Hotel Disney's Hotel New York

4.7Matig

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

4.7Matig

Hotel Info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Hotel New York voor je op een rij gezet:

287 reviews over Hotel Disney's Hotel New York

• 2018
    8Sabrina14-04-2018

Mijn favoriete hotel bij Disneyland Parijs!

Fantiastische tijd gehad daar. De finishing touch op het toch al zo geweldige Disneyland Parijs met 2 topparken. Het hotelpersoneel super behulpzaam en vriendelijk, genoten iedere ochtend van het heerlijke uitgebreide ontbijt. Leuke dat er ook Disney figuren in het hotel komen om met ze op de foto te gaan. Wij hebben geboekt met volpension en dat kan ik iedereen alleen maar aanraden! Je krijgt vouchers die je bij diverse restaurants op zowel park, Disney Village als in de hotels kunt inleveren. De afstand van dit hotel naar park is gewoon weg super! En de ijsbaan is ook echt leuk. Ik heb inmiddels al in bijna al hotels van Disneyland Parijs verbleven (alleen Cheyenne en Disney hotel (nog) niet) maar New York is toch wel mijn favoriet. Ben samen met mijn zussen en onze kids geweest en één van de mooiste vakanties ook geworden!

• 2017
    5Harmen Middelveld13-12-2017

Een duur verblijf in een oud hotel

Laat ik eerst beginnen bij het leuke gedeelte van dit verhaal, dat is namelijk het park. Het Disney park, wat op loopafstand van het hotel ligt, is echt hartstikke mooi. Het park is groot, sensationeel en bovenal heel goed verzorgd.

En dan nu het verblijf. Het hotel New York is erg mooi maar zeer gedateerd. Je betaald de hoofdprijs voor een overnachting maar krijgt daarentegen een oude kamer, een hard bed, een mini tv, een douche die niet opwarmt en dat samen maakt het mij het niet waard. Natuurlijk heb je wel een Disney gevoel bij het binnenkomen met de mooie entree en het vriendelijke personeel s'morgens staat Mickey in hal klaar voor de foto's. Maar wanneer ik kijk naar de prijs en wat ik en mijn vriendin ervoor hebben terug gekregen is het hotel New York het niet waard.

• 7Marije21-10-2017

Perfecte ligging, prijs waard, wel gedateerd!

Perfecte ligging tov park, 5 min lopen door de village naar de ingang van park of studio. Mc Donalds 2 minuten lopen, zelfde prijzen als in NL! Starbucks om de hoek voor s morgens kop koffie of klein ontbijtje. vriendelijk personeel. Zwembad oké maar stelt niet heel veel voor. Gratis badlaken service. Niet gegeten in hotel. Leuk souvenierwinkeltje in de lobby. De Rodgerrabbit kidscorner is enkel een klein hoekje met tv scherm. Kamers niet gehorig en prima bedden en temperatuur. Er stond zelfs een waterkoker en koffiethee op onze standaard 4 pers kamer. Ondanks dat t hele hotel gedateerd is, alles schoon! Al met al niet goedkoop maar gezien de ligging was dit het waard voor ons. S Middags met gemak even terug naar hotel om s avonds weer terug te gaan naar park of enkel genieten vd winkels/ restaurants in de village. S ochtends va 8:15 uur demogelijkheid op d foto te gaan met iedere dag ander disneyfiguur.checkin ging super snel.

• 8Olaf30-08-2017

Fantastisch! Echt een aanrader!

De mensen zijn erg vriendelijk, de kamers zijn erg ruim en netjes ingericht. Echt een super vakantie gehad !!

Het all you can eat buffet was wat simpel naar mijn smaak. Zou ik niet snel 2 dagen eten.

• 8Elisa19-07-2017

Opknappen kan geen kwaad

16&17&18 juli: Hier al zo'n 11 keer geweest. De laatste keer was oktober 2015 geweest en daar gaf ik al aan dat opknappen wel kon gebeuren, dit is nu nog het geval. Nu heb ik gelezen dat volgend jaar een flinke verandering eraan komt: een Marvel thema. Ben wel benieuwd hoe ze dit met "New York" gaan combineren. Wij hadden een ruime luxe kamer aan de rechterkant van het hotel. Buiten de kleine dingetjes die gedaan moeten worden was het een verademing om hier te verblijven. Bij binnenkomst een ruime kast aan de linkerkant, rechts een apart toilet, stukje verder de deur met daarachter de badkamer met bad en de kamer zelf had een ruim bed met bank, bureau met stoel en televisie. Het enige grote min punt was niet de kamer maar het personeel, mijn hemel wat onvriendelijk! Receptie gaf geen verdere informatie en sprak op een vlakke toon. Dat het ontbijt niet meer erbij zit werd al van te voren aangegeven maar toch blijf ik het een minpunt vinden, het is wel mogelijk je voucher in te wisselen en daar met korting te kunnen eten. Wij hadden een reservering om 7:00 uur maar het restaurant ging pas om 7:20 uur open. Mijn man gooide per ongeluk een glas sinaasappelsap om in het restaurant, obers keken en liepen gewoon door. Wij hebben alles opgeruimd en er werd geen boe of ba gezegd. Er is een soort van extra beveiliging gekomen bij de ingang van het hotel maar de ene keer moet je wel de tas erdoor halen en de andere keer niet. Aan de achterkant van het park (bij Village) staat ook extra controle en deze is wel wat serieuzer. Uitstraling is dus wel goed, personeel en de extra magie wat minder.

Oja! Als je iets extra's wilt bijboeken, zoals ik wilde een fles champagne bij aankomst, is dit niet mogelijk mits je iets extra erbij boekt met een minimale besteding van €300,- dan hebben ze het over een privé rondleiding of een huwelijksaanzoek. Ik wilde i.v.m. ons jubileum alleen een fles champagne/ wijn maar dat kon dus niet.

• 4Erik M25-05-2017

Nooit meer

Kamers zijn ok, personeel vriendelijk...maar dit hotel en beide parken stellen niets voor t.o.v. Europa Park en bijhorende hotels in Rust, Duitsland. Ik heb spijt dat we geen 2u langer hebben gereden. Prijzen in Disneyland zijn veel te hoog. Toen we het park binnen stapten zagen we winkels en restaurants en geen attracties. Er zijn hier veel te weinig attracties met als gevolg lange wachtrijen. Het park is te klein voor het aantal bezoekers. Komt daar bij dat het zwembad gesloten was voor onderhoud. Gewoon slecht...slecht...slecht!!!

• 8marian06-05-2017

alles klopt

kamers zijn netjes, met 2 grote beden, badkamer met 2 wastafels en ligbad ( jammer met een ouderwets douche gordijn). Toiletspullen zijn aanwezig. Ontbijt is heel goed, met sapjes ,eieren, pannenkoeken, ontbijtgranen en goede koffie. Om half 8 s ochtends geen drukte! Diner buffet s avonds ok. Geen frietjes voor de kinderen, wel pizza stukken en hotdogs. Personeel is heel vriendelijk. Geen wachttijden gehad, ook niet bij balie. Voor herhaling vatbaar

• 7Margreet27-03-2017

Geen vijf sterren

Kamer en personeel prima,maar in de rij voor ontbijt en diner hoort natuurlijk niet.Te weinig capaciteit voor zoveel mensenDit kan veel beter

• 9rian24-03-2017

Statig hotel, goed ontbijt en direct bij Disney

Van de 7 Disney hotels is dit de op 1 na luxste. Direct gelegen naast Disney Village en de Disney Parken. Bedden zijn heerlijk. standaardkamers al goed genoeg. Natuurlijk kun je ook een luxere kamer nemen (met uitzicht over Lake Disney). Service is erg goed en het ontbijt (en ontbijtzaal) stukken beter dan de andere Disney hotels. Vooral als je lekker vroeg gaat ontbijten. Heerlijke Amerikaanse pannenkoekjes. Natuurlijk zijn de Disney parken het belangrijkst maar een fijn Hotel dicht bij is zeer fijn.

• 9Mariëtte Corveleijn19-03-2017

Geweldig hotel volgende keer weer daar heen

Wij zijn er geweest met ons gezin (zoon 8 en dochter 20). De ligging van het hotel bij het park gewoon perfect. Ontbijt is heerlijk en uitgebreide keuze. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamer waar wij in zaten was erg mooi en ruim. Wij hebben heerlijk geslapen. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad dus daar kunnen we niets over vertellen. Wanneer we weer naar Disneyland Parijs gaan geen idee maar dan willen we weer hotel New York boeken. Het is prima bevallen. Voor je het park binnen bent moet je wel een paar keer door de beveiliging.

25 tips over Hotel Disney's Hotel New York

• Corine Hansum, 03-05-2014

Locatie en ontbijt zijn uitstekend. Reserveer wel op tijd een restaurant (dag van tevoren) om teleurstelling te voorkomen. Zeker Mickey's cafe met disneyfiguren is heel snel vol geboekt.

• Jeepee, 04-05-2014

wij vonden zelf het dinerbuffet in het restaurant van het hotel beneden de 4 sterren maat (weinig keus en niet altijd even goede kwaliteit). Tip: ga eten in new port Bay = aan de overkant.

• Natascha, 28-05-2014

Het restaurant is overigens wel de moeite waard, maar je hoeft niet in het hotel te logeren om er te eten.

17 vragen over Hotel Disney's Hotel New York

• shelby, 04-04-2017

Bagage

Is het mogelijk je bagage 's morgens af te zetten aan de receptie en dan de volledige dag in het Disneyland park te blijven? We komen met de trein dus we kunnen onze bagage niet opbergen in de auto....

• Nadine, 13-09-2016

Hi,

Wie weet van hoe laat tot hoe laat het zwembad in Hotel New York open is? En mag je hier gewoon in bikini/zwembroek zwemmen? Ik las dat dit niet mocht.

Elisa, 19-07-2017

Hoi, het zwembad is open tot 22.00 uur en je mag gewoon is bikini/ zwembroek zwemmen.

• rebecca1983, 08-10-2015

drukte met inchecken en ontbijt

ik lees bij veel hotels van disney dat het lang duurt met inchecken en dat het bij het ontbijt ook mega druk is met wachttijden hoe zit dat bij dit hotel?

Elisa, 19-07-2017

Wij komen meestal rond 8 uur aan in het hotel en staan maximaal 5 minuten te wachten bij de incheckbalie. Bij dit hotel hoef je niet persoonlijk uit te checken dus dit scheelt in de rij, je kaartje van de deur gooi je in een brievenbus. Ontbijt is tegenwoordig niet meer inbegrepen dus veel mensen halen hun ontbijt in Village of het park zelf. Je kunt wel ontbijt reserveren, mijn tip is om zo vroeg mogelijk te gaan ontbijten: 7 uur tot maximaal 8 uur i.v.m. de drukte.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer