Camping La Garenne

6.9Ligging

Camping Info

6 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

• 8Hendrik De Sitter07-05-2015

Fijn en nog echt kamperen

Kleine camping met een groot kampeerhart! Bijzonder geschikt voor wie van niet-commercieel, maar rustig kamperen houdt en dit in een bijzonder mooie omgeving! De camping heeft voor elke kampeerder een foldertje met een uitgebreid aanbod van mogelijke excursies in de nabije en wijde omgeving! Gereisd met jonge kinderen in april : mei 2015 Wij genoten van de rust op de camping; het vriendelijke onthaal en van het plezier dat onze kleinkinderen, hadden op het springkasteel, in het zwembad en met de fijne vriendjes, kinderen van andere kampeerders. Meer georganiseerde animatie was echt niet nodig! Wij komen nog terug!

9Prijs/kwaliteit
    9Kindvriendelijk
    8Eetgelegenheden
    8Staat v/h sanitair
    8Zwembad

Met jonge kinderen

• 8krako10-10-2013

Heerlijke plek om te fietsen en te wandelen

Camping La Garenne in Nefiach is een rustige camping met ruime plaatsen, veel met schaduw. In het najaar was dit soms wat fris, maar er is genoeg ruimte om elders te zitten. Het zwembad is ruim genoeg en gedeeltelijk overkapt, ook heerlijke temp. Je kunt in de kantine zeer goede frietjes kopen en goed belegde pizza's. De eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk.leuke stadjes en markten in de omgeving. Sanitair is wat verouderd, maar schoon.wilden hier een paar dagen staan en het werd 2 weken. Komen hier zeker in het voorjaar nog eens terug.

8Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair
    7Eetgelegenheden
    9Ligging

• 3Mathieu24-07-2013

Nooit meer

Wij hebben 4 campings gedaan deze vakantie allemaal van flower camping en ik moet zeggen la Garenne een schande voor flower camping ... Onvriendelijk, ouderwets, vuil... We vroegen maar kregen geen electriciteit... Mij zien ze er nooit meer !

1Kindvriendelijk
    3Prijs/kwaliteit
    3Staat v/h sanitair
    1Eetgelegenheden

• 9nelemans_201-06-2013

Heerlijke campoing in een heel mooi gebied

Wij hebben vanaf 13 april 2013 met onze grote tent en twee grote honden gekampeerd op deze camping. We wilden in eerste instantie maar een week blijven, maar dat zijn uiteindelijk vijf weken geworden. De camping is heel goed bevallen. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. De kampeerplekken zijn ruim. Het sanitair is goed. Je kunt de honden op een veld langs de camping uitlaten, maar er zijn ook voldoende wandelmogelijkheden vanuit de camping. Het is een rustige camping in een oude goed onderhouden boomgaard met veel mooie zangvogels, waaronder de nachtegaal. De omgeving is ontzettend mooi. Je hebt in een beperkt gebied zowel de bergen, mooie dorpjes, mooie natuur, de zee met goede wandelmogelijkheden en Perpignan. En dan met de voorjaarskorting van de Acsi. Heel goed. Naast de vermelde korting van 7=6 kregen we ook 14=10. Het enige minpuntje vinden wij, dat het sanitair niet vaak wordt schoongemaakt en dat je wat lang moet wachten totdat het water warm wordt.

8Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair

• 8Bjorn14-06-2011

Lekker Centraal

Prima centraal gelegen camping voor bezoeken aan carcassonne, de middellandse zee en zelfs dagtripjes naar zowel Andorra en Spanje. Wij zijn hier 2 achtereenvolgende jaren geweest. Het sanitair is wat aan de oude kant, maar wél schoon, en dat is tenslotte wat telt. Voor kinderen is er weinig te beleven, voor de oudere kinderen is er iets meer te beleven er is een hal met tafeltennistafel en er was ook een pooltafel. De weg langs de camping is relatief rustig, en er staat een muur en hekken om de camping heen, maar de weg is wellicht iets te gemakkelijk toegankelijk voor kleine kinderen. De camping zelf was goed onderhouden en er werden ook met enige regelmaat dingen georganiseerd, karaoke met de hele camping, of gezamelijk barbecuen.

6Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 6Henny en Jes Wassenaar13-06-2011

gaat nog net

Camping heeft vriendelijke campeurs en eigenaren, eenvoudige maaltijden verkrijgbaar. Staat van het sanitair is nogal verouderd. De kampeerplekken zijn voor een deel betrekkelijk klein. Camping ligt mooi centraal voor bezoek aan Perpignan en bv de Prieuré de Serrabonne. Voor een paar dagen... nou vooruit.

7Kindvriendelijk
    6Prijs/kwaliteit
    5Staat v/h sanitair
    6Eetgelegenheden

1 tip over Camping La Garenne

• Hendrik De Sitter, 07-05-2015

De omgeving heeft alles in zichg: de middellandse zee ligt op nauwelijks een half uurtje, de Pyreneën liggen onmiddellijk om je heen ... de ideale mix van stranden en avontuurlijke excursies, mooie bergdorpen mett ypische markten ... etc..

0 vragen over Camping La Garenne

• Aantal campingplaatsen50 tot 200