Camping La Cascade

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Meyrueis (Lozere)

9.3Fenomenaal

• 8.8Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

26 reviews over Camping La Cascade

• 9Anne Janssens30-06-2020

Erg mooi gelegen camping in de Gorge de Jonte. Op iedere plek heb je uitzicht op de omgeving en op gieren die in de rotsen hun verblijfplek hebben. Sinds dit jaar zijn er nieuwe eigenaren. Zeer vriendelijk echtpaar. De vrouw spreekt goed Engels en staat meestal bij de receptie. Camping is rustig gelegen, in een open deel van de Jonte waardoor je van vroeg tot laat de zon hebt. Sanitair is zeer schoon en in prima staat. Broodjes service aanwezig (heerlijk brood). Tevens terras en restaurant voorziening. Verkoeling kan je vinden in de Jonte bij de waterval. Kruiden voor bij je eten mag je vrij plukken in de kruidentuin. In de directe omgeving zijn mooie wandelingen te maken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Rita Unterseh21-08-2019

Liefst elk jaar voor 3 manden

Prachtige omgeving (wandelen op de hoogvlakte is echt een aanrader) , leuk riviertje (Jonte) met net buiten de camping kleine waterval om in de zon of schaduw heerlijk af te koelen. Ruime zon/schaduw plekken, war je dagelijks de gieren, die op de rotsen huizen, kan observeren. De plekken zijn mooi beplant met bomen en heggen dus het is heel groen. En als je wilt, krijg je elke dag twee kippen op bezoek, hartstikke leuk. Het sanitair is piep en piepschoon. Elke ochtend heerlijk fris baguette, croissantjes of ander brood, wel bestellen. Lekkere wijn in het winkeltje te kopen. Een paar keer per week kookt Anne-Marie lekker eten, (dag daarvoor doorgeven of je mee wilt eten). Als je wilt, kan je s'avonds van de gezelligheid op het terras genieten. Jean-Noel en Anne-Marie zijn dagelijks hard bezig om de camping in orde te houden wat hun prima lukt, en al je vragen te beantwoorden en het naar je zin te maken. Ontzettend lieve mensen.

• 10Eetgelegenheden

Mr GACHET-MAUROZ, Gérante, 25-08-2019

Thank you so much for your nice review !!! Our best wishes Anne-Marie et Jean-Noël

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wesley23-07-2019

Gewoon helemaal top!

Dit is echt een geweldige camping, Het is echt een warm bad waar je in terecht komt! het sanitair is super schoon en de plekken zijn zeer ruim! de douches zijn gratis en heerlijk warm-- naast de camping heb je de waterval (nouja watertje) heerlijk om na een warme dag in af te koelen. Op de camping zijn er in de ochtend warme broodjes- bestel deze een dag van tevoren voor half 6. De eigenaar weet veel leuke wandelroutes en activiteiten. als je een activiteit gaat doen adviseer ik even naar het dorpje meyreuis te gaan en het daar te vragen bij de verkoop stand! wij gingen Canyoning erg gaaf en echt een mooie ervaring (wel hoge sprongen!) de Tapoul Canyon is het mooiste! ja ik kan niet anders zeggen dan super! ik zeg dik 4 sterren! het is wel wat verder rijden naar alles, dat is het enige lastige.

• 9Staat v/h sanitair

Mr GACHET-MAUROZ, Gérante, 27-07-2019

Thank you very much for your nice review. We hope so you keep good memories of your holidays. Kind regards Anne-Marie en Jean-Noël

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jasper16-08-2018

Fantastische camping

Geweldige camping. Stil, vriendelijke ontvangst, schitterend gelegen. Veel wandelingen vanuit de camping. Lammergier te zien vanuit je stoel.

Le gérant, Gérante, 08-12-2018

So, thank you very much for your nice review. Our kind regards

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Remco en Jolanda van Son01-08-2018

Geweldige camping mooi gelegen en alles schoon.

Sanitair brand schoon Supermarkt best ver weg kleine in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Dave en Saskia Hankins02-07-2018

Topcamping!

Wie een camping met veel rust, groen, ruimte, een geweldig uitzicht en met aardige, servicegerichte beheerders zoekt is hier op z'n plek. We hebben een fantastische tijd gehad op deze kleinschalige camping in een prachtig natuurgebied. Direct vanaf de camping en in de omgeving zijn er erg mooie wandelingen, fiets - en kanotochten te maken. De beheerders hebben veel tips. De rivier op de camping, met poeltjes en een waterval, was heerlijk verfrissend. Gezellig is het restaurant met gemoedelijke sfeer. Wij zaten in een huisje dat zeer schoon en leuk ingericht was. Het (sfeervolle) dorp vlakbij zit vol leuke eettentjes en heeft een kleine supermarkt. In de omgeving liggen veel mooie dorpen om een bezoekje te brengen. Deze camping staat bij ons absoluut in de top 3 van campings die we in de loop der jaren bezocht hebben. Daar draagt de relaxte en zeer vriendelijke houding van de eigenaren zeker aan bij.

Le gérant, Gérante, 01-08-2018

Thank again for your nice notification Kind regards Anne-Marie et Jean-Noël

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Tineke13-02-2018

Prachtige, gezellige camping! Ruim opgezet in een heerlijk rustige omgeving. Voldoende en schoon sanitair. Erg fijn was ook de aparte ruimte met babybadje.

• 6Eetgelegenheden

Anne-Marie GACHET-MAUROZ, Gérante, 17-02-2018

We thank you for your nice review. Our best regards

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10Alberdina01-07-2017

Geweldig, dit is vakantie

Een kleine camping met alles wat je nodig bent. De eigenaren zijn zeer begaan met hun gasten. Vragen steeds of alles naar wens is. Er is van alles te doen in de omgeving. Ook een leuk dorpje. Alleen voor boodschappen zijn wij naar de grote stad gegaan, want de supermarkt in het dorp heeft niet zo veel en verse groenten laat te wensen over..

Mrs GACHET-MAUROZ, Camping la Cascade, Gérante, 20-10-2017

Thank you very much for your nice review. Our best regards Anne-Marie et Jean-Noël

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8A. van der Griend21-06-2017

Mooi gelegen camping

Mooi gelegen camping met prachtig uitzicht. Het is even nadenken of je met je caravan de steile smalle afrit van de weg af naar de camping durft te nemen. Het viel uiteindelijk mee. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Meneer is wat chaotisch, mevrouw kan lekker koken.

Mrs GACHET-MAUROZ, Camping la Cascade, Gérante, 20-10-2017

We thank you very much for your nice review. Our best regards

Gereisd met partner in juni 2017

• 9m.v.b.17-10-2016

Wij huurden een chalet op deze camping. Het is een rustige, fijne camping voor natuurliefhebbers. De camping is mooi gelegen en er is in de omgeving veel te doen en zien. De Gorges du Tarn is geweldig. Er zijn veel mooie (maar wat drukkere ) dorpen in de gorges maar er zijn ook nog genoeg onontdekte, rustige plekjes aan de rivier. Verder zijn er veel mooie wandelroutes in de buurt. De eigenaren zijn bijzonder aardig en geven graag tips voor mooie (wandel)routes.

Meyrueis is een aardig dorp met veel leuke restaurants.

Op de camping is een kleine terras waar je lekker kunt eten.

De camping is overzichtelijk en leuk voor kleine kinderen. Het is geen Nederlandse enclave, ook wel eens fijn ;).

Enige nadeel wat ik zou kunnen noemen zijn de vliegen. De camping is verder hartstikke schoon dus daar is volgens mij niks aan te doen.

Anne-Marie et Jean-Noël, Gérante, 20-10-2016

We thank you very much for your nice notification and we hope you keep good memories of your holidays. Our best regards

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Camping La Cascade info