Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

7.3Goed

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

7.3Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Disneyland bij Davy Crockett Ranch Disneyland. Hier verblijf je op een rustig park met basic huisjes en leuk zwembad. De bedden zijn wel van wat mindere kwaliteit, maar je komt hier natuurlijk voor de locatie. Op 10 minuutjes rijden van Disneyland waar je je de hele dag (of meerdere dagen) kunt vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Davy Crockett Ranch voor je op een rij gezet:

1026 reviews over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

• 6Eddy21-08-2019

niet echt Fantastisch Davey Crocket

Niet echt verwacht wat we zouden krijgen .we waren met 4 volwassen en 3 kleine kinderen .alle Caravans zijn zelfde afmeting ,te kleine badkamers en wc .en Caravan te basic ,rond Caravan geen speel tributen voor kinderen ja bij de receptie maar niet ff bij je caravan

• 3Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 9Heerlijk weer genoten van een week disneyland14-08-2019

Weer heerlijk een week genoten hier.

Echt super heerlijk hier, We gaan regelmatig door onze jaarkaart. Dus we zijn wat hotels etc gewend, In de zomer met mooi weer is dit echt onze favoriet. We zijn net terug van een hele week. Rustig aan doen heerlijk uitslapen. Heerlijke bedden twee badkamers en drie losse bedden. De kids hebben heerlijk geslapen. Geen krakende vloeren etc. Wel je ontbijt haal je niet hier. Want dat is echt niets maar dat weet je als je gewoon even voorwerk doet (wij komen er al jaren dus voor ons is dat iets wat we weten) stokbrood halen wel wel gerust eens in de winkel daar natuurlijk niet het goedkoopst maar ook niet echt iets van te zeggen circa 1,20-140 nou als je daar disneyland gaat kan dat er ook wel af ;-) Verder gaan we eigenlijk elke avond uit eten. En weet je dat je ook bij een ander disney hotel eens kan gaan eten. Dat is echt ook een aanrader. Verder Davy crocket schone handdoeken optijd niets op aan te merken.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Met oudere kinderen

• 8Inge22-06-2019

Geweldig verblijf!

Boven verwachting was onze accommodatie. Netjes, schoon en ruim genoeg voor 4 personen. Tweepersoonsbed wat aan de harde kant, bedden andere slaapkamer beter. Buffetrestaurant zeer goed. Ruime keuze. Vanaf huisje tot parking Disneyland 10 min rijden. Ideaal! Park lekker rustig, dus fijn bijkomen na een dagje Disney. Volgende keer kiezen wij weer de davy crocket ranch.

• 9Eetgelegenheden

• 10jan postema17-06-2019

was geweldig goed chalet top geregeld met afhaalon

is een prima plek voor een fijn verblijf op disneyparken.

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 7Paul Peeters05-05-2019

Prima, maar waarschijnlijk wel de laatste keer

De caravan was schoon en volgens mij nog niet zo oud. Wat wel erg vervelend was, was dat de vloer in de woonkamer heel hard kraakte. De kinderen werden er wakker van. De bedden waren niet echt fijn, te hard en liepen schuin af waardoor je uit bed lijkt te vallen. Douches en toilet waren prima. Ook de keuken was netjes. Het ontbijt moet je 's morgens zelf halen bij een huisje in de buurt. Erg jammer alleen dat het ontbijt vaak al vroeg op was, je zou toch zeggen dat ze weten hoeveel mensen er zijn en hoeveel ontbijtpakketjes ze nodig hebben. Je merkt dan ook dat ze het niet georganiseerd krijgen om het goed op te lossen. De afstand tot het park is goed te doen, zeker met de nieuwe weg. Je kunt alleen pech hebben dat je in de rij moet staan.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 7Tamara26-04-2019

Zeer goed verzorgd

Behalve de eerder genoemde slechte bedden, geen aanmerkingen. Huisjes zijn compleet met apart toilet, kookplaat, vaatwasser, waterkoker, 2e badkamer met 2e toilet. Het is niet erg groot, maar volgens mij kon je hier vooral als je naar het Disneyland Parc gaat. Vindt dit een prima optie tov een hotel. Meer vrijheid en zeker rust na een drukke dag in het park zelf. Wij hadden mooi weer, dus lekker nog even buiten kunnen zitten. De douches waren (in tegenstelling tot alle andere bezochte parken/hotels) erg goed. Goed warm water en een fijne straal.

Bedden zijn echt slecht en de gordijnen te klein, waardoor er de hele nacht straatverlichting naar binnen scheen (kan zijn dat dat niet overal zo is).

• 5Eetgelegenheden

• 8Richard22-04-2019

Prima

Naast het park! Prima huisjes.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 8Michel11-03-2019

Erg goed

Prima huisjes. Dichtbij Disneyland Parijs. Leuk zwembad. Grote bed erg harde matras. Andere losse 4 bedden waren betere matrassen. Schoon, modern, nieuw en net huisje. Alle luxe aanwezig. Vriendelijk ontvangst receptie, melden schone handdoeken en nog geen uur later staat een vriendelijk persoon aan de deur!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7Margareth10-03-2019

Leuk ! Genoten ! Niet alles duidelijk

Prima huisje; met koffie zet apparaat met filterkoffie. Bedden matig. Kraken en zijn zacht. Badkamers keurig!! Voor ons aantal zaken onduidelijk ; gebeld voor schone handdoeken. Men zou komen wisselen. Nooit gebeurd. Afval scheiden ; doet men daaraan of niet? Bank in kamer ; zit beroerd! Wij extra kussens van de bedden er op gelegd. Zitcomfort nihil. Ligging in bos: leuk! Zwembad; leuk! Neem water mee naar het huisje. In park duur te koop; ook in winkel van DCR veel te duur. Maar water smaakt naar chloor. Boodschappen prima te doen in dorpje 3 km verderop in Carrefour Market

• 10Naomi07-03-2019

Super vakantie gehad!

Wij zijn net terug van 3 nachten in Davy Crockett Ranch en hebben er een zeer fijne vakantie opzitten! Caravans waren prima in orde, opgemaakte bedden, handdoeken, keuken, grote ijskast, diepvries, vaatwasser, 2 slaapkamers en 2 badkamers met douche die je gelijktijdig kan gebruiken. Alles is aanwezig. Heerlijk om na een drukke vermoeiende dag in de rust te komen van je eigen warme caravan! Wij hadden een plaats dicht bij het centrum gevraagd en hebben dit gekregen maar stonden toch nog zeer rustig! Zeer vriendelijke mensen aan de receptie, die 24/24 open is! Wij hebben een topvakantie gehad, en kolen vast en zeker nog terug naar hier!

• 9Activiteiten

54 tips over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

• Meijer, 02-05-2014

Doe boodschappen bij een supermarkt buiten de ranch.

• Vera, 10-05-2014

Neem een kratje eten mee van huis, hoef je na een lange dag Disneypark geen boodschappen te halen! En reserveer brood voor de volgende dag, dit kun je dan ophalen vlakbij de caravan.

• inge2109, 02-05-2014

Je kan door ook eten in het buffetrestaurant. Dat is prima eten maar best prijzig en niet bijzonder. Er zijn in The Village voldoende restaurantjes waar je voor hetzelfde geld lekkerder kunt eten. In het winkeltje kun je 's ochtends verse croissants en stokbrood krijgen. Deze waren prima.

182 vragen over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

• vermeij, 02-07-2019

taxi

is het mogelijk om van davy crockett naar village nature paris te lopen? en wat kost een taxi vanaf disneyland naar davy crockett?

• Em, 14-10-2018

Kaartjes

Is het mogelijk om de kaartjes voor Disneyland al op te halen in de ochtend ? Omdat je pas om 3u het huisje in kan.

n., 02-11-2018

Het is zeker mogelijk om je kaartjes eerder te halen.

• Aliciq, 04-10-2018

Koffiezetapparaat

Wat voor koffiezetapparaat staat er in het hutje?

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out