Géén boekingskosten

Camping Ma Prairie (Glamping)

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCanet-en-Roussillon

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ma Prairie (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 185 reviews
+90/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 185 reviews
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

De gemoedelijke camping Ma Prairie ligt in het uiterste zuiden van Frankrijk aan de kust. Ma Prairie is een niet te grote camping met ruime en groene plekken. De animatie is zeer goed verzorgd, zowel overdag als in de avond. Ga zeker eens naar de stad Perpignan, het historische Villefranche of de markt in Collioure.

185 Reviews over Ma Prairie (Glamping)

• 9Femke28-08-2022

Heerlijk voor jong en oud

We zijn er nu voor het derde jaar geweest. Het is een fijne, gemoedelijke camping met zowel kampeerplaatsen als huurtenten en cabins.

De leeftijd van de aanwezige kinderen loopt van baby tot een jaar of 15. Gasten zijn deels Frans, deels Nederlands en enkele Engelsen zijn aanwezig.

Iedere dag is er een entertainmentprogramma, voor jong en oud, gevarieerd aanbod. Zwembad en animatie liggen aan de andere kant van de weg, maar is goed en veilig te bereiken via een verhoogd en verlicht zebrapad. Camping is goed onderhouden, nachtbewaking is aanwezig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en doen hun uiterste best om je een fijne vakantie te bezorgen.

In de regio is genoeg te doen, vandaar dat we er al enkele jaren komen. Dank aan Simon en Valentine voor de ontspannen sfeer

• 2Marco19-08-2022

Diep en diep triest

Altijd met plezier op deze camping gestaan. Maar dat het nu sea green is geworden alles vies en verouderd jammer dat ik geen foto mee.kan sturen van die sanitair

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Noord19-08-2022

Verkeerslawaai is jammer

Erg fijne sfeer ok de camping. Mooi zwembad, overzichtelijk en prima sanitair. Geen winkeltje en de Lidl om de hoek is dicht helaas. Bakker is wel dichtbij winkels verder op kleine auto afstand. Strand is dichtbij en prima met de auto bereikbaar.

Wij kampeerde met eigen caravan en kregen hele ruime plek aan de rand van de camping. Helaas aan de andere kant van de heg een rotonde en drukke erg. Wij vonden het verkeerslawaai zeer hinderlijk. We kregen een andere plek naast een sanitairgebouw. Het geroezemoes van de camping in de avond en nacht was prettiger en daardoor minder last van verkeersgeluid die je eigenlijk overal wel hoorde. We wisten dat het een druk gebied was maar hadden dit wat onderschat. Er waren ook mensen die er helemaal geen last van hadden, dus dat is waarschijnlijk de reden dat ik nergens het verkeerslawaai terug kon lezen. Vandaar deze review.

Verder fijne plek hoor!

• 6Eetgelegenheden
  • 8S Vrijsen18-08-2022

Fijne camping!

Wij hebben zojuist 10 dagen op deze camping gezeten in een safaritent van Vacansoleil op nummer 118. In een mooie nieuwe tent met fijne bedden. De kampeerplek op zich niet heel ruim. Je kunt je auto bij je plek parkeren maar is wel krap. Er is een mix van Fransen, Engelsen en Nederlanders. De (snel)weg dichtbij de camping zorgt voor wat geluid maar heb je niet echt last van. De omgeving is wel wat druk. Soms lastig parkeren. Personeel is heel vriendelijk. Animatieteam ook prima. Brood haalden wij bij de bakker in het dorpje op fietsafstand van de camping. Het sanitair was heel schoon. Het zwembad en glijbanen zijn leuk. Carcassonne en Colliore zijn mooi om te bezoeken. Ook Lac de Villeneuve de Raho vonden wij fijn. Minder druk dan aan zee.

• 8Arjen11-08-2022

Prima camping

Twee weken verbleven in een DeClik. Fijne bungalow, maar niet te ruim. Wel met de mogelijkheid om lekker buiten te zitten. Camping prima! Lekker zwembad, behulpzaam personeel. De zee op een kleine 10 min rijden. Wel even zoeken om je auto kwijt te kunnen. Animatie is goed, maar niet spectaculair voor kids van 13 en 14. Heerlijke tijd gehad. De Lidl was inderdaad dichtbij, maar is m.i.v. 01-08-2022 gesloten.... Camping wordt door een rustige weg (zebrapad) in tweeën gedeeld. Restaurant, zwembad en MF sportterrein aan de andere kant vd weg.

• 8Robin09-08-2022

Leuke schone camping

Camping is niet groot en ziet er verzorgd uit. Sanitair is schoon al hangt er af en toe een riool luchtje. Voor kids is er genoeg te doen tot een jaar of 13a14 voor oudere wat minder. Bij ons waren wat grote takken boven de caravan geknakt. Gemeld bij de receptie en dit werd gelijk opgepakt. Er werd een hoogwerker geregeld. En twee uur daarna was alles gesnoeid. Ben blij met de snelle reactie van de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Frans21-07-2022

Superleuk

We zijn hier met kinderen van 2 en 5 jaar.Mooie plekken, bijna alles onder de bomen. Leuk zwembad ook geschikt voor kleine kinderen. Met meerdere baden en leuke glijbanen. Strand is op fiets/rij afstand. Schoon sanitair…echte familiecamping. Geen winkeltje op de camping wel een Lidl dichtbij. Er wordt van alles georganiseerd. We zitten in een safaritent van vacansoleil is een heel mooie tent lijkt wel als nieuw, sanitair is schoon en een zeer handige doucheruimte voor met kleine kinderen. Kortom fijne kleinschalige camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Pleun en Joke06-06-2022

Genieten van kwaliteit

Na twee jaar Corona onderbreking weer heerlijk terug. Het blijft een prachtige camping. Heerlijk gastvrije eigenaren. Genieten dus. Het was aan de rustige kant. Jammer van zo'n parel

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Patricia van Staveren04-09-2021

Leuke camping voor 1x

Leuke, kleine camping. Helaas was het camping seizoen in de laatste week van Aug al voorbij. Geen animatie, stokbrood, cola etc te verkrijgen. Camping liep helemaal leeg.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Tony Maradony10-08-2021

Leuke camping, voor rustzoekers niet geschikt.

Vriendelijke personeel. De camping ligt in een druk gebied van Frankrijk. Plaatsen zijn niet heel groot +/- 80 m2. Lidl op 800 meter, strand in de buurt en de camping heeft een restaurant.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar