Hotel Disney's Sequoia Lodge

6.9Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

6.9Voldoende

Hotel Info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Verblijf in Hotel Disney’s Sequoia Lodge na een bezoek aan Disneyland Parijs. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Het ontbijt is gevarieerd. Geniet exclusief van extra tijd in het park en ontspan na een hele dag uit in een van de zwembaden. Disneyland Parijs ligt op 15 minuten loopafstand, maar is ook te bereiken met de gratis shuttlebus.

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Sequoia Lodge voor je op een rij gezet:

519 reviews over Hotel Disney's Sequoia Lodge

• 7Jelle D18-08-2019

Leuk maar lastig voor een rolstoel gebruiker.

Wij zijn hier naar toe gereisd met 2 kinderen waarvan er één in de rolstoel zit.

Het is een op het eerste gezicht mooi hotel met leuke activiteiten voor de kids. Het hotel is wel oud, en dit merk je aan van alles. Wij zouden eigenlijk een grote kamer krijgen waar wij onze dochter goed in konden verzorgen( dat dachten wij toen we boekte). Jammer genoeg was alleen de badkamer aangepast voor een rolstoelgebruiker. De kamer deuren waren krap en we konden onze dochter slecht manoeuvreren in de kamers. Wat ons het meeste steekt is dat pas bij aankomst blijkt dat wij 2 kamers hadden geboekt die dan dmv een tussen deur met elkaar verbonden zijn. uiteindelijk hebben wij hebben meer moeten betalen omdat we een rolstoelgebruiker bij ons hebben. Dit zou niet moeten!

Onze bus konden we goed kwijt op de daarvoor gelegen gehandicapte plekken.

Verder hebben we wel een ontzettend leuke tijd gehad in het park!

• 9Patrick Hegeman29-07-2019

Prettige sfeer en goede faciliteiten

Heerlijk hotel met goede faciliteiten en ontbijt. We misten alleen een koelkastje op het appartement, verder waren wij zeer tevreden over ons verblijf van 3 dagen. Vriendelijke mensen, nette kamers met lekkere airco die we overdag aan lieten, zodat we 's avonds een heerlijk frisse kamer hadden als we terug kwamen van het park. In de avond dronken we vaak nog een drankje in de bar. Al met al vonden wij allemaal dat het een goed, net en gastvrij hotel was.

• 2018
    8Erik13-12-2018

Net hotel met fantastische ligging

Een groot 3* hotel, voorzien van alle gemakken in de stijl van de Amerikaanse Nationale Parken.

Voordelen: - Ruime kamers; - Twee restaurants; - Bar (open tot laat); - Extra Magische Uren; - Ontbijt met Disney Figuren; - Eigen winkeltje met souvenirs, snacks en drinken; - Ligging aan het meer, vlakbij Disney Village en de Parken; - Groene omgeving; - Shopping Service (zodat je niet de hele dag met je aankopen in het park loopt); - Grote 24uurs receptie; - Zwembad en Wellness; - Beveiliging aanwezig; - Shuttlebus naar Parken en vliegveld.

Nadelen: - Verouderd hotel.

Tips & Tricks: - Koffie en thee is gratis bij de automaten bij de ijsblokjesmachines op elke verdieping (max. 4pp/ pd); - Flesjes drinken in winkeltje en automaten in gang te koop, ijsklontjes uit de machine erbij: perfect voor de kamer; - Gebruik de Shopping Service in het park: je aankopen kun je om 20u ophalen in het hotel.

• 7Wes10-11-2018

Goed hotel

3 nachten hier geslapen. - 5minuten lopen van disney village en 10min van de parken. - vriendelijke en behulpzame werknemers. - kamers waren wat verouderd maar netjes maar 1 stopcontact en de ander in de badkamer. - zwembad was dicht voor onderhoud dit wisten we van tevoren. - tja je weet dat je in een disneyhotel zit maar voor een biertje en een cola van 0.25l 10.50 euro aftikken is gewoon teveel. - ontbijt was goed en gevarieerd ,avond eten valt een beetje tegen en je zit dan boven opelkaar gespropt als je avondeten bij je overnachting heb raad ik annetes dinner in het disney villages aan dit was zeer goed. - hebben geen kinderen maar elke ochtend was er een disney figuur in het hotel voor een foto. - op een paar haren in de badkuip na netjes.

• 2MvG26-08-2018

Never ever nooit meer

Gezellig met familie naar het hotel sequoia ...

Wat een verschrikking ... hoe kan je iemand die zo hard ervoor gewerkt heeft uitkleden. Bakkie slappe koffie( nou ja koffie) 4 euro. Een scheit-ontbijt met dezelfde slappe bak, 2 mini croissants en een flesje jus is tevens onbetaalbaar.

En dan hebben we het nog niet over de sterk verouderde hotelkamer zonder koelkast of enige vorm van vernieuwing. Een stinkend beschimmeld toilet, aftands douchgordijn en uit elkaar vallende kastjes.

Er word ook geen enkele moeite genomen om het je enigszins te verbloemen dat ze gewoon 100% uit zijn om je geld en niets maar dan ook niets malen om jou of je kinderen..

Voor ons nooit meer !

• 2Marieke de Kock02-07-2018

Never. Ever. Nooit. Meer. Ooit.

Voor €520 per nacht krijg je;

• geen ontbijt
    • geen koffie/thee/minibar op de kamer
    • geen piccolo
    • een bed met kuilen
    • een beschimmelde badkamer
    • een gedateerde kamer
    • geen Disney figuren, die boek je apart bij
    • geen extras om eerder het park in te kunnen
    • geen mooi schoon en onderhouden hotel
    • geen toegangskaarten tot het park die betaal je apart bij

Maar wél een chagrijnig hoofd omdat je beseft totaal opgelicht te zijn voor die belachelijke prijs. Een campanille slaapt 100x fijner en luxer voor slecht €90. Bespaard u zich uw centjes.

• 9Wendy tempelman05-06-2018

Een hele mooie kamer, lekker ruim. Ook heb je weinig last van naasten geluiden buiten de kamer. Ook het ontbijt is goed voor elkaar en wordt op tijd aangevuld. Het personeel is ook echt vriendelijk en correct!

• 9Irma03-03-2018

Golden Forest kamer echt een aanrader!!!!

Wij zijn in de voorjaarsvakantie naar Disney's Sequoia Lodge geweest. We hadden een Golden Forest kamer (geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen). De Golden Forest kamer is echt aan te raden! Voordelen: eigen receptie, eigen ontbijtzaal (waar je van 7.00 tot 11.00 uur kunt ontbijten. Je hoeft ook geen tijdstip op te geven zoals bij de gewone kamers), van 12.00 uur tot 22.30 uur onbeperkt drankjes in de lounge (zoals cola, fanta, appelsap, thee, koffie, warme chocomelk) waar de kids ondertussen heerlijk voor de tv kunnen hangen, drankjes mogen ook meegenomen worden (take-out), van 16.00 tot 18.00 uur tea-time hapjes in de lounge (cake, soesjes, wraps etc) en de kamers zijn gesitueerd in het hoofdgebouw op de 5e, 6e of 7e etage. Het hotel is prima te belopen vanaf het park (ongeveer 10 minuutjes) of per shuttle bus. Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon, een aanrader dus. Het enige minpuntje: amper kleedruimte bij het zwembad.

• 8Marin24-02-2018

Disney is geweldig!

Wij (4 volwassenen, 2 wat oudere kinderen) en verbleven in de Sequoia Lodge in Disney Parijs tijdens de voorjaarsvakantie van 2017. De ligging van de hotel is geweldig, je kan zo lopen naar de parken, vriendelijk personeel, alles mooi en schoon. Tip is om het diner en ontbijt voor elke dag direct na aankomst te reserveren, want alles zit heel vol en daarna is het moeilijk om ergens een tafel te verkrijgen. Ook in het hotel. In de parken en Disney village moet er rekening mee gehouden worden met lange wachttijden voor de populaire attracties en veiligheidscontroles, maar alles is de moeite waard, vooral de Parade in Disneypark is niet te missen Ik zou het aanraden om niet met de trein te gaan en indien mogelijk ander vervoersmiddel te kiezen. Met de NS hebben we behoorlijke vertraging opgelopen en zo verbindingen gemist met internationale treinen, wat heel vervelend is omdat de Thalys ook niet mee werkt en lange wachttijden veroorzaakt.

• 2017
    8Richard22-10-2017

Op ten top genieten met kinderen!

Goede informatie-voorziening vooraf, fijne ontvangst, fijn hotel, goed te lopen tot het park (shuttle bus nooit gebruikt), leuk zwembad bij het hotel. Alles is eigenlijk top... maar de prijzen in de restaurants en bars zijn fors (houd daar rekening mee).

44 tips over Hotel Disney's Sequoia Lodge

• M. de boer, 03-05-2012

Neem broodjes mee van het ontbijt voor de lunch. Doen veel mensen. Ontbijt vroeg. Maak gebruik van de magisch uren en de fastpass.

• Margreet Hofman, 09-05-2014

Broodjes bij Earl Sandwich, begin Mainstreet. Eet bij Mac, zelfde prijzen als in Nederland. Verder overal duur en niet in verhouding met wat je eet. Hamburger met frites kost 20 euro.

• Marije, 30-01-2012

Vraag bij reserveren om een gerenoveerde kamer, en een kamer in een rustige gang (kamers 2307 en 2305 liggen prima, rustig en toch erg dichtbij lobby, eetgelegenheden en in/uitgang van het hotel, dus shuttle bus).

26 vragen over Hotel Disney's Sequoia Lodge

• Jessica, 03-04-2017

Ontbijt

Nu vanaf april het ontbijt er niet meer standaard bij de prijs inbegrepen is en je ontbijt erbij moet boeken. Vroeg ik me af (buiten het ontbijt wat je bij kan boeken in hotels)waar in de disney parken je nu een ontbijt menu kan bestellen?

• Brouwer, 16-03-2017

parkeren met een camper

Kan ik parkeren met een camper bij het hotel?

• Carla vd Heijden, 31-01-2017

invalide kamer

Hallo heeft iemand ervaring met een invalide kamer of kun je dan beter ander hotel nemen. en is volpensioen premium goed of moet je daar ook van te voren reserven

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer