Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)sterstersterster

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

372 reviews over Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

• 2019
    9Wouter08-12-2019

Heerlijk zorgeloos op vakantie!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij le Mas Blanc. De mensen zijn super, de omgeving is prachtig, en het concept van Le Mas Blanc, om de gasten ‘s avonds een lekkere en gezonde drie-gangenmaaltijd voor te schotelen, is ons erg goed bevallen. Echt goed eten, en fijn om geen boodschappen te hoeven doen. Dankjewel, we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10frouke Eisma24-11-2019

Twijfel niet. Mooier, gastvrijer is er niet

Lieve allemaal, Heel erg bedankt voor het warme en gastvrije onthaal in jullie zeer bijzondere en sfeervolle Mas Blanc. De kookweek en de Mas blanc waren een bijzonder goede keus voor mijn eerste vakantie alleen. De kok, Gerard Koopmanschap, was zeer inspirerend en kon niet alleen goed koken, maar ook heel boeiend vertellen en niet te vergeten gitaar en klarinet spelen, maar ook nog zingen! Ik heb veel geleerd over eten, koken (ook voor een grote groep), recepten, kookgereedschappen, natuur, paddenstoelen en wat mijzelf betreft: koken op gevoel, dus proeven, voelen en ruiken en niet zo strak bij het recept blijven. Het heeft me aan niets ontbroken! Mijn appartement was top; de verzorging door jullie prima en echt gastvrij. De ligging van de Mas blanc is een sprookje, maar dan in het echt. Er zijn heel wat verschillende cursusweken op de Mas Blanc. Ik ga ze eens goed bekijken. Kortom, ik heb genoten van een onvergetelijke week die me

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Jan pit22-09-2019

Geweldig

Het was een prachtige plek met hele leuke mensen, Tein Corinne Jolanda Jan Bono en de kok die heerlijk kookte, genoten van het heerlijke eten en het zwembad en de omgevingen zou bijna intreden daar , maar ja, met liefde denk ik er aan terug bedankt nog voor alles xxxxxxxxx

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Jan van Zutphen20-09-2019

Als god in Frankrijk

Echte rust en zaligheid is hier te vinden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Yvonne, Eddy en Pabelle12-09-2019

Super week, rust, ruimte, gastvrijheid.

Beste Mas Blanc, Beste Jan en Jolanda, Tein en Corinne, Bonno en Reinout.

Bedankt voor een geweldige week bij jullie op de berg. Alles was top geregeld, en het eten was fantastisch. De gezelligheid met de andere gasten tijdens het avond eten was erg leuk. Jullie staan op onze short list voor een volgende vakantie.

Groeten vanuit Ramatuelle. (Voorzetting van onze vakantie)

• 10JaCo29-08-2019

Wij zijn fan❤

Beste Jan en Jolanda, Tein en Corinne, Bonno en Reinout,

Wij zijn hier ondertussen goed thuis aangekomen.

Wij hielden ons eraan om jullie allemaal nog te nog bedanken voor de ongelofelijke vakantie die wij bij jullie mochten doorbrengen.

Prachtige streek, unieke setting, ontzettend lieve mensen en niet te vergeten een uitstekende kok.

Wij zijn fan.

Groeten uit een nat en fris België .

Jan & Martine

• 9Jim26-08-2019

Prachtige locatie, concept met ook flexibiliteit

Na een week in de franse steden en wijngebieden wilden we wat anders en zochten rust, uitzicht, eigen huis, zwembad en verzorging in de bergen. Prachtig uitzicht, mooi groot zwembad en er wordt voor je gezorgd door de super aardige bescheiden gastheren en dames. Wij hadden een eigen huis op een van de terrassen. Lag beschut, en je kon er zelf ontbijten en lunchen (brood wordt op verzoek geregeld en is op te halen in het hoofdhuis), boekje lezen. Wifi was uitstekend. Zwemmen kan in een grote pool, velen waren overdag weg dus alleen aan het einde van de dag was het drukker. Het avondeten wordt gelijktijdig genoten met overige gasten in een grote tuin. Was heerlijk. Wij kozen een aparte tafel om met onze grotere kinderen bij te praten. Maar je kan ook aanschuiven bij anderen en zelfs de kinderen mogen samen apart eten en worden lief vermaakt door eigenaar. Zipline+boomklimmen (3min), kanoën (15min), dorp (12min) en wandelen (0min) metauto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Just van Toor20-08-2019

geweldig concept op een geweldige plek

Een tweede keer naar Le Mas Blanc. Voor de tweede keer geweldig. Dat kan ook niet anders: de plek - het eten - de ambiance - het team: dat moet succes opleveren, en dat doet het. Tot volgend jaar en onthoudt dit: ik geef nog een tien want dat zou betekenen dat er onfeilbare onderdelen zouden zijn. Dat bestaat niet, dus mijn negens zijn een soort tienen :)

• 9jan van de Heuvel17-08-2019

Gastvrijheid gaat hier verder dan een mooi welkom

Ik was er al eerder. Die beleving is mij bij gebleven als heel dierbaar. Wordt het dan nu een tegenvaller? Nee dus. Het team doet er alles aan om elke mogelijke rimpel voor je glad te strijken. Eigenlijk voordat je het zelf in de gaten hebt. Er was een gast gevallen met zijn mountain bike. Lichte verwondingen. Jan liet alles "uit zijn handen vallen". Dokter geregeld; Echtpaar kon de kinderen achterlaten; Ze gingen mee aan tafel en werden op bed gelegd. Volgende morgen stond er een verpleegster om het verband te verversen. Waar vind je dit nog? En dit natuurlijk los van de rust die de Mas uitademt; Het uitzicht dat blijft verbazen; Vakantie in optima forma en dat voor een zeer schappelijke prijs. Dank en natuurlijk kom ik terug Jan

• 10Jacques de Hooge16-08-2019

Levensvreugde op bergtop... Zeer kindvriendelijk!

Een weldadige combinatie van natuurschoon, rust en levendigheid. Dit was ons 10e jaar, heerlijk weer 14 dagen dit maal. Ook nu weer uitrusten nadat we door Europa hebben gekard.

's Avonds op ons prive terras genieten van het prachtige uitzicht op de heuvels en bossen. Overdag idem bij 't zwembad onder de moerbeiboom.

Het eten: Reinout, je heb jezelf overtroffen dit jaar. De zalmsalade met geitenkaas, de coq au vin, de diverse desserts, het water loopt me in de mond als ik er nog aan denk.

Jolanda met liefde voor alles wat groeit op het terrein van de Mas, Bono die de juiste vragen stelt om de gesprekken op persoonlijk niveau te brengen. Tein die de zaak op charmante wijze in de hand houdt, zich af en toe de benen uit z'n ... loopt en precies weet hoe hij 't z'n gasten naar de zin maakt. Corinne die zich op allerlei plekken op sympathieke, rustige wijze inzet, Jan die door de kinderen op handen gedragen wordt...

Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in augustus 2019

41 tips over Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

• Mayke Herberts, 06-12-2019

Het in stijl gerenoveerde klooster met uitzicht over de heuvels, is omringd door 40 hectaren eigen bossen, terrassen, en wandelpaden langs hun eigen bronnen.

Niet ver van de fraai gerestaureerde accommodaties ligt het verwarmde zwembad.

Bent u op zoek naar een vakantiehuis in Zuid-Frankrijk of beter nog een vakantiehuis met zwembad in de Provence of Cevennes, dan bent u hier aan het goede adres.

• neo, 07-07-2012

De mas blanc ligt op 70 km van een autostrade en eenmaal aangekomen in het dorp les brousses is er niks te beleven in een straal van 15 km .om te zwijgen over de beschreven bosweg naar deze mas, een uitdaging voor iedere wagen

• Hanneke en corrie Baltes, 06-10-2013

Wij logeerde in de bakkerij. Erg romantisch met fraaie gewelven

2 vragen over Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

• Sander, 01-10-2018

De meest bijzondere vakantie ervaring ooit

Beste mensen van de Mas Blanc, Ik benader jullie via Zoover. Jaren geleden ben ik met mijn ouders en zusje bij jullie geweest. Dit was voor mij de meest bijzondere vakantie ervaring ooit !! Graag zou ik terug komen met mijn gezin . Zodat mijn kinderen en vriendin dit ook mogen meemaken ... Graag hoor ik van u .. Met vriendelijke groet Sander Salemink ( 1995 .. werkt nort er nog ? ) Sander en mannon

• marianne, 01-04-2010

eten

Wij hebben (2pers.) een huisje in Molieres sur ceze gehuurd .Nadien lees ik de vele goeie reacties van het verblijf in Le Mas. Nu was de vraag kan men daar 'S avonds gaan eten zonder dat men er verblijft? Mvg marianne

marianne, 19-05-2010

hartelijk dank

We zullen zeker eens komen genieten van jullie culinaire lekkernijen. MVG Marianne

marianne, 18-05-2010

Hallo Jolanda, Alvast bedankt om te reageren.We zullen zeker eens naar de Mas toe gaan, en zien of we er kunnen eten.Is zeker ook wel héél lekker.Met de regionale produkten.En valt de prijs een beetje mee? Mag ik nog vragen of het dorp zelf Molieres sur cèze een beetje meevalt? MVG Marianne uit Brugge.

jan de rooij, 07-04-2014

ja hoor marianne Dat kan. Wel voor 10 uur s`morgens reageren. Kijk op www.masblanc.nl

Jolanda van de Hoff, 06-05-2010

Wij zijn verleden week voor de 2e keer op de Mas Blanc geweest. Het was wederom een heerlijk verblijf. Je kunt er 5 avonden per week dineren. In principe wordt er voor de gasten gekookt, maar mensen van buiten af zien we af en toe ook

1234567890, 19-05-2010

je vraag marianne is naar ons doorgespeeld. Als je van te voren reserveert ben je van harte welkom. Jan de Rooij

Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) info

• Aantal sterrensterstersterster