Camping La Nozilliere

Met jonge kinderen

Buitengewoon!

Dhr william
16-9-2018

Heerlijke vakantie met prachtig weer. Echt een rust gevende plaats met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Lekkere afkoeling in het frisse zwembad.

Genoten van de table d'hôte en de lekkere pizza's. Mooie en rustique plaats om zeker nog eens terug te keren.

Geweldige tijd met gezin!

Fam willemsen
4-9-2018

Prettige sfeer, veel ruimte, vriendelijk en gastvrij! Af en toe lekker mee kunnen eten! Kids maken makkelijk contact.

Heerlijke groene gezellige gezinscamping

Susan
3-9-2018

Camping ligt heerlijk rustig in het groen. Mooi open veld waar de safaritenten in alle ruimte omheen staan. Ook andere kampeerplekken meer beschut en niet aan het veld. Leuke speeltuin en zandbak in het midden van het veld, waar de kinderen elkaar ontmoeten. Gezellig zwembad. Ons dochtertje had een geweldige tijd, dus wij ook. Eten was ook lekker en gezellig (table d'hotes aan lange tafels)

Uitmuntend!

Fam. Van Schagen
24-8-2018

Een geweldige plek voor een ontspannen, ongedwongen vakantie met jonge kinderen. De camping is kleinschalig, de kampeerplekken zijn zeer ruim en het open veld is fantastisch om lekker te spelen. Het was ook heerlijk dat er een paar keer per week gekookt werd!

Lars en Inge zijn samen met hun kinderen zeer gastvrij en behulpzaam, en hebben er echt een gezellige plek van gemaakt!

Prachtige natuur maar gevoel ontbreekt (nog)

De kampeermevrouw
21-8-2018

La Nozilliere is misschien wel het mooiste terrein waar wij ooit zijn geweest: waanzinnig groen, heerlijk rustig, prima plekken en veel ruimte voor de kids. In de omgeving leuke meertjes, mooie dorpjes en gezellige marktjes. Meer dan genoeg te doen om je een paar weken te vermaken. Helaas ontbreekt de service nog een beetje in het voorseizoen en dat is juist het moment dat mensen met kleine kinderen dat best waarderen. Er is 's morgens geen brood op de camping en het sanitair wordt maar heel af en toe schoon gemaakt (er is ook geen toiletpapier). De eigenaren waren vooral heel afwezig. De hulp die aan het einde van onze vakantie kwam vond het heel normaal om een stel aanwezige gasten weg te pesten. En toen liep ons dochtertje op de laatste dag van ons verblijf ook nog zo tussen de spijlen van het hek rondom het kleine (!) zwembad door. We hopen dat de eigenaren nog iets meer service toevoegen want La Nozilliere is een geweldige plek!

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Fam. Lips- de Vries
12-8-2018

Geweldige camping voor gezinnen met kleine kinderen. Hele ruime plekken, lekker verkoelend zwembad en prachtige omgeving. Hebben genoten van de zelfgemaakte pizza’s, frites en table d’hote. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar houd er rekening mee dat je voor alles een stukje moet rijden. Als je dat geen probleem vindt, heb je hier een topvakantie!

Geweldige kleine gezinscamping! Aanrader!

Fam. van der Velde
9-8-2018

Geweldige relaxte vakantie gehad. Prachtige ruime en rustige camping. Zeer geschikt voor jonge kinderen. Lekker gegeten en fijne pizza avonden! Lekker verse croissants en stokbroden ‘s ochtends. Veel meertjes in de buurt en leuke plaatsjes. Onze dochter heeft veel kunnen spelen met de kinderen van de camping en de eigenaren. Onze zoon had alle ruimte om de camping over te schuiven. Lars en Inge zijn fijne eigenaren die een mooie camping hebben weten te creëeren. Jammer dat we alweer naar huis moesten. (2,5 week was toch te kort) Absolute aanrader!

Super camping!

Felix
2-8-2018

We hebben een hele leuke vakantie gehad! Leuke kabelbaan, prima Zwembad. En veel meertjes in de buurt. Er was ook een leuke bbq-avond. Veel leuke mensen. En veel vrienden gemaakt.

Prachtige groene camping met ruime plekken

Fam. Vansimpsen
17-7-2018

Ruime, rustige camping. Prachtige omgeving, veel groen en genoeg te doen in de buurt. Comfortabele en praktische safaritenten, zeer ruim opgezet. Sanitair netjes. Vriendelijke eigenaren en leuke extra's zoals de pizza-avond en de broodjesservice. Table d'hote was niet super culinair, maar wel erg gezellig. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Prachtige, vriendelijke camping mey franse Gite.

Ronald van Marlen
23-10-2017

De camping is ronduit prachtig! ruime plekken en zeer kindvriendelijk. Lars en Inge zijn een heerlijk toegankelijk stel, die graag contact hebben met hun gasten en die met hun familie deze plek tot een warme vakantieplek weten te maken. de camping heeft ook een echte franse Gite die heel netjes is verzorgd met een gloednieuwe keuken en een authentiek, rustieke uitstraling. heerlijke bedden en goed sanitair. de camping is zeer kindvriendelijk en er is een zee van ruimte om te camperen. ik vind de camping op alle terreinen een aanrader: de omgeving in de haute Vienne is prachtig en rustig. leuke plaatsjes en genoeg te doen in de weide omgeving. Kortom: het beste van Frankrijk in handen van een geweldige Nederlandse familie Moratis die samen met hun kinderen en hun ouders deze plek tot een heerlijke vakantie stek hebben ontwikkeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nozilliere in Milhaguet , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nozilliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.