Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag11°5°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Activiteiten8,7
  • Sfeer in stad8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

691 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Geweldige camping en dichtbij zee

Melvin Looten
30-9-2018

Prima camping, hoekje om en ben je bij het strand. Er is een winkel en bakker met een ruim voldoende assortiment. Zwembaden zijn top. Het restaurant op het park valt wel wat tegen maar er is aan de boulevard een prima restaurant. Ook de markt is prima die gelijk thv het park begint. Het strand is ook mooi en fijn dat die lange tijd ondiep is aangezien wij met onze zoon van 2 reisde. De stacaravan (soleo) ruim voldoende natuurlijk is het her en der wat krapper dan dat je thuis gewend bent maar het is prima te doen. Uiteindelijk slaap en douche je erin en zit je op de veranda. Volgende keer gaan we weer een echte aanrader.

Fantastisch, echt een aanrader.

G.Schrotenboer
2-9-2018

Een goede grote camping met uitstekende voorzieningen, dat wat wat je van een 4 sterren camping mag verwachten. Voldoende (!) toiletgebouwen die vaak schoon werden gemaakt. Geen wachtrijen bij de douches. Zwembad groot genoeg (en er was zelfs een 18+ zwembad). Vanaf de zij uitgang van de camping nog ca. 50-80 mtr en je kon de zee induiken. Nadeeltje er was geen strandtent vlakbij, maar goed wij vonden het geen probleem.

Op de camping alles wat je van een goede camping kan verwachten: supermarkt, kapper, marktjes, animatie etc etc. Aanrader deze camping.

Leuke camping

Josien Bosma
31-8-2018

Heerlijke camping direct aan het strand. De camping plekken variëren qua grote maar voldoende ruimte. Zwembad is wat klein vergeleken met de grote van de camping. Tevens is de vloer rond het zwembad erg glad. Er zijn al diverse mensen flink onderuit gegaan. Apart zwembad voor 18+ is heerlijk. Tevens wordt er van het avond zwemmen (1x pw) een feestje gemaakt.

Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Helaas vaak geen warm water voor de afwas en onder de douche vaak lauw water, dat is wel een min puntje. Het personeel is over het al gemeen zeer vriendelijk maar niet erg vlot. Als er wat meer personeel zou worden aangenomen zouden er wat meer mensen op het terras blijven zitten. Iedere ochtend vers stokbrood en croissant, heerlijk!

Leuke ruime camping en zeker een aanrader maar om nu te zeggen 5 ☆?!?!

Nooit meer!

Yuri
31-8-2018

Zwembad veel te klein voor de grootte van de camping.( we stonden als pinguïns naast elkaar ik het water ) Badmeesters zijn enorm streng en arrogant naar badgasten. Geboekt via touroperator. Ligging van de caravan direct naast sceptic tank. Dus twee weken in de stront lucht gezeten. Juist van tevoren aangegeven bij de touroperator dat we niet bij sanitair geplaatst wilden worden. We hadden de caravan die het dichtst bij het sanitair lag. Camping is volledig gericht op de Franse gasten. ( animatie en de avond animatie werd afgesloten met het Franse volkslied )

Ik vond dit absoluut geen 5 sterren camping.

Hier gaan wij in ieder geval nooit meer heen.

Leuke camping!

M
24-8-2018

Het is een prima camping. Wij vonden het alleen erg druk.

Eten moesten we erg lang op wachten.

Zwembad is prima. Soms wat druk maar goed te doen, geen run op de bedjes. Je had er altijd wel een aantal. Glijbanen zijn leuk en niet lang wachten.

Sanitair is erg oud en was ver van onze plek. Wij stonden op een nieuw stuk waar geen sanitair bij is gebouwd. Dat zou alleen hele verbetering zijn.

Personeel is super aardig. Zowel de animatie als bij de bar, winkeltjes en receptie. Bakker is super. Elke dag vers brood!

Strand ook heerlijk dichtbij.

De eerste en de laatste keer.

Sandra
21-8-2018

Camping ziet er goed en netjes uit.

Na 00:00 uur gaat de muziek uit en hoor je niets meer. Dat was erg fijn met de kinderen die toen natuurlijk lagen te slapen.

Sanitair is verouderd en mag veel beter schoon gemaakt worden.

In het zwembad heel veel regels!

Je mag Niet je kinderen niet op de nek pakken, mag niets mee in het zwembad alleen ballen, onder de 130 cm mag je niet alleen van de glijbaan ookal heb je zwembiplomas, er moet dan een volwassenen mee. Je mag geen eten( broodje, snoepjes, koekjes, chips) meenemen naar t zwembad. Je moet het bad uit en in het restaurant lunchen of bij de accommodatie.

Geweldige camping, we komen al jaren

Sengers
20-8-2018

Geweldige camping, we komen al jaren. Al een het toilletgebouw is echt op, kranen lekken, wc potten staan los, de kranen bij de afwas zitten los. Het hele gebouw is aan vervanging toe.

Mede zou het fijn zijn als jullie iets aan de toegang naar het strand zouden doen in de vorm van een vlinder of mat zodat de mensen die minder valide zijn en mensen met kinderwagens wat makkelijker het strand kunnen bereiken.

Geweldige camping direct aan zee. We komen er nu al 5 jaar en willen volgend jaar waarschijnlijk weer. Jammer alleen dat steeds meer stacaravans en huisjes komen die de plekken voor de echte kampeerder opslokken. Het zwembad zou misschien wat uitgebreid kunnen worden.

Ghislaine

Karine

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.