Camping Le Clos Virgile

Meer campinginfo

247 reviews over Camping Le Clos Virgile

• 2Fam Diris07-09-2019

Nooit meer!

Te veel om op te noemen gebeurd! Na 31 jaar nooit meer! Buitenlanders worden weggepest. Camping heeft sinds vorig haar nieuwe eigenaar (Aloa). Voorheen een leuke gezellige camping waar je welkom was! Ik beheers gelukkig de taal voldoende waardoor ik de leugens kon horen. Bewaking en beheerder spelen onder één hoedje en liegen zodat jij moet vertrekken zonder teruggave van geld. Er zou geklaagd zijn door de campinggasten om je heen, die niet begrijpen wat er gebeurt en niet geklaagd hebben! Ze wilden ons ook s nachts laten vertrekken maar dit heb ik kunnen voorkomen en waarom???? Wij weten het niet. Ze zeiden dat we een paar dagen niet hadden betaald dus dubbel betaald. Wel teruggekregen na bewijsoverlegging. Alles was smerig. Zwembad stonk naar zweetvoeten door kunstgras, geregeld viel stroom uit. Geregeld koud water met douches. Douches werden alleen met hogedruk afgespoeld, geen haakjes meer aan de wand. Stacaravan zelf gepoetst!

• 4Familie du pont06-08-2019

Nooit meer

Ja waar te beginnen, na 7 jaar daar gekampeerd te hebben waarvan 2 jaar van de nieuwe eigenaar (Aloa) is het genoeg geweest voor ons , als kampeerder heb je het gevoel dat je niet welkom bent ,onderhoud laat erg te wensen over ,word gekuist met hoge drukreiniger maar geen gebruik van kuisproducten , koud water, geen druk op water , sommige wc's waren gesloten lavabo's zonder afvoer, geen spiegels bij sommige lavabo's en dan had je periode dat de electriciteit 2 tot 3 maal wegviel per dag ! ik kan maar doorgaan ! echt jammer

• 2Staat v/h sanitair

• 2018
    2Fam. Bosch12-11-2018

Afschuwelijk

Zeer onvriendelijke ontvangst door de vrouw van de eigenaar. We kregen niet de plek, die we hadden gereserveerd. We werden pal naast het toiletgebouw gezet. Na lang aandringen werd een andere plek gevonden. Na een week moesten we opnieuw verkassen. De manier waarop we te woord werden gestaan was zeer klantonvriendelijk. De hygiëne was er gewoonweg niet. 's Morgens werd er wat water overal gespoten. Dat was het dan. Aangekoekte troep in de douches bleef drie weken lang zitten. Het chemisch toilet was echt een ramp. De ijzeren deur ging maar voor de helft open, overal poepresten en een enorme stank. Gelukkig was het strand vlakbij. We hebben heel wat mensen gesproken die hier al jaren kwamen. Allemaal gaven ze aan dat door de andere leiding het dit jaar een puinhoop was. Een echte afrader dus!

• 5Eetgelegenheden

• 3Martijn21-08-2018

Helaas, maar nooit meer...

Sinds dit jaar nieuwe eigenaar en dat is alles behalve een vooruitgang.

Ontvangst was slecht, de schriftelijk overeengekomen kampeerplaats mochten we niet op staan, maar achteraf op een plekje welke klein en onveilig was. (vlakbij bij publieke BBQ plaats, opslag van losliggende materialen) Na aandringen en dreigen met vertrek en geld terug eisen werd dan toch de campingbaas erbij gehaald. Ook die gaf direct aan geen andere plek beschikbaar te hebben. Na veel doorzetten konden we toch opeens op de door ons gereserveerde plek staan. (voordeel dat ik de taal machtig ben denk ik)

Eenmaal geïnstalleerd bleek het sanitair vreselijk achteruit gegaan. Het was smering, stonk en zat vol met rioolvliegjes. Defecte douches (loshangende douche) welke eenvoudig te repareren zou zijn, werd niet gerepareerd. Na 23.00u mocht er niet meer gedoucht worden en het sanitair werd grotendeels afgesloten na 23.00u.

Dankzij gezellige buren toch leuk gehad...

• 2Sandra19-08-2018

Vreselijk

Deze camping is écht geen aanrader. Heel vies sanitairgebouw. De toiletten hebben vaak geen toiletpapier en het is eigenlijk te vies om de deuren aan te raken. Ook de douches zijn vies. Ze hebben een keiharde straal wat zeer doet. Ook geregeld geen warm water. Kinderruimte om te douchen is ronduit smerig. We hebben onze dochter van 2 met veel pijn en moeite iedere dag gedoucht. De waterstraal deed haar zeer. Het zwembad was héél vies. Er hing ook een vieze geur en het water was troebel met veel haren. We zijn er 1x geweest maar vonden het te smerig voor onze dochter. Het kunstgras bij het zwembad was erg vies. Daarnaast tot diep ik de nacht veel geluidsoverlast. Alleen maar Fransen op de camping dus geen animatie voor buitenlandse kindjes. Weinig kinderen wat een gemis was voor onze dochter. De medewerkers waren ronduit onbeleefd. Strand op loopafstand; dit was het positiefste van de vakantie. We zijn eerder vertrokken. Niet heengaan!!

• 1Eetgelegenheden

• 4hasa16-08-2018

Nooit meer

Het strand was heel mooi, de campingplaats ook. Helaas moet je hier niet heengaan als je geen frans spreekt want ze willen niet in het engels met je praten, de beveiliging is heel bedreigend en praat ook niet in het engels, helaas ondervonden door een misverstand, en uiteindelijk de camping in het midden van de nacht te hebben moeten verlaten waarom is ons niet duidelijk geworden omdat ze alleen frans tegen ons praten en niks wilden uitleggen in het engels.

• 5Staat v/h sanitair

• 5Familie Nijhof-Stam05-08-2018

Heerlijk maar vieze douche en wc

Wij zaten 3 weken achtrerin met onze 2 dochters op nr J351, een geweldige plek, geweldige locatie en vlak bij het strand. Na 12uur muisstil en overdag erg gezellig en lekker en betaalbaar eten op het terras. Erg jammer dat het sanitair niet tot erg slecht word onderhouden, de vloer en wanden waren te smerig om aan te raken dus ogen dicht tijdens het douchen en slippers aan :-) In de laatste week werd er met een primitief hogedrukspuitje zonder zeep ingezet. Tip voor de nieuwe eigenaar? --> neem zelf een douche of ga eens naar de wc en schoonmaken doe je met zeep of nog beter; stoom.

• 2Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 2017
    2Yvonne31-08-2017

Vervallen glorie!

Het zwembad was op het oog mooi maar erg vervallen en gevaarlijk. Het sanitair was vreselijk vies, de schoonmaaksters gebruikte het sanitairgebouw vanaf een uur of 5 als kantine...Na een etentje in het restaurant kreeg ik buikgriep en ik was niet de enige. Pluspunt wel dicht bij de zee.

• Oude reviews

7M. Siemerink.04-09-2016

Mooie camping met grote plekken.

Mooie camping ideaal gelegen om leuke uitstapjes te maken. Serignan zelf stelt niets voor maar het dichtbij gelegen Valras Plage maakt veel goed. Grote plekken zodat je ruim de caravan en tent neer kunt zetten met daarbij een bijzet tent en ook nog eens de auto. Personeel is erg vriendelijk. Nadelen zijn er zeker ook zoals de wifi 30 euro voor 24 uur en dan nog slechte verbinding en de slechte schoonmaak van het sanitair 2 x per dag en dan alleen maar afspoelen met water. Leuk voor 1 keer zeker niet weer

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7marion13-08-2016

Prima vakantie..maar komen niet meer terug!

Deze camping is vooral geschikt voor ouders met oudere kinderen. Wij stonden 1 nacht voor in op de camping. Daar was het een enorme herrie van muziek en jongeren. Gelukkig konden we overgeplaatst worden naar een plekje wat verder. Wij hebben kinderen in de leeftijd 2 en 5 jaar en voor deze leeftijd is er geen entertainment. We dachten dat er minidisco zou zijn maar dus niet. De toiletgebouwen waren vaak vies en werden vaak alleen schoongespoten. Ook is het erg donker als je aan het douchen bent. We hebben verder een prima vakantie gehad maar komen hier niet meer terug.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

2 tips over Camping Le Clos Virgile

• Frank En Jacqueline, 17-09-2013

Neem genoeg water mee want het kan er erg heet zijn. Neem evt. oordopjes mee, want de Cygals (sprinkhanen) maken erg veel herrie, maar daar wen je aan.

• Irene, 23-08-2012

Voor de uitstapjes kan je beter iets noordelijker zitten. bv voor het Seaqaurium, Haribomuseum, Krokodillenfarm of de camargue safari. Deze zijn allemaal de moeite waard, wij vonden ze erg leuk. Carcasonne was ook wel leuk om eens gezien te hebben.

5 vragen over Camping Le Clos Virgile

• Lique, 29-12-2014

Huur koelkast

Weet iemand of je op deze camping een koelkast kan huren? En of er rekening met de grote van je tent wordt gehouden?

• hsteggink, 14-12-2014

terrasjes

zijn er in de buurt gezellige terrasjes voor de avond

• Hans, 05-05-2014

WIFI

Weet iemand wat dit kost en of 't inmiddels beter beschikbaar is dan één beoordeling van eerdere gasten doet vermoeden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig