Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.1Staat v/h sanitair
  • 4.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Vanaf Camping de Paris in het Bois de Boulognepark sta je zo in het centrum van Parijs. De camping is daardoor ook aan de prijs en er zijn niet bijzonder veel faciliteiten. Wel vind je er een campingwinkel en goed restaurant. Met de shuttlebus word je naar het metrostation gebracht, maar je kunt ook de fiets pakken (ongeveer 20 minuten).

We hebben de beste aanbieders voor Camping de Paris voor je op een rij gezet:

109 Reviews over de Paris

• 1Priscilla20-09-2022

Verschrikkelijk!!!!!

Niet te doen! Ranzige en kapotte wc’s. Douches vies en geen verwarming in het sanitair gebouw, mijn kinderen hebben huilend van de kou staan douchen! Echt schandalig!!!! Plekken lang maar erg smal. Met 2 kleine kinderen moeten wij buiten leven als hun op bed liggen, maar wij kregen eerst een plek waar de voortent er niet aan paste… met heel veel moeite een andere plek kunnen krijgen waar die er precies aanpast. De supermarkt erg klein en duur! een pak luiers is er niet te krijgen in een grotere maat dan maat 1… snap dat ze niks aan zwerfkatten kunnen doen, maar als klap op de vuurpijl hadden wij vanmorgen katten stront in de voortent liggen. Echt een tegenvaller wij hebben in Spanje op een heerlijke 5 sterren camping gestaan nu een paar dagen hier om naar Disney te gaan, het is dus dat we zoveel voor Disney hebben betaald anders had ik hier geen uur langer gebleven!!!! Ik vraag me af hoe deze camping aan zijn 4 sterren komt…. 🤔

• 1Eetgelegenheden
  • 5Roos03-09-2022

Geluidsoverlast van drukke weg

Deze camping ligt lekker centraal en je bent met de camping bus zo bij een metro station. Restaurant kun je lekkere pizza’s eten en winkeltje is super! Leuk speeltuintje voor kleine kinderen. Wij stonden aan de rand van een drukke weg aan de voorkant van de camping en dit was echt niet fijn! Ruim huisje en zag er goed en verzorgd uit verder. Maar dat lawaai van de weg en voor die prijs? … daardoor zou ik een andere lokatie voor stedentrip kiezen. Of zorg dat je aan de Seine kan zitten, daar hoor je de weg minder.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Leonie01-08-2022

Nachtje in ingerichte 5 pers-tent

Een camping waarbij je snel in hartje Parijs staat door middel van de pendeldienst.

Voor 1 nacht was het oké, zou er niet meerdere dagen willen zijn.

Wij sliepen in een 5-persoons ingerichte tent. Matras was echt aan vervanging toe: een enorme kuil in het midden.

Je moest zelf nog alle bedden opmaken. Hygiëne was ook niet op en top.

• 8Linda T29-07-2022

Goede camping

We hadden eerst geboekt en daarna de recensies gelezen, en waren van het ergste uitgegaan. Echter tot onze verbazing was het toilet gebouw de douches en de toiletten over het algemeen SCHOON. Ja het rook af en toe naar urine. Als Je naast de pot pist gaat het ruiken inderdaad dat heb je vaak ook in toiletten alleen voor mannen. En daarbij als als je voorgangers het toilet vies achterlaten krijg jij een vies toilet om op te zitten. Mooie camping voor een stedentrip. Met de pendelbus plus metro elke dag vers stokbrood de hele dag te verkrijgen zonder bestellen. Eten hebben wij niet gedaan en kleine kinderen hadden we ook niet mee, maar er waren er veel jonge gezinnen aanwezig. Zeker een aanrader deze camping als uitvalsbasis voor Parijs te bezoeken! En nee we hebben geen aandelen in deze camping 😉

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Rosalie02-05-2022

Nooit meer!! Vies en veel te duur!

Stedentrip met de camper, dichtbij het centrum dat is het enige pluspunt! Met de campingbus voor €2 p.p. enkele reis naar de metro van waar je naar elke bezienswaardigheid in Parijs kunt gaan. De camping zelf... enorm vieze toiletgebouwen de hele dag door, deuren die niet op slot kunnen, stuk zijn, enorme stank poep aan de muren, toiletpapier op wastafels en douches erg vies. M.i. worden deze nooit schoon gemaakt. Losse vloerplanken in toiletgebouw waar mensen over struikelen... kleine kampeerplekken met weinig privacy. Nooit meer voor ons voor deze enorme prijs... €140 voor 2 nachten met 3 personen en 1 camper.

• 3Niki24-08-2021

Duur en smerig

Het enige positieve aan deze camling vind ik de ligging. Je zit midden in Parijs met met 1.5 uur lopen zit je bij de eiffeltoren. 30 minuten met de bus en metro. Camping zelf is gewoon vies, en duur! Wij kregen een plek zonder stroom. En voor de auto moesten wij nog eens 35 euro bij betalen voor 2 dagen. Hierdoor kwam de totaalprijs op 110 euro 2 personen 2 nachten. Wat heb je voor die 110 euro? Een stukje grond vol met kastanjes en vol met keien waar geen haring in te krijgen is. De wc's en douches zijn te smerig. Het eten is er mega duur. Deze camping is zeker geen aanrader om maar toe te gaan! Er is zoveel beters in de buurt te krijgen.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Jolanda23-08-2021

Drukke stadscamping, goed voor bezoek aan Parijs

Drukke stadscamping maar we kregen een prima, ruime plek met onze camper. Wel aan drukke weg, daar hadden we snachts wel wat last van. Sanitaire voorzieningen waren redelijk schoon maar douche was koud. Personeel was erg vriendelijk. We hadden onze eigen fietsen mee en dat was toch wel te gek hoor, binnen een half uurtje bij de Eiffeltoren. Aanrader voor als je met een caravan of camper bent (in een tent lijkt het me door de harde grond en drukte geen fijne camping) en vooral komt voor Parijs zelf.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Cato10-08-2021

Prima plek om Parijs te ontdekken!

Wij verbleven in een mobile home voor twee nachten met onze drie zoontjes. Het zijn niet de nieuwste huisjes en ze staan wat dichter op elkaar dan andere Huttopia campings maar alles was schoon en netjes. De shuttlebus naar het dichtstbijzijnde metrostation rijdt regelmatig, bij het winkeltje kan je veel krijgen en het restaurant is prima. Net als andere Huttopia campings een simpele kaart maar prima! Zelfde relaxte sfeer. Wat mij betreft een aanrader om Parijs te ontdekken.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Remko02-08-2021

Dicht bij het centrum maar matige camping

Chalet redelijk maar wel rioollucht in de buurt. Prijzen camping winkel extreem hoog. Al met al redelijk. Zou niet snel nog een keer gaan.

• 4Eetgelegenheden
  • 4Eveline Kuijpers22-08-2020

TE DUUR, slechte plekken, niet schoon

Het belangrijkste van een camping vind ik het sanitair en de plek en dat onbreekt bij "de Paris" Aangekomen geschrokken van de prijs. 130,- voor 2 nachten voor eigenlijk niet meer dan een overnachtingscamping. Geen zwembad o.i.d.Iedereen verblijft een korte duur. Je staat op een klein plek van grind. Het bijzettentje kan je met moeite in de grond krijgen. Het sanitairgebouw wordt binnenkort gerenoveerd? Het stond gestut met ijzeren pilaren. Het sanitair was ronduit smerig.Afvoeren lopen niet goed door. Ook bij afwasruimte verstoppingen. Wc Deuren kreeg je niet goed open en dicht. Knoppen ontbraken. Overal pijlen vanwege corona, maar pompje ontbreekt. Winkeltje extreem duur. 2,75 voor 1 komkommer? Enigste pluspunt: dichtbij Parijs! Een shuttlebus voor de deur die je ieder half uur naar Porte Maillot brengt. Vanuit daar topverbindingen met de metro!Huttopia Lyon was t in t verleden ook niet. Geen huttopia meer voor ons!

• 2Staat v/h sanitair

Camping de Paris info