Camping La Chapelle

265 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Gezellige camping

H Kemna
15-8-2018

Wij hebben een tent gehuurd van een touroperator. Wij zijn erg tevreden over de camping. Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Prima toiletten (helaas wel zonder wcbril, en zelf wc papier meenemen) en de douches zijn ook prima.

Het zwembad is erg leuk en schoon. Argeles zelf is een toeristisch plaatsje voor jong en oud. Het is er 's Avonds druk aan de boulevard. Het strand is met kleine kiezelsteentjes en loopt snel af. Animatie is minimaal, maar dat vonden wij prima.

Super leuke camping. Veel gezinnen met kinderen van 0 tot 15jaar. Echte familiecamping.

niet weer

De Groot
13-8-2018

Verouderde camping. Ongezellige camping. Mobile Home van touroperator was keurig!

Zwembad redelijk, wel tijd voor een opknapbeurt. Trapjes wat met 2 schroefjes vast zit, tegeltjes wat mist etc. Het toilet wordt amper schoongemaakt. Als je het zwembad binnenloopt, ruik je de toiletten al bah.

Verder is het heel toeristisch en massaal. Als je de camping afloopt, moet je opletten waar je loopt, zoveel verkeer! Nee voor ons niet weer.

Leuke camping voor een keertje!!

Rutger
11-8-2018

Goed: camping ligt heel centraal in Argeles centrum, vlakbij de zee, boulevard en de leuke restaurantjes (goede prijzen voor lekker eten) Lidl in de buurt en leuke plaatsjes om te bezoeken! Aqualand ook een aanrader ( wel Fast line tickets kopen) Overzichtelijke camping, leuk zwembad.

Niet goed: animatie is vrijwel onzichtbaar, geen gezellig restaurant of koffiebar, waardeloze WiFi en voor tieners is er na 2100 niets te doen. Het speelcourt (voetbal, tennis) sluit ook om 2100u.

Leuk voor 1 keer.

rutten
11-8-2018

Wij hebben 2 prima weken gehad maar zullen deze camping niet nog een keer kiezen.

Wat wij erg jammer vonden was dat de speeltuinen om 21.00 gesloten werden, is het net een beetje afgekoeld word alles afgesloten, ook ping pong voetbalveld en jeu de boules. Maar als de Franssen een toernooi hebben dan kan het jeu de boules veld wel tot 01.00 open blijven.

Verder s avonds weinig te doen op de camping live music en karaoke werden afgewisseld maar stelde niks voor, buddha bar ook niet gezellig.

Voor de jeugd ook niks te doen, die hingen maar wat rond op de camping tot ze weer werden weg gestuurd en dan gingen ze weer ergens anders hangen.

Zwembad wel leuk, maar je moet vroeg zijn voor een bedje.

Plaatsje zelf leuk maar erg toeristisch en duur.

Leuke vakantie

Fors
10-8-2018

Mooie schaduwrijke grote camping, alleen bij het achterste gedeelte waar wij zaten was weinig schaduw, waardoor het snel bloedheet is in de stacaravans.

Mooi zwembad, dichtbij zee. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen.

De stroom valt heel vaak uit, waardoor de airco dus ook niet werkt..

Mooie plaats, maar niet via touroperator !

Elise
10-8-2018

Mooie plaats. Veel winkeltjes en eetgelegenheden. Leuk strand. Uitstapje naar Collioure aan te bevelen (ook met de boot mogelijk).

De Caravan van de touroperator is niet aan te bevelen. De caravan was vies, deur klemde, lekke douchebak met scheuren, slechte airco en erg veel mieren in de caravan. Geen eetmogelijkheden op de camping alleen een loket. Het is slimmer om naar de bakker te lopen (bij de camping links af). Het personeel van de touroperator komt de afspraken niet na. Op de camping is er geen leuk pleintje aanwezig waar activiteiten worden georganiseerd. Op de boulevard is dat wel erg leuk! Er worden veel activiteiten in het plaatsje georganiseerd. De sportvelden en speeltuinen gaan vroeg dicht.

Leuk maar volgende keer weer n andere camping!!

K.Derix en J. Geurts
6-8-2018

We vonden 't 'n leuke camping, erg dichtbij t strand en de boulevard. Het was fijn om er zo naar toe te kunnen lopen. Op de camping was n klein winkeltje...wij zijn er niet naar toe geweest. Wij gingen meestal naar de Lidl, ook om s morgens broodjes te halen. Ca 10 min rijden vanaf de camping. Op de camping was weinig animatie wel s avonds vaak iets van muziek of karaoke in de bar maar dat stelde weinig voor. Leuk zwembad, genoeg ligbedden en stoelen als je er maar op tijd bij was. Om 10.00 ging t open. Wij hadden n tent en hoorden tot 00.00 s nachts muziek van n naastgelegen camping, dat was niet altijd even prettig. Toiletten en douchen waren meestal netjes. Wij vonden t wel n beetje jammer dat we niet zo'n gezellige plaats hadden (hadden n huurtent van touroperator nr 29 touroperator en nr van de camping was 237) weinig contact met de buren omdat stacaravans en tenten door elkaar stonden. Leuke plaatsjes o.a Collioure en Carcasonne

Je moet er zelf wat van maken

Paul
6-8-2018

Via touroperator geboekt. Goede ontvangst door professionele medewerkster. Caravan met airco voldeed aan onze verwachting, fijne douche en zelfs goed bed. Vriendelijke medewerkers en goede sfeer op de camping. Camping heeft geen toegevoegde waarde voor jongeren, voetbalkooi sluit bv al om 21.00 uur en tafeltennis wordt ook vroeg afgesloten. Jongeren moeten dus elders vertier zoeken. Zwembad is meer voor de kleintjes. Zandstrand (denk aan slippers i.v.m. heet zand) en gezellig centrum op loopafstand. Caravans staan hutje mutje dus je moet steeds geluk hebben met je buren (muziek, huilen, ruzie etc.). Uitzicht zijn voornamelijk de andere caravans op 2m van de vlonder. Stroom viel regelmatig uit dus denk aan noodlampje. We hebben ons goed kunnen vermaken maar deze camping had voor ons weinig tot geen toegevoegde waarde. we komen hier dus niet meer terug.

Helaas...

Fam
6-8-2018

Bij een touroperator een 6 persoons chalet geboekt. Ruim 2900 euro voor 2 weken. Helaas kregen wij een (verouderde) caravan aan het eind vd camping. Ligging was daardoor wel rustig. Nadeel: ver lopen naar het strand. Caravan was oud en vies. De schoonmaak laat zeer te wensen over. Airco werkt niet optimaal, valt uit en maakt, als tie het doet, veel herrie. Slechte bedden, krappe bedoening en nogmaals gewoon erg vies allemaal. Mieren zijn dol op deze caravans... zwembad is oke, maar niet heel groot, 2 glijbanen, niet spectaculair, maar voldoet. Er is een klein voetbalveld, sluit om 21.00 uur, veel kinderen, weinig ruimte. Strand en boulevard is leuk, maar ver lopen (geen 200 meter...). Argeles zelf is dus leuk, veel winkeltjes en restaurants. Collioure is een aanrader. Lidl en grote Intermarche in de buurt. In Argeles zelf een goede bakker, linksaf als je camping afgaat, aan de linkerkant vd straat, 10 minuten lopen. Touroperator is geen aanrader!

Heerlijke plaats om te vertoeven.....

Job
5-8-2018

Fantastische camping met fijn mobile home van Vacansoleil en leuke mensen van Vacansoleil Corne en Heidi. Mooi zwembad en lekker dichtbij gelegen dorp aan middellandse zee. Volgend jaar weer....

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chapelle scoort een 7.58 uit 10 op basis van 265 reviews.