Camping Les Peupliers

170 reviews over Camping Les Peupliers

• 2019
    4Johan Hoekstra31-08-2019

Echte tegenvaller

Luxere Stacaravan stond lang niet waterpas. (bed 7 cm opgehoogd aan 1 zijde. Zodat bloed niet naar het hoofd stroomde). Pal tegen de animatie en centrale BBQ plek. Animatie was 100% frans en de volumeknop stond volledig open. (Oplossing 5 keer per week ‘s avonds uit eten en uur of 23.30 terugkomen) Hele dag rook van de rokers en de BBQ. Douche zeer heet of erg koud. Was volgens host van touroperator normaal maar na 2x woordenwisseling met de host van touroperator toch maar installateur bijgehaald. (En eindelijk opgelost.) En hij was in de tweede week plots vertrokken zonder iets te melden. Beddenbodems waren kapot.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Gezin met 3 kids20-08-2019

Prima camping

Vanuit Nederland een eind rijden maar het weer is super! Leuke camping voor jonge gezinnen!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Samantha24-07-2019

Geen succes

Verouderde camping, vies sanitair. Eerste nacht door bed gezakt, deze was al stuk en ze hebben het niet gemaakt. Airco bij veel chalets stuk, vieze inboedel, niet schoongemaakt. Geen manager aanwezig, alleen jonge meiden van de touroperator die elke dag heen en weer rennen.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Julie20-07-2019

super vakantie!

stacaravan esprit van touroperator gehuurd was top. we hadden geboekt voor campingdeel le bosquet Voor de rust maar daar was geen plek. We mochten kiezen uit 2 caravans bij les peupliers. We kozen C14. Een leuke plek onder de bomen. enkele avonden per week is er harde muziek .. het heeft ons verder niet echt gestoord.. kids vonden disco geweldig en wij zijn ook maar mee gaan dansen op de veranda.. Mooi zwembad ( uiteindelijk is les peupliers leuker Als les bosquet om te verblijven denk ik..) camping winkel prima voor brood. veel super markten op 2-10 minuten rijden voor rest. eten bij beAchbar cote plage, genoten.. voor kids speelhoekje en schommel op strand. Bootje gehuurd zonder vaarbewijs bij canet plage was leuk voor kids zelf sturen, Collioure leuk,route du vin. Ligging van camping is op loopafstand van mooi strand. Ligging als je aankomt niet mooi, maar met auto ben je overal zo of lopen via strand. Top vakantie voor weinig geld!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Marion Aben19-07-2019

Waardeloze camping en niks te beleven

We zagen in het acsi boek dat het zo'n mooie camping moest zijn dicht bij het strand en de "gezellige" jachthaven. We waren met de camper en kregen een heel klein plek toegewezen volgepropt tussen andere camping gasten. Er was nog maar 1 plek in de schaduw dus we hadden geen keus. Uitzicht 0,0 Het strand was idd te lopen maar aan de jachthaven en in de buurt was niks te beleven nog geen terrasje. 2 hele kleine zwembaden op de camping, restaurant was vreselijk, vieze tafels en animatie ook niets en dat in het hoogseizoen. We hebben 50 euro betaald voor 1 overnachting met de camper maar ik snap niet wat de mensen hier gaan doen.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7Veerman23-08-2018

Leuke camping

De camping is heel overzichtelijk, dus heel fijn voor de kinderen. Deze kunnen heerlijk rond lopen. Mooi zwembad met leuke glijbanen voor de kinderen. De camping ligt dicht bij canet. Hier kun je naar het strand of in de avond over de boulevard lopen. Van het restaurant moet je echt niks verwachten, hiervoor kun je beter van de camping af. Er is wel elke dag vers stokbrood/croissants te krijgen. Wij hadden een stacaravan bij touroperator geboekt, maar deze zijn behoorlijk gedateerd als je het vergelijkt met de mobil homes van de camping zelf. Tip: gewoon via de camping boeken! Het stacaravan gedeelte heeft gelukkig nauwelijks overlast van de avond-animatie. Dit is zeker anders in het kampeer gedeelte van de camping. Helaas is alle animatie in het frans! Wij hebben fijne vakantie gehad op deze camping.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Celine10-08-2018

Geen aanrader wat ons betreft...

Dichtbij het strand, 10 min lopen. Camping was niet te groot, overzichtelijk voor onze kids. Echter ook veel gezinnen met oudere/volwassen kids, waardoor het erg luidruchtig was tot vaak wel 1 uur. Met name op het kampeergedeelte ook veel last van muziek van de animatie ( dagelijks muv zaterdag) waardoor je elkaar soms amper kon verstaan als je een plek dichtbij de bar hebt. Het zwembad is leuk, maar te klein waardoor je vaak hutje mutje naast elkaar in het water ligt. Voor kleinere kids (6-8 jr) in het diepe bad daardoor minder veilig door de jeugd die daar rondhangen. Ook veel te weinig bedjes. Ik zou deze camping daardoor echt niet aanraden! Wij houden van wat gezelligheid maar zijn toch echt vele rustigere campings gewend.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6De meijer12-07-2018

Leuke camping als je voor je rust kom

Kleine camping ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Kunnen lekker rond lopen zinder dat ze verdwalen ofzo. Sanitair is netjes. Waarom deze camping 4 sterren heeft is ons geheel onduidelijk. Er wordt geadverteerd met een restaurant, nou deze is aanwezig maar je kan er maar drie tot vier dagen per week eten. Van te voren reserveren en dan maar keus uit twee gerechten!!!! Animatie is er niet of nauwelijks. En als er iets te doen is dan in het Frans dus niet te verstaan ( bv bingo). Er is ook een soort van take away. De helft is niet aanwezig en als je dan een bestelling heb doorgeven miet je maar afwachten wat je krijg. Ze kennen geen woord Engels. Animatie voor de kinderen is ook jammer ze hebben liever geen buitenlanders ivm taal problemen. Jammer. Buiten de camping is er niets alleen een jachthaven waar savonds niet valt te beleven. Je moet met een treintje naar het dorp toe. Of zo’ n 10 minuten lopen.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Marianne20-12-2017

Ideaal voor een vakantie met jonge kinderen

Les Peupliers is een overzichtelijke camping, waardoor we onze kinderen (7 en 4 jaar) prima in hun eentje over de camping durfden te laten lopen. Het zwembad was voor de kids het hoogtepunt van de camping met de 2 glijbanen. Het strand ligt op 10 minuten lopen. Vanaf de camping ben je binnen een uur rijden bij verschillende "attracties" voor jong en oud, maar ook Carcassonne en Girona zijn goed te doen voor 1 dag.

Er is een kleine winkel op de camping, waar je 's morgens verse broodjes kunt halen. Het assortiment is verder zeer beperkt. Maar in Canet zijn supermarkten te vinden voor de overige boodschappen.

Wij hebben een prima vakantie gehad en de kinderen hebben zich goed vermaakt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Familie van de Weerd22-08-2017

Geweldige Camping met jonge kinderen!!

Wijn hebben 2 weken lang op deze camping gestaan in een mooie ingerichte tent. Sanitaire schoon en netjes. Er zitten wel degelijk brillen op de toiletten! Geluidsoverlast viel ons mee. Wij stonden dicht bij de bar, 2 x per week disco tot 23.30. Op zaterdag geen animatie. Animatie voor kids ontbrak, maar hebben onze kids van 2 en 5 geen behoefte aan gehad. Ze speelde wat af met alle kids op de camping. Veel Nederlandse mensen maar ook Fransen. Auto staat inderdaad voor/ naast tent. Vonden wij geen probleem. Strand loop je in 10 min naar toe. Aanrader bij het strand is Beach club Le Swim! Heerlijk eten daar en de kids kunnen daar spelen in een speeltuintje! Treintje stopt voor de camping en brengt je voor 3,50 pp heen en weer en kids 2,50 naar Canet Plage. Ook is er een taxibootje ook erg leuk. Zwembad is echt super voor jonge maar ook oudere kids. Het loopt geleidelijk naar het diepe en de glijbanen gaan lekker snel! Canet Plage leuk centrum, ook een aanrader is om naar Perpignan te gaan slecht 20 min rijden. Restaurant op de camping heeft heerlijk eten, ijsjes zijn er alleen niet te betalen! Aanrader is;Lidl in het dorp en vriezer lekker volgooien want ook die is gewoon aanwezig in de tent! Wij kunnen deze camping dus aanraden! Heerlijke vakantie gehad, en genieten staat hier op nummer 1 op deze geweldige camping! Kleinschalig is echt heel erg fijn.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden