Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

7,3

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
Een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Disneyland bij Davy Crockett Ranch Disneyland. Hier verblijf je op een rustig park met basic huisjes en leuk zwembad. De bedden zijn wel van wat mindere kwaliteit, maar je komt hier natuurlijk voor de locatie. Op 10 minuutjes rijden van Disneyland waar je je de hele dag (of meerdere dagen) kunt vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Davy Crockett Ranch voor je op een rij gezet:

983 reviews over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in het Nederlands

Dikke prima

L.,
12-1-2019
  • Onderkomen7

Prima huisje icm een bezoek aan disney. Huisje was schoon, warm en voorzien van waterkoker, koffiezetapparaat en combi magnetron. Kinderstoel en babybedje waren ook aanwezig en zgan. Bedden keurig opgemaakt. Groot nadeel wel was het 2 persoons (camping) bed. Dit is een soort opklapbed en enorm hard. Echt Niet prettig. Personeel erg vriendelijk. Smorgens kan je verse broodjes halen vanaf 0730.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Een mooie rustige plek

Booms,
3-1-2019
  • Onderkomen9

Dit bungalow park is een mooie en rustige plaats. Hier kan je goed uitrusten na een lange dag in disneyland. Alles was prima in orde. Alleen was er geen oventje maar voor de rest was er alles. 2 badkamers 2 slaapkamers met voldoende ruimte. Het is een klein maar een fijn bungalow. 10 min van het park.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Nooit meer

Fam.inghels,
27-12-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Ga hier niet naartoe in de winter, huisje is koud, bedden zijn een ramp.... Een rampzalig verblijf, zeker voor die prijs. Boek een hotel of ander park. T zal duurder zijn maar absoluut beter

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Goed verblijf voor bezoek Disneyparken

Egbert,
13-12-2018
  • Onderkomen8

Goed ingerichte bungalow. Bedden zijn goed ondanks dun matras. Bungalow was goed schoon. Badkamers verdienen extra aandacht, i.v.m schimmel in naden.

Onze bungalow (1444) werd ook bewoond door muizen, welke hoorbaar s nachts tussen de wanden trippelden. Ondanks dit zou ik weer een verblijf kiezen ideaal qua ligging van parken, zwembad, een parksfeer.

Winkeltje aanwezig voor dagelijks verse croissant/stokbrood. Zoals overal hogere prijzen, maar € 6,93 voor een potje Nutela ??????

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Perfect

J. Valstar-van der meer,
27-11-2018
  • Activiteiten8

Klein huisje met twee slaapkamers, twee douches en twee toiletten. Klein maar fijn! Nog geen 5min rijden met de auto naar Disney. Leuk zwembad en souvenir winkeltje. Echt super!

Leuk park

Marleen,
13-11-2018
  • Activiteiten8

Prima verblijf voor als je naar Disney land wil ! Huisjes zijn voorzien van alles wat je maar nodig hebt .

K.B,
11-11-2018
  • Onderkomen8

De blokhut was echt boven verwachting goed. Was aangenaam warm (snel warmende wandkacheltjes) en ruim genoeg voor ons gezin. Twee volwassenen en 2 kinderen. Ieder een eigen slaapkamer, wij en de kindjes samen op 1 kamer. Was goed schoon. Bedden opgedekt bij aankomst.

Voor 6 personen zal het wat krapper zijn maar goed te doen voor dat eventjes dat je er bent. Je komt er tenslotte enkel om te overnachten en ontbijten. Ontbijt was overigens echt heel goed. Had een "noodpakket" bij voor de kindjes maar dit was niet nodig.

Tassen werden in Disney uiteraard goed gecontroleerd maar we mochten onze boterhammen en flesjes drinken gewoon mee binnen nemen.

Tip: probeer buiten het weekend te gaan dit scheelt enorm in wachttijden en drukte.

Top!!

Kim wierts,
9-11-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Met zijn 2tjes in een 6 persoon blokhut die al helemaal in kerstsfeer was ( was mazzel want er waren maar een paar hutten in kerstsfeer). Op de bedden na was het top en heel schoon ( 1529)

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig weekend in prima accomodatie

Thomas,
30-10-2018
  • Activiteiten9

Wij waren met een vriendengroep van 18 personen en hadden 4 stacaravans geboekt. Ondanks dat wij op verschillende tijden aankwamen verliep de incheck probleemloos (elke stacaravan moest apart inchecken). Zonder het te vragen stonden de caravans naast elkaar. Volgens mij zijn de stacaravans (die wij hadden) net vervangen want alles was nieuw en onbeschadigd (nr's 1030/1031/1032/1033). Slaapkamer met dubbelbed, slaapkamer met 3 aparte bedden en een extra matras. Twee badkamers, 2 WC's. Koelkast, koffiemachine, broodrooster, vaatwasser aanwezig. Alles was prima en Disney zelf is natuurlijk geweldig. Een minpuntje: de prijzen voor eten en drinken. Een hamburger(menu), patat en drankje is op het park € 16.99. Losse Hamburger is € 9.99. In Disneyvillage vindt je een menu voor € 11.99 (warm worstenbroodje, patat, drank, geen hot-dog !). Voldoende eetgelegenheden maar erg duur vandaar de onvoldoende. Avondeten bij King Arthur was goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mooie uitvalsbasis voor Disney

Lisanne Oskam,
29-10-2018
  • Activiteiten7

Mooie uitvalsbasis voor de Disneyparken (10 min rijden). Erg rustig park, basic huisjes met precies wat je nodig hebt en niets meer :). Leuk zwembadje, aardige mensen bij de receptie. Wel erg slechte bedden en duur, maar dat is alles hier in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.