Camping Les Cerisiers du Jaur

133 reviews over Camping Les Cerisiers du Jaur in het Nederlands

Saai

Fam. Fransen
10-8-2018

Prima camping, mooie grote plekken, sanitair netjes. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ver rijden voor uitstapjes. Slechte koffie te koop op de camping. Wij vonden het erg saai. Niets te doen voor tieners!

Prima

Ry
7-8-2018

Hele leuke, rustige, familie camping. Fijn zwembad, redelijk rustig, ruime staplaatsen en redelijke schone sanitair. Voor een paar dagen was het een prima camping om te zijn.

Superbe petit camping

Stefan P
14-5-2018

Loin d'être à notre première visite, nous restons toujours amoureux de ce beau petit camping familial. Toujours surpris par l'évolution apporté d'année en année. Piscine chauffée, ça c'est top ! Sanitaires tout nouveaux tous beaux ! L’accueil, toujours au top, nous avons toujours du mal à repartir. Vite revenir !!! A très vite :-)

Topcamping!

Familie Slincx
25-1-2018

Heel leuke camping! De eigenaars zijn heel vriendelijk, familiaal. Mooie staanplaatsen. Heel gezellige paëlla-avond met lekkere huisgemaakte paëlla. Animatie-avonden met live muziek was top en gezellig! Karaoke was leuk, ook voor onze kids... de rivier in de camping heeft ook zijn charmes. wij en de kids hebben er de tijd van ons leven gehad... was echt top! We reserveren dit jaar terug... zeker weten.

Camping charmant et chaleureux

SONIA
30-10-2017

Très bon acceuil de la part des propriétaires. Un esprit de famille règne dans ce camping. Nous avons passé un très très bon séjour. Beaucoup de découvertes à faire autour de lieu.

Nous avions un emplacement avec sanitaires privés : le top.

Camping très agréable en famille, emplacements supers et accueil agréable.

Toppie formidableeee

Rust,gezellig,en zeer famillial

We had a great stay on this beautyfull and peacefull camping where kids play together old school, no animation needed! The pool is great!

Décevant

Alexpontg
2-10-2017

Route bruyante, claxons à 7 heures du matin. Sanitaires collectifs vétustes. Sanitaire privatif pas pratique au niveau de la douche sans mettre de l eau partout.

Jammer dat je voor de wifi moet betalen

Rene
2-10-2017

Jammer dat je voor de wifi moet betalen. Het zwembad was erg klein en druk.

Stokbrood was echt niet lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cerisiers du Jaur in St. Pons de Thomières , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cerisiers du Jaur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cerisiers du Jaur scoort een 8.27 uit 10 op basis van 133 reviews.