Hotel Disney's Sequoia Lodge

Hotel Disney's Sequoia Lodge
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Sequoia Lodge voor je op een rij gezet:

514 reviews over Hotel Disney's Sequoia Lodge in het Nederlands

Fantástico

Mauxi
15-7-2018

Estuvimos en suite, y las ventajas merecen mucho la pena. Habitación amplia, con terraza con vistas al rió, limpia y cómoda. Buen desayuno, merienda y bebidas incluidas. Fastpass VIP, nesspresso en la habitación, muchos amenities (y reponían según se gastaban). Staff súper amable. La piscina genial, con un tobogán súper divertido. Repetiría seguro.

Never. Ever. Nooit. Meer. Ooit.

Marieke de Kock
2-7-2018

Voor €520 per nacht krijg je;

- geen ontbijt

- geen koffie/thee/minibar op de kamer

- geen piccolo

- een bed met kuilen

- een beschimmelde badkamer

- een gedateerde kamer

- geen Disney figuren, die boek je apart bij

- geen extras om eerder het park in te kunnen

- geen mooi schoon en onderhouden hotel

- geen toegangskaarten tot het park die betaal je apart bij

Maar wél een chagrijnig hoofd omdat je beseft totaal opgelicht te zijn voor die belachelijke prijs. Een campanille slaapt 100x fijner en luxer voor slecht €90. Bespaard u zich uw centjes.

Wendy tempelman
5-6-2018

Een hele mooie kamer, lekker ruim. Ook heb je weinig last van naasten geluiden buiten de kamer. Ook het ontbijt is goed voor elkaar en wordt op tijd aangevuld. Het personeel is ook echt vriendelijk en correct!

Wij zijn in de voorjaarsvakantie naar Disney's Sequoia Lodge geweest. We hadden een Golden Forest kamer (geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen). De Golden Forest kamer is echt aan te raden!

Voordelen: eigen receptie, eigen ontbijtzaal (waar je van 7.00 tot 11.00 uur kunt ontbijten. Je hoeft ook geen tijdstip op te geven zoals bij de gewone kamers), van 12.00 uur tot 22.30 uur onbeperkt drankjes in de lounge (zoals cola, fanta, appelsap, thee, koffie, warme chocomelk) waar de kids ondertussen heerlijk voor de tv kunnen hangen, drankjes mogen ook meegenomen worden (take-out), van 16.00 tot 18.00 uur tea-time hapjes in de lounge (cake, soesjes, wraps etc) en de kamers zijn gesitueerd in het hoofdgebouw op de 5e, 6e of 7e etage. Het hotel is prima te belopen vanaf het park (ongeveer 10 minuutjes) of per shuttle bus. Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon, een aanrader dus. Het enige minpuntje: amper kleedruimte bij het zwembad.

Disney is geweldig!

Marin
24-2-2018

Wij (4 volwassenen, 2 wat oudere kinderen) en verbleven in de Sequoia Lodge in Disney Parijs tijdens de voorjaarsvakantie van 2017. De ligging van de hotel is geweldig, je kan zo lopen naar de parken, vriendelijk personeel, alles mooi en schoon. Tip is om het diner en ontbijt voor elke dag direct na aankomst te reserveren, want alles zit heel vol en daarna is het moeilijk om ergens een tafel te verkrijgen. Ook in het hotel. In de parken en Disney village moet er rekening mee gehouden worden met lange wachttijden voor de populaire attracties en veiligheidscontroles, maar alles is de moeite waard, vooral de Parade in Disneypark is niet te missen Ik zou het aanraden om niet met de trein te gaan en indien mogelijk ander vervoersmiddel te kiezen. Met de NS hebben we behoorlijke vertraging opgelopen en zo verbindingen gemist met internationale treinen, wat heel vervelend is omdat de Thalys ook niet mee werkt en lange wachttijden veroorzaakt.

Op ten top genieten met kinderen!

Richard
22-10-2017

Goede informatie-voorziening vooraf, fijne ontvangst, fijn hotel, goed te lopen tot het park (shuttle bus nooit gebruikt), leuk zwembad bij het hotel. Alles is eigenlijk top... maar de prijzen in de restaurants en bars zijn fors (houd daar rekening mee).

Geweldig!

Sophia
16-10-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad incl. ontbijt. De kamer was simpel maar schoon en netjes. Matrassen hard maar is net wat je gewend bent. We zaten in het hoofdgebouw aan lakeside. Personeel heel vriendelijk ontbijt heel simpel. Avond eten super duur maar dat is het in het park ook. Goedkoop eten doe je alleen bij de Mac. Voelde ons in het park opgelicht door de prijzen ( bv menu met hamburger patat en drinken 16 euro pp en Mac rond de 8 euro ) Op de foto gaan met figuren kan alleen als je veel geduld hebt met wachten. ( lange rij ) Park gaat een uur eerder open maar ook dan lang wachten =/- 45 min. Veel Fransen sluiten bij , bij mensen die al in de rij staan en dat is echt irritant. Veder hebben we een heerlijk weekend gehad! Je kan beter lopen dan met de shuttel, is maar 10 min.

Was echt genieten

Jessica Dwarshuis
21-8-2017

Wij hadden een golden forest kamer aan lake zijde. Qua prijs en kwaliteit een hele goede verhouding.De privé receptie is ook prettig. Het ontbijt was heerlijk rustig. De privélounge met drankjes is in de middag ook rustig. Kinderen kunnen daar ook tv kijken. De kamer was er warm (april) en was niet echt kouder te krijgen.Voor de lunch is in april niet echt nodig om te reserveren. Maar voor het avondeten is wel raadzaam op voorhand een plek te reserveren. Wij hadden volpension plus geboekt maar de volgende keer nemen wij half pension plus. Deze coupons kun je ook inleveren met bijbetaling bij buffalo bill's wild west show. De show was geweldig maar je kan net zo goed een 2e catogorie kaartje kopen.Tussen 1 en 4 uur is de hotel fast pass niet te gebruiken. Je krijgt er 1 per dag per persoon. Volgend jaar gaan we Newport Bay club compass club familiekamer in het super voordeel seizoen. Het is dan nog het jaar van het 25 jarig jubileum dus nog extra entertainment.

Schoon maar verouderd

Anneloes
15-8-2017

Vriendelijke ontvangst, prima ligging tov het park. Hotel en kamers in het algemeen flink verouderd en muffig. Wel schoon. Ontbijt is duur en niks bijzonders.

Goed Hotel / Restaurant is minder

Robert4u
23-7-2017

Het eten in het restaurant liet te wensen over,alle gerechten waren goed maar alles was koud of lauw, soep.vlees, pasta, vis, omelet,kip nuckets , ruste rondje,

aangegeven bij receptie, zou worden doorgegeven maar na 2 dagen het zelfde lauwe eten dus niets aangedaan, ook aan de toezicht houdende kok doorgegeven en dat waren er op het laatst 4 keken elkaar onbegrijpend aan maar gebeurde niets

Tijd voor Rob Geus om eens langs te gaan....!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Sequoia Lodge in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Sequoia Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disney's Sequoia Lodge scoort een 7.84 uit 10 op basis van 514 reviews.