Camping La Chapelle

Met jonge kinderen

Leuke vakantie

Wielen
27-9-2018

Genoten van een zeer zomerse vakantie op deze camping.

Groot voordeel is de ligging: midden in argeles met alle levendigheid, terwijl de camping zelf rust bood.

Meer pluspunten: net zwembad (mn het nieuwere deel), schoon sanitair en prima douche. Nederlands sprekende receptioniste, ruime plaatsen, gezellige bar met happy hour.

Animatie was aanwezig, niet op kinderen gericht, wel iedere avond een quiz, dart, bingo, karaoke. Niet spectaculair, wel gezellig.

Wel wat aandachtspunten

Geen toiletbrillen en geen wc papier of zeep (vind ik uit de tijd), toerplaatsen vaak niet vlak, slecht verlichte paden maar bijv bij toilet een opstapje wat gevaarlijk is. Geen warm water om af te wassen, dit is een aantal keer doorgegeven en naar gekeken maar nooit opgelost.

Boodschappen bij de intermarche op 100 m, anders op 5 km een intermarche hyper.

Het is een prima camping en een goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes.

Wij hebben twee weken in een stacaravan van een touroperator gezeten en bewust gekozen voor het naseizoen. Heerlijk weer gehad, vriendelijk personeel op de camping. Ondanks september vonden we het qua verkeer en mensen in Argeles wel redelijk druk. Niet heel gek omdat het een toeristisch plaatsje is en de camping is gelegen in het centrum. Op de camping zijn diverse leuke speeltuintjes voor jonge kids, waarvan eentje naast de bar (handig tijdens happy hour). Trampoline is leuk, zwembad ook prima, water niet te koud. Als minpunten vonden we de plekken vrij klein (alles staat dicht op elkaar) en het feit dat de camping niet autoluw is. Het personeel en de campinggasten rijden vaak te hard, waardoor je de kinderen wat minder vrij kunt laten en je ze te vaak moet vragen aan de kant te gaan. Komt ook de rustieke sfeer niet ten goede. Ik zou me voor kunnen stellen dat het op deze camping in het hoogseizoen te druk en te warm is.

Geweldige vakantie gehad

Richard
8-9-2018

Geweldige vakantie gehad op een mooie camping

alles is op en rond de camping te vinden

zwembad , winkeltjes en strand erg gezellig

Luna park leuk maar wel prijzig ga dan wel op de 2 euro dagen

sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken wc brillen zou prettig zijn

Collioure is 's avonds mooi heerlijk gegeten

Tour de madeloc beklommen was best pittig maar met het uitzicht zeker de moeite waard

In banyulls naar de wijnproeverij is ook een aanrader

Een aanrader

Vakantiegangers
2-9-2018

Wij hebben genoten op deze camping! De sfeer was er prima. We stonden met onze caravan op een comfortplaats achteraan op de camping. Een mooie ruime plaats in de schaduw aan een laantje met kampeerplaatsen, huurtenten en tenthuisjes. Naast Nederlanders ook veel Engelse en Franse campinggasten.

Het zwembad was prima ( oude gedeelte iets minder aantrekkelijk door de rode tegeltjes) De ligging van de camping is fenomenaal, boulevard, winkels en strand op loopafstand. De camping werd prima onderhouden, elke dag de bladeren opgeveegd etc. Ook de toiletgebouwen keurig en schoon.Mooi sanitair, wij stonden in de buurt van het toiletgebouw bij de jeu de boulesbaan. Deze werd om 22.00u gesloten, je kon dan nog wel gebruik maken van de toiletten aan de buitenzijde. Maar in het toiletgebouw richting het zwembad was dan nog wel open om te douchen etc. De omgeving vonden wij prachtig maar ook netjes. Wifi is nog een aandachtspunt.

Super vakantie gehad

Kikker
22-8-2018

Er is in deze omgeving echt veel te doen en te zien. Wij hebben dan ook met zijn zessen en super vakantie gehad. We waren met twee volwassenen en 1 kind van 1 jaar en van 7 jaar en 12 en 15 jaar. Het is lekker levendig en geluid daar houden we van. Het zwembad mag wel wat opgeknapt worden wat kleine dingen. En douchen mag wel wat langer open blijven rond elf half twaalf lijkt ons beter I. V.M. Later eten en bezoek aan het levendige stad. Verder prima tijd gehad. En touroperator jullie hebben super personeel in dienst. Altijd vrolijk.

NOOIT MEER!!!

Charlot
21-8-2018

Wij vonden het een saaie camping, wel groen! Animatie was flut! Er was inderdaad een klein bakkertje maar als je pech had omdat het druk was, kreeg je niet goed doorgebakken en slap stokbrood en croissantjes. Dus daarom raden wij aan om brood en/of croissantjes te halen, links van de camping, tegenover de intermarche. Erg goed! Het toeristen stadje Argeles is goed aan te lopen waar veel goede restaurantjes zitten, waaronder ' Canne'. Het zwembad was vies, waar veel haren en zand in was. Het strand is op zich aan te lopen maar is er wel saai. Op 10 mnt links van de camping een beter strandje met gratis parkeren en een gezellig (afhaal)restaurantje en ook verhuur van waterfietsen, kano's. Leuk voor de kids! Bedjes + parasol hier goedkoper dan bij strand Argrles. De surprime mobile home met de groene vlag was weer netjes. Je zag wel dat deze wat ouder was. De ontvangst was geweldig, ondanks de 43 graden! Nee, deze camping is geen aanrader!

Gezellige camping

H Kemna
15-8-2018

Wij hebben een tent gehuurd van een touroperator. Wij zijn erg tevreden over de camping. Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Prima toiletten (helaas wel zonder wcbril, en zelf wc papier meenemen) en de douches zijn ook prima.

Het zwembad is erg leuk en schoon. Argeles zelf is een toeristisch plaatsje voor jong en oud. Het is er 's Avonds druk aan de boulevard. Het strand is met kleine kiezelsteentjes en loopt snel af. Animatie is minimaal, maar dat vonden wij prima.

Super leuke camping. Veel gezinnen met kinderen van 0 tot 15jaar. Echte familiecamping.

niet weer

De Groot
13-8-2018

Verouderde camping. Ongezellige camping. Mobile Home van touroperator was keurig!

Zwembad redelijk, wel tijd voor een opknapbeurt. Trapjes wat met 2 schroefjes vast zit, tegeltjes wat mist etc. Het toilet wordt amper schoongemaakt. Als je het zwembad binnenloopt, ruik je de toiletten al bah.

Verder is het heel toeristisch en massaal. Als je de camping afloopt, moet je opletten waar je loopt, zoveel verkeer! Nee voor ons niet weer.

Leuke camping voor een keertje!!

Rutger
11-8-2018

Goed: camping ligt heel centraal in Argeles centrum, vlakbij de zee, boulevard en de leuke restaurantjes (goede prijzen voor lekker eten) Lidl in de buurt en leuke plaatsjes om te bezoeken! Aqualand ook een aanrader ( wel Fast line tickets kopen) Overzichtelijke camping, leuk zwembad.

Niet goed: animatie is vrijwel onzichtbaar, geen gezellig restaurant of koffiebar, waardeloze WiFi en voor tieners is er na 2100 niets te doen. Het speelcourt (voetbal, tennis) sluit ook om 2100u.

Leuk voor 1 keer.

rutten
11-8-2018

Wij hebben 2 prima weken gehad maar zullen deze camping niet nog een keer kiezen.

Wat wij erg jammer vonden was dat de speeltuinen om 21.00 gesloten werden, is het net een beetje afgekoeld word alles afgesloten, ook ping pong voetbalveld en jeu de boules. Maar als de Franssen een toernooi hebben dan kan het jeu de boules veld wel tot 01.00 open blijven.

Verder s avonds weinig te doen op de camping live music en karaoke werden afgewisseld maar stelde niks voor, buddha bar ook niet gezellig.

Voor de jeugd ook niks te doen, die hingen maar wat rond op de camping tot ze weer werden weg gestuurd en dan gingen ze weer ergens anders hangen.

Zwembad wel leuk, maar je moet vroeg zijn voor een bedje.

Plaatsje zelf leuk maar erg toeristisch en duur.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.