Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch
7,4

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Davy Crockett Ranch voor je op een rij gezet:

978 reviews over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in het Nederlands

Leuk park

Marleen
13-11-2018
  • Onderkomen8

Prima verblijf voor als je naar Disney land wil ! Huisjes zijn voorzien van alles wat je maar nodig hebt .

K.B
11-11-2018
  • Onderkomen8

De blokhut was echt boven verwachting goed. Was aangenaam warm (snel warmende wandkacheltjes) en ruim genoeg voor ons gezin. Twee volwassenen en 2 kinderen. Ieder een eigen slaapkamer, wij en de kindjes samen op 1 kamer. Was goed schoon. Bedden opgedekt bij aankomst.

Voor 6 personen zal het wat krapper zijn maar goed te doen voor dat eventjes dat je er bent. Je komt er tenslotte enkel om te overnachten en ontbijten. Ontbijt was overigens echt heel goed. Had een "noodpakket" bij voor de kindjes maar dit was niet nodig.

Tassen werden in Disney uiteraard goed gecontroleerd maar we mochten onze boterhammen en flesjes drinken gewoon mee binnen nemen.

Tip: probeer buiten het weekend te gaan dit scheelt enorm in wachttijden en drukte.

Top!!

Kim wierts
9-11-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Met zijn 2tjes in een 6 persoon blokhut die al helemaal in kerstsfeer was ( was mazzel want er waren maar een paar hutten in kerstsfeer). Op de bedden na was het top en heel schoon ( 1529)

Geweldig weekend in prima accomodatie

Thomas
30-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij waren met een vriendengroep van 18 personen en hadden 4 stacaravans geboekt. Ondanks dat wij op verschillende tijden aankwamen verliep de incheck probleemloos (elke stacaravan moest apart inchecken). Zonder het te vragen stonden de caravans naast elkaar. Volgens mij zijn de stacaravans (die wij hadden) net vervangen want alles was nieuw en onbeschadigd (nr's 1030/1031/1032/1033). Slaapkamer met dubbelbed, slaapkamer met 3 aparte bedden en een extra matras. Twee badkamers, 2 WC's. Koelkast, koffiemachine, broodrooster, vaatwasser aanwezig. Alles was prima en Disney zelf is natuurlijk geweldig. Een minpuntje: de prijzen voor eten en drinken. Een hamburger(menu), patat en drankje is op het park € 16.99. Losse Hamburger is € 9.99. In Disneyvillage vindt je een menu voor € 11.99 (warm worstenbroodje, patat, drank, geen hot-dog !). Voldoende eetgelegenheden maar erg duur vandaar de onvoldoende. Avondeten bij King Arthur was goed.

Mooie uitvalsbasis voor Disney

Lisanne Oskam
29-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooie uitvalsbasis voor de Disneyparken (10 min rijden). Erg rustig park, basic huisjes met precies wat je nodig hebt en niets meer :). Leuk zwembadje, aardige mensen bij de receptie. Wel erg slechte bedden en duur, maar dat is alles hier in de buurt.

Nooit meer de davey crockett ranch

Daniëlle Van den Branden
24-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Bedden waren verschrikkelijk! Bij een volwassene viel de lattenbodem eruit en de matrassen waren ook slap. Slapen ging dus niet zo lekker. De kraan was ook kapot. Het ontbijt dat je moet afhalen bevat alleen zoet beleg.

• Onderkomen7

Vorige week 2 nachten hier geslapen. Na het lezen van de onderstaande reacties was ik wat huiverig om te gaan. Maar eerlijk gezegd is het mij 100% mee gevallen. We hadden 2 huisjes met onze familie en hebben dus met 5 personen in 1 huisje geslapen. Dat was prima te doen. Enige nadeel was dat 1 van de bedden enorm kraakte, Maar goed je bent zo moe van het wandelen dat je dat alleen de eerste 5 minuten hoorde. Het huisjes was schoon, voldoende faciliteiten en we hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt wat we er bij kregen was prima. Oke, eerlijk is eerlijk , een 5 sterren hotel is het niet, Maar als je centerparcs parken in nl of be goed genoeg vind is dit ook helemaal prima. Lekker slapen op korte afstand tor Disney. Want daar kom je natuurlijk toch voor.

Ik zou er echt nog wel eens terug gaan als ik naar Disney wil, geen enkel probleem!!

Geen waar voor je geld

Edith Erven
17-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

De chalets zijn behoorlijk uitgeleefd. En aan renovatie toe. Zeer slechte bedden. Staat voor 6 personen, maar klein twee persoonsbed. En 4 bedden op "grote slaapkamer waarvan 1 uittrekbed. Niet te doen met grotere kinderen. Vieze bank, vieze vloeren, vieze picknickset.

Ook gammele eetkamerstoelen. De koelkast vielen alle deurrekjes uit bij open doen. Vaatwasser waar de afwas vuil uit kwam. En chalet stonk alof er pot augurken was kapotgevallen. Dus tijd voor renovatie wat chalet 222 betrof.

Wel rustige locatie op goeie afstand van het park. Maar voor ons niet nog een keer

Prima verblijf

Karien
7-5-2018
  • Onderkomen8

De Davy Crockett Ranch ligt ca 8 km van het park en is ons goed bevallen ook al zijn momenteel het restaurant en zwembad gesloten ivm renovatie . We huurden voor 4 nachten een Trapper huisje met zijn 5. Fijn dat er 2 slaapkamers en badkamer zijn. Het huisje was schoon. Vooraf gelezen dat de keuken niet zo compleet als thuis was, dus een scherp mesje, extra pan, kaasschaaf waren mee. Blij met de vaatwasser! Het ontbijt viel wat tegen. (pp: ciabatta-broodje, croissant, (of melk & cornflakes), boter, pakje jam + nutella, pakje drinken + zakje oploskofffie of thee en evt appelmoes (?). De volgende keer neem ik (meer) beleg mee van huis en koop in de (camping)winkel stokbrood en croissants.

Handig om te weten:

* TV heeft de zender BVN.

* Wifi via (laptop) snoer en prijzig

* gratis Wifi bij receptie

* 1 grote handdoek pp

* bij aanvang ontvang je een dweiltje, beetje sop en 2 vaatwastabletten

* afhaaleten is prima (pizza/ kip/patat)

Oud, koud water, 4 pers max! slecht matras

Brigitte
4-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Afstand Disney is prima !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.