Camping Les Amarines

Camping Les Amarines
8,7

Aan een rivier in een dal bij Goudargues ligt Camping Les Amarines. Op de camping is een klein zwembad maar de rivier is ook geschikt om in te zwemmen. Voor jonge kinderen is er genoeg te doen, voor tieners wat minder. Bij Cascades du Sautadet kun je terecht voor actief vermaak door van de rotsen te springen of ga een eind kanoën.

136 reviews over Camping Les Amarines in het Nederlands

Prima camping met plussen en minnen.

JJ
15-9-2018

In een dal gelegen camping met redelijk grote plaatsen en een fijne ligging aan de Cèze. Veel 'vaste klanten' van allerlei nationaliteiten en dat merk je wel. Daar moet je ook een beetje van houden, denk ik. De faciliteiten zijn voldoende, maar bij volle bezetting zijn er wat weinig douches en de toiletten zijn dan snel weer vies. Bij vermelding van vertrek (vanwege ziekte) was de eerste reactie niet de vraag hoe het ermee ging of wat er aan de hand was, maar de vermelding dat er geen restitutie mogelijk was. Dat was de afsluiter die voor ons bevestigde dat we deze camping in ieder geval niet meer zullen bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor de 8ste keer weeral een fijne vakantie gehad.

Eric en Nelly
14-9-2018

Camping aan de rivier. Rustig gelegen maar dorpje en winkels zeer nabij. Mooie accommodatie om te huren. Vroeger met eigen caravan en toen ook mooie plaatsen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Na bijna 40 jaar op de camping, nooit meer!

caroline peperkamp
23-8-2018

Al heel lang heb ik een plekje vlak aan de rivier, eigenlijk mogen de eigenaars dit niet verhuren wegens overstromingsgevaar. 8 augustus was het zover, op Franse televisie werd gevraagd om mensen aan de rivier te evacueren. De eigenaars hebben gewacht tot donderdagmiddag om ons te waarschuwen, het noodweer en het openen van de stuwdammen zorgde voor een kolkende rivier waar bomen en caravans in voorbij dreven), ze hebben ons geen hulp aangeboden (integendeel, ze hebben mensen met kleine kinderen nog op woensdag een plek aan de rivier gegeven!) en omdat ik aandrong voor een andere plaats vonden ze mijn gedrag niet goed en hebben ze me gevraagd om een andere camping te zoeken! Er valt niet met hen te praten, de sfeer op de camping is niet meer wat het was sinds zij sinds 5 jaar eigenaars zijn en veel mensen zijn vertrokken. Ik heb ook mijn geld niet teruggekregen voor de winterstalling van de caravan, ook al hebben zij het contract verbroken. Gelukkig zijn er nog andere mooie campings!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super ligging!

Jantine
9-8-2018

Heel nette camping, vriendelijk personeel. Recht aan de rivier Cèze en die is top! Kinderen hebben zich geweldig vermaakt. Er zijn helaas niet veel zitplekken vlak naast de rivier, maar bovenop wel. En lekker in de schaduw. Dorpje op loopafstand. Sanitair is geen hoogstandje, maar werkt gewoon prima. Tip: kanoën langs de camping. Veel rustiger als op de Ardèche (veel toeristischer)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!

Jelle
7-8-2018

Genieten maar dan met een hoofdletter G! De ligging is perfect, de plaatsen zijn prima en de ontvangst is top!

Gereisd anders in augustus 2018

Hans
5-8-2018

Wij hadden plaats 116, fijne plek dicht bij het water. Het was erg warm die periode dus waren we blij dat we wat schaduw van de bomen hadden.... De kampeerplekken zijn lekker ruim en netjes. Mooie nette camping met schoon sanitaire. Goudarques is een leuk plaatsje op loop afstand met gezellige marktjes. Je kunt lekker zwemmen in de rivier La Céze. De omgeving is prachtig er is genoeg te zien en te doen.... Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2018

Ok

Jeroen
24-6-2018

Mooie camping. Mooie omgeving. Rustig in het voorjaar. Vriendelijke beheerders.

Gereisd anders in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima vakantie

Nivar Fuchs
17-5-2018

Het was nog lekker rustig in het voorjaar maar het lijkt ons wat anders in het hoogseizoen . De huisjes staan dan dicht naast elkaar.

Gereisd anders in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima uitvalsbasis voor het bezoeken van mooie dorpjes, leuke wandelingen. Goed weer is altijd leuk, hier des te meer!

Gereisd anders in april 2018

Nooit meer!

Marnix Tratsaert
13-12-2017

Wij vonden dit een fantastische camping die wij bezochten de allereerste keer in juni 2011 (toen nog de vorige eigenaars). Elk jaar gingen wij minstens eenmaal terug; het was telkenmale als thuiskomen. We hebben er heel veel toffe mensen leren kennen. Doch sedert dat de camping werd overgenomen vinden wij dat de camping op zichzelf heel goed bleef, doch de nieuwe uitbaters en zijn zoontje voeren er een anti-toeristen bewind. Toen ik de cafetaria binnenging en niemand opmerkte tikte ik driemaal op de toonbank; het zoontje snauwde mij toe dat ik niet meer kon bediend worden. De vader (uitbater) zegde dat ik onmiddellijk moest vertrekken uit de camping. Ik weigerde en bleef tot de volgende morgen. Ons zien ze er nooit meer terug; Goudargues wél.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Amarines in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Amarines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.