Camping Le Haras

65 reviews over Camping Le Haras

• 2019
    10J&B07-11-2019

Voor herhaling vatbaar.

Top camping. Eigenaren van deze camping zijn hele prettige mensen en zeer toegankelijk. Dit merk je ook bij het personeel. Wij gaan zeker weer terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Boogert18-08-2019

Fantastisch. Volgend jaar weer.

Super vriendelijk personeel. Schoon zwembad. Leuke activiteiten. Schoon sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    7Cindy19-08-2018

Prima camping

Je kan frigo huren, er hangt haardroger in de sanitaire blokken, wc papier in de toiletten, wasmachine, gasbarbecue. Mooie beplanting, rustige camping want slagboom is toe van 23 tot 7u. Sommige plaatsen zijn wel klein. Moet je een stuk grond delen met 3 en andere plaatsen waar dan enkel een tent stond waren supergroot. Er is een mooi zwembad, een leuke bar met zeer lekker eten voor niet veel geld. Supermarkten op 5 minuten rijden en heel mooie stadjes in de nabijheid. Minpunt voor ons was dat je op zand staat en niet op gras. Echt last van gehad door de wind. En veel mieren, muggen en vliegen maar daar kunnen ze niks aan doen. Sanitair werd meermaals gekuist maar is beetje verouderd, maar prima Mooie fietsroute gedaan naar de zee. Wel zón 9km enkel maar leuk, soms wel wat zoeken... Mooie camping met vriendelijke eigenaren, spijtig van de ondergrond of we gingen nog eens terug. Camping is gesloten in het najaar dus men kan hier wel een oplossing voor vinden denk ik

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Nynke Wassing18-08-2018

Hele fijne camping!

Een prachtige camping. Heel mooi aangelegd met verschillende planten, struiken en bomen. Eigenaren en personeel zijn heel aardig, je voelt je er zeer welkom. Het restaurant is prima! Wij hebben enorm genoten!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Fam. Met twee kinderen28-08-2017

Nooit meer!

Een rustige parkachtige camping stond er overal. Er stonden inderdaad veel bomen maar rustig was het allerminst. De plaatsen waren naar onze mening te dicht op elkaar met weinig begroeiing ertussen. We werden voor 10 dagen pal achter het zwembad geplaatst. Met de aanloop naar de wc en de speeltuin. Herrie tot een uur of 1 in de nacht en in de ochtend het getetter van de Aquarobic. En inderdaad ladingen vliegen. Je kon niet lekker buiten zitten. We zijn na drie dagen vertrokken. Eigenares was niet vriendelijk en toonde geen begrip. De dame van de receptie was wel aardig. Toen ik had aangegeven dat we ons niet prettig voelden, kregen we nog wat andere plaatsen aangeboden maar voor ons was de lol er al vanaf. Het is de eerste keer dat we zijn vertrokken maar we hebben er geen spijt van gehad dat we zijn vertrokken!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Fam Willemsen20-08-2017

Heerlijke camping

Mooi aangelegde camping, met zeer vriendelijk personeel. Goed en schoon sanitair. S morgens de mogelijkheid voor het afhalen van brood etc. Schoon en ruim zwembad.

De omgeving is prachtig en voor informatie kun je altijd bij de eigenaren terecht.

We zijn eerder een week geweest en stonden toen achter op de camping. Dit jaar stonden we vlakbij het zwembad en dat was ook een heerlijk beschutte plek.

Geen last gehad van de trein of van duiven. Wel prachtige uilen en eekhoorns gezien in de bomen.

Voor ons echt een heerlijke camping, rustig, fraai aangelegd en met heerlijk eten!

• 8Eetgelegenheden

• 7fam van Kampen18-08-2017

Mooi aangelegde camping, verder weinig charme

Camping is erg mooi aangelegd. Wij kwamen hier omdat de camping in het charme boekje van de ANWB stond, dat is het ook qua beplanting. De camping was echter verder weinig charme. Voor wie van veel voorzieningen op de camping houdt, lijkt het een prima camping. Voor ons was het iets te veel. 2 avonden harde muziek, druk en veel animatie. Verder waren er (dit jaar?) zoveel vliegen dat we eerder zijn vertrokken. Je kon niet lekker buiten eten of zitten, je werd meteen belaagd door vliegen. Echt irritant. Omgeving is prachtig. Schone stranden, leuke catelaanse dorpjes. Dus als je erop uit gaat, veel te zien. Houd er wel rekening mee dat het erg druk is in het gebied op de weg. Wij stonden vaak in de file, ook op de binnenwegen.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jan Laarhuis16-08-2017

Prima camping

Prima camping met goede sanitaire voorzieningen, goede schoonmaak. Prima restaurant met vriendelijke bediening en een mooi zwembad. Camping heeft een zeer relaxte uitstraling. Treinen is even wennen maar na één dag niet meer storend, wel vervelend waren de enorme hoeveelheid vliegen, blijkbaar in het hele dorp.

• 9Eetgelegenheden

• 9Caroline15-08-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Wij hebben hier twee weken met onze eigen tent gekampeerd. Echt een aanrader! Een mooie plek, deels met schaduw en deels met zon. De parkachtige, mooie natuur, camping is heel mooi onderhouden.

Sanitair was in juli prima op orde. Lekker warm water en schoon. Het restaurant was super, voor de mosselen in curry saus.... mmmmm!

Wij hebben de trein nauwelijks gehoord, tenzij je er bewust op let. Ook hebben wij geen duiven gezien...

Hele vriendelijke eigenaren die alles zo goed mogelijk proberen re regelen. Wij wilden last-minute een koelkast reserveren maar geen probleem. Binnen 5 minuten brachten ze deze op onze plaats.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Johnny29-07-2017

Mooie parkachtige camping

Mooie camping met wat plussen en minnen.

Plus:

*camping wordt mooi onderhouden, erg groen en bloemrijk *plekken zijn van een mooi formaat waarbij je kan kiezen uit schaduw, half schaduw en zon *gratis entertainment voor de kids (paard rijden en knutselen) *leuke live muziek (komt ook bij de min terug) *behulpzaam bij de receptie *speeltuin aan de rand van de camping, scheelt in de rust *dichtbij zee *mooi zwembad

Min:

*sanitair is in het hoog seizoen echt ondermaats, te weinig douches en schoonmaak. Je kan de schuld bij de gebruikers leggen (wat zo is) maar het is een gegeven feit dat sanitair met zo veel gebruikers vies wordt *de live muziek staat echt hard en gaat soms tot een uur of 00.00u door. Iets verder op de camping hoor je dit wel een stuk minder in verband met het groen wat veel geluid tegen houdt

*duiven! Hou rekening met je dure tent en de plek

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair