Camping Les Sablons (Glamping)

8.1Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

Eurocamp

3297 reviews over Camping Les Sablons (Glamping)

• 6EStarmans30-09-2019

Vakantiedorp aan zee

Wij verbleven eind september op deze camping. In mijn ogen is dit geen camping meer maar een vakantiedorp met huuraccomodatie en daartussen kleine 100 tourplekken. De huuraccomodaties staan hutje mutje, ik heb nog nooit zoveel stacaravans zo dicht bij elkaar zien staan. De allernieuwste stacarvans staan leuk om binnentuintjes heen. Ik mis daardoor echt de charme van dit vakantiedorp en zou het campeerders niet aanraden, tenzij ze echte zee liefhebbers zijn.

Mijn algemene gevoel bij deze camping is dat ze goed zijn begonnen maar zaken slordig afmaken. Bij de zwembaden zie je erg mooie tegeltjes en afwerking, maar de vloeren en de bedden zien er dan weer goedkoop uit.

Het sanitair is redelijk schoon, geen brillen op de wc. Helaas is het dak beter belicht dan het sanitair s avonds zelf, waardoor het s nachts slecht verlicht is.

Zwembad is mooi, maar kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen niet groot genoeg is. De zee is echt ideaa

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8H. Meijer27-09-2019

Wij waren hier van 10 t/m 22 Sept. Bij aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen door Jos en Marina(gastechtpaar Touroperator). Aangekomen bij onze caravan(Montpelier) wisten we niet wat we zagen zo super groot en zeer schoon. Na de rondleiding door de caravan zijn wij na het uitpakken van de auto even de camping aan het verkennen geweest....mooie grote schone camping.
    In winkeltje is ook goed genoeg te krijgen. Het restaurant vinden wij sfeerloos en is aardig aan de prijs. De camping zelf is erg mooi en de zwembaden ook alleen ze moeten eens af van die zwembadbandjes want dat vind ik persoonlijk zeer irritant. Het personeel is op zich erg vriendelijk alleen bij het zwembad draven ze soms een beetje door. In de omgeving is genoeg te doen en wat ook erg leuk is; er is 2x in de week markt voor de deur. Uitstapjes naar bijv. Narbonne en Montpellier zijn goed te doen Al met al hebben wij een super vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden

• 8Joop24-09-2019

Camperen is juist leuk ♡

Jammer dat er steeds minder "echte " campeer plaatsen over blijven . Het lijkt soms wel mobile home park .

• 8Eetgelegenheden

• 6Bart-jan20-09-2019

Peteri

Caravan plaats lag exact naast het toiletgebouw, dit geef enorm veel lawaai de hele naast door.

• 4Staat v/h sanitair

• 9Johannes van Everdingen.19-09-2019

Super

Het zou heel fijn zijn als er loop planken een stuk het strand op lagen. Zodat we iets makkelijker het strand op kunnen. Dat hoort toch bij een 5* camping. Waren voor de 5de keer op de camping.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Edgar19-09-2019

We hebben een heerlijk verblijf gehad, al reeds onze 4e keer op Les Sablons. We hebben nog wat tips en opmerkingen voor verbetering. -Mbt. de accomodatie: (Nr T059). : We missen de gewone messen. Er waren alleen steakmessen en daarmee je brood smeren, of mee te eten is niet zo handig. Ook zou een wasemkap geen overbodige luxe zijn. Mbt het park.: -Op sommige plekken/kruisingen zou men voor betere verlichting kunnen zorgen. In het donker lopen is onveilig, vooral omdat het wegdek niet overal even vlak is. -De wifi was het 2e deel van ons verblijf van slechte kwaliteit. -Betere afvalscheiding zou beter zijn voor het milieu. Dwz. plastic apart, karton/papier apart, glas apart en restafval apart. -Er zouden strengere regels moeten komen voor al die steps,, fietsjes etc, of zelfs verbieden. Het is af en toe levensgevaarlijk als iemand hard om de bocht komt.

• 9Ejh17-09-2019

Jammer dat er zo weinig animatie is in de latere avonduren. Gezien de bezetting op het park zouden grotere live optredens veel mensen trekken wat nu met de solo optredens niet gebeurt

• 10Staat v/h sanitair

• 7Anneke10-09-2019

Had er meer van verwacht

Ligging woningen strak op elkaar. Parasols onder de vogelpoep. Mag alleen strakke zwembroek aan 🙄.

• 9Jan09-09-2019

Super camping

Leuke camping, jammer dar er steeds meer mobiel homes komen en het karakter van de camping misschien te niet wordt gedaan!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Wim03-09-2019

Hoge verwachting maar al met al net aan voldoende

Met caravan op een plek met eigen sanitair, dat was echt super. Strand was een eindje lopen maar geen drama. Zwembad was heel erg vol, haring in een tonnetje. Het 18+ zwembad was veelal zo warm dat je er niet van afkoelde. Animatie was erg teleurstellend, veelal Frans, geen actieve benadering voor bijvoorbeeld een tennis of voetbaltoernooi voor de verschillende leeftijdklasses. En inderdaad veel herrie, heel veel herrie. Daarbij was het overdag nog stiller dan 's avonds na 22:00. Van deze en de buurcamping tot 24:00 een hele hoop kabaal. Leuk maar zeker niet nog een keer., en zeker niet tegen die prijs.

• 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

ACSI Eurocampings

33 tips over Camping Les Sablons (Glamping)

• Martinmarels, 18-05-2014

Helaas slecht in onthouden plaatsnamen maar in een straal van 1 uur rijden: met de fiets vanaf camp.langs Canal du midi naar 11 sluisjes (verval van 25meter), fiets of lopen vanaf camp. (5 min fiets, 15 lopen) natuurgebied, auto, cap adge, groot kasteel met heel mooi dorp, diverse kleine dorpen en wildwater stromen, grotten, etc. In het dorp ligt de plaatselijk cave. Alle plaatselijke bewoners halen daar hun wijn (vergeet de kraampjes).

• Jasper, 03-05-2014

Bezoek Carcasonne, prachtige stad

• frans1974, 27-10-2013

Cap d'Agde, Beziers, Carcasonne, Valras plage, karten, sluizen bezoeken. TIP voor de camping: laat de mensen weer plezier hebben in het zwembad. Waterballetjes toelaten. Kinderen met A-zwemdiploma mogen alleen van grote glijbanen. Weer parasols terug bij zwembad, voor schaduw. Organiseer ook eens voetbaltoernooien. Mix van jong en oud

115 vragen over Camping Les Sablons (Glamping)

• gerrie mulder, 31-08-2019

parasol

zijn er ook parasols bij het zwembad aanwezig.

• S, 25-07-2019

Fietsen huren

Weet iemand wat fietsen huren kost bij deze camping?

• Hannah, 26-10-2018

Hoe is het hier in april ( mei vak?)?

Vanaf 20/4 vak... uitgestorven en fris hier of aanrAder?

Bobbian, 19-01-2019

Wij zijn geweest in de mei vakantie van 2017 toen ook zo vroeg, 22 april, weer viel erg tegen, je zit dan net te hoog in Frankrijk, je kan beter richting Spaanse grens gaan (onder Perpignan ), scheelt misschien 2 graden, wat net het verschil kan maken

• Aantal kamers> 700
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa