Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

Appartement
Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)
9,4

309 reviews over Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) in het Nederlands

Heerlijke plek, lekker eten, gastvrije ontvangst

Jacques de Hooge
30-9-2018

Op een berg met prachtig uitzicht.

Altijd prettig gezelschap op de Mas, gesprekken die je bij blijven met bijzondere mensen.

Kinderen hebben het prima naar hun zin bij het zwembad en de ouders komen tot rust.

Toen mijn vrouw autopech had, legde eigenaar Jan zonder enige aarzeling de sleutels van zijn luxe auto naast me op tafel, met de mededeling: "Ze staat daar en daar met een lekke band, je moet haar meteen gaan helpen."

Dit is ons negende jaar.

Volgend jaar weer.

Kleine dingen bepalen de sfeer, zoals verse bloemen op tafel, planten en kunstwerken op het terrein, eeuwen oude olijfbomen.

En niet te vergeten de schitterende sterrenhemel...

We komen op veel andere plekken in en buiten Europa.

Maar de Mas is de plek om tot rust te komen!

Tot rust komen in super omgeving.

Jos, Greet en Hanne Besard
23-9-2018

Dit was ondertussen ons derde verblijf op de Mas. Als je een plek zoekt om tot rust te komen is dit ‘the place to be’. Een ontbijt op terras met dit uitzicht en stilte ..., niets beter om je dag te beginnen. Het gezamenlijke eten, wat zeer lekker is, brengt de gasten ook met elkaar in contact voor een rustige babbel ‘s avonds. De omgeving biedt ook nog tal van mogelijkheden om te wandelen.

De schilderscursus op de Mas met Wim is een aanrader voor iedereen, zowel voor de ervaren schilder maar zeker ook voor zij die even willen proeven.

Het zwembad is wel aan de frisse kant.

Inspirerend

Wim Schot
15-9-2018

De Mas Blanc is een geweldige plek voor mij, midden in de natuur. De stilte is inspirerend, perfect als je je wilt concentreren. Heerlijke plek om te tekenen, om te mediteren. Zwemmen, wandelen, en dat in een heerlijk klimaat. De kamers zijn mooi, het eten is heerlijk.

JME Peeters
14-9-2018

Geweldig verblijf in alle opzichten.

Al voor de 12e (!) keer hebben we een geweldige week gehad op de mas blanc. Locatie is natuurlijk ongeëvenaard top, verandert ook niet behalve ten goede:

De puurheid, eigenheid, natuur, de geweldige keuken, de heerlijke lieve eigenaren, bedrijfsleider en vrijwiligers. En de mooie oprechte gesprekken. Dank wederom.

Een bijzondere plek

Hans en Ina
11-9-2018

De Mas Blanc is een prachtige plek om te verblijven. Een mooi robuust pand met een intieme binnenplaats waarin mooie apartementen zijn gerealiseerd. Fantastisch uitzicht over de cevennen en een heerlijk groot zwembad. Het team van de mas is alert en attent en gaf ons een plezierig thuisgevoel. Het gezamenlijke eten was erg lekker en opgediend in een goed gezelschap. Een plek om tot rust te komen en naar terug te gaan.

Wat een prachtige omgeving en warme verwelkoming!

Zo gastvrij, voelt als een warm bad, het was een top week.de schilder cursus gedaan, was heel leerzaam en een leuke groep. Mede door Wim een hele geslaagde week! Hij laat je kennis maken met diverse schilder en teken technieken, was helemaal top! Het appartement was ook heel knus met een eigen terrasje.

Ook niet te vergeten Reinout de kok die elke avond weer een heerlijk en verrassend 3 gangen menu presenteerde, echt van genoten.

Dank aan Tein, Jan en Jolanda, Bono en Reinout voor deze heerlijke week!

DE plek om te onthaasten

Fam. Reuzel
1-9-2018

De Mas Blanc is DE plek om te onthaasten! Boven op de berg met een prachtig uitzicht en een staf die je graag alle zorgen uit handen neemt, heb je alle tijd om rustig bij te komen. Ook voor de kinderen was dit een heerlijke plek, vanwege het prachtige zwembad en de andere kinderen.

De maaltijden waren iedere avond weer heerlijk en ook zeer afwisselend. Tegen het gezamenlijk tafelen zagen wij van tevoren wel een beetje op, maar alles is zo ongedwongen dat ook dat iedere avond weer leuke nieuwe gesprekken opleverde.

Gewoon doen!

Yvonne en Frank Burgers
26-8-2018

Wat was het weer heerlijk. Voor ons was het 9 jaar geleden dat wij er waren geweest. Dit keer in een ander huisje en zonder kinderen.Prachtig uitzicht vanuit ons grote balkon , heerlijk rustig boven op de berg. Ook nu hebben wij weer lekker en zeer gezellig gegeten met alle andere gasten. Dit concept spreekt ons zeer aan. We hebben leuk contact gehad met de eigenaar en het personeel wat zeer behulpzaam en zeer vriendelijk is en de andere gasten. Wij hebben een week heerlijk genoten van de rust,het leuke huis, mooie omgeving, het eten , het fijne zwembad met een fantastisch uitzicht, de mooie olijfbomen,de vijver, varkentjes en het heerlijke stokbrood wat elke morgen lekker vers klaar ligt, het schattige weggetje naar Mas Blanc. Doen!

We will be back!

robert en Inge
24-8-2018

Van vrienden hebben wij dit adres gekregen. Zij zijn erg kritisch mbt hun vakantie adres en dat was voor ons een goed argument te boeken. Ze hadden niets overdreven. Een bijzondere locatie, een authentiek gebouw, een heerlijke keuken, comfortabele bedden, een koel zwembad, een prachtig uitzicht en een hulpvaardig team. We zullen zeker volgend jaar weer terugkomen. En ja, Tein ik vergeet niet dat ik de weddenschap verloren heb dus de beroemde jenever fles is voor jou.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) in Molières-sur-Cèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.