Camping La Nozilliere

CampingWeer vandaag16°5°
Camping La Nozilliere

26 reviews over Camping La Nozilliere in het Nederlands

Prachtige, vriendelijke camping mey franse Gite.

Ronald van Marlen, 23-10-2017

De camping is ronduit prachtig! ruime plekken en zeer kindvriendelijk. Lars en Inge zijn een heerlijk toegankelijk stel, die graag contact hebben met hun gasten en die met hun familie deze plek tot een warme vakantieplek weten te maken. de camping heeft ook een echte franse Gite die heel netjes is verzorgd met een gloednieuwe keuken en een authentiek, rustieke uitstraling. heerlijke bedden en goed sanitair. de camping is zeer kindvriendelijk en er is een zee van ruimte om te camperen. ik vind de camping op alle terreinen een aanrader: de omgeving in de haute Vienne is prachtig en rustig. leuke plaatsjes en genoeg te doen in de weide omgeving. Kortom: het beste van Frankrijk in handen van een geweldige Nederlandse familie Moratis die samen met hun kinderen en hun ouders deze plek tot een heerlijke vakantie stek hebben ontwikkeld.

Zalige kleinschalige camping

Cindy Baeten, 2-9-2017

La nozilliere is een rustige kleinschalige camping. Uitbaters zijn super lieve mensen en staan altijd ter beschikking, ze kennen de streek al goed (zijn nog maar 4 maanden open). Wij verbleven 10 dagen in een L safaritent met alle luxe van glamping. De natuur is prachtig, kikkers op,het terras, reeën in de tuin, eekhoorns op het dak,.... zalig. Zwembad is klein maar genoeg voor de Kids om zich te vermaken, wel niet verwarmd. Voldoende sanitair en wordt elke dag zorgvuldig gepoetst.

De streek prachtig alles wat je van Frankrijk verwacht. Ik raad jullie zeker aan bij familie en vrienden. Doe zo verder en bedankt voor de leuke tijd.

Heerlijk

David, 28-8-2017

Wat een heerlijke vakantie! Samen met onze zoon hebben we genoten van het gezellige Nozilliere. Lars en Inge zijn toffe

Gastheer en gastvrouw. Ze staan altijd klaar voor een praatje en zijn heel behulpzaam. Wat hebben we genoten van die lekkere verse pizza's en die leuke table d'hôte. Voor jullie eerste jaar doe zo verder. Je ziet ons zeker nog terug.

Fijnste camping ooit!

Nico en Marion, 27-8-2017

Alles is op deze camping fantastisch: de eigenaren Lars en Inge, de ruime plek, de rust, de gastvrijheid, het eten en de rustige landelijke omgeving. We hebben hier bijna 2 weken kunnen genieten van een heerlijke vakantie.

Na alle vorige campings, en dat waren er veel, staat deze voor ons op nummer 1!

Voldoende mogelijkheden in de omgeving om te bekijken. Met name Oradour is erg indrukwekkend. Veel fiets- en wandelmogelijkheden.

Bedankt Lars en Inge voor de fijne tijd, het gaat jullie goed!

Geweldig!

Karien Meeuwis, 24-8-2017

We hebben al vaak op campings gestaan maar op camping La Nozilliere 'sta' je niet; je bent er te gast, je voelt je er welkom en mede daardoor heb je er een geweldig verblijf.

Lars en Inge zijn pas sinds april eigenaren van deze prachtige, rustige, zeer ruime camping, maar zij hebben het in hun eerste seizoen al zeer goed voor elkaar! Ze zijn ondernemend, hebben allerlei activiteiten voor jong en oud en maken op een hele prettige manier contact met hun gasten.

Op deze camping heb je vrijheid en rust, maar door de kleinschaligheid en activiteiten als table d'hotes is er ook een ongedwongen contact met andere gasten mogelijk. En hoe verrassend leuk is het om 's avonds met een hele club mensen rond het kampvuur te zitten!

De omgeving is prachtig. We hebben veel gefietst en gewandeld.

Deze camping is wat ons betreft zeker een aanrader!

Lars en Inge: hartelijk dank! We wensen jullie, samen met Elsa, Leander en Elodie heel veel succes met La Nozilliere!

Karien Meeuwis en Toon van de Looy

Heerlijke plek voor echte (natuur)genieters

Chantal van Kuik, 22-8-2017

Vanaf 2017 heeft dese camping enthousiaste nieuwe eigenaren die alles doen om het naar de zin te maken

Grote plekken op verschillende veldjes

Daarnaast een gite en mooie safaritenten

Heerlijk genoten van de rust en prachtige natuur en tegelijk een fijne plek voor de jeugd

In de omgeving binnen een straal van 60 minuten rijden meer dan genoeg te doen

Enorm genoten in het groene hart van Frankrijk

Linda en Dimitri, 20-8-2017

Camping La Nozillière is werkelijk prachtig gelegen middenin een weelderig groen natuurpark in de Limosin, de Haute Vienne vlak tegen de Dordogne aan. Wij verbleven met zijn tweetjes in de schattige gîte die op het terrein staat. Een lief en gezellig Frans plattelandshuisje, alsof je zo een oude Franse film binnenstapt.

Inge en Lars en hun 3 kinderen zijn enorm gastvrij en aardig en zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt. Het terrein is groot en groen en de omgeving zeer veelzijdig om je met gemak weken te kunnen vermaken. De rust en ruimte zijn ons goed bevallen. Je kunt snacks, drinken en ijsjes bestellen en er is iedere avond een 'thema' qua diner: BBQ, pizza, frites of table d'hotes bijvoorbeeld.

Het is de ideale plek voor rustzoekers en/of gezinnen met kinderen. Wij komen zeker nog terug.

Absolute aanrader! XL-tent was in 1 woord geweldig

Verwachtingen ruimschoots overtroffen, 17-8-2017

De XL-tent overtrof alle verwachting. De grootte ervan, de mooie en complete inrichting, de heerlijke bedden (!) en het bedlinnen. Ongelofelijk hoe groot de plekken waren waarop de tent stond. Het sanitair was heel netjes, bewonderenswaardig hoe schoon het gehouden werd en de verse (stok)broden 's ochtends heerlijk. Onze dochter (4) vond het stapelbed te gek. Mijn man was fan van het dagelijkse kampvuur, dat soms al vroeg op de avond werd aangestoken zodat de kinderen er ook bij konden zijn. De camping was supergroen. Met de speeltuin, de grote 'holle' dennenboom als tent en het zwembad kun je je prima vermaken. Om te winkelen zijn we naar de stad Limoges geweest en naar Brantom, mooie plekken. Op zondagochtend is er een grote markt in Panazon. Alles is ongeveer op 1 uur rijden afstand. De omgeving is zo ontzettend mooi. Alles is groen met flinke heuvels en heel veel leuke 'rally-weggetjes'. Inge en Lars waren super gastvrij en eigenlijk altijd beschikbaar.

Heerlijk landelijk

Sloekies, 12-8-2017

Gastvrij en persoonlijke 'touch' in een prachtige omgeving.

Niets is teveel gevraagd voor de campingeigenaars.

Vergezichten vanaf je standplaats om bij weg te dromen.

Voor kinderen tot 11-13 jaar is deze camping prima; zeker als je van het natuur-beleven houdt.

Super leuke camping met kinderen!

Fallon Cornelisse - Tacq, 2-8-2017

Wat een prachtige en leuke camping! We hadden een safaritent XL geboekt en die was geweldig op een super mooie enorm grote plek! Lars en Inge doen er alles aan om het naar je zin te maken. Je kan een avond in de week aanschuiven aan tafel en dat is echt een aanrader, heel gezellig. Kinderen kunnen heerlijk spelen en het zwembad is ook leuk, niet groot maar prima. Het sanitair is keurig schoon alleen wat gedateerd. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nozilliere in Milhaguet , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nozilliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Nozilliere scoort een 8.98 uit 10 op basis van 26 reviews.