Géén boekingskosten

Camping de Paris

FrankrijkIle de FranceParijs

We hebben de beste aanbieders voor Camping de Paris voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 105 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.2MatigScore uit 105 reviews
  • 2.9Staat v/h sanitair
  • 5.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Vanaf Camping de Paris in het Bois de Boulognepark sta je zo in het centrum van Parijs. De camping is daardoor ook aan de prijs en er zijn niet bijzonder veel faciliteiten. Wel vind je er een campingwinkel en goed restaurant. Met de shuttlebus word je naar het metrostation gebracht, maar je kunt ook de fiets pakken (ongeveer 20 minuten).

106 Reviews over de Paris

• 4Rosalie02-05-2022

Nooit meer!! Vies en veel te duur!

Stedentrip met de camper, dichtbij het centrum dat is het enige pluspunt! Met de campingbus voor €2 p.p. enkele reis naar de metro van waar je naar elke bezienswaardigheid in Parijs kunt gaan. De camping zelf... enorm vieze toiletgebouwen de hele dag door, deuren die niet op slot kunnen, stuk zijn, enorme stank poep aan de muren, toiletpapier op wastafels en douches erg vies. M.i. worden deze nooit schoon gemaakt. Losse vloerplanken in toiletgebouw waar mensen over struikelen... kleine kampeerplekken met weinig privacy. Nooit meer voor ons voor deze enorme prijs... €140 voor 2 nachten met 3 personen en 1 camper.

• 3Niki24-08-2021

Duur en smerig

Het enige positieve aan deze camling vind ik de ligging. Je zit midden in Parijs met met 1.5 uur lopen zit je bij de eiffeltoren. 30 minuten met de bus en metro. Camping zelf is gewoon vies, en duur! Wij kregen een plek zonder stroom. En voor de auto moesten wij nog eens 35 euro bij betalen voor 2 dagen. Hierdoor kwam de totaalprijs op 110 euro 2 personen 2 nachten. Wat heb je voor die 110 euro? Een stukje grond vol met kastanjes en vol met keien waar geen haring in te krijgen is. De wc's en douches zijn te smerig. Het eten is er mega duur. Deze camping is zeker geen aanrader om maar toe te gaan! Er is zoveel beters in de buurt te krijgen.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Jolanda23-08-2021

Drukke stadscamping, goed voor bezoek aan Parijs

Drukke stadscamping maar we kregen een prima, ruime plek met onze camper. Wel aan drukke weg, daar hadden we snachts wel wat last van. Sanitaire voorzieningen waren redelijk schoon maar douche was koud. Personeel was erg vriendelijk. We hadden onze eigen fietsen mee en dat was toch wel te gek hoor, binnen een half uurtje bij de Eiffeltoren. Aanrader voor als je met een caravan of camper bent (in een tent lijkt het me door de harde grond en drukte geen fijne camping) en vooral komt voor Parijs zelf.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Cato10-08-2021

Prima plek om Parijs te ontdekken!

Wij verbleven in een mobile home voor twee nachten met onze drie zoontjes. Het zijn niet de nieuwste huisjes en ze staan wat dichter op elkaar dan andere Huttopia campings maar alles was schoon en netjes. De shuttlebus naar het dichtstbijzijnde metrostation rijdt regelmatig, bij het winkeltje kan je veel krijgen en het restaurant is prima. Net als andere Huttopia campings een simpele kaart maar prima! Zelfde relaxte sfeer. Wat mij betreft een aanrader om Parijs te ontdekken.

• 5Remko02-08-2021

Dicht bij het centrum maar matige camping

Chalet redelijk maar wel rioollucht in de buurt. Prijzen camping winkel extreem hoog. Al met al redelijk. Zou niet snel nog een keer gaan.

• 4Eetgelegenheden
  • 4Eveline Kuijpers22-08-2020

TE DUUR, slechte plekken, niet schoon

Het belangrijkste van een camping vind ik het sanitair en de plek en dat onbreekt bij "de Paris" Aangekomen geschrokken van de prijs. 130,- voor 2 nachten voor eigenlijk niet meer dan een overnachtingscamping. Geen zwembad o.i.d.Iedereen verblijft een korte duur. Je staat op een klein plek van grind. Het bijzettentje kan je met moeite in de grond krijgen. Het sanitairgebouw wordt binnenkort gerenoveerd? Het stond gestut met ijzeren pilaren. Het sanitair was ronduit smerig.Afvoeren lopen niet goed door. Ook bij afwasruimte verstoppingen. Wc Deuren kreeg je niet goed open en dicht. Knoppen ontbraken. Overal pijlen vanwege corona, maar pompje ontbreekt. Winkeltje extreem duur. 2,75 voor 1 komkommer? Enigste pluspunt: dichtbij Parijs! Een shuttlebus voor de deur die je ieder half uur naar Porte Maillot brengt. Vanuit daar topverbindingen met de metro!Huttopia Lyon was t in t verleden ook niet. Geen huttopia meer voor ons!

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Jeekeeter04-08-2020

Unieke plek om op deze wijze Parijs te verkennen

4 nachten verbleven in een 5p Toile et Bois safaritent met eigen sanitair (douche en wc). Met zijn tweeën, dus ruim genoeg. Prima shuttlebus, Engelssprekende receptie, goede broodjesservice, dure kampwinkel. De tent zelf was vrij nieuw, keukenuitrusting summier, de eigen wc en douche ideaal (niet meer in het holst van de nacht naar het sanitairgebouw bv). Minpuntje waren wel de krakende vloerdelen. Er waren 2 prima luie vouwstoelen en 5 harde bistrostoelen. Niet echt ideaal om lekker lang op te zitten. De verlichting dmv 3 looplampen werkt niet echt sfeerverhogend. Matras van 2-persoonsbed was hard en had een kuil. Je hoort weinig geluiden van de stad (behalve de sirenes), aangezien de huurtenten bij het gedeelte van de Seine liggen waar het rivierwater over een soort van waterkering heen stroomt. Klonk als een waterval, ons stoorde het niet. Voor ons al met al prima, maar langer dan 4 nachten hadden onze ruggen niet getrokken.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3Robbert27-07-2020

t kon net want vlakbij centrum met fiets

tis dicht bij centrum parijs das ideaal,snachts wel rustig,wc niet heel schoon douche ook niet,winkel klein aanbod alles moet gehaast en een zak chips is 4 euro,een stekker was ik vergeten kosten 20 euri ,ze plukken je zoveel ze kunnen dat verziekt mijn mening wel... dus lekker dicht bij centrum voor fietsen voor de rest pure business en weinig service beleefdheid

• 2Eetgelegenheden
  • 7@dutchontheroad15-10-2019

Volwaardige camping in de stad!

Vanaf de camping kun je s avonds de Eifeltoren zien! De campingwinkel is zeker niet klein. Het restaurant was ook gewoon geopend ondanks het laagseizoen was (en betaalbaar). De toilethebouwen zien er wel prima uit en ruime douches. De ligging is goed in 30-45 minuten in het centrum. Bus op 800m en trein op 1,5km. De shuttelbus van de camping brengt je voor 2,- naar metro station Porte Maillot maar is niet groot dus je moet soms op de volgende wachten. (Nu reed hij in de ochtend en avond ook het half uur maar dat zal in het hoogseizoen misschien wel meer zijn. Er komt ook een zwembad(je) dan is het helemaal top!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Jessy27-07-2019

Mooie en relaxte camping

Dit is een prima en leuke camping net even buiten het hectische centrum. Sanitair is- zeker voor Franse begrippen- goed. Parijs is nou eenmaal niet goedkoop en dat geldt ook voor een plek op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Camping de Paris info