Camping Le Ran du Chabrier

Camping Le Ran du Chabrier
6,9

Omschrijving
Camping Le Ran du Chabrier in Saint-Privat-de-Champclos in Frankrijk is een naturistencamping. Daarnaast is het een ontmoetingsplek voor swingers en ontmoet je hier alleen volwassenen. Elke avond kun je terecht in de discotheek. Zeer geschikt voor iedereen die houdt van een basic camping zonder luxe. In een bosrijke omgeving nabij Cèze.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant

38 reviews over Camping Le Ran du Chabrier in het Nederlands

Onvriendelijk, vuil, onveilig : alle noodwegen zijn geblokkeerd door de eigenaar omdat hij niet wil dat er mensen van zijn camping naar de buren zouden gaan eten.

Daar is het lekkerder, goedkoper en kwaliteit in het restaurant voor geen geld.

Nochtans zou de eigenaar al moeten weten uit vroegere ervaringen met de overstromingen die hij regelmatig meemaakt dat een veilige doorgang van groot belang is op een camping waar je sowieso al samengedrumd wordt. In de weekends staan de ene tent voor de andere op het terrein zodat je met je auto over een andermans tent zou moeten rijden om dan nog ergens een uitweg te vinden.

Ik zou er nog niet aan durven denken dat er een serieuse brand moest uitbreken op deze camping want dan is het helemaal een chaos.

Nog een punt : het mag dan een libertijnse camping zijn : maar teveel is teveel degoutant bij tijden hoe mensen aan het seksen zijn. In de dierenwereld gaat dit er veel vredelievender aan toe dan hier ... Alsof je moet presteren en roepen.

Mij zien ze niet meer terug

Gereisd met partner in juli 2018

Ga er heen.

R & F NL,
28-6-2018

Het is een mooi natuur gebied. Ga staan waar je wil. Het is eigenlijk een lange weg waar iedereen toch wel netjes op een rij staat. Bij aankomst schrik je van de douche / wc. Zo oud. Maar let op bizar schoon. Publiek is meer ouder, wat ik prima vind. Homo, trans , hetero alles is aanwezig. De sfeer was geweldig .

Wij gaan zeker terug.

De club is genieten.

Buiten word er zeker gesekst. Veel luchtbedden, zelfs een swing aan de boom bij een stel. Alleenstaande mannen Ja. Last er van nee. Veel vrouwen die deze mannen helpen.

Het water en strandje was voor ons geweldig .

Restaurant niet geweest. Wel vaak een lunch gebruikt midden op camping . Voor prijs en kwaliteit een dikke tien

Gereisd met partner in juni 2018

bijzondere fantastische camping

Nick(E) en Maud(J),
12-5-2018

Wij komen al vele jaren op Le Ran du Chabrier. Wij zijn geen swingers maar zijn er al meer dan vijf keer geweest en blijven terug komen, fantastische vakanties gehad, is verslavend vinden wij. Deze camping is met niets te vergelijken. Wij vinden het in verhouding goedkoop. Wij gaan regelmatig naar een parenclub en als je dan kijkt wat je uitgeeft! Op Le Ran du Chabrier hebben de campingbewoners gratis toegang tot de disco/seks/nachtclub dit maakt het verblijf extra leuk. Bijna iedere avond is het een feestje, heerlijke muziek met een DJ. Het is een camping zonder kinderen, dus geen geschreeuw en onrust, op zich is dat al een verademing. Verder is er een hele bijzondere sfeer die wij beide zeer aangenaam vinden. Het is een naturistencamping.Wil je spanning en opwinding loop dan eens een rondje over de camping je kijkt je ogen uit. Vooral na 21.00, Veel mensen met een caravan hebben allerlei knipperende verlichting aan.

Gereisd met partner in juli 2016

Een keertje meemaken!

Karin,
18-7-2017

Zeer slechte camping. Druk, slecht sanitair en slecht hygiene. Verder een leuke week gehad. Veel leuke stellen ontmoet en de camping niet af geweest. Restaurant niet gezien wel veel proteïnen binnen gekregen via de andere gasten. Douche's zijn slecht, maar daarvoor in de plaats veel andere douche's gehad. ;-) Leuke om een keer mee te maken, maar wij komen er nooit meer. Groeten van Karin en Herman.

Gereisd met partner in juli 2017

aangenaam

Ludwig,
12-4-2017

prachtige ligging, vlakbij de Cèze, bosrijk waardoor schaduw maar wie wil ligt in de zon, goeie sfeer met verscheiden publiek waar iedereen respect heeft voor iedereen, mooi-minder mooi, jong, oud, hetero-bi-homo, ... Uniek is dat op vrijwel alle plaatsen vrije liefde kan (enkel het gedeelte dat uitgeeft op een gewone naturistencamping met kinderen niet natuurlijk)!

De staat van de gebouwen, douchegelegenheid, ... is sober maar iedereen kan zich ten alle tijden douchen, ik deed dat héél regelmatig per dag! De shop en eetgelegenheden zijn niet groot maar bieden toch genoeg variatie en zijn ook niet echt duur in vergelijking met het peperdure Cap d'Agde! Ik ben al een vijftal keer in Le Ran geweest en heb het me niet beklaagd! Deze zomer ga ik normaal gezien terug!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Een fantastische plek

M Koeman
16-9-2016

La ran du charbriers is een perfect voor mensen die van vrije sex houden.

De camping is wat primitief dat is juist de charme ervan.

De disco is super met het labyrint.

Zeker een camping om terug naartoe te gaan.

Wel belangrijk een auto die geschikt is voor steile hellingen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk

W & A
30-8-2016

Los van de primitieve accommodatie hebben we hier in ons tentje een heerlijke sekstijd meegemaakt. Werkelijk van bij de aankomst tot aan ons vertrek hebben we van elkaar en van anderen kunnen genieten. En dat genieten was in de meeste gevallen echt ongeremd. We hebben hier samen maar ook apart dagelijks enkele creampies gehad.Wie komt voor zoveel mogelijk seks is hier op zijn plaats. En dat tegen een betaalbare prijs.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gewoon basic maar een leuke camping

Summerset
8-8-2016

Wat mooi is op deze camping is dat iedereen zich zelf kan en mag zijn ,en dat vinden wij juist zo leuk .

De mensen waren sympathiek en gezellig toen wij er waren en er hangt een lekkere sfeer.

En wat het sanitair betreft hebben wij geen klachten .alleen is het water niet altijd even warm.

Maar wij vinden dit toch echt een unieke camping .

Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer !

P&M
25-7-2016

De ligging is echt super , aan een mooi riviertje waar je heerlijk van het water kan genieten. Op een paar km van het stadje Barjac. Het terrein want je mag het echt geen camping noemen is echter ondermaats ! Sanitair, elec. voorzieningen zijn ofwel in slechte staat of niet voorhanden. Plaatsen om te kamperen zijn er bijna niet, zoek maar iets... ! Wij zijn er dan ook niet gebleven. Om dan nog niet te spreken over het personeel ! Een echte tegenvaller . Zelfs wij swingers verdienen meer respect !

Gelukkig zijn er in de nabije omgeving wel nog leuke campings die aan de minimum eisen meer dan voldoen !

Gereisd met partner in juni 2016

De Ran du Chabrier is een swingers camping en dus niet toegankelijk voor jongeren onder de 18 jaar wat op zich al een verademing is. De Ran ligt in een prachtig natuurgebied aan de rivier de Cèze waar je op de grindstrandjes streeploos kan zonnen en even kan poedelen als het je te warm wordt. De uitrusting van de camping is basic maar alles is voorhanden om je verblijf er aangenaam te maken: een winkel, restaurant, terras en voldoende sanitaire faciliteiten die in ieder geval tijdens ons bezoek goed schoon gehouden werden. De voor de campingbewoners gratis toegankelijke nachtclub maakt het verblijf er extra leuk. De prijzen zijn iha redelijk te noemen; ook in de nachtclub waar een overvol glas wijn je €2,50 kost.Voor wie kamperen maar niets vindt: je kan er ook een mobile home huren met zitgedeelte en keukentje en twee (een- en tweepersoons) slaapkamers. Onze mobile home was brandschoon en inclusief gas, electra maar zonder aansluiting op de waterleiding.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ran du Chabrier in Saint Privat de Champclos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ran du Chabrier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.