Géén boekingskosten

Camping Le Mas d'en Haut

FrankrijkLimousinLussat

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Mas d'en Haut voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 170 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kindvriendelijke Camping Les Mas d’en Haut is te vinden in Lussat. Dieren voeren, afkoelen in het zwembad en spelen op het terrein in een boomhut, op het voetbalveld of op de speeltoestellen is hier mogelijk. De glampingliefhebbers kunnen hier terecht in een safaritent. Vanwege de groene omgeving is er de mogelijkheid om mooie wandelingen maken.

171 Reviews over Le Mas d'en Haut

• 9Familie De Wit23-07-2022

Geweldig verblijf en hele leuke activiteiten!

In de meivakantie hebben wij een Stoere Gezinnenweek gedaan bij Willem en Paula. Ze deden ontzettend hun best om het iedereen naar de zin te maken. Niets was te veel gevraagd. Een prachtig idyllisch plekje, veel groen, mooie safaritenten en hele leuke activiteiten. Iedere dag een andere activiteit. De dropping was favoriet voor onze 5-jarige zoon. De natuurwandeling met Nederlandse 'boswachter' was een groot succes, vonden wij allemaal. Trek wel een paar laarzen aan, want je gaat echt de natuur in. We hebben heerlijk gegeten en gezellige avonden gehad. Goede balans tussen georganiseerde activiteiten en zelf je gang kunnen gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Sanne22-07-2022

Heerlijk en ontspannen verblijf

Hele fijne en relaxte week op dit domaine doorgebracht. Het was genieten van de fijne (& koele) gite met mooi uitzicht, alle faciliteiten, het heerlijke eten, gezellige groep en ook de gastvrijheid van Willen & Paula. Echt een aanrader vooral met jonge kinderen. We gaan volgend jaar weer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam. de Bruin22-07-2022

Genieten!

Paula en Willem hebben het helemaal begrepen. Le Mas d’en haute is een klein paradijsje waar je helemaal tot rust komt. Mooie grote safaritenten, die ruim zijn opgezet dus voldoende privacy. Een fijn zwembad, schommels, een hangmat, een boomhut, katjes en kippen die lekker rondscharrelen, meer heb je niet nodig toch? De kinderen (10 en 8) hebben zich super goed vermaakt met de andere aanwezige kinderen. Het concept van 4 avonden mee eten is ook heel leuk en gezellig. Vriendelijk personeel en echt lekker eten. De omgeving is prachtig en heel rustig waardoor we niet het gevoel hadden allerlei bezienswaardigheden af te moeten gaan. We hadden de racefietsen mee, ideale omgeving om te fietsen. Wij hebben een top week gehad. Dank Paula en Willem!

• 9Familie Scholten16-07-2022

Heerlijke plek!

Hele fijne week gehad bij Paula en Willem. Echt een klein Frans paradijsje, met alle voorzieningen die het een heerlijke vakantie maakten voor jonge kids (en ons). Gite 3 was mooi opgeknapt, heerlijk ruim en een prachtig uitzicht op de zonsondergang. Lekker gegeten, leuke dieren voor de kids en er was zelfs een yogalesje te volgen! Aanrader met jonge kids.

• 9Margot en Haak13-07-2022

Aanrader!

Wij hebben een week vakantie gevierd bij Willem en Paula, op aanraden van vrienden. Zeker voor mensen met kleine kindjes is dit een ontzettende aanrader! De tenten zijn comfortabel en op het terrein vind je alles wat je nodig hebt. Voor kindjes is er een speeltuin, zwembad en dieren. Een paar keer per week wordt er voor het eten gezorgd, erg luxe! Wij hadden enorme pech dat we positief testten op Corona op dag 1 en in isolatie moesten, maar Paula en Willem hebben er alles aan gedaan ons rondom de tent toch een vakantiegevoel te geven. Hopelijk komt er een keer een herkansing.

• 9Jeannette27-06-2022

Fantastisch!

Genoten van 2 weken op dit prachtige domein, wat een plaatje en wat een lieve behulpzame mensen zijn Willem & Paula. Mooie safaritent op ruime plaatsen. Heel overzichtelijk, dochter van 2 konden we lekker vrij laten spelen. Veel leuke dieren en leuk speelgoed aanwezig en een lekker verwarmd zwembad. ' s Avonds aanschuiven voor een heerlijk diner wat heerlijk gekookt werd door Willem en Paula. Heerlijk terras onder de bomen voor koffie, drankje, of ijsje. In de buurt ook genoeg te doen. Willen en Paula hebben veel leuke tips. Alles was voor ons perfect. Top vakantie gehad!

• 10Marja & Mirte06-06-2022

Getrouwd!

Na een aantal jaar onze vakantie op Mas d'en Haut doorgebracht te hebben, ontstond vorig jaar, terwijl we van het terrein wegreden, het idee om op Mas d'en Haut te trouwen. Paula en Willem waren direct enthousiast over ons idee en samen hebben wij een prachtige bruiloft vormengegeven op 26 mei 2022. Samen met onze liefsten hebben we een week doorgebracht op Mas d'en Haut en genoten van de gastvrijheid van Paula en Willem. Alles hebben zij tot in de puntjes geregeld, van de prachtige accommodaties tot een heerlijk 5 gangen huwelijksdiner, van ontbijtbuffetten tot pizza-avonden, van bubbels met madeleines tot kopjes kruidenthee uit eigen tuin. Voor ons een week om nooit te vergeten. En voor mensen die denken om op een speciale plek omringd door hun liefsten te trouwen de best tip! Marja & Mirte

• 10Hanneke, Ward, Lucas en Mare05-06-2022

Prachtplek

Wat hebben we genoten van de stoere gezinnen week 2022! Broodjes bakken, vuurtje maken, spelletjes, pizza’s maken, met de boswachter op pad. Heerlijk. Een dikke aanrader (al houden we het graag natuurlijk geheime voor onszelf). Wij komen zeker terug! Ps. Elektrisch laden kan bij het meer dichtbij. Ps.2. Voor kouden nachten: neem een elektrische kruik mee. Heel fijn. Ps3. Paula en Willem maken het de gasten met zoveel liefde naar hun zin.

• 10Luuk05-06-2022

Heerlijke week!

Heerlijke vakantie in een luxe safaritent samen met onze 2 jarige peuter. Prachtige omgeving en veel te doen voor kinderen van alle leeftijden, leuke dorpjes en frisse zwemmeertjes. We hadden een top combinatie van het campeergevoel met een kleintje, met wel de luxe van eigen badkamer, zwembad, heerlijk bed en natuurlijk de table d’ hotes.

• 9Familie de Jongh07-05-2022

Stoere gezinnenweek, geweldig!

Wat een super vakantie! We zaten hier tijdens de stoere gezinnen week, elke dag leuke en stoere activiteiten, maar ook lekker de tijd voor de kinderen om zelf te spelen op het fijne campingterrein. Alles supergoed verzorgd en begeleid door de warme gastvrijheid van Paula en Willem. Overheerlijk gegeten, volledig ontzorgd en heel veel lol gehad met iedereen die er was. Paula en Willem hebben een klein paradijsje gecreeerd!

Camping Le Mas d'en Haut info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (11)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar