Géén boekingskosten

Hotel Disney's Hotel New York

FrankrijkIle de FranceMarne la Vallee (bij Disneyland)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Disney's Hotel New York voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 276 reviews

• Sportfaciliteiten

276 Reviews over Disney's Hotel New York

• 3bougerie08-12-2018

hotel décevant

hotel 4 étoiles avec des toilettes qui ne fonctionnent pas. la maintenance m'a dit que la chasse est dure.... j'ai fini par déclencher la chasse à l'aide d'un stylo chambre 2117 à éviter hotel minable

• 8Sabrina14-04-2018

Mijn favoriete hotel bij Disneyland Parijs!

Fantiastische tijd gehad daar. De finishing touch op het toch al zo geweldige Disneyland Parijs met 2 topparken. Het hotelpersoneel super behulpzaam en vriendelijk, genoten iedere ochtend van het heerlijke uitgebreide ontbijt. Leuke dat er ook Disney figuren in het hotel komen om met ze op de foto te gaan. Wij hebben geboekt met volpension en dat kan ik iedereen alleen maar aanraden! Je krijgt vouchers die je bij diverse restaurants op zowel park, Disney Village als in de hotels kunt inleveren. De afstand van dit hotel naar park is gewoon weg super! En de ijsbaan is ook echt leuk. Ik heb inmiddels al in bijna al hotels van Disneyland Parijs verbleven (alleen Cheyenne en Disney hotel (nog) niet) maar New York is toch wel mijn favoriet. Ben samen met mijn zussen en onze kids geweest en één van de mooiste vakanties ook geworden!

• 5Somag29-03-2018

Hôtel décevant

Nous avons rencontré de grosses déconvenues avec un nommé Ricardo, le Responsable de l’accueil du NewYork. « A trois reprises », l’accueil téléphonique et physique de l’hôtel à fauté en nous confirmant que nous bénéficions dans notre offre de la prise en charge des déjeuners sur les deux jours de notre séjour sur le parc mais dans les faits il n’en était rien. Nous avons dû solder une petite douloureuse supplémentaire de 90€/jour. « Ricardo » s’est montré avec nous très hautain pour ne pas dire pédant, mettant sans aucune gêne sa collabrice au comptoir extrêmement mal à l’aise face à l’injustice que nous subissions. Ce petit majordome s’est fait un plaisir de nous snober car nous avions contracté cette offre du we via Voyage Privé et non via la centrale de Disney ce qui semblait beaucoup l’agacer. Outre ce Ricardo, la literie était confortable et le personnel du NY accueillant même si l’ambiance qui y règne est loin d’être Féerique (déco minimaliste, piscine lambda...) contrairement au Séquoia ou autres hôtels du parc bien plu vivant. En se sens, ce séjour a été partiellement décevant.

• 5Harmen Middelveld13-12-2017

Een duur verblijf in een oud hotel

Laat ik eerst beginnen bij het leuke gedeelte van dit verhaal, dat is namelijk het park. Het Disney park, wat op loopafstand van het hotel ligt, is echt hartstikke mooi. Het park is groot, sensationeel en bovenal heel goed verzorgd.

En dan nu het verblijf. Het hotel New York is erg mooi maar zeer gedateerd. Je betaald de hoofdprijs voor een overnachting maar krijgt daarentegen een oude kamer, een hard bed, een mini tv, een douche die niet opwarmt en dat samen maakt het mij het niet waard. Natuurlijk heb je wel een Disney gevoel bij het binnenkomen met de mooie entree en het vriendelijke personeel s'morgens staat Mickey in hal klaar voor de foto's. Maar wanneer ik kijk naar de prijs en wat ik en mijn vriendin ervoor hebben terug gekregen is het hotel New York het niet waard.

• 7Marije21-10-2017

Perfecte ligging, prijs waard, wel gedateerd!

Perfecte ligging tov park, 5 min lopen door de village naar de ingang van park of studio. Mc Donalds 2 minuten lopen, zelfde prijzen als in NL! Starbucks om de hoek voor s morgens kop koffie of klein ontbijtje. vriendelijk personeel. Zwembad oké maar stelt niet heel veel voor. Gratis badlaken service. Niet gegeten in hotel. Leuk souvenierwinkeltje in de lobby. De Rodgerrabbit kidscorner is enkel een klein hoekje met tv scherm. Kamers niet gehorig en prima bedden en temperatuur. Er stond zelfs een waterkoker en koffiethee op onze standaard 4 pers kamer. Ondanks dat t hele hotel gedateerd is, alles schoon! Al met al niet goedkoop maar gezien de ligging was dit het waard voor ons. S Middags met gemak even terug naar hotel om s avonds weer terug te gaan naar park of enkel genieten vd winkels/ restaurants in de village. S ochtends va 8:15 uur demogelijkheid op d foto te gaan met iedere dag ander disneyfiguur.checkin ging super snel.

• 8Olaf30-08-2017

Fantastisch! Echt een aanrader!

De mensen zijn erg vriendelijk, de kamers zijn erg ruim en netjes ingericht. Echt een super vakantie gehad !!

Het all you can eat buffet was wat simpel naar mijn smaak. Zou ik niet snel 2 dagen eten.

• 8Elisa19-07-2017

Opknappen kan geen kwaad

16&17&18 juli: Hier al zo'n 11 keer geweest. De laatste keer was oktober 2015 geweest en daar gaf ik al aan dat opknappen wel kon gebeuren, dit is nu nog het geval. Nu heb ik gelezen dat volgend jaar een flinke verandering eraan komt: een Marvel thema. Ben wel benieuwd hoe ze dit met "New York" gaan combineren. Wij hadden een ruime luxe kamer aan de rechterkant van het hotel. Buiten de kleine dingetjes die gedaan moeten worden was het een verademing om hier te verblijven. Bij binnenkomst een ruime kast aan de linkerkant, rechts een apart toilet, stukje verder de deur met daarachter de badkamer met bad en de kamer zelf had een ruim bed met bank, bureau met stoel en televisie. Het enige grote min punt was niet de kamer maar het personeel, mijn hemel wat onvriendelijk! Receptie gaf geen verdere informatie en sprak op een vlakke toon. Dat het ontbijt niet meer erbij zit werd al van te voren aangegeven maar toch blijf ik het een minpunt vinden, het is wel mogelijk je voucher in te wisselen en daar met korting te kunnen eten. Wij hadden een reservering om 7:00 uur maar het restaurant ging pas om 7:20 uur open. Mijn man gooide per ongeluk een glas sinaasappelsap om in het restaurant, obers keken en liepen gewoon door. Wij hebben alles opgeruimd en er werd geen boe of ba gezegd. Er is een soort van extra beveiliging gekomen bij de ingang van het hotel maar de ene keer moet je wel de tas erdoor halen en de andere keer niet. Aan de achterkant van het park (bij Village) staat ook extra controle en deze is wel wat serieuzer. Uitstraling is dus wel goed, personeel en de extra magie wat minder.

Oja! Als je iets extra's wilt bijboeken, zoals ik wilde een fles champagne bij aankomst, is dit niet mogelijk mits je iets extra erbij boekt met een minimale besteding van €300,- dan hebben ze het over een privé rondleiding of een huwelijksaanzoek. Ik wilde i.v.m. ons jubileum alleen een fles champagne/ wijn maar dat kon dus niet.

• 4Erik M25-05-2017

Nooit meer

Kamers zijn ok, personeel vriendelijk...maar dit hotel en beide parken stellen niets voor t.o.v. Europa Park en bijhorende hotels in Rust, Duitsland. Ik heb spijt dat we geen 2u langer hebben gereden. Prijzen in Disneyland zijn veel te hoog. Toen we het park binnen stapten zagen we winkels en restaurants en geen attracties. Er zijn hier veel te weinig attracties met als gevolg lange wachtrijen. Het park is te klein voor het aantal bezoekers. Komt daar bij dat het zwembad gesloten was voor onderhoud. Gewoon slecht...slecht...slecht!!!

• 8marian06-05-2017

alles klopt

kamers zijn netjes, met 2 grote beden, badkamer met 2 wastafels en ligbad ( jammer met een ouderwets douche gordijn). Toiletspullen zijn aanwezig. Ontbijt is heel goed, met sapjes ,eieren, pannenkoeken, ontbijtgranen en goede koffie. Om half 8 s ochtends geen drukte! Diner buffet s avonds ok. Geen frietjes voor de kinderen, wel pizza stukken en hotdogs. Personeel is heel vriendelijk. Geen wachttijden gehad, ook niet bij balie. Voor herhaling vatbaar

• 7Margreet27-03-2017

Geen vijf sterren

Kamer en personeel prima,maar in de rij voor ontbijt en diner hoort natuurlijk niet.Te weinig capaciteit voor zoveel mensenDit kan veel beter

Hotel Disney's Hotel New York info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar