Camping Les Cerisiers du Jaur

Anders

Saai

Fam. Fransen
10-8-2018

Prima camping, mooie grote plekken, sanitair netjes. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ver rijden voor uitstapjes. Slechte koffie te koop op de camping. Wij vonden het erg saai. Niets te doen voor tieners!

Prima

Ry
7-8-2018

Hele leuke, rustige, familie camping. Fijn zwembad, redelijk rustig, ruime staplaatsen en redelijke schone sanitair. Voor een paar dagen was het een prima camping om te zijn.

Camping met voor- en nadelen

WassenaarStoffels
2-8-2018

Schitterende ligging. Het zwembad (niet heel groot) was heerlijk om regelmatig in af te koelen. Prima ligging als uitvalsbasis, als je bereid bent om ongeveer een uur te rijden. Wij vinden dat normaal voor Frankrijk, maar niet iedereen wil dat.

De animatie moet je van houden; gebeurt ongeveer drie keer per week, tot ongeveer 23.30.

Minpunten: De kinderen van de eigenaars lieten de hond uit op de camping, de hond liep ook regelmatig los over het terrein, en deed daar dus ook zijn behoefte. Het riviertje biedt mogelijkheden, maar dat terrein werd ook gebruikt door de aanwezige campinggasten om de hond uit te laten.

Het sanitair was vernieuwd, alleen de afwatering is niet goed gedaan, dus in veel hokjes blijft water staan, en niet iedereen zeemt schoon na gebruik. Ook in sommige toiletten bleef na de schoonmaak water staan. Niet heel fris.

Topcamping!

Familie Slincx
25-1-2018

Heel leuke camping! De eigenaars zijn heel vriendelijk, familiaal. Mooie staanplaatsen. Heel gezellige paëlla-avond met lekkere huisgemaakte paëlla. Animatie-avonden met live muziek was top en gezellig! Karaoke was leuk, ook voor onze kids... de rivier in de camping heeft ook zijn charmes. wij en de kids hebben er de tijd van ons leven gehad... was echt top! We reserveren dit jaar terug... zeker weten.

Toppie formidableeee Rust,gezellig,en zeer famillial

Bruno
3-10-2017

Toppie formidableeee

Rust,gezellig,en zeer famillial

Jammer dat je voor de wifi moet betalen

Rene
2-10-2017

Jammer dat je voor de wifi moet betalen. Het zwembad was erg klein en druk.

Stokbrood was echt niet lekker.

leuke gezinscamping

Steenbergen
26-9-2017

Zeer nette camping met vriendelijk personeel.

Wij hadden een ruime staanplaats met privésanitair. Zowel de staanplaats als het sanitair zag er netjes verzorgd uit. Ik heb gelezen dat het gemeenschappelijke sanitair er verouderd uit zou zien. Ik was nieuwsgierig en heb er een blik in gegooid. Het is inderdaad verouderd en zou wel verbouwd mogen worden, maar het was wel goed schoon. Ik ben van mening dat de prioriteit bij hygiene ligt.

Helaas kwamen wij wat later in het seizoen waardoor we onder andere de paella avond (woensdags) hebben misgelopen.

Camping is uitermate geschikt voor jonge gezinnen en senioren. Het is uiterlijk 23:00 uur helemaal stil op de camping. Voor gezinnen met oudere kinderen (tieners) is er niet veel te doen en adviseer ik een andere camping te gaan zoeken.

Op de camping kunnen naast 's morgens verse stokbroodjes en croissants ook in de middag o.a. pizza's, crepe's, salades en andere schotels besteld worden.

Op nog geen 5 minuten rijden vind je 2 grote supermarkten voor je dagelijkse benodigdheden.

Wij komen met de kleine zeker nog een keer terug.

Enorme tegenvaller!!

Lotte
19-8-2017

We zijn afgegaan op de recensies op deze site...We zijn helaas van een koude kermis thuis gekomen. Het sanitair is in abominabele staat, het zwembad ok maar ook aan een flinke onderhoudsbeurt toe!! Avonden zijn lawaaierig en onrustig. Met name op de avonden met entertainment en dat zijn er al snel 4 in de week. De speeltuin is de ideale plek voor kinderen om te rellen: schreeuwen, gillen en grind gooien. Dat is ook begrijpelijk aangezien ouders waarschijnlijk heel druk zijn met andere dingen.... de plekken verschillen enorm in grootte en beschutting. We komen hier niet meer terug! OnZe vakantie heeft een hele nare nasmaak.

Niet nog eens

Dhr
15-8-2017

Camping met een mooi strandje aan een mooi riviertje.

Dat was mijn inziens ook het enige positieve.

De plaats die wij hadden daar paste onze tent net op omdat er een boom in het midden stond.

Deze boom had ook vruchten die vlekken veroorzaakte.

Het sanitair is ver onder de maat, een gehele vernieuwing is op zijn plaats.

-Rotte kozijnen en deuren

-Kapotte en losse tegels

-De helft van de verlichting werkt niet

-Op meer dan 100 kampeerplaatsen 6 toiletten is aan deenkrappe kant

Een eigenaar die te pas en te onpas aan het roken is, zelfs terwijl hij pizza's staat te bereiden

Veel " net niet"

Glorieux
7-8-2017

Privé sanitair was dringend aan onderhoudsbeurt toe. Dakpannen hingen gevaarlijk los scheef langs de rand van het dakje van een eerdere storm. Als je douche neemt staat heel uw huisje onder water vanwege geen douchegordijn aanwezig. Schimmel heeft zo vrij spel natuurlijk... Een trekker was er spijtig genoeg ook niet, na 2x vragen was die er nog niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cerisiers du Jaur in St. Pons de Thomières , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cerisiers du Jaur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.