Géén boekingskosten

Camping Le Mas d'en Haut

FrankrijkLimousinLussat

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Mas d'en Haut voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 164 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kindvriendelijke Camping Les Mas d’en Haut is te vinden in Lussat. Dieren voeren, afkoelen in het zwembad en spelen op het terrein in een boomhut, op het voetbalveld of op de speeltoestellen is hier mogelijk. De glampingliefhebbers kunnen hier terecht in een safaritent. Vanwege de groene omgeving is er de mogelijkheid om mooie wandelingen maken.

166 Reviews over Le Mas d'en Haut

• 9Jeannette27-06-2022

Fantastisch!

Genoten van 2 weken op dit prachtige domein, wat een plaatje en wat een lieve behulpzame mensen zijn Willem & Paula. Mooie safaritent op ruime plaatsen. Heel overzichtelijk, dochter van 2 konden we lekker vrij laten spelen. Veel leuke dieren en leuk speelgoed aanwezig en een lekker verwarmd zwembad. ' s Avonds aanschuiven voor een heerlijk diner wat heerlijk gekookt werd door Willem en Paula. Heerlijk terras onder de bomen voor koffie, drankje, of ijsje. In de buurt ook genoeg te doen. Willen en Paula hebben veel leuke tips. Alles was voor ons perfect. Top vakantie gehad!

• 10Marja & Mirte06-06-2022

Getrouwd!

Na een aantal jaar onze vakantie op Mas d'en Haut doorgebracht te hebben, ontstond vorig jaar, terwijl we van het terrein wegreden, het idee om op Mas d'en Haut te trouwen. Paula en Willem waren direct enthousiast over ons idee en samen hebben wij een prachtige bruiloft vormengegeven op 26 mei 2022. Samen met onze liefsten hebben we een week doorgebracht op Mas d'en Haut en genoten van de gastvrijheid van Paula en Willem. Alles hebben zij tot in de puntjes geregeld, van de prachtige accommodaties tot een heerlijk 5 gangen huwelijksdiner, van ontbijtbuffetten tot pizza-avonden, van bubbels met madeleines tot kopjes kruidenthee uit eigen tuin. Voor ons een week om nooit te vergeten. En voor mensen die denken om op een speciale plek omringd door hun liefsten te trouwen de best tip! Marja & Mirte

• 10Hanneke, Ward, Lucas en Mare05-06-2022

Prachtplek

Wat hebben we genoten van de stoere gezinnen week 2022! Broodjes bakken, vuurtje maken, spelletjes, pizza’s maken, met de boswachter op pad. Heerlijk. Een dikke aanrader (al houden we het graag natuurlijk geheime voor onszelf). Wij komen zeker terug! Ps. Elektrisch laden kan bij het meer dichtbij. Ps.2. Voor kouden nachten: neem een elektrische kruik mee. Heel fijn. Ps3. Paula en Willem maken het de gasten met zoveel liefde naar hun zin.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Luuk05-06-2022

Heerlijke week!

Heerlijke vakantie in een luxe safaritent samen met onze 2 jarige peuter. Prachtige omgeving en veel te doen voor kinderen van alle leeftijden, leuke dorpjes en frisse zwemmeertjes. We hadden een top combinatie van het campeergevoel met een kleintje, met wel de luxe van eigen badkamer, zwembad, heerlijk bed en natuurlijk de table d’ hotes.

• 9Familie de Jongh07-05-2022

Stoere gezinnenweek, geweldig!

Wat een super vakantie! We zaten hier tijdens de stoere gezinnen week, elke dag leuke en stoere activiteiten, maar ook lekker de tijd voor de kinderen om zelf te spelen op het fijne campingterrein. Alles supergoed verzorgd en begeleid door de warme gastvrijheid van Paula en Willem. Overheerlijk gegeten, volledig ontzorgd en heel veel lol gehad met iedereen die er was. Paula en Willem hebben een klein paradijsje gecreeerd!

• 9S. Hart07-09-2021

Heerlijke plek, ook voor oudere kinderen!

Voor de tweede keer ontzettend genoten van dit prachtige plekje en de goede zorgen van Paula en Willem, met onze kinderen van (bijna) 10 en 7. Wij komen graag weer terug!

• 9Lisette30-08-2021

Heerlijke week gehad ondanks minder weer

We hebben met onze twee kids van 4 en 2 een heerlijke week gehad. Het weer was niet super maar we hebben ons goed vermaakt. Het terrein is ideaal voor jonge kinderen. Overzichtelijk, prima zwembad en speeltuin, genoeg fietsjes en skelters en leuke half overdekte speelhoek voor bv regenachtig weer. Ook het voeren van de dieren was erg leuk. Iedere ochtend was er vers brood en meerdere avonden heerlijke table dhote. We hebben ook meerdere uitstapjes gemaakt in de omgeving.

• 10Myrte30-08-2021

Vakantieparadijsje

Een verborgen pareltje. Aan de laatste review van Jackie echt niets toe te voegen. Ook wij zijn voor het 2e jaar op rij bij Paula en Willem te gast geweest, wat een rust ruimte en gemoedelijkheid. En het eten... zo lekker! Een paradijsje voor ons en onze kinderen, waar we allemaal tot rust komen en echt vakantie hebben.

• 9Jackie24-08-2021

Le Mas d’en Haut is echt top.

Wij waren deze zomer voor de tweede keer op le Mas d’en Haut. Waarom wilden wij zo graag terugkomen? Ten eerste omdat het zo’n rustig terrein is met veel ruimte tussen de tenten. Ten tweede omdat de safaritenten zo comfortabel en gezellig ingericht zijn met bric-a-brac. Ten derde omdat het eten geweldig is en beter dan in een restaurant. Ten vierde omdat Paula en Willem zo verschrikkelijk sympathiek zijn. Ten vijfde omdat het heerlijk is om op het terrasje te borrelen. Ten zesde omdat de disco avond onvolprezen is en alle kinderen dolgelukkig maakt. Ten zevende omdat het vlakbij een natuurreservaat ligt waar je kunt hardlopen en wandelen. Ten achtste omdat er van alles te doen is in de landelijke omgeving. Ten negende omdat er volop lieve dieren zijn om te knuffelen. Ten tiende omdat het kleine zwembad precies goed is voor jongere kinderen. En nee, ik word niet voor deze review betaald en er is geen woord van gelogen.

• 10Mirte de Vries en Marja Blaazer10-08-2021

Soms klopt alles

Voor de tweede keer kwam ik samen met mijn vrouw en twee dochters (tweeling van 4 jaar) dit jaar bij le Mas d’en Haut. We gaan eigenlijk graag naar nieuwe plekken, maar op deze plek wilden we graag nog een keer genieten. De omgeving is niet eens zo geniaal (genoeg speelmeertjes, wandelmogelijkheden, brocantes etc) maar het is voor ons vooral de plek zelf. Los van de ontzettend mooie nieuwe tenten, de ruimte om je eigen tent, het gemak waarmee de kinderen vriendjes maken op een veilig terrein waardoor je zelf een boekje kan lezen, de kipjes rond je tent scharrelen, er veel aandacht is besteed aan kleine dingen zoals servies van een brocante of een mandje waarin de kinderen het brood s ochtends kunnen halen, het heerlijke eten tijdens de table d’hotes, is de sfeer op deze plek voor ons bijzonder. Dat komt vooral door de eigenaren Paula en Willem die met liefde, rust en eigenheid je thuis laten voelen.

Camping Le Mas d'en Haut info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (11)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar