Hotel Disney's Santa Fe

Hotel Disney's Santa Fe
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Santa Fe voor je op een rij gezet:

888 reviews over Hotel Disney's Santa Fe in het Nederlands

Geweldig leuk!

Rebekka
11-11-2018

Het is een leuk hotel voor de nachten. Voor overdag is het wat klein maar het voldoet zeker! Wij vonden het Cars thema erg leuk.

De afstand van de ingang van het park is wat ver weg maar als je kinderen goed kunnen lopen, is dat geen probleem.

Wij zijn elke dag gaan lopen i.p.v. met de bus in de file ivm werkzaamheden rondom de wegen bij Disney. Lopen naar de ingang duurde zo’n 20 minuten.

Goeie schoenen is een must en genoeg eten en drinken mag je gewoon meenemen naar binnen. De maaltijden kan je gewoon op het park aanschaffen. Reserveren was bij ons niet nodig en waren in het hoogseizoen. Prijzen vielen mee.

Park was erg leuk! Sommige attracties meer dan een half uur wachten maar over het algemeen minder dan een half uur wachttijd. De app downloaden is wel handig.

Elk jaar weer

Yvette
25-8-2018

Het eten is er goed. Meer dan voldoende keus.

Bedden zijn ook goed, leuk aangekleed hotel.

Service en personeel erg vriendelijk.

Zijn meerdere jaren achter elkaar gegaan en keer op keer genieten.

Pendelbus naar de parken prima geregeld.

Onvergetelijk

Linda
7-6-2018

Disney leuk maar pas op met rolstoel. T mag n stuk tmrolstoelvriendelijker (restaurants, santafe kamer, bepaalde dingen in t park). Je kunt wel n kaart aanvragen voor attrakties (kun je bepaalde wel en niet in). Maar ze zijn in t park vriendelijk en behulpzaam!!! Tip: ga zekers kijken bij t vuurwerk, de benzinepomp bij Santa fe is goedkoper met drinken etc Dan in t park (vooraf halen). Bus is dingen pas op met kleine kinderen.

Drama

Martijn
1-5-2018

Voor het ontbijt in een rij moeten staan, langer dan bij welke attractie in het park ook. Je wordt hier als vee behandeld.

Fijn hotel

Marjolein
17-4-2018

Op loopafstand van het Disneypark. Je kan ook met de (gratis) bus gaan, maar het is een leuke wandeling door een park. Het enige wat ik jammer vind, is dat je vooraf de restaurants telefonisch moet reserveren, zou fijner zijn als dat per e-mail kon.

Voor herhaling vatbaar

Emmy
6-3-2018

Je hebt echt het gevoel of je in Mexico bent. Alles mooi verzorgt en een zeer gezellige sfeer hier kun je genieten van een zorgeloos verblijf.

Goede uitvalsbasis

Björn
1-10-2017

Dit hotel is een goede uitvalsbasis om de parken aan te doen.

Iedere 20 minuten een gratis shuttlebus naar het park. Kamers zijn sober en krap maar alles wat nodig is, is aanwezig. Het is tenslotte maar om te slapen.

Ontbijt is grootkeuken maar lekker en meer dan voldoende.

Vriendelijk personeel en ontvangst al dient het allemaal snel te gaan wegens het vele volk die er dagelijks voorbij komt.

De vorige keren logeerden wij in Hotel Cheyenne en daar geef ik ook de voorkeur aan.

goede accomodatie

Richard
1-7-2017

eenvoudige kamers lopend (ontbijt)buffet.

ca. 15 min lopen tot ingang park.

voldoet prima voor wie wil ontbijten en slapen.

Vreselijk slecbt

M
26-5-2017

Erg slecht hotel, harde bedden , skecht eten, onvriendelijk personeel. In 92 gebouwd daarna niks aan gedaan lijkt. Nooi meer

fijn hotel

diana
23-5-2017

erg fijn disney hotel , vlak bij te parken [het is makkelijk te lopen] maar ook een pennelbus aanwezig die met regelmaat rijd .

nette kamers, dicht bij het restaurant [hadden we om gevraagd] erg vriendelijk personeel en leuke shop in het hotel, volgende keer zeker weer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Santa Fe in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Santa Fe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.