Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag20°6°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Sfeer in stad8,6
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

703 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Een super familie camping, echt een aanrader en voor

Eelko,
1-10-2018

Een super familie camping, echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in oktober 2018

Geweldige camping en dichtbij zee

Melvin Looten,
30-9-2018

Prima camping, hoekje om en ben je bij het strand. Er is een winkel en bakker met een ruim voldoende assortiment. Zwembaden zijn top. Het restaurant op het park valt wel wat tegen maar er is aan de boulevard een prima restaurant. Ook de markt is prima die gelijk thv het park begint. Het strand is ook mooi en fijn dat die lange tijd ondiep is aangezien wij met onze zoon van 2 reisde. De stacaravan (soleo) ruim voldoende natuurlijk is het her en der wat krapper dan dat je thuis gewend bent maar het is prima te doen. Uiteindelijk slaap en douche je erin en zit je op de veranda. Volgende keer gaan we weer een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Uitstekende Camping

Han,
18-9-2018

Voor het tweede jaar met mijn klrinzoon van 3 1/2 twee weken met de camper gestaan . Uitstekend verzirgde camping ideaal ook voor hrt strand en zwembaden Een aanrader!

Uitstekend

Donald,
13-9-2018

Meerdere jaren daar verbleven. Nimmer teleurgesteld. Geweldige camping!

Gereisd anders in september 2018

Fantastisch, echt een aanrader.

G.Schrotenboer,
2-9-2018

Een goede grote camping met uitstekende voorzieningen, dat wat wat je van een 4 sterren camping mag verwachten. Voldoende (!) toiletgebouwen die vaak schoon werden gemaakt. Geen wachtrijen bij de douches. Zwembad groot genoeg (en er was zelfs een 18+ zwembad). Vanaf de zij uitgang van de camping nog ca. 50-80 mtr en je kon de zee induiken. Nadeeltje er was geen strandtent vlakbij, maar goed wij vonden het geen probleem.

Op de camping alles wat je van een goede camping kan verwachten: supermarkt, kapper, marktjes, animatie etc etc. Aanrader deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping, mooie lodges, goede bakker en spar. Veel animatie, mooi aan het strand.

Zwembadvloer erg glad, zwembad in verhouding met aantal gasten veel te klein.

Gereisd anders in september 2018

Goede camping voor met kinderen

Koen,
1-9-2018

Deze camping is een actieve camping met heel veel activiteiten. Ideaal voor met kinderen. Ook propere camping.

Gereisd anders in september 2018

Helaas 2 dagen niet kunnen zwemmen omdat er door kleine kinderen in was gepoept. Misschien een idee om strenger te controleren dat ze niet in het grootte zwembad komen maar alleen in hun eigen bad. Er is ook een speciaal 18+ bad. Voor de rest top vakantie gehad en komen zeker terug.

Leuke camping

Josien Bosma,
31-8-2018

Heerlijke camping direct aan het strand. De camping plekken variëren qua grote maar voldoende ruimte. Zwembad is wat klein vergeleken met de grote van de camping. Tevens is de vloer rond het zwembad erg glad. Er zijn al diverse mensen flink onderuit gegaan. Apart zwembad voor 18+ is heerlijk. Tevens wordt er van het avond zwemmen (1x pw) een feestje gemaakt.

Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Helaas vaak geen warm water voor de afwas en onder de douche vaak lauw water, dat is wel een min puntje. Het personeel is over het al gemeen zeer vriendelijk maar niet erg vlot. Als er wat meer personeel zou worden aangenomen zouden er wat meer mensen op het terras blijven zitten. Iedere ochtend vers stokbrood en croissant, heerlijk!

Leuke ruime camping en zeker een aanrader maar om nu te zeggen 5 ☆?!?!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer!

Yuri,
31-8-2018

Zwembad veel te klein voor de grootte van de camping.( we stonden als pinguïns naast elkaar ik het water ) Badmeesters zijn enorm streng en arrogant naar badgasten. Geboekt via touroperator. Ligging van de caravan direct naast sceptic tank. Dus twee weken in de stront lucht gezeten. Juist van tevoren aangegeven bij de touroperator dat we niet bij sanitair geplaatst wilden worden. We hadden de caravan die het dichtst bij het sanitair lag. Camping is volledig gericht op de Franse gasten. ( animatie en de avond animatie werd afgesloten met het Franse volkslied )

Ik vond dit absoluut geen 5 sterren camping.

Hier gaan wij in ieder geval nooit meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.