Camping Ma Prairie (Glamping)

Camping Ma Prairie (Glamping)
8,1

Omschrijving
De gemoedelijke camping Ma Prairie ligt in het uiterste zuiden van Frankrijk aan de kust. Ma Prairie is een niet te grote camping met ruime en groene plekken. De animatie is zeer goed verzorgd, zowel overdag als in de avond. Ga zeker eens naar de stad Perpignan, het historische Villefranche of de markt in Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Ma Prairie (Glamping) voor je op een rij gezet:

72 reviews over Camping Ma Prairie (Glamping) in het Nederlands

Voor mij niet meer

Johan Heschle,
13-1-2019

Ik ben hier in 2016 samen met mijn zoon (toen 14) geweest. De camping was prima, de plek ook en we hebben dan ook een hele leuke vakantie gehad. Om die reden wilden wij in 2018 weer gaan en hadden dus weer rechtstreeks geboekt. Ook via de camping een annuleringsverzekering erbij gedaan. Helaas kreeg ik vlak voor vertrek van mijn garage te horen, dat ik het niet zou gaan halen met caravan, omdat mijn koppeling er bijna uit lag. Op stel en sprong maken, lukte niet ivm vakantie periode en een andere auto ook niet. Ik heb toen met pijn in mijn hart moeten annuleren! Helaas, achteraf geen terug gave van mijn aanbetaling, omdat de auto (volgens de verzekering) nog niet kapot was. Camping gebeld, of zij toch niet iets konden doen, al was het een klein deel terug betalen, maar zij wezen enkel met de vinger naar de verzekeringsmaatschappij. Heel teleurstellend. Wat ik hiermee wil meegeven is, sluit geen annuleringsverzekering via de camping af.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gewoon thuiskomen

Pleun & Joke,
7-11-2018

Camping Ma Prairie links laten liggen is een vergissing.

We waren er voor de zoveelste keer, vroeger in het hoogseizoen en nu al een aantal jaren in de maanden mei en juni. De camping is een bloemen paradijs en omdat het nog redelijk rustig is valt dat eens te meer op. Gastvrijheid is het credo van de directie

en de medewerkers zijn niet anders. Het mooie van de ligging is dat cultuur en natuur binnen handbereik zijn. en niet te vergeten de vele prachtige wijngaarden.

5 minuten van het strand en 10 minuten van Perpignan, om maar wat te noemen

een breed internationaal gezelschap kampeerders maakt het kleurrijk en gezellig.

Een heerlijk zwembad en een prima restaurant vervolmaken het.

Nog een verbeterpunt misschien? We hebben het niet kunnen vinden.

Gereisd met partner in mei 2018

Goede camping weg van de drukte.

Jan Willem Kooijmans,
29-9-2018

Fijne goed camping met Nederlandstalig balie personeel. Neem wel iets mee tegen de mieren en strooi dat direct ( wij hadden ze ook in de caravan) Zeer goede service. Ik had schoenen laten staan. Die zijn later ( zonder kosten) naar huis (nl) gestuurd terwijl wij er op gerekend hadden dat wanneer ze gevonden zou worden we iets moesten betalen voor de verzending. (Normaal toch) . Super dus !!!

Gereisd met vrienden in september 2018

uitstekend verzorgd mobilhome

Marcel,
17-9-2018

uitstekend verzorgd mobilhome. behulpzaam en vriendelijk personeel.

een aanrader.

Gereisd anders in september 2018

Uitstekende camping

Wim,
13-9-2018

Uitstekende camping. Heel nette mobilhome, prachtig zwembad met goede horecaservice. Hele terrein erg schoon en verzorgd. Personeel zeer vriendelijk en klantgericht.

Gereisd anders in september 2018

Martin,
3-9-2018

Schoon sanitair en mooie plekken met schaduw of zon naar wens.

Gereisd met partner in augustus 2018

super gehad maar niet weer

fam.van der Vinne,
31-8-2018

prima camping met goed en schoon sanitair en overzichtelijk.

Wij zaten in een tent van reisorganisatie. Super goed opgevangen door Albert en Jolande...als er al wat was kon je bij hun terecht.

Tenten prima.Wij waren met de trein...en dat is prima en relaxed maar je hebt toch de auto nodig om wat te zien.Bus treinverbindingen niet altijd efficiënt. Dan kun je fietsen huren op de camping...hou je vast...200 euro borg per fiets...en dan nog zijn alle kosten voor jezelf als er wat is.Dat was niet ontspannen fietsen.Bij de receptie vonden we ze redelijk aardig...dapper dat we geen auto hadden...maar echt heel flexibel waren ze niet...ook niet met de fietsen.Gemiste kans.

Zwembad super...ook de glijbanen.

Canet Place niets aan...we misten de gezellige terrassen. ...ook in de buurt niet.

Lidll in de buurt👍👍verder prima vakantie maar niet weer op deze manier met de trein en iets meer gezellige terassen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Marian,
29-8-2018

Prima camping, goed onderhouden en schoon sanitair.

Gereisd anders in augustus 2018

Net niet!

Marleen Rabijns,
28-8-2018

Wij verbleven met twee gezinnen met opgroeiende tieners op een kampeerplek. Wij kozen deze camping omwille van het zwembad en de nabijheid van de zee. De camping op zich is oké, netjes sanitair, iets gedateerd maar meermaals per dag gepoetst, ruime kampeerplek dicht bij de receptie met weinig schaduw, zwembad met leuke glijbanen maar te klein tijdens het toch heel drukke hoogseizoen, vriendelijke receptie..... Wij hebben ons gestoord aan de terugkerende jeugd 's ochtends vroeg om een uur of vijf met een hoop kabaal erbij. Daarna gaan ze nog lekker rumoerig zitten kletsen op het terras van hun huurcaravan. Er werd daar weinig tot niks aan gedaan of van gezegd hoewel de bewaker om half twaalf al met zijn golfkarretje over het terrein rijdt en onze kinderen aan de rummycub aanmaant om het stiller te houden. De afstand naar zee is perfect te doen op de fiets want met de auto is een ramp. De omgeving is vergeven van de auto's. Het is er overal even druk. Animatie tieners is er niet en is zeker een werkpunt. Voor ons is het de camping van net niet . Wij gaan niet meer terug. Op een half uurtje rijden mooie dingen gezien en gedaan en daar genoten van de rust!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Graag toiletbrillen vervangen

Jelle,
27-8-2018

Graag toiletbrillen vervangen...zaten scheuren in de brillen van 1e toiletgebouw. Jammer dat er 1 deel werd afgesloten van het toiletgebouw...en van het deel wat open is was ook 1 toilet buiten gebruik. Wachtrij voor toilet en douche in ochtend en avond.

Gereisd anders in augustus 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ma Prairie (Glamping) in Canet-en-Roussillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ma Prairie (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.