Géén boekingskosten

Camping Les Fauvettes

FrankrijkLanguedoc - RoussillonAnduze (Gard)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Fauvettes voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 119 reviews

Meer camping info

120 Reviews over Les Fauvettes

• 3Erik meent15-10-2019

Niet onze camping

We zaten aan het eind vh seizoen. We hadden een plaats achter op de camping in de hoek. Ruime plek met mooi uitzicht. Maar we waren daar alleen. Zeer ongezellig. Veel klimmen op de camping. Rivier was ver lopen. Als de avond viel werd het erg donker op de camping. Geen veilig gevoel wetende dat iedereen via de achteringang vd camping zo het terrein op kon komen. Zwembad vonden wij te koud. Wij gaan hier nooit meer heen.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Ruben23-08-2019

Fijne Franse camping in een mooi stuk Frankrijk

Het is een fijne camping welke door een Franse, zeer behulpzame, familie gerund wordt en vooral bezocht wordt door Fransen. Het aandeel Nederlanders is niet hoog (10%) en met name daarom voor ons en aantrekkelijke camping. Geen Nederlandse enclave dus. De camping is in een U vorm om een bergje heen gesitueerd waarbij de grootste en mooiste plaats zich aan de achterzijde van de camping bevinden. Daar heb je geen last van lawaai vanuit het zwembad, de weg en de activiteiten rondom het restaurant, en het mooiste uitzicht. Sanitair is op twee plaatsen verouderd maar wordt 2x per dag goed schoongemaakt. Douches hebben een stevige straal en altijd warm water. Zwembad is de hele dag open alleen gaat de glijbaan tussen 12 en 3 dicht. Restaurant is niet gezellig (TL licht, tegels, leeg)maar het eten is prima en betaalbaar. Engels is wel een probleem. Er zijn wel verbeterpunten maar het is er niet zo slecht zoals andere reviews beweren.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Marjolein21-08-2019

Leuke camping met heerlijk zwembad

Leuke camping met heerlijk zwembad, glijbaan erg leuk voor de kinderen. Vriendelijk personeel. We hadden een ruime, schaduwrijke plek. Er worden diverse activiteiten georganiseerd en ook ‘s avonds is er bij het restaurant vaak wat te doen (bingo, leuke muziek, spelavond, schuimparty, circus), na een activiteit is het rond 23:30uur stil op de camping (wij zaten wel dicht bij het restaurant, als je op ander deel van de camping zit, hoor je dit waarschijnlijk niet). Het sanitair is goed onderhouden en schoon. De camping ligt aan een weg, vanaf onze kampeerplek hoorde je die wel maar wij hadden er geen last van. Een camping naast de Lidl is erg makkelijk :-). Anduze zelf is een leuke plaats en ook in de buurt zijn er veel leuke dingen te doen. Een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 1Pieter07-08-2019

Rampzalig

Ongezellig. Zou een Flowercamping moeten zijn?????? Vies sanitair. Iedereen kan te pas en te onpas de camping op. Ook 's nachts via achteringang. Geen controle. Camping ligt aan een zeer drukke weg. Zwerver slaapt in paadje naast camping. Koud zwembad. Vanaf 1 augustus is het zwembad vol met fransen die nergens rekening mee houden. Kuipstoelen naast het zwembad waarvan er veel te weinig zijn. Restaurant was gewoon een kantine met zuipende fransen. Mensen, ga er niet naar toe. Betaal gewoon iets meer waardoor je kunt genieten van je vakantie. Wij hadden 2 weken geboekt en zijn na 1 week vertrokken. Rampzalig vonden wij het.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Roos04-08-2019

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk ongezellig. De 5 nederlandse families in een hoekje achteraan op de camping gepropt. Verder alleen franse gasten. Koud zwembad en vies toiletgebouw. Irritante haan elke ochtend en last vd weg gehad. Nooit meer voor ons

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 4Theo31-07-2019

Nooit meer

Rommelige camping. Slecht engels sprekend personeel. Franse gasten die met achterstallige kampeermiddelen de camping rommel doet ogen. Herrie vd weg. Ook achteraan op de camping. Sanitair schoon maar gedateerd. Ons kent ons cultuur. Zowel onder de fransen als hollanders. Camping is slecht begaanbaar. Glijbaan gaat tussen 12.00 en 15.00 dicht. Ongezellig restaurant met tl-lampen en witte plastiek stoelen. Voor ons nooit meer.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Geubbelmans08-08-2017

Onverwacht leuke camping

We zouden hier een paar dagen verblijven, het zijn uiteindelijk bijna 2 volle weken geworden , leuke omgeving, prettige campineigenaren-medewerkers. Sanitair is beetje gedateerd, echter altijd schoon en altijd warm water. Diverse leuke avonden worden georganiseerd.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marie-France et Christian Lequeux15-07-2017

Heureux de retourner aux Fauvettes chaque année .

Depuis 2004 nous passons 1 mois de vacances aux Fauvettes. En juin nous profitons d'un camping agréable et d'une situation intéressante pour les visites dans un rayon de 100kms au plus. Le logement en chalet est parfait, bien équipé et propre. De fois en fois le camping se fait de plus en plus beau et la direction est très sympathique, travaillant en famille, ils ne savent que faire pour satisfaire à toutes demandes. La piscine propre et chauffée, avec un bel espace solarium, de plus la vue sur la montagne est très plaisante surtout au couché du soleil. Les Fauvettes ont aussi un resto en saison et la cuisine est savoureuse. Pour les courses 3 grandes surfaces sont à proximité. Le camping fleuri et boisé permet de profiter de l'ombre et du soleil. Les randonnées sont possibles dans les environs, il est situé à moins d'un km du centre d'Anduze et près du Gardon. Belles escapades.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8B. de Zwart05-06-2017

Super ,fantastisch

Het is een gezellige en schoon en een vertrouwde camping. het is een franse camping ze hebben veel gezellige avonden en van uit hier is er veel te doen en te zien in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Spimont08-12-2016

J ai adoré !!

Franchement enchantés de notre sejour l année derniere, d ailleurs on y retourne cet été. Ambiance familiale on s est senti a l aise, personnel aimable et disponible, ils aiment leur métier Ca se sent.. Camping propre à tout point de vue: les sanitaires, l environnement , notre location, les allées..

Les animations étaient cools, y en a pour tout les goûts.

On attend juillet avec impatience

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar