Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

Appartement
Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)
9,5

313 reviews over Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) in het Nederlands

Fantastisch!

Bas,
28-12-2018

Prachtige locatie, fijn huisje, goede zorgen van de gastheer Tein. Heerlijke plek voor een week vakantie. Met zo’n uitzicht wil ik altijd wel wakker worden!

Gereisd met vrienden in november 2018

Ans Puts en Peter de Ridder,
28-12-2018

Wij gaan altijd in oktober omdat het dan kookweek is, Gerard Koopmanschapt geeft dan met 2 weken achter elkaar een kookworkshop,wij koken zelf niet mee maar uiteraard eten we wel mee, 6 dagen lang een driegangenmenu zoooo lekker, daar komen wij niet over uitgepraat, ook leuk dat je met z'n allen samen aan tafel zit,heerlijk de open haard aan. En Tein de gastheer die het iedereen zoveel mogelijk naar zijn zin probeert te maken.

Iedere ochtend is er een excursie ,de appartementen zijn heel comfortabel en smaakvol ingericht .echt een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2018

In 1 woord: geweldig

Corine,
20-12-2018

Dat de kookweek geweldig is met Gerard Koopmanschap. Hij zo enthousiast is over zijn vak en zoveel passie heeft voor koken. In de ochtend excursie als je wilt, maar niets is verplicht.

Daarnaast kun je ook heel goed alleen komen, want al heel snel is er een groepsgevoel. De ligging van de Mas Blanc en de rust die de plek uitstraalt, heerlijk. Dank je wel Tein en Bono voor jullie gastvrijheid en tot volgend jaar!

Gereisd met partner in oktober 2018

Ontdek het!

Robin en Ilse,
20-11-2018

Ontdek dit stukje Frankrijk! Le Mas Blanc gelegen boven op een berg met een waanzinnig uitzicht over de Cevennen en in de nacht bij helder weer een fantastische sterrenhemel. Elke keer weer een "FEEST" om hier te mogen zijn, Tein.

Enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten en de gesprekken die volgen aan de eettafel, kortom een geweldige ambiance.

Tein, Bono, Jan en Jolanda, via deze weg willen wij jullie nogmaals bedanken voor de onvergetelijke dagen!

Gereisd met vrienden in november 2018

Heerlijke plek, lekker eten, gastvrije ontvangst

Jacques de Hooge,
30-9-2018

Op een berg met prachtig uitzicht.

Altijd prettig gezelschap op de Mas, gesprekken die je bij blijven met bijzondere mensen.

Kinderen hebben het prima naar hun zin bij het zwembad en de ouders komen tot rust.

Toen mijn vrouw autopech had, legde eigenaar Jan zonder enige aarzeling de sleutels van zijn luxe auto naast me op tafel, met de mededeling: "Ze staat daar en daar met een lekke band, je moet haar meteen gaan helpen."

Dit is ons negende jaar.

Volgend jaar weer.

Kleine dingen bepalen de sfeer, zoals verse bloemen op tafel, planten en kunstwerken op het terrein, eeuwen oude olijfbomen.

En niet te vergeten de schitterende sterrenhemel...

We komen op veel andere plekken in en buiten Europa.

Maar de Mas is de plek om tot rust te komen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Tot rust komen in super omgeving.

Jos, Greet en Hanne Besard,
23-9-2018

Dit was ondertussen ons derde verblijf op de Mas. Als je een plek zoekt om tot rust te komen is dit ‘the place to be’. Een ontbijt op terras met dit uitzicht en stilte ..., niets beter om je dag te beginnen. Het gezamenlijke eten, wat zeer lekker is, brengt de gasten ook met elkaar in contact voor een rustige babbel ‘s avonds. De omgeving biedt ook nog tal van mogelijkheden om te wandelen.

De schilderscursus op de Mas met Wim is een aanrader voor iedereen, zowel voor de ervaren schilder maar zeker ook voor zij die even willen proeven.

Het zwembad is wel aan de frisse kant.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Inspirerend

Wim Schot,
15-9-2018

De Mas Blanc is een geweldige plek voor mij, midden in de natuur. De stilte is inspirerend, perfect als je je wilt concentreren. Heerlijke plek om te tekenen, om te mediteren. Zwemmen, wandelen, en dat in een heerlijk klimaat. De kamers zijn mooi, het eten is heerlijk.

Gereisd zakelijk in september 2018

JME Peeters,
14-9-2018

Geweldig verblijf in alle opzichten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Al voor de 12e (!) keer hebben we een geweldige week gehad op de mas blanc. Locatie is natuurlijk ongeëvenaard top, verandert ook niet behalve ten goede:

De puurheid, eigenheid, natuur, de geweldige keuken, de heerlijke lieve eigenaren, bedrijfsleider en vrijwiligers. En de mooie oprechte gesprekken. Dank wederom.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een bijzondere plek

Hans en Ina,
11-9-2018

De Mas Blanc is een prachtige plek om te verblijven. Een mooi robuust pand met een intieme binnenplaats waarin mooie apartementen zijn gerealiseerd. Fantastisch uitzicht over de cevennen en een heerlijk groot zwembad. Het team van de mas is alert en attent en gaf ons een plezierig thuisgevoel. Het gezamenlijke eten was erg lekker en opgediend in een goed gezelschap. Een plek om tot rust te komen en naar terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) in Molières-sur-Cèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.