Camping Les Amarines

129 reviews over Camping Les Amarines in het Nederlands

Prima vakantie

Nivar Fuchs
17-5-2018

Het was nog lekker rustig in het voorjaar maar het lijkt ons wat anders

in het hoogseizoen .

De huisjes staan dan dicht naast elkaar.

prima uitvalsbasis voor het bezoeken van mooie dorpjes, leuke wandelingen. Goed weer is altijd leuk, hier des te meer!

Nooit meer!

Marnix Tratsaert
      13-12-2017

Wij vonden dit een fantastische camping die wij bezochten de allereerste keer in juni 2011 (toen nog de vorige eigenaars). Elk jaar gingen wij minstens eenmaal terug; het was telkenmale als thuiskomen. We hebben er heel veel toffe mensen leren kennen.

Doch sedert dat de camping werd overgenomen vinden wij dat de camping op zichzelf heel goed bleef, doch de nieuwe uitbaters en zijn zoontje voeren er een anti-toeristen bewind.

Toen ik de cafetaria binnenging en niemand opmerkte tikte ik driemaal op de toonbank; het zoontje snauwde mij toe dat ik niet meer kon bediend worden. De vader (uitbater) zegde dat ik onmiddellijk moest vertrekken uit de camping. Ik weigerde en bleef tot de volgende morgen.

Ons zien ze er nooit meer terug; Goudargues wél.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Amarines voor je op een rij gezet:

Wij hebben genoten van een geweldig verblijf, klasse!

goeie camping

mario
          1-10-2017

nette camping,mooie plaatsen goed leiding!

Luister vooral niet naar de negatieve commentaar, van enkele Nederlanders die de goeie naam van de camping door het slijk halen.De eigenaars hebben héél goed gereageerd op de familie met extreem gillende kinderen,wij kunnen het weten want we waren er bij! De eigenaars hebben alles zeer goed proberen op te lossen,in het engels. Niets dan lof,een goed beleid!

vakantie

Klaas
          26-9-2017

We waren zeer tevreden met ons huisje. We voelden ons zeer welkom en veilig Op les Amarines is alles goed geregeld.

Topcamping voor gezinnen

Pieter
          25-9-2017

Leuke sfeer, vriendelijke eigenaars, prima ligging. Hoogtepunt van het jaar voor onze kinderen!

zeer goede camping

Hubert
          15-9-2017

Rustige camping gelegen aan de Cèze. Zeer net.. Mooie en ruime huurwoningen . Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.We hebben er een hele leuke tijd doorgebracht .

Fijne rustige vakantie !

Nelly VAN SCHAEYBROECK
          15-9-2017

Mobilhome 3 : de hoogte van de oleanders belemmert het uitzicht op de wijngaarden en op St. Gely.

Ontzettend vriendelijke, betrokken eigenaars. Prima, rustige camping met perfecte voorzieningen en prima ligging tov steden, natuur, supermarkt etc

We hebben een aantal aanbieders voor Les Amarines voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Amarines in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Amarines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Amarines scoort een 8.23 uit 10 op basis van 214 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: