Camping L'Etoile d'Or

59 reviews over Camping L'Etoile d'Or in het Nederlands

zeer goed

Wijnenda Bos- van der Ven,
21-9-2018

Al voor het achtste jaar geweest en nog steeds heel blij met de camping en komen zeker weer terug.

Gereisd anders in september 2018

Thierry,
20-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Hallo team van de camping

Marcel,
19-8-2018

Wij hadden een hele fijne vakantie dankzij uw personeel en alles eromheen.

Philippe,
18-8-2018

Anne,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Absoluut perfect, we wilden niet meer weg

Frederique en Gerben,
8-8-2018

Kleinschaligheid, rust, comfort en extreme vriendelijkheid van de eigenaar en zijn twee geweldige vliegende keeps.

Bij L’etoile Dore kun je relaxen aan het zwembad, de wonderschone, nog niet door toeristen overspoelde, natuur ontdekken, fijn samen zijn met je familie, of ook met andere gasten. Of niet. Er worden leuke dingen georganiseerd, precies genoeg, geen opgedrongen sociale toestanden maar een ongedwongen gezellig samenzijn tijdens een Franse avond of een kampvuur voor de kinderen. Heerlijke tijd gehad met elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke zwembaden ook voor de kinderen, en prettig de gratis fitness om toch in conditie te blijven.

Het gratis treintje dat je naar strand of boulevard brengt is echt een uitkomst.

Genoeg vertier voor jong en oud en zeker de plekken van de stacarvans zijn ruim in vergelijking met andere campings.

Op veel campings geweest maar deze heeft toch onze voorkeur, gemoedelijk, gezellig, kindvriendelijk.

Prachtige omgeving met heel veel gezellige markten en een hele mooie boulevard waar je zo naar de haven loopt.

Dit word het derde jaar en gaan 3 weken maar nu ook met vrienden en hun twee kinderen .

We verheugen ons er allemaal erg op en zeker ook de kinderen.

Begrijp niet waar de soms negatieve reacties vandaan komen maar je hebt mensen die nooit tevreden zijn.

Voor ons in ieder geval een hele dikke voldoende .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Deze camping echt nooit meer.

Brenda en Marchel
19-1-2015

Zijn vorig jaar 3 weken (juli-augustus) naar deze camping geweest.

Nieuw maar veeeel te klein zwembad met een niet al te aardige badmeester.

We hadden een probleem met het toilet, na 10 keer vragen en 5 dagen kwam er eindelijk iemand kijken.

Er is ook geen vermaak voor de nederlanders,niet voor klein en al helemaal niet voor de wat grotere kinderen.

Er waren op 4 Nederlandse families na alleen maar Fransen dus de kids hadden geen aanspraak.

Naar het strand is een lijdensweg want door de enorme drukte doe je daar een uur over om vervolgens je auto niet kwijt te kunnen.

Dit jaar gaat het weer gewoon naar Italië wat ons

en de kids zeer goed bevallen is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Fantastische Camping

Nanny van der Ven
9-9-2013

Camping L'Etoile D'Or is een heel goed en gezellige Camping .Vriendelijke mensen aan de Receptie die altijd bereid zijn indien er vragen zijn om je te helpen. Voor het derde jaar heen geweest en wij hopen nog een aantal jaren van deze mooie camping te kunnen genieten.

Gereisd met partner in juli 2013

Top camping en caravan

Candy
17-3-2013

Vorig jaar en dit jaar gaan we weer heerlijk naar Argeles. In 2008 zijn we ook al geweest en daarna 3 jaar op andere campings maar is toch tegen gevallen,de caravans waren niet schoon en de bedden waren echt niet om op te liggen.We hebben heel fijn contact met de eigenaar van de caravan en weten dus dat het goed zit [ ook wel belangrijk in deze tijd ].

Al met al een fijne camping,heerlijke luxe caravan en prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etoile d'Or in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etoile d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.