Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Chênes voor je op een rij gezet:

49 Reviews over Les Chênes

• 8Ruben Reinds13-08-2022

Prima eenvoudige camping

Onze eerste indruk was "hoe houden wij het hier twee weken uit" en onze eindconclusie is dat het een eenvoudige maar prima camping betreft.

De receptie is heel vriendelijk maar wel Franstalig. Met handen en voeten kom je uiteindelijk een heel eind.

Er is één sanitair gebouw en die bevind zich centraal op de camping. Er zijn aparte washokjes en douches. Deze worden door iedereen gebruikt en zijn schoon. Tijdens ons verblijf was er geen wc papier aanwezig dus met de rol onder de arm wandelde wij vanaf de tent naar het toilet.

Wij stonden op een soort van heuvel op een rotsachtige ondergrond. Let dus op welke haringen je meeneemt. Plek was voor ons ruim genoeg en had schaduw door de bomen.

Zwembad: Afmeting is net voldoende voor het aantal mensen dat op de camping stond. Bedjes en parasol kun je gratis gebruiken en waren meestal nog beschikbaar. De camping stond daarintegen niet helemaal vol.

Broodjes zijn 's morgens verkrijgbaar.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Groot16-07-2022

Uitstekende camping! Perfect als doorreiscamping

Camping ligt op een prachtige plek in de natuur. Hiervandaan kun je leuke uitstapjes maken of een dagje strand. Camping zelf is eenvoudig maar netjes verzorgd. Staanplaatsen zijn ruim en de meeste hebben beschutting. Sanitair is schoon. Zwembad is leuk, niet al te groot maar camping is ook niet groot. Er is ook een peuterbadje. Receptie is alleen Franstalig wat soms een barrière kan zijn. Verder zijn er luchtkussens, trampoline en een sportveldje

• 4Eetgelegenheden
  • 7Edwin15-07-2022

Rustige en nette camping

Verblijf was prima, eigenaren zijn vriendelijk. Bezetting eerste twee weken juli was laag. Zwembad wordt goed onderhouden. Prima locatie voor maken van dagtrips.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Kalkhoven31-08-2021

Geweldig sfeervol gezellig en gemoedelijk.

Fijne gemoedelijke camping. Eigenaren erg behulpzaam. Misschien is het zwembad in het hoogseizoen wat klein. In het naseizoen perfect

• 5Eetgelegenheden
  • 9Eva29-07-2019

Schoon, klein en fijn

2 weekjes gestaan met onze 4 jonge kids die (nog) geen animatie nodig hebben. Heerlijk gezwommen in het zwembad, dat goed onderhouden wordt. Ook het peuterbad wordt iedere dag ververst en viel zeer in de smaak bij onze kids. Het sanitair is erg schoon en wordt goed onderhouden. Je mag alleen douchen op blote voeten (geen slippers dus) en dat zorgt dan ook voor schone vloer. Toiletten ook altijd schoon. Babybadje en kinderwc’s aanwezig en veel gebruikt van gemaakt! Camping is verder niet heel groot maar daardoor wel overzichtelijk met veel speelruimte. Leuke speeltuin voor de kids met trampoline en springkussen. Helaas in onze periode te heet overdag om gebruik van te maken maar in de avond altijd even geweest. Heerlijke pizza’s en frietjes afhaal. Eigenaren spreken alleen Frans. Vriendelijk en runnen de camping met veel toewijding. Veel NL’ers op doorreis. Fransen stonden langer.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Irene071130-06-2019

Super camping, zeer goed door de eenvoud

Heerlijke camping in een mooie omgeving. We hebben 6 heerlijke dagen gehad op camping Les Chenes in Junas. Vlakbij het gezellige plaatsje Sommieres, zeker een bezoek waard. Maar ook de Cammarque is in een half uurtje te bereiken. De camping is zoals voor ons een camping hoort te zijn. Plaatsen onder de bomen, goed werkend (zeer) schoon sanitair, keurig verzorgd zwembad met ligbedden. Speeltuintje en ‘springkasteel’. Klein winkeltje en elke dag verse broodjes. Vriendelijk eigenaren die nagenoeg alles zelf regelen en controleren op de camping. 2 Wasmachines en zelfs een lange drooglijn om grote stukken te laten drogen. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad en zullen hoogstwaarschijnlijk nogmaals terug komen

• 8Eetgelegenheden
  • 9R.c.m. Duurland22-12-2018

Relaxen gaat hier vanzelf.

Heerlijke camping met super vriendelijke,gastvrije eigenaars. Alles straalt rust uit! Puur genieten op deze camping met een fijn zwembad. Kortom ,voor ons een plek om zeker terug te keren.

• 9Fam. Huiberts11-08-2018

Aanrader!

Prima camping! Wij zijn hier twee weken in juli/augustus geweest. Mooi schoon sanitair, ruime kampeerplaatsen, zeer vriendelijke Franse eigenaren. Het zwembad is niet al te groot maar wordt zeer goed onderhouden. De omgeving is heel mooi. Wij zijn mensen die dagelijks plaatsen willen bezichtigen en dan is het jammer dat je eerst een half uur in de auto zit om bij een uitvalsweg te komen. Kortom; een fijne vakantie gehad!

PS: toch erg jammer dat de meeste Nederlanders zich van hun slechtste kant laten zien zodra zij in het buitenland zijn. En daarmee bedoelen wij; schijt hebben aan eventuele duidelijk aangegeven regels omtrent het zwembad en het totaal niet corrigeren van irritant gedrag van hun kroost.

• 8E van Laar15-08-2017

heerlijk ontspannen camping

Deze relatief kleine camping heeft veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Geen animatie maar incidenteel een kleine activiteit. Sanitair is erg schoon evenals het zwembad. Het echtpaar dat deze camping runt doet dat met veel toewijding. Ze zijn erg aardig maar spreken geen Engels. Omgeving heeft veel te bieden: oude steden en dorpen, de Camargue met stieren en paarden en het strand. Wel toeristen maar geen massatoerisme. Een fijne plek in een fijne omgeving.

• 8Lemoine Karen09-05-2017

très agréable

Super camping et très bon accueil ! Sanitaire nickel il y a même un espace mére-enfants avec petit lavabo et table à langer Au niveau jeux château gonflable trampoline jeux à grimper terrain de volley terrain de basket boulodrome et la piscine qui était fermée on est en mai normal ! On est resté qu'une nuit je pense qu'on s'ennuierait sur un long séjour parce que le village de Junas est mort il n'y a qu'une boulangerie et rien d'autre ce n'est absolument pas vivant

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar