9,2

Kindvriendelijke Camping Les Mas d’en Haut is te vinden in Lussat. Dieren voeren, afkoelen in het zwembad en spelen op het terrein in een boomhut, op het voetbalveld of op de speeltoestellen is hier mogelijk. De glampingliefhebbers kunnen hier terecht in een safaritent. Vanwege de groene omgeving is er de mogelijkheid om mooie wandelingen maken.

120 reviews over Camping Le Mas d'en Haut in het Nederlands

Heerlijke week voor ons en voor onze dochter!

Viola
9-8-2019

Wij hebben een heerlijke week gehad! Vanaf het moment dat we aankwamen hadden we een fijn gevoel bij deze plek, kindjes vermaken zich hier elke dag heerlijk en hebben alle vrijheid te spelen doordat het afgezet en dus veilig is. Dit gaf ons zoveel vrijheid, terwijl wij een boekje aan het lezen waren, was onze dochter veel in de natuur aan het ravotten met vriendinnetjes. We kunnen ons niet herinneren zoveel tijd voor onszelf te hebben gehad. Voor ons was het belangrijkste dat onze dochter ons zou vermaken met vriendjes en dat is buiten verwachting gebeurd. Erg leuk om de kinderen zoveel plezier te zien hebben. Willem&Paula doen er alles aan je thuis te laten voelen! Willem is een fantastische kok en we keken uit naar de avonden dat hij kookte. Het was ook erg gezellig met de andere families! Paula &Willem, bedankt voor een onvergetelijke vakantie herinnering! We verheugen ons er erg op volgend jaar terug te komen!

Fantastisch met kleine kinderen

Marjolijn
9-8-2019

Wij weten weer hoe vakantie voelt!! Na 2 weken Le Mas d’en haut met onze jongens van 4 en 2 jaar, zijn we helemaal tot rust gekomen. Wat een ideale plek voor zowel onszelf als de jongens! De jongens spelen op het overzichtelijke afgesloten domein. Ze hebben vriendschappen gesloten en oneindig in het zwembad gesprongen. Wij hebben weer genoten (we waren hier vorig jaar ook!) van de heerlijk table d’hotes en de pizza avonden en tegelijkertijd het kneuterige van het camping leven. De gezelligheid met de andere gezinnen en de privacy voor tijd met elkaar als we daar zin in hadden. Nooit meer naar huis! (Of nog heel vaak terug komen bij Paula en Willem)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijk verblijf in een safaritent

Fam Bakker
8-8-2019

We hebben verbleven in een ruime (al wat oudere) safari tent op het open veld (er zijn er ook een aantal tussen de bomen). Het zwembad was goed verzorgd. De eigenaren runnen de camping met oog voor het milieu, dat is fijn. De table d'hôtes was heerlijk en de hele dag kon je lekkere koffie of andere drankjes bestellen (tegen betaling). Broodservice was aanwezig en de eigenaren vonden het leuk om mee te denken wat leuke uitjes voor het gezin zouden zijn. De kids hebben heerlijk gespeeld met de kinderen van andere Nederlandse gezinnen.

Heerlijk!

Marieke
2-8-2019

Voor de tweede keer waren we bij Le Mas. Wat een heerlijke plek. Het terras in de schaduw, met prachtig uitzicht en lekkere hapjes en drankjes, de dieren, het zwembad. Maar vooral Paula en Willem en hun gastvrije ontvangst en heerlijke eten! De kinderen hebben vrij gespeeld op het terrein, er waren veel andere kindjes. Ook poes Noortje, Fluffy en de 'babypoes' waren favoriet. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heimwee naar deze heerlijke plek

Annelieke
31-7-2019

Heimwee naar deze heerlijke plek. We hebben een hele fijne week gehad in gite 3, die met het grote balkon. Zo’n uitzicht krijg je nooit meer! Gite was mooi, ruim en van alle gemakken voorzien. Kamer voor de kinderen ook leuk met een boekenkastje en wat speelgoed. Het domein is echt een plaatje. Super sfeervol en heerlijk voor kinderen. Daar is zo goed over nagedacht. We konden de kinderen ook met een gerust hart “los laten” op het terrein. Terras was mijn favoriete plek. In de schaduw of het zonnetje een cappuccino of streekbiertje drinken, met wat lekkers erbij. In alle rust. Daarna even neuzen in het winkeltje van Paula. En wat zijn we verwend tijdens de table d’hotes. Eten is echt met zorg klaar gemaakt, heerlijk. Eerste avond nog ieder een eigen tafel, dat was lekker om even rustig te kunnen landen. Goed over na gedacht. Andere avonden aan lange tafels, prachtig gedekt. Wij komen zeker terug. Paula en Willem: bedankt!!

Wat een top beleving!

Sabine
30-7-2019

Paula en Willem doen echt alles om hun gasten een top vakantie te laten beleven. Ik was hier met mijn 2 kids tijdens de Wilde Kleuter en Peuter week. Wij hebben genoten! Van de goed georganiseerde activiteiten, zoals het bezoeken van een kinderboerderij en een picknick in het bos als ook het heerlijke eten met allemaal verse ingrediënten. We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Een week lang in een heerlijke ‘bubbel’

Vivian
22-7-2019

Le Mas d’en Haut is een erg bijzonder plekje in de Creuse. Een prachtige tuin met daarin zes tenten omgeven door hoge bomen die veel schaduw geven. Loslopende kippen, honden, katten en zo’n twintig tal kinderen!

Paula en Willem zijn gefocust en werken keihard om iedereen een top beleving en vakantie te bieden.

Wij logeerden in gite 2, een ruime woning in de voormalige schuur met verdieping. Heerlijk terrasje voor ons huisje waar we konden eten, een spelletje konden spelen of lekker een boekje konden lezen. Met uitzicht op het zwembad een prima plekje.

Drie keer per week (of 4x als je wilt) zijn we verwend met de kookkunsten van Willem. Een heerlijk en verrassend drie-gangen menu om van te smullen. En wat gezellig om dit met z’n allen aan lange tafels in de tuin te nuttigen!

Deze week was voor ons een ‘bubbel’ van rust, balans en plezier. Onze kinderen hebben intens genoten en dan geniet je als ouders net zo hard mee!

Lekkere week gehad

Simone
16-7-2019

Ook al waren we geinformeerd dat we niet eerder dan 16:00 uur mochten inchecken, kwamen we toch na een lange autorit 3 kwartier te vroeg aan. En werden we weer weggestuurd, terwijl we eigenlijk alleen om een stoeltje in de schaduw vroegen. Het was 40 graden en hadden 2 kindjes achterin de auto. Dit was geen fijne start van de vakantie.

Daarna hebben we wel een lekkere week gehad. Er is heerlijk gekookt en het terrein is geweldig voor kinderen. Ook kan je altijd terecht voor een kopje koffie of ijsje.

Wat jammer was is dat onze tent op een open veld stond waar helaas geen schaduw was. In een hittegolf is dat erg lastig uit te houden. De inrichting van de tent was wel van alle gemakken voorzien.

Heerlijke week gehad!

Thomas (Dordrecht)
20-6-2019

Heerlijke plek voor een gezin met jonge kinderen. Veilige omgeving met veel groen en een lekker zwembad. Wij namen deel aan de wilde kleuter- en peuterweek met elke dag een avontuurtje voor de kids en ontbijt-lunch-diner (vers gemaakt en dat proef je echt). Beviel goed! Iets meer buitenspeelgoed/-toestellen zou fijn zijn en ook de staat van wat aanwezig is kan beter (maar dat schijnt in het hoogseizoen weer op orde te zijn). De klok van de kerk moet je misschien wel aan wennen. De sfeer die Willem en Paula neerzetten is gastvrij. Ze staan echt voor je klaar! Je kan ook heerlijk wandelen en hardlopen langs het meer. Vuurtje voor de tent maken is uniek net als de pizza-oven. Nancy en Barbara ook bedankt voor de extra hulp tijdens de drukke kleuterweek! We overwegen zeker om weer eens terug te komen. Oh ja, prima supermarkt nabij (ong. 10 min. rijden met de auto). Grt!

Wat hebben we genoten!

Jolanda
17-6-2019

Deze plek is perfect ingericht voor kleine kinderen. Onze kinderen (1 en 4) hebben zich er geen moment verveeld. Ook niet als het een keer iets minder mooi weer was. Het eten is er ook echt heerlijk, daar kunnen nog veel restaurants wat van leren! Dat was dan weer erg fijn voor ons als ouders :) Kortom, bij Paula en Willem vind je een topplek voor een heerlijk ontspannen vakantie!

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas d'en Haut in Lussat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas d'en Haut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.