Camping Ma Prairie (Glamping)sterstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Canet-en-Roussillon

7.7Goed

• 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ma Prairie (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

De gemoedelijke camping Ma Prairie ligt in het uiterste zuiden van Frankrijk aan de kust. Ma Prairie is een niet te grote camping met ruime en groene plekken. De animatie is zeer goed verzorgd, zowel overdag als in de avond. Ga zeker eens naar de stad Perpignan, het historische Villefranche of de markt in Collioure.

167 reviews over Camping Ma Prairie (Glamping)

• 9pleun en joke10-01-2020

Sla deze camping niet over

Voor de zoveelste keer belandden we op camping Ma Prairie. Gewoon omdat we het daar fantastisch hebben. We stonden er in mei 2019 vier weken. Leuk om te zien dat het seizoen dan echt op gang begint te komen. Heerlijk gastvrije en hartelijke medewerkers, voorop gegaan door de eigenaren van de camping Nathalie en Simon. Mooie schaduwrijke plaatsen.Prima sanitair en een heerlijk zwembad. Strand op fietsafstand en van alles te zien in de omgeving. Kortom mis hem niet.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    5Martijn15-09-2019

Eerste en gelijk ook laatste keer.

Leuk zwembad met mooie glijbanen! Sportbroeken alleen niet toegestaan kwamen we daar achter, dus moesten eerst ‘strakke’ zwembroeken gaan kopen. Plekken hebben voldoende schaduw, maar zijn erg klein. Douches waren erg slecht en toiletten waren vies! Vaak koud water en een hele beroerde straal. Werd maar 1 keer per dag schoon gemaakt, na 10.00 uur kon je beter niet meer bij de toiletten komen! Erg luidruchtige buren gehad en hier werd niets van gezegd door personeel. Personeel van de camping was vriendelijk en gastvrij.

In de omgeving niet heel veel te doen. Canet is leuk en er zijn wat lekkere zandstranden in de buurt.

Voor ons was het de eerste en meteen ook de laatste keer.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 1Dukker03-09-2019

Nooit meer!!!

Leuke camping. Zwembad is erg leuk voor de kinderen. Wij zijn hier nu 4 jaar geweest. Alleen let op bij huren van een mobile home!! De slaapkamer deur sloot niet helemaal goed. op een gegeven moment had mijn dochter (9) de deur in haar handen. Met de scharnieren ernaan die aan een klein latje vast zaten. Die kwam los van de muur. zat gelijmd. Het was alleen een kwestie van lijmen en de deur was gemaakt. Alleen wij hebben 2 weken zonder deur gezeten en moesten 90 euro betalen! Dit is gewoon slijtage!! deur was gewoon heel. Eigenaresse reageerde heel bot. Wij dachten wij melden het zodat er geen ongelukken kunnen gebeuren met gasten die na ons komen. Wij hebben het vermoeden dat de mensen die voor ons in de fiji zaten de deur al stuk was en terug hebben gezet zonder het te melden. Je betaald toch huur voor onderhoud van het huisje.

• 7Saskia27-08-2019

Prima camping maar volgende keer ergens anders.

Prima middelgrote camping in een woonwijk met Lidl om de hoek. Wij vonden het zwembad groot genoeg en op de camping mooi stil omdat zwembad en restaurant aan de overkant van de weg ligt. Vriendelijk ontvangen en de tent van touroperator was redelijk schoon. We hadden voldoende schaduw. Wij stonden in het oude gedeelte dus met het oude sanitairgebouw en deze was ver onder de maat. Een hele penetrante rioollucht 2 weken lang en koude douches. Wij gingen dus naar het nieuwere toiletgebouw. Daar was het stukken beter. Voor oudere kinderen is er niets te doen. Omgeving is prachtig.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Anne20-08-2019

Super camping

Gezellige gemoedelijke camping. Sanitair wordt elke ochtend grondig gereinigd. Animatie is niet bijzonder. Maar hebben mijn kinderen niet gemist. Allemaal kinderen op camping om mee te spelen. Absoluut geen last van jongelui gehad. Karretje op camping is 15 min per dag dus dat bezorgd absoluut geen overlast, is juist leuk voor kinderen. Het zwembad is leuk met de glijbanen, hadden smiddags altijd nog een bedje. Wij verbleven in een huurtent op de camping, stonden op leuke gezellige plek. Lidl is goed aan te lopen voor verse broodjes. Canet plage is erg gezellig. Mooi zandstrand en leuk marktje en lekkere restaurants. Kortom het was een super vakantie.

• 8Mischa19-08-2019

Zeer leuke camping, prima accommodatie en ligging. Kinderen hebben een toptijd gehad. Een punt van kritiek vind ik de service en kwaliteit van het restaurant, deze vond ik niet voldoende. Soms zelfs tegen het onbeschofte aan. Drankjes die vaak niet kwamen. Eten van lage kwaliteit tegen hoge prijzen. Te weinig bediening, wat hier waarschijnlijk ook de oorzaak van is. dit is jammer en heb ik op andere campings beter meegemaakt. Het blijft een restaurant op de camping, maar dit kan echt beter. Verder fantastische we komen vast nog wel een keertje terug.

• 7Staat v/h sanitair

• 6Tomas16-08-2019

Niet erg gezellig. Luidruchtig golfkarretje elke dag 18:15 hinderlijk . Slechte douche, vieze toiletten.

• 3Staat v/h sanitair

• 7Ed14-08-2019

Mooie groene camping, omgeving veel te doen

Gemoedelijke, rustige camping gelegen tegen een woonwijk met op een paar minuten lopen de Lidl. Geen winkeltje op de camping zelf. Wel een eenvoudig restaurant met afhaalgerechten. Restaurant is prima om een keer te eten verder volop mogelijkheden in Canet Plage. De camping ligt vlakbij een drukke weg die voor sommige mensen 's-nachts hinderlijk kan zijn. Vriendelijk en behulpzaam bij de receptie en Nederlands. Overwegend Franse en Nederlanders op de camping. Mooie ruime plekken voor de comfortplaatsen. Standaard plaatsen soms stuk kleiner. Animatie eenvoudig. Zwembad niet bewaakt, zwemshorts verboden. Sanitaire goed schoongemaakt. Veel te doen in de omgeving. Denk aan Collioure, Perpigane, de vele kastelen zoals Peyrepertuse, Abdij bij Casteil en iets verder weg maar absoluut de mooite waard Carcassonne. Strand vlakbij en als het daar hard waaide uitwijkmogelijkheden in de mooie baaien zuidelijk gelegen tegen de Pyreneeën aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Mark12-08-2019

Mooie camping

Zeer vriendelijk personeel en veel te zien/ doen in de omgeving! Echt een aanrader

• 8G. Craninckx07-08-2019

Heerlijke camping en omgeving

Vriendelijke, Nederlands sprekende receptie. Goed onderhouden accommodaties op meestal schaduwrijke plaats. Leuk avondvermaak op camping maar zeker ook aan gezellige boulevard van Canet Plage. Camping ligt wat het binnenland in (lees rustiger) dus wat verder van strand/boulevard maar met verschillende supermarkten vlakbij. In de omgeving genoeg mogelijkheden voor uitstapjes b.v. de stad Perpignan of autorit door de Pyreneen. Wij hebben genoten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

D-reizen

14 tips over Camping Ma Prairie (Glamping)

• Guillaume, 11-07-2014

Bezoek de plaats St. Cyprien met de lange stranden en vrij parkeren en WiFi bij de VVV. Céret is een zeer leuke plaats, gezellige pleinen en in de zomer veel podia met muziek. Collioure is een gezellige havenstad met vele smalle straten en winkels. De Spaanse plaats Girona, vooral de Joodse wijk. Tussen 14 -16 uur vrij parkeren en in de andere tijden betaald parkeren ( € 2 p.u ).

• Anne Fleur Versluis, 05-08-2012

Tips voor eropuit: Carcassonne (vooral naar de burcht gaan, kan wel druk zijn. Of met eigen vervoer naar boven rijden, of met een stadstreintje vanaf de binnenstad zelf, goed te doen en niet duur), Narbonne (stad), Castelnou (kasteel/vesting met daarin nog wat artistieke winkels/galerie enz), Coullioure (erg leuk, vooral met de markt op woensdag en zondag, wel druk) en de zee natuurlijk.

• c.pierik, 21-08-2012

De camping staat niet erg duidelijk aangegeven op de hoofdweg D 617,: neem de afslag nr 5 op de D617 ( Perpignan- Canet) richting Saint Nazaire , bij de rotonde de bordjes volgen .

20 vragen over Camping Ma Prairie (Glamping)

• carolien, 19-01-2020

tieners 3 juli tot 12 juli??

zijn er nog meer mensen met tieners om mee te voetballen ergens rond 3 juli tot 12 juli?

• Bart , 12-01-2019

Airco aanwezig..?

Is er Airco aanwezig in de PRESTIGE DECLIK of PRESTIGE TAOS...? Volgens div aanbieders met en op eigen site zonder🤨

• Wouter, 08-01-2019

Tieners op de camping zomer 2019

Was benieuwd of er in de maand juli & aug 2019 genoeg te doen is voor tieners 14-16 jaar. camping lijkt ons onwijs leuk verder...

Ina Weekamp, 29-04-2019

Wij komen eind juli met 2 puber jongens van 17 en 14, ze kijken uit naar meer leeftijdsgenoten!!

Linda, 28-02-2019

Wij overwegen deze camping ook, dus ik lees even mee...

Wouter, 22-03-2019

haha nou in elk geval dan twee 15 jarige jongens, is geboekt. Vast wel meer jongens en meiden....

Camping Ma Prairie (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster