Géén boekingskosten

Camping Les Sablons (Glamping)

FrankrijkLanguedoc - RoussillonPortiragnes-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 3279 reviews
+298/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 3279 reviews
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

3279 Reviews over Les Sablons (Glamping)

• 8Chantal01-09-2022

Leuke camping, safaritent met sanitair

We hebben in een Safari tent gezeten aan de Etang. Sommige staan krap op elkaar, die van ons, nr E014 had niet het mooiste uitzicht, maar had veel ruimte om de tent heen buiten de veranda. Er zijn echter mooiere plaatsen, zoals E018 of lagere nummers dan de onze. De camping is druk, maar daar merk je bij de tent niets van. Zwembad is druk, maar de balneo vanaf 18+ is een aanrader. Er is geen echt diep bad, Max 1.30m, hierdoor mag er niet gedoken worden en door de drukte zijn de badmeesters streng, maar hierdoor is er orde. Afhaalpizza is heel goed, wel kunnen ze de drukte niet aan en moet je lang wachten, 1,5u is normaal. Camping is heel netjes en schoon. Recreatie is goed, voetbalveldje werd door onze zoon veel gebruikt en is netjes. Animatie is frans, en dan ook echt frans. Bakkertje is goed en helpen een lange rij snel weg. Camping is compleet en goed. Aanrader, wel weinig Nederlandse jeugd, veel Duitsers.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Sil28-08-2022

Nooit meer

Vreselijk grote camping waardoor niet genoeg plaats in zwembad of voor de shows ´s avonds. Ze hebben zelfs mijn flip flops gestolen in het zwembad. Veel lawaai en heel dicht op elkaar gepakt. En voor elke activiteit moest er nog betaald worden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8suus8128-08-2022

leuke mooie amping

we zijn terug van de camping, wat een heerlijk verblijf gehad. we zaten bij musqat ideale plek mooi in het midden, behalve van de speeltuin. bij ons zijn de kinderen wat ouder en konden zelf daar naar toe lopen. tuin is mooi aan gelegd en vriendelijk personeel wat altijd even goeiedag zegt. zwembad is op sommige dagen erg druk maar net te doen. badmeester fluit regelmatig dat moet ook wel anders gaat het wellicht mis. (door regelmatig bommetjes in het water en jonge kinderen daar zwemmen) zwembad is verwarmd en was heerlijk. animatie was frans talig totaal geen hinder van gehad, de kinderen vonden het super! vooral de minidisco zo enthousiast en de andere activiteiten schuim party en colorrun. de zee is echt heerlijk op loop afstand

• 8Fam dewit27-08-2022

Wij zijn net terug van twee weken vakantie. bij aankomst een hartelijk ontvangst van Ton en Ria wat na 15 uur rijden een heerlijk gevoel geeft (lekker koud drankje en direct het huisje in). De camping was geweldig, een super enthousiast animatie team (frans, engels en een beetje nederlands), de hele dag genoeg te doen voor jong en oud. Camping zeer verzorgd, zwembad iets te klein dus ook geen bal of opblaasspullen (logisch). Mooie omgeving met veel toeristische mogelijkheden. Veel nederlanders en een relaxte sfeer. Wij vinden dit een aanrader

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Francis04-08-2022

Super vakantie

Wij verbleven in de etang 2ch. We hadden uitzicht op de vijver en een klein stukje zee. (Vijver ligt wel gedeeltelijk droog in de zomer, 2 dagen stond de wind anders, hierdoor roken we de vogelpoep, wende wel maar lekker was het niet). ruim huisje met grote koelkast en heerlijke airco. Huisje was prima schoon bij aankomst. Je loopt vanaf de camping zo het strand op. (Wel slippers aan anders brand je de voeten aan het zand). Het zwembad is groot, 2 grote baden en een speelgedeelte voor de Kids. Ook is er nog een 18 + bad maar die hebben wij niet gezien. Voor de echte kleintjes is het zwembad minder geschikt. Het speelgedeelte loopt af in diepte. Onze zoon van 1 kruipt, en kroop geregeld te diep, daardoor wel druk om hem steeds weer terug te zetten in ondiepen. Ook rennen andere kinderen soms hard langs je heen. met zo kleintje zou een apart peuter badje wel prettig zijn. Vanaf camping zo klein boulevard op, leuk. Prima tijd gehad.

• 5Erik18-07-2022

Nooit weer

Camping is overwegend Frans georiënteerd. Alle communicatie op de camping is dan ook in het Frans. Het terrein is mooi aangelegd met veel bloemen en planten. De eigen opgang naar het strand is ook goed voor elkaar. Wij verbleven op de camping in onze eigen caravan. Plekken zijn ruim maar de ondergrond is volledig van (mul) zand. Sanitair is verouderd en een 5 sterren camping onwaardig. Geen wc-bril aanwezig en niet schoon. Zwembad is ok maar veel en veel te druk in het hoogseizoen. Het zwembad is dan ook alleen om te zwemmen, geen bal in het water, niet duiken, geen bommetje, niet bij elkaar op rug of nek. Je wordt voor alles teruggefloten. Het nieuwe zwembad wat toegang geeft aan alleen 18 plus is wel erg mooi alleen maak je daar weinig tot geen gebruik van met jonge kinderen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Janneke28-04-2022

Leuke camping

Hele leuke kindercamping, wij stonden gelukkig in het voorjaar...in het hoogseizoen moeten wij niet aan denken...dan is het een drukke volle boel...veel last gehad van muggen! Prive sanitair was oke...personeel aardig! Ongeveer op 10 klm supermarkt...op camping erg duur

• 5Leonie Van Gelder26-10-2021

Nooit meer

Dit is een grote, drukke camping. Daar moet je wel tegen kunnen. Van te voren wisten we wel dat het groot was maar zo groot hadden we niet verwacht. Wij zaten in de wijk Salans wat op zich een leuk stukje is maar het zit heeeeel ver van de bakker/supermarkt/zwembad/strand vandaan. Echt te ver. Dit was niet fijn. Verder is iedere vierkante centimeter benut. Dus amper plek voor je auto of om gewoon je wasrekje neer te zetten. Het is ontzettend druk met auto’s, fietsen, steps, rolschaatsers en skateboarders. Normaal lopen was er niet bij. De stacaravan was verder goed. Schoon en nieuw. Jammer genoeg weinig opbergruimte. Wij gaan hier nooit meer naar toe

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Anja Verhoeven05-10-2021

Geweldige vakantie

Wij waren op les sablon de laatste week van augustus en de eerste week van september. Met eigen caravan op een sup plaats met eigen sanitair. Dat was geweldig erg schoon en een koelkast met vriezer . Ook een afwas gelegen heid . Camping is groot maar erg gezellig voor ieder wat wils. Heerlijk aan zee en mooie zwembaden
    Heerlijke bakker en fijne supermarkt. In de omgeving is een lidel en een aldi en zelfs een action gezien . Omgeving is erg mooi . Wij hebben genoten . Wij gaan zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Netty06-09-2021

Leuk voor een keer

Zeer grote camping in toeristische omgeving. Wij hadden een mobil home ( mediterranée 2 kamers 1 badkamer niet erg groot maar met het warme weer leef je toch meer buiten ) in de wijk tamaris sup ( direct via de camping geboekt), wat ons betreft het mooiste wijkje en rustigste wijkje , wel een eindje lopen naar het winkeltje en het bakkertje ( deze zijn buiten de campingpoort gevestigd dus ook bereikbaar voor niet campinggasten maar wij hebben nooit misgegrepen , ook niet als we pas om half 11 gingen. Zwembad is netjes maar wel wat klein tegenover de capaciteit van de camping maar hier nooit zonder ligbedje gezeten. Strand is zeer fijn en ook loopt de zee niet te snel af dus ideaal om te zwemmen, let wel op er kunnen grote kwallen zijn! Leuke bezigheid voor de kinderen , zeeglas zoeken. Camping heeft onnoemelijk veel activiteiten voor jong en oud maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt dus kan ik hier niets over vermelden.

Camping Les Sablons (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar