Géén boekingskosten

Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMolières-sur-Cèze

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Contact

430 Reviews over Le Mas Blanc (+vakantiehuizen)

• 8Henk en Brechje06-09-2022

Heel fijn

Een weekje weg van de snelweg. Deze plek was daar perfect voor. Het chambre d'hotesconcept was fijn. We hebben leuke mensen ontmoet. Geen overdreven luxe, maar met precies dat wat nodig is (een iets groter koelkastje in de Blauwe Kamer was fijn geweest). Fijn zwembad, goede bedden, heerlijk eten, leuke mensen en even goed genoeg privacy. Voor herhaling vatbaar.

• 9frank en yvonne31-08-2022

gastvrij, rustig en heerlijk eten

plek op de berg is fantastisch mooi en rustig Heerlijk eten en mogelijkheid om leuke mensen te ontmoeten Zwembad is fraai accomodatie is sfeervol

• 10Alena28-08-2022

De beste vakantieplek

Wat een fantastische en leuke plek. Ik krijg elk jaar weer opnieuw een soort familiegevoel zodra ik ook maar 1 stap op le mas sta. Super leuk om de variatie van mensen tegen te komen en een praatje met ieder te maken. Ik heb er wederom weer van genoten!

• 10Bastiaan Spies28-08-2022

Opnieuw ontdekken dat deze plek een paradijsje is.

Heerlijk genieten, al meerdere malen met het gezin de Mas Blanc bezocht. Elke keer opnieuw genieten van de rust, het uitzicht, de gezelligheid, het heerlijke eten en de lekkere wijnen. Een echte aanrader om deze fantastische plek te bezoeken.

• 9Carina28-08-2022

Een oase van rust

Het is iedere keer weer fijn om op Le Mas Blanc te zijn.

• 10Ann27-08-2022

Erg fijne plek.

Wat een fijne relaxte plek. Weg van alle drukte. In de mooie natuur met fijn zwembad. Leuke medegasten. En de avonden met super eten aan de tafels met andere gasten waren erg gezellig. Ik was er met een goede vriendin. In de omgeving is genoeg te doen. Prachtoge wandelingen kun je maken. Er zijn genoeg plekjes om buiten te zitten. In ons geval heel fijn omdat wij geen terras hadden. Maar de zitjes waren prima overal. Je kunt broodjes en andere kleine boodschapjes bestellen en dat wordt dan voor je gekocht. Echt een hele fijne plek. Dus wellicht tot volgend jaar.

• 10Marjolein Molemaker22-08-2022

Bijzondere plek

Wat een mooie bijzondere plek met bijzondere mensen en mooie ontmoetingen.

• 9Rachel21-08-2022

Briljante plek

De plek en alle reviews daar is echt niets van gelogen. Mooi bovenop de berg, heerlijk rustig. Kinderen (bijna 13, 15 half) vonden het onwijs leuk. De 'puber'groep pakte heel goed uit en samen met alle kinderen werd er uren gespeeld. Ongelofelijk aan de kindertafel waren de kinderen aan tafel en bleven daar met Jan's regels. Geen een keer is een kleintje bij papa of mama langsgekomen. Concept met eten aan de tafels is heel ongedwongen. Bij ons wat het heel heel warm in de Ardeche, maar het was heerlijk. Zeker een plek om terug te komen. Omdat niets hoeft, je gaat direct in de 'lay back' modus.

• 10Mirjam Kroese17-08-2022

Paradijselijke vakantie

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad met zijn vieren. Het Auditorium is een heerlijk ruim appartement met een terras met een waanzinnig uitzicht, s'nachts maakt het uitzicht op de bergen plaats voor een waanzinnige sterrenhemel. Dit jaar was het uitzonderlijk warm in Frankrijk dus wij hebben genoten van het ruime zwembad, waar de kinderen zich heerlijk hebben vermaakt met andere kinderen. Genoeg leeftijdgenootjes, maar alle leeftijden kijken naar elkaar om, dat is zo leuk. In de omgeving is genoeg te zien en te doen, prachtige dorpjes, mooie steden en leuke marktjes om overheen te struinen. S'avonds heerlijk aanschuiven op het schaduwrijke terras van het restaurant, we hebben fantastisch gegeten (dankzij Reinout) en veel gezelligheid onder elkaar. Ook onze kinderen genoten van de kindertafel (en wij ook :-)), mijn jongste dochter heeft allerlei dingen gegeten die ze thuis nooit zou eten, met dank aan Jan. Heel bijzonder.

• 9Emiel16-08-2022

Ontzettend genoten, en niet alleen van de Mas !

Ontzettend genoten, niet alleen van de Mas en de prachtige omgeving, maar zeker van de overige gasten en hun leuke kinderen ! Reynoud en Bono zorgen voor heerlijke maaltijden en perfecte service, zodat je lekker bij kunt komen en niks tekort komt. En Jan zorgt er voor dat de kinderen ineens alles lusten en zelfs luisteren ;-) Kortom, een heerlijke week gehad.

Appartement Le Mas Blanc (+vakantiehuizen) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar