en verspreid over het terrein zijn er verschillende dingen te doen voor de kids: kabelbaan, tafeltennis, speeltoren, zandbak, trampoline en voetballen. Het mee eten op de verschillende avonden was een feestje qua eten en gezelligheid. Ook in de buurt is er genoeg te doen voor wie zin heeft erop uit te trekken. Wat soms lastig was met dingen opzoeken, maar juist ook wel heel prettig en rustig, was het slechte bereik op de camping.

• 10Laura24-08-2021

Wij verbleven drie weken in een safaritent op La Nozilliere. In één woord, fantastisch! Het is een zeer kleinschalige en groene camping, middenin een natuurgebied. Decampingplaatsen zijn zeer ruim (min. 300 m2). Onze kinderen (7 en 4 jaar oud) hadden vele vrienden en konden vrij spelen op de camping. Er is een mooi (afgeschermd) zwembad, grote trampoline, speeltuintje met o.a. schommels, speelhuisje en zandbank. Maar ook voetbaldoelen op een veldje. De eigenaren, maar ook hun kinderen, zijn ontzettend lieve en behulpzame mensen. Ze zoeken binding met de campinggasten en staan voor iedereen altijd klaar. Je kan meerdere dagen in de week aanschuiven om te eten. Dit was erg goed. De omgeving is prachtig en genoeg te doen; kleine dorpjes, marktjes, kastelen, grotten, zwemmeren. Kortom een aanrader!

• 8Hqnnelore24-08-2021

Fijn, gezellig, rustig en vriendelijke mensen

Heel fijne, ontzettend rustige camping. Ondanks vele gezinnen met kleine kinderen toch niet het gevoel gehad te dicht bij elkaar te staan. 's Avonds geregeld een hertje kunnen spotten aan de rand van het bos. Heel vriendelijke eigenaars en een zeer gezellige, warme sfeer op de camping.Het zwembad is wel erg klein voor het aantal aanwezigen, maar dat kon de pret niet drukken.Wel 1 tip. Slaap je in een safaritent, breng dan wel best je eigen hoofdkussen mee. Want de huidige zijn echt aan vervanging toe.

• 9Fam van Gent03-08-2021

Heerlijke camping

Een fantastische tijd gehad op deze camping! De omgeving van de camping is schitterend, een mooie afwisseling tussen heuvels, meertjes, weilanden en bossen. De camping is heel ruim opgezet, veel groen en veel speelmogelijkheden. Wel was het even zoeken naar een voldoende horizontale plek voor onze tent. De camping eigenaren zijn heel vriendelijk en staan vrijwel de hele dag voor je klaar bij vragen. Ook bereiden ze fantastische maaltijden (friet met home made kroketten, fantastische pizza’s en een table d’hotes) voor hun gasten. Het zwembad is heerlijk, maar minder geschikt voor kleine kinderen. Sanitair is schoon, fijne douche en voldoende warm water. Verbeterpunt is de WiFi, mede gezien het soms slechte mobiele bereik.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar