Camping Le Méditerranée

Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
Camping Le Méditerranée
8,8

Omschrijving
Camping Le Méditerranée is een gemoedelijke camping waar je niet alleen maar Nederlanders tegenkomt, maar juist veel Fransen. In het restaurant kun je lekker eten en ook afhalen. Het zwembad is schoon en overzichtelijk. De kinderen vermaken zich de hele dag bij het enthousiaste animatieteam. Het gezellige Argelès-sur-Mer is 10 minuten rijden.

10 reviews over Camping Le Méditerranée in het Nederlands

Catherin ,

Echt Frans

K,
      22-8-2017

Le Mediterranee is een klein, rustig, gemoedelijk park. De chalet was prima (qua ligging, afmetingen, hygiëne), wel vonden we de bedden niet zo goed liggen. Er is een restaurant waar je ook kan afhalen (pizza, frites met kip/gamba's/Catalaanse worst); een winkel waar je iedere dag verse croissants/stokbroden kan bestellen; een bar; en een snackbar bij het zwembad (prima broodjes hamburger). Het zwembad (buiten en binnen) is heerlijk: overzichtelijk, schoon, en met (meestal...) voldoende ligbedden. Voor de kinderen is er genoeg te doen op het park: er is een animatieteam wat werkelijk waar van 's ochtends tot 's avonds in de weer is met een gevarieerd aanbod en een bewonderenswaardig enthousiasme! Het grootste nadeel voor ons was het feit dat er nauwelijks Nederlandse kinderen waren, de camping wordt bijna uitsluitend door Fransen bezocht. Voor onze kinderen een drempel om mee te doen aan activiteiten.

Argeles zelf vonden wij veel te toeristisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Never again, no 5 stars camping

Juduth,
      30-7-2017

Old place, no atmosphere and really no 5 stars. We normally go to Yelloh village and that is much better. Never again for us.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Wel goed:

Autovrijpark, kleine camping met alleen huuraccommodaties (de 4-persoons prestige had een heerlijke veranda over de hele breedte!!), heerlijk, schoon rustig zwembad, een fantastische glijbaan, een ontzettend sfeervol echt typisch frans binnenplein nog nooit eerder zo gezien. Fijn dat je niet tussen alleen maar Nederlanders zit. Goede service en wat een vriendelijk personeel en de franse gasten. Perfecte locatie om op pad te gaan in de omgeving en naar Spanje!

Niet goed:

Schoonmaak chalet; het moest verboden zijn (geldt ook voor heel veel andere locaties!!!) dat gasten de keuze hebben tussen zelf schoonmaken of laten doen. Laat gewoon voor een niet al te hoog bedrag (huur accommodatie is best prijzig) de schoonmaakkosten bij de huurprijs inbegrepen zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Méditerranée in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Méditerranée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.