Camping Les Cerisiers du Jaur

Camping Les Cerisiers du Jaur
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cerisiers du Jaur voor je op een rij gezet:

81 reviews over Camping Les Cerisiers du Jaur in het Nederlands

Constance
15-9-2019

Mooie camping met ruime plaatsen. Nieuw sanitair wat dagelijks grondig werd schoongemaakt. Heerlijk zwembad om in af te koelen. Wij hebben er een heerlijke week vakantie gehad Fijne supermarkt in St. Pons de Thomieres

Gereisd Met partner in september 2019

Mooie camping

Hilde
7-9-2019

Met een vriendin drie nachten op deze camping gestaan. Mooie camping, goed onderhouden en rustig. Vernieuwd sanitairgebouw met grote douches. Mooi zwembad ook. Camping ligt wel aan de weg, waardoor je snel bij dorpjes in de omgeving bent, maar dit geeft ook iets aan geluidsoverlast. Veel te doen in de omgeving en in hoogseizoen wordt er ook het een en ander op de camping georganiseerd. Personeel we aardig maar voor een 4 sterren camping niet super hartelijk. Prima verblijf gehad.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Marianne Schrama
11-7-2019

Gemoedelijke , rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Prachtig en schoon sanitair. De fietsroute, Voie Verte, ligt aan de overkant van de weg. De camping ligt precies in het midden, dus leuk om de route in 2 keer te fietsen. Bezier en de kust zijn binnen een uurtje goed te bereiken. Omgeving met de wijngaarden en wijnkastelen is zeker de moeite waard. Ik kan iedereen deze camping van harte aanbevelen.

ACSI Eurocampings

Voor rust en ontspanning zit je hier goed.

Bert Bakker
30-6-2019

Er zijn plaatsen met eigen sanitair voor een kleine meerprijs. Heerlijk rustige familie camping met grote plaatsen. Erg vriendelijke eigenaars . Deze camping is echt een aanrader. Dorp dicht in de buurt en tevens de voie verte tegenover de camping.

Een aanrader!

Paul Ferdinand
22-4-2019

Rustige camping aan de rivier Jaur. Vlakbij Saint-Pons maar wel een uurtje rijden van grote commerciële centra als Béziers of Narbonne. Heel wat wandel en fietsmogelijkheden vlakbij: de véloroute komt op 50m aan de camping voorbij. Er is een speeltuintje voor de kinderen. Een (verwarmd) zwembad voor groot en klein. Het sanitaire gebouw is vernieuwd en voor wie het wenst zijn er plaatsen met een privé sanitairgebouwtje: een douche, een toilet en aan de buitenzijde, een eigen afwasbak. De plaatsen zijn mooi afgebakend met haagjes en iedereen heeft zijn eigen elektro-aansluiting en waterpunt.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Saai

Fam. Fransen
10-8-2018

Prima camping, mooie grote plekken, sanitair netjes. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ver rijden voor uitstapjes. Slechte koffie te koop op de camping. Wij vonden het erg saai. Niets te doen voor tieners!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima

Ry
7-8-2018

Hele leuke, rustige, familie camping. Fijn zwembad, redelijk rustig, ruime staplaatsen en redelijke schone sanitair. Voor een paar dagen was het een prima camping om te zijn.

Camping met voor- en nadelen

WassenaarStoffels
2-8-2018

Schitterende ligging. Het zwembad (niet heel groot) was heerlijk om regelmatig in af te koelen. Prima ligging als uitvalsbasis, als je bereid bent om ongeveer een uur te rijden. Wij vinden dat normaal voor Frankrijk, maar niet iedereen wil dat. De animatie moet je van houden; gebeurt ongeveer drie keer per week, tot ongeveer 23.30. Minpunten: De kinderen van de eigenaars lieten de hond uit op de camping, de hond liep ook regelmatig los over het terrein, en deed daar dus ook zijn behoefte. Het riviertje biedt mogelijkheden, maar dat terrein werd ook gebruikt door de aanwezige campinggasten om de hond uit te laten. Het sanitair was vernieuwd, alleen de afwatering is niet goed gedaan, dus in veel hokjes blijft water staan, en niet iedereen zeemt schoon na gebruik. Ook in sommige toiletten bleef na de schoonmaak water staan. Niet heel fris.

Topcamping!

Familie Slincx
25-1-2018

Heel leuke camping! De eigenaars zijn heel vriendelijk, familiaal. Mooie staanplaatsen. Heel gezellige paëlla-avond met lekkere huisgemaakte paëlla. Animatie-avonden met live muziek was top en gezellig! Karaoke was leuk, ook voor onze kids... de rivier in de camping heeft ook zijn charmes. wij en de kids hebben er de tijd van ons leven gehad... was echt top! We reserveren dit jaar terug... zeker weten.

Toppie formidableeee Rust,gezellig,en zeer famillial

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cerisiers du Jaur in St. Pons de Thomières , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cerisiers du Jaur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.