Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

9.6FenomenaalScore uit 432 reviews

• 9.7Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

432 Reviews over Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

• 10Eefje07-11-2022

Héérlijke vakantie!

We hebben afgelopen zomer een week hier gelogeerd. Wat een heeeeeerlijke plek! Kleinschalig, genoeg kinderen om mee te spelen en gezellige andere gasten. Overdag heerlijk bij het zwembad of naar een marktje in de buurt. ‘s Avonds schuif je aan en word je verwend met een 3-gangendiner. Fantastische kok, superlichte bediening. Jan neemt de kinderen onder zijn hoede aan de ‘kindertafel’, wat maakt dat het één groot feest is voor de kinderen. Wat hebben ze veel gespeeld! De hele dag lekker bij het zwembad of op het uitgestrekte terrein gespeeld. We hebben alle vier enorm genoten, volgende zomer komen we weer!

• 10Ruimte
  • 10Muis Mücher23-09-2022

Fantastisch, denk nu al aan de volgende keer

De Mas Blanc heeft alles wat voor mij vakantie betekent: een bijzonder gebouw op een prachtige plek; vergezichten over de Cevennen, wandelroutes (documentatie op de Mas aanwezig) en mooie steden binnen een uurtje rijafstand. De mogelijkheid om table d’hôte bij te boeken maakt het af. In alle opzichten verwennerij op hoog niveau en met tafelgenoten die het net zo waarderen is het gezellig ervaringen uit te wisselen.

• 8Henk en Brechje06-09-2022

Heel fijn

Een weekje weg van de snelweg. Deze plek was daar perfect voor. Het chambre d'hotesconcept was fijn. We hebben leuke mensen ontmoet. Geen overdreven luxe, maar met precies dat wat nodig is (een iets groter koelkastje in de Blauwe Kamer was fijn geweest). Fijn zwembad, goede bedden, heerlijk eten, leuke mensen en even goed genoeg privacy. Voor herhaling vatbaar.

• 9frank en yvonne31-08-2022

gastvrij, rustig en heerlijk eten

plek op de berg is fantastisch mooi en rustig Heerlijk eten en mogelijkheid om leuke mensen te ontmoeten Zwembad is fraai accomodatie is sfeervol

• 10Alena28-08-2022

De beste vakantieplek

Wat een fantastische en leuke plek. Ik krijg elk jaar weer opnieuw een soort familiegevoel zodra ik ook maar 1 stap op le mas sta. Super leuk om de variatie van mensen tegen te komen en een praatje met ieder te maken. Ik heb er wederom weer van genoten!

• 10Bastiaan Spies28-08-2022

Opnieuw ontdekken dat deze plek een paradijsje is.

Heerlijk genieten, al meerdere malen met het gezin de Mas Blanc bezocht. Elke keer opnieuw genieten van de rust, het uitzicht, de gezelligheid, het heerlijke eten en de lekkere wijnen. Een echte aanrader om deze fantastische plek te bezoeken.

• 9Carina28-08-2022

Een oase van rust

Het is iedere keer weer fijn om op Le Mas Blanc te zijn.

• 10Ann27-08-2022

Erg fijne plek.

Wat een fijne relaxte plek. Weg van alle drukte. In de mooie natuur met fijn zwembad. Leuke medegasten. En de avonden met super eten aan de tafels met andere gasten waren erg gezellig. Ik was er met een goede vriendin. In de omgeving is genoeg te doen. Prachtoge wandelingen kun je maken. Er zijn genoeg plekjes om buiten te zitten. In ons geval heel fijn omdat wij geen terras hadden. Maar de zitjes waren prima overal. Je kunt broodjes en andere kleine boodschapjes bestellen en dat wordt dan voor je gekocht. Echt een hele fijne plek. Dus wellicht tot volgend jaar.

• 10Marjolein Molemaker22-08-2022

Bijzondere plek

Wat een mooie bijzondere plek met bijzondere mensen en mooie ontmoetingen.

• 9Rachel21-08-2022

Briljante plek

De plek en alle reviews daar is echt niets van gelogen. Mooi bovenop de berg, heerlijk rustig. Kinderen (bijna 13, 15 half) vonden het onwijs leuk. De 'puber'groep pakte heel goed uit en samen met alle kinderen werd er uren gespeeld. Ongelofelijk aan de kindertafel waren de kinderen aan tafel en bleven daar met Jan's regels. Geen een keer is een kleintje bij papa of mama langsgekomen. Concept met eten aan de tafels is heel ongedwongen. Bij ons wat het heel heel warm in de Ardeche, maar het was heerlijk. Zeker een plek om terug te komen. Omdat niets hoeft, je gaat direct in de 'lay back' modus.

Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Brousses, 30410