Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Mas d'en Haut

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Mas d'en Haut voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 176 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kindvriendelijke Camping Les Mas d’en Haut is te vinden in Lussat. Dieren voeren, afkoelen in het zwembad en spelen op het terrein in een boomhut, op het voetbalveld of op de speeltoestellen is hier mogelijk. De glampingliefhebbers kunnen hier terecht in een safaritent. Vanwege de groene omgeving is er de mogelijkheid om mooie wandelingen maken.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

176 Reviews over Le Mas d'en Haut

• 9Annelijn Swinkels22-10-2022

le Mas d'en Haut is niet alleen een geweldige plek voor een vakantie, maar ook om hier je huwelijk te vieren. Wij hebben hier een prachtig huwelijksweekend gehad met vrienden en familie. We hebben hier ontzettend genoten.

• 9Stéfanie de meijer17-09-2022

Aanrader

We zijn warm ontvangen en hebben goed gegeten en geslapen! Table d’hôtes is een leuke aanvulling! De ideale plek voor de kinderen veilig en leuk! Rustig gelegen. We hebben het enorm gezellig gehad mede dankzij de andere leuke camping gasten. Het s’ochtends een broodje halen in de toren en de koffie zullen we zeker gaan missen. A bientôt!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Simone28-08-2022

Een groot feest voor kinderen!

Paula en Willem hebben een sprookjesachtig landgoed. Voor kinderen de perfecte plek om eindeloos te spelen. De vier geheel verzorgde en heerlijke maaltijden maakten de week extra feestelijk. Deze plek is een absolute aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Karin23-08-2022

Een echt paradijsje

Het eerste woord wat in ons opkwam toen we aankwamen was "paradijs"! En dat is het voor ons gebleven. We hadden hoge verwachtingen want we kennen veel mensen die hier al meerdere keren zijn geweest, en nu snap ik waarom. Het terrein is heel mooi aangelegd: mooie planten, bomen, paadjes, grasvelden, terrasjes....het eten was echt heerlijk en heel afwisselend (ook qua setting: steeds dineren op een andere plek op het domein), het zwembad werd supergoed schoongehouden en was heel kindvriendelijk, en Willem en Paula zijn superaardig. Wij verbleven in een gite: prachtig groot, schoon, van alle gemakken voorzien, goede bedden...schoonmaak dikke 10! Ik vergeet vast van alles, maar het klopte allemaal...o ja: als er iets was (kleinigheden), dan regelden ze het a la minute, alsof wij de enige gasten waren. Niets was te veel gevraagd...

• 9Evelien08-08-2022

Ontzettend genoten op deze fijne plek!

Wij hebben een ontzettend fijne week gehad bij Willem en Paula. Het terrein is ruim opgezet. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt met de beesten, het dieren voeren met Willem, de boomhut, het voetbalveld, het zwembad en niet te vergeten de vriendjes op de camping. Het terrein is zo opgezet dat de kinderen er lekker vrij kunnen spelen. Wij hebben daardoor heerlijk kunnen ontspannen. De tent was goed en gezellig ingericht met brocante en van alle gemakken voorzien. Wij hebben 4 keer mee gegeten. Het eten was ontzettend lekker en het was ook erg gezellig om met elkaar aan lange tafels te eten. Onze jongste kan niet tegen melk. Dat was voor Willem geen enkel probleem; er was altijd wel iets lekkers voor haar. Het enige kleine minpuntje wat ik kan bedenken is dat wij vonden dat er niet heel veel is te doen in de buurt. De kinderen vermaakten zich echter heel goed op de camping, dus we hebben het niet als een groot probleem ervaren.

• 9Familie De Wit23-07-2022

Geweldig verblijf en hele leuke activiteiten!

In de meivakantie hebben wij een Stoere Gezinnenweek gedaan bij Willem en Paula. Ze deden ontzettend hun best om het iedereen naar de zin te maken. Niets was te veel gevraagd. Een prachtig idyllisch plekje, veel groen, mooie safaritenten en hele leuke activiteiten. Iedere dag een andere activiteit. De dropping was favoriet voor onze 5-jarige zoon. De natuurwandeling met Nederlandse 'boswachter' was een groot succes, vonden wij allemaal. Trek wel een paar laarzen aan, want je gaat echt de natuur in. We hebben heerlijk gegeten en gezellige avonden gehad. Goede balans tussen georganiseerde activiteiten en zelf je gang kunnen gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Sanne22-07-2022

Heerlijk en ontspannen verblijf

Hele fijne en relaxte week op dit domaine doorgebracht. Het was genieten van de fijne (& koele) gite met mooi uitzicht, alle faciliteiten, het heerlijke eten, gezellige groep en ook de gastvrijheid van Willen & Paula. Echt een aanrader vooral met jonge kinderen. We gaan volgend jaar weer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam. de Bruin22-07-2022

Genieten!

Paula en Willem hebben het helemaal begrepen. Le Mas d’en haute is een klein paradijsje waar je helemaal tot rust komt. Mooie grote safaritenten, die ruim zijn opgezet dus voldoende privacy. Een fijn zwembad, schommels, een hangmat, een boomhut, katjes en kippen die lekker rondscharrelen, meer heb je niet nodig toch? De kinderen (10 en 8) hebben zich super goed vermaakt met de andere aanwezige kinderen. Het concept van 4 avonden mee eten is ook heel leuk en gezellig. Vriendelijk personeel en echt lekker eten. De omgeving is prachtig en heel rustig waardoor we niet het gevoel hadden allerlei bezienswaardigheden af te moeten gaan. We hadden de racefietsen mee, ideale omgeving om te fietsen. Wij hebben een top week gehad. Dank Paula en Willem!

• 9Familie Scholten16-07-2022

Heerlijke plek!

Hele fijne week gehad bij Paula en Willem. Echt een klein Frans paradijsje, met alle voorzieningen die het een heerlijke vakantie maakten voor jonge kids (en ons). Gite 3 was mooi opgeknapt, heerlijk ruim en een prachtig uitzicht op de zonsondergang. Lekker gegeten, leuke dieren voor de kids en er was zelfs een yogalesje te volgen! Aanrader met jonge kids.

• 9Margot en Haak13-07-2022

Aanrader!

Wij hebben een week vakantie gevierd bij Willem en Paula, op aanraden van vrienden. Zeker voor mensen met kleine kindjes is dit een ontzettende aanrader! De tenten zijn comfortabel en op het terrein vind je alles wat je nodig hebt. Voor kindjes is er een speeltuin, zwembad en dieren. Een paar keer per week wordt er voor het eten gezorgd, erg luxe! Wij hadden enorme pech dat we positief testten op Corona op dag 1 en in isolatie moesten, maar Paula en Willem hebben er alles aan gedaan ons rondom de tent toch een vakantiegevoel te geven. Hopelijk komt er een keer een herkansing.

Camping Le Mas d'en Haut info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (11)

Soort hotel

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar