Hotel Disney's Newport Bay Club

Hotel Disney's Newport Bay Club
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Newport Bay Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wat een plaatje....

Toen we uitstapten uit de auto kregen we echt een wow gevoel.

Zo groot zo mooi.

Ook binnen ging dit gevoel niet weg. Zo mooi...

Echt een heel bijzonder hotel om te slapen. Wij vinden de steamboat willy kamers geweldig zo mooi. We hadden echte Mickey bedden. Mijn zoon was zo blij.

Het enige wat jammer was dat we zo weinig op de kamer en in het hotel zijn geweest omdat we veel in het park waren.

Wij vinden dit hotel zelfs mooier als het Disneyland hotel. Zo luxe mooi en vernieuwend.

Kortom een echte aanrader....

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

462 reviews over Hotel Disney's Newport Bay Club in het Nederlands

Wat een mooi bijzonder hotel...Echt een wow gevoel

Lobke Verhoeven,
2-12-2018

Wat een plaatje....

Toen we uitstapten uit de auto kregen we echt een wow gevoel.

Zo groot zo mooi.

Ook binnen ging dit gevoel niet weg. Zo mooi...

Kortom een echte aanrader....

Buiten mooi, binnen matig

L. Boer,
23-7-2018

Vooraf: wij ontvingen hotel/park als relatiegeschenk. Ik geef deze review alsof ik zelf voor het verblijf zou hebben betaald.

Van buiten: schitterend qua ligging en uiterlijk. Gatis parkeren. Service verder ook prima; personeel doet z'n best en is hulpvaardig. Een dikke 8 a 9. Zwembad (met badmeesters) is ook prima (buiten en binnen).

Bij de kamers gaat het mis. Bedden zijn bijzonder hard (en ik houd van harde matrassen) en breedte is beperkt ('twijfelaars", geen 2-persoonsbedden). Badkamer piepklein met matige douche en erg smal bad. Ventilatie in de kamer kan niet uit, dus altijd 'white noise' in de achtergrond. Diverse plekken viel de verf eraf. Ontbijt is ok, maar zeker geen 30 eur waard. Qua kamers hooguit 3 sterren. Als je voor het park komt een ok optie, maar persoonlijk zou ik wat extra bijbetalen en het Disney Hotel bij het park zelf nemen.

Groot en fraai hotel aan het meer.

Arno,
7-5-2018

Mooi en (zeer) groot hotel aan Disney Lake gelegen. Op 15 minuten lopen van het Park en Studio's via het meer en winkelstraat. Aanrader. Schoon en goede ontvangst met parkeergelegenheid voor de deur. Ontbijt bij geboekt met een enorme keuze aan maaltijden. Top! Iedere ochtend was er een Disney figuur in het hotel om te ontmoeten. Leuk voor de kinderen. Ook is er een binnen en buiten zwembad. Kamer prijzig, niet al te groot, wel alles aanwezig. We hadden er een balkon bij met uitzicht over het meer. Al met al genoten van dit verblijf. Het 'Disney gevoel' optimaal kunnen ervaren.

Echt opgeknapt!

ElisaJ,
1-4-2018

Je ziet dat het hotel een flinke opknapbeurt heeft gehad. De aankomst verliep wel erg rommelig, door drie medewerkers werden onze papieren nagekeken waarna we weer een stapje verder konden. Wij kwamen vroeg aan dus de kamer was nog niet klaar, logisch. De koffer konden wij bij de bagage depot laten, deze zit aan de voorkant van het hotel, dus we moesten weer naar buiten. Nadat ik had verteld dat dit niet de eerste keer was in het hotel werden de papieren op de balie neergelegd en dat was het, geen verdere uitleg of netjes aangeven of iets. De kamer is erg netjes, twee twee persoonsbedden, flinke wastafel en schone badkamer. Enige min puntje van de badkamer is dat het douche scherm erg laag is en los zit waardoor de badkamer volloopt met water. Wij konden niet gewoon uit checken dus moesten in de rij gaan staan bij de aankomst balie, brievenbus voor de kaarten in te doen nog niet gevonden.

pure oplichting , wij willen echt nooit meer!

Martine van Geenen,
13-3-2018

Vol verwachting , aankomst: Newport Bay Club.

Een Vip- arrangement geboekt omdat wij net als 10 jaar geleden graag VIP -fastpassen wilde hebben (alleen te verkrijgen bij dit hotel met de Presidentle Room en mega duur. 4500,- voor 3 nachten incl. passen maar excl. middag en avondeten. Diner Cafe mickey daar waar alle disney figuren langs je tafel komen. Maar 3 figuren gezien, 65,- per pers excl. drank 400,- verder..

De kamer was prima! Maar verder enorme wachtrijen voor het park , tbv de veiligheidsmaatregelen, vervolgens enorme rijen voor de entree, uiteindelijk kon je met je VIP fast pas ook nog eens 30 minuten wachten (wat ten opzichte van de normale wachttijd van gemiddeld 60 tot 75 min. nog te doen was. ) vervolgens waren er steeds technische storingen aan de bekende achtbanen 5 stuks waardoor onze VIP fast pas voor niets was! dit duurde het hele weekend! klein zakje chips 5, - Wij zijn volledig uitgekleed! afschuwelijk gevoel!

Het is het gewoon nét niet.

Berend,
4-3-2018

Bij de poort word je 'welkom' geheten door niet Engels sprekende Fransen. Je kunt hier alles van denken maar wanneer wij EN als gasten EN € 400,- per dag neerleggen eisen wij in verstaanbaar Engels aangesproken/welkom geheten te worden. Nadat je door diverse nep-beveiligingen heen moet tref je eindelijk iemand die typisch Frans-Engels spreekt in een ontvangsthal die er mooi uit ziet maar te smal voor de grote massa. In de lift missen knoppen en zie je de electronica bloot liggen. De toiletborstel miste in het toilet. Lekker met je handen het toilet alsnog schoonmaken.Bij ál het personeel, ook al doet de helft zijn best conform instructies, blijft je het gevoel bekruipen dat je er zit om je zakken te legen. (Hoe anders is dat bij de Efteling). De kamers waren klein, de bedden communistisch hard en smal maar je bent er voor het park dus prima. Lopen duurt 15 minuten. Het restaurant (lopend buffet) was prima te doen. Schoonmaak is prima!

Goed te doen

Michel,
16-1-2018

Mooi groot hotel. Goed onderhouden. Personeel erg vriendelijk en goede beveiliging.

Bedden wel voor ons te hard. Het enige minpunt was het maaltijdplan: wij hadden 'plus' en dachten dat we in het hotel konden ontbijten 'buffet'. Dit staat ook zo in het overzicht op de site. Dit bleek niet mogelijk, of er moesten €30,-bij betalen. Volgens het personeel zijn er 2 varianten op Plus. Ook na enig zeuren gingen ze niet overstag. I.p.v. het buffet moesten we ons ontbijt afhalen in de Disney Studio’s waar nog ongeveer 100 man hetzelfde moeten. Je krijgt dan een kartonnetje met wat broodjes en 1 klein potje jam... kijk dus goed na voor hè vertrekt hoe je ontbijt is geregeld!

Verder is alle peperduur. Een pilsje kost €5,95 voor 0,33l. Ook in de parken zelf.

Mooi hotel !

M. Van de Velde,
29-8-2017

Het hotel is opgefrist en dat is goed te merken. Ruime kamers, goede bedden.

Mooi uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer vriendelijk personeel.

Geweldig mooi hotel!

Suzanne,
20-3-2017

Newport bay is groot, mooi en prefect op loopafstand van het pretpark. Personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim en mooi. Bedden zijn ietwat hard, maar het is te doen.

Helemaal toppie ! Een Disney aanrader.

Thyra schijven,
17-3-2017

Newport Bay Club is een belevenis. Het feest van een bezoek aan Disney begint hier al. Alles tot in de puntjes verzorgd en personeel doet alles om het je helemaal naar de zin te maken. Grote kamer met dito badkamer, op en top luxe en echt heerlijke bedden. Ontbijt ook uitstekend. Wat een jachtclub, helemaal top. Geen enkel minpunt te verzinnen. Ik was er met mijn dochter van 14, heerlijk 'mother and daugther' time gehad. Een feestje. Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Newport Bay Club in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Newport Bay Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.