Hotel Disney's Santa Fe

Hotel Disney's Santa Fe
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Santa Fe voor je op een rij gezet:

891 reviews over Hotel Disney's Santa Fe in het Nederlands

Gaaf!

Kc
1-5-2019

Prima hotel! Wij hadden een familie kamer. Kamer was schoon, extra baby bedje ontbrak maar werd direct gebracht. Heerlijke 4 dagen gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Super

Lisette Engels
7-4-2019

Prima hotel, was goed verzorgd. Behulpzaam personeel. Starbucks en winkel in het hotel. Geboekt met half pension zeer fijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Daisy
22-11-2018

Voor kinderen is dit geweldig! Alles is in het cars thema, mijn zoontje wilde hier het liefst blijven wonen! En als volwassenen ook niets te klagen met een Starbucks op het park en een heerlijk ontbijt elke ochtend met voldoende keuze en verse broodjes! Daarnaast de goede service want we kwamen te vroeg aan maar is kreeg gewoon een kamer die al beschikbaar was. Top service!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Disney hoe jong of oud je bent blijft magic

Janny Kroeze
21-11-2018

Disney is magic. Santé fee is prijs kwaliteit prima. Loop afstand 12 minuten. We waren hier tijdens de vuurwerkshow boven het meer tussen de hotels, volgens mij jaarlijks in november.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018

Geweldig leuk!

Rebekka
11-11-2018

Het is een leuk hotel voor de nachten. Voor overdag is het wat klein maar het voldoet zeker! Wij vonden het Cars thema erg leuk. De afstand van de ingang van het park is wat ver weg maar als je kinderen goed kunnen lopen, is dat geen probleem. Wij zijn elke dag gaan lopen i.p.v. met de bus in de file ivm werkzaamheden rondom de wegen bij Disney. Lopen naar de ingang duurde zo’n 20 minuten. Goeie schoenen is een must en genoeg eten en drinken mag je gewoon meenemen naar binnen. De maaltijden kan je gewoon op het park aanschaffen. Reserveren was bij ons niet nodig en waren in het hoogseizoen. Prijzen vielen mee. Park was erg leuk! Sommige attracties meer dan een half uur wachten maar over het algemeen minder dan een half uur wachttijd. De app downloaden is wel handig.

Elk jaar weer

Yvette
25-8-2018

Het eten is er goed. Meer dan voldoende keus. Bedden zijn ook goed, leuk aangekleed hotel. Service en personeel erg vriendelijk. Zijn meerdere jaren achter elkaar gegaan en keer op keer genieten. Pendelbus naar de parken prima geregeld.

Onvergetelijk

Linda
7-6-2018

Disney leuk maar pas op met rolstoel. T mag n stuk tmrolstoelvriendelijker (restaurants, santafe kamer, bepaalde dingen in t park). Je kunt wel n kaart aanvragen voor attrakties (kun je bepaalde wel en niet in). Maar ze zijn in t park vriendelijk en behulpzaam!!! Tip: ga zekers kijken bij t vuurwerk, de benzinepomp bij Santa fe is goedkoper met drinken etc Dan in t park (vooraf halen). Bus is dingen pas op met kleine kinderen.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Drama

Martijn
1-5-2018

Voor het ontbijt in een rij moeten staan, langer dan bij welke attractie in het park ook. Je wordt hier als vee behandeld.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel

Marjolein
17-4-2018

Op loopafstand van het Disneypark. Je kan ook met de (gratis) bus gaan, maar het is een leuke wandeling door een park. Het enige wat ik jammer vind, is dat je vooraf de restaurants telefonisch moet reserveren, zou fijner zijn als dat per e-mail kon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Emmy
6-3-2018

Je hebt echt het gevoel of je in Mexico bent. Alles mooi verzorgt en een zeer gezellige sfeer hier kun je genieten van een zorgeloos verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Santa Fe in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Santa Fe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.