Camping Le Mas d'en Haut

104 reviews over Camping Le Mas d'en Haut in het Nederlands

Heerlijk!

Anna Eskes
17-9-2018

Mijn papa en mama waren heel blij met de behulpzame mailtjes vooraf, Willem en Paula dachten mee over het babybedje voor mijn kleine broertje (4mnd), over de dag- en nachttemperatuur in de nazomer ivm de spullen die zij in moesten pakken ('s nachts fris, maar overdag toch meestal 30 graden!), etc. Toen we aankwamen was ik (bijna 3 jr) heel blij! Er was een ' hangar' met speelgoed, een groot grasveld, een zwembad, een bos en zo buiten de schoolvakanties om een heleboel andere leuke peuters! 's Avonds gingen we eten aan "een lange tafel" (table d'hôtes) en dat was heerlijk en gezellig. De volgende dag was het helemaal feest, eerst broodjes van een heerlijke bakker afhalen en daarna met Willem langs de diertjes. Toen mijn mama vroeg wat ik het leukste vond van de vakantie, zei ik: "de schaapjes voeren!" Verder waren mijn papa en mama ook nog heel blij met het terras met van die fijne paradelampjes (en goeie koffie/ bier) x xx van Boris

Heerlijke vakantie; voor herhaling vatbaar!

Carlijn
16-9-2018

We hebben een heerlijke week op deze mini-camping gehad. De jongens stonden elke ochtend te trappelen om met Willem de dieren te gaan voeren. Daarna afkoelen in het zwembad en spelen ergens op het terrein (boomhut, voetbalveld, speeltoestellen).

Willem en Paula zijn fijne gastheer/vrouw. Je kan bij hen terecht voor tips in de omgeving, een (kinder)cappuccino op het terras en drie keer per week heerlijke table d’hotes.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Heerlijk met peuter

Eva
13-9-2018

Voor het eerst verbleven we met onze zoon van bijna 3 op deze mini camping. Een ruime safari tent met om ons heen varkens, kippen en de hond en katten, wat voor ons zoontje een feest was! Het voeren van de dieren ‘s ochtends was helemaal een hit. Ook genoeg fietsjes en skelters om mee te spelen. Driemaal meegegeten met de table d’hôte; elke keer smaakvol en gezellig samen met de ander gasten. Willem en Paula zijn relaxte gastheer/vrouw.

Fantastisch!

Linde
11-9-2018

Wat een waanzinnige locatie en geweldig verblijf. We hebben vanaf dag 1 genoten. Onze zoon ging elke ochtend met Willem en de andere kindjes de dieren eten geven, hoogtepunt van de dag. Daarna zwemmen of met de fietsjes of tractortjes spelen. De table d’hotes was ook top, heerlijk eten aan lange tafels. Ongeveer zoals uit een film. De prachtige plek en de warme, vriendelijke en gezellige manier waarop Willem en Paula alles regelen en de hele dag klaar staan waarbij niets te veel gevraagd lijkt, blijft ons bij en komen we in de toekomst heel graag nog eens van genieten.

Veel beter wordt vakantie niet!

Irene
6-9-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Paula en Willem. Onze kinderen (3 & 5) heb genoten van het eindeloos spelen met de andere kinderen. Lekker in het zwembad, in de boomhut of met de aanwezige tractors, skelters of fietsjes.

Het terrein is overzichtelijk en kindvriendelijk en het zwembad omheind; erg fijn met kindjes zonder zwemdiploma.

Paula zet heerlijke koffie en de table d’hotes de kers op de taart. Een heerlijk 3-gangen diner en de kindjes lekker spelen zodat je echt uiteten bent.

In de omgeving zijn leuke uitstapjes te maken. Voor ons echt een top vakantie, volgend jaar weer!

Wat een heerlijke plek is dit! We voelden ons enorm welkom bij Paula en Willem. De kinderen hadden vanaf dag één speelmaatjes en de dieren en het zwembad bieden genoeg vermaak. ‘S avonds eten aan lange tafels onder de bomen of op het terras; een ongedwongen manier om de andere gasten te leren kennen. Niks moet, alles mag. Wij komen zeker nog eens terug!

Hele mooie, gezellige en bijzondere plek!

Judith Levigne
1-9-2018

Le mas d’haut is een fantastische bestemming voor een hele fijne vakantie. Willem, Paula en hun kinderen hebben een prachtige plek gecreeerd met een hele relaxte en bijzondere sfeer: een mooie balans in aandacht en respect voor de gasten, voor de dieren, de omgeving en voor de natuur. Je bent er echt welkom. Er is veel te zien en te doen in de omgeving maar ook op het terrein zelf kan je de dagen goed doorkomen: zwembad, veel dieren, hangmatten, speeltuintjes, fietsjes, fantastisch eten met je gezin of aan de aanschuifrafel. We gaan zeker terug. Dikke 10!

Aanrader!

Hanna
31-8-2018

Wat een practhige en bijzonder fijne plek! Vanuit onze safaritent genoten we van: rust, ruimte, kinderen die zonder problemen hun eigen gang kunnen gaan, voldoende uitstapjes in de buurt -ook om samen met onze jongens van 5 en 7 te doen-, zwemmen en heerlijk eten op de camping (aanrader!).

Mooi momentje iedere dag: de kinderen gaan de dieren voeren en wij genieten van goeie koffie voor de tent. Mmm!

Paula en Willem, dank jullie wel voor de warme gastvrijheid en de enorme ontspanning die jullie mogelijk maken. Een aanrader voor iedereen met jonge kinderen.

Echt vakantie.....

Judith
21-8-2018

Een heerlijke plek! Voor de kinderen een paradijsje, dieren voeren, zwemmen, spelen. En voor ons daardoor ook echt vakantie. Zeker met het heerlijke eten en de gezelligheid. Voor ons de derde keer dat we hier waren, en zeker niet de laatste! Tot volgend jaar!

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Ben
21-7-2018

Briljant leuke en gezellige SGW gehad. Niet alleen de leuke mensen die er die week waren, maar ook Paula en Willem.

Een aanrader voor gezinnen met jonge kids om ook de Stoere Gezinnen Week te doen. Zo ontspannen voor de kids (groot terrein maar niet onoverzichtelijk) en voor ons (prima koffie voor de liefhebbers, gezellig terras of afkoelen in het zwembad).

Kortom een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mas d'en Haut voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas d'en Haut in Lussat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas d'en Haut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.