Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

7.6Goed

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

7.6Goed

• 6.4Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Davy Crockett Ranch voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Disneyland bij Davy Crockett Ranch Disneyland. Hier verblijf je op een rustig park met basic huisjes en leuk zwembad. De bedden zijn wel van wat mindere kwaliteit, maar je komt hier natuurlijk voor de locatie. Op 10 minuutjes rijden van Disneyland waar je je de hele dag (of meerdere dagen) kunt vermaken.

1029 reviews over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

• 2019
    4MvR11-12-2019

Niet voor herhaling vatbaar, volgende keer hotel!

Huisje was schoon maar niet erg groot. Boodschappen meegenomen om in de ochtend eieren te bakken Etc maar geen koekenpan aanwezig. Deze was ook niet te verkrijgen. Erg slechte bedden; 2persoonbed erg hard, de losse bedden kraakte van alle kanten, 2 keer door het bed gezakt in de nacht omdat de latten niet goed bleven zitten. 1 kamer heeft een 2persoonsbed en de andere zouden 4 bedden in moeten passen maar dan wordt het wel erg krap! Toen wij er waren was het erg nat, hierdoor was de veranda LEVENSGEVAARLIJK!! Groot voordeel is dat je 2 slaapkamers en 2 badkamers heeft. Dit is erg prettig met 2 stellen.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Bakker10-11-2019

Leuk park waar veel te doen is.

Huisjes voldoen niet aan 6 persoons. 4 max 5 personen. Het is allemaal netjes en schoon. Idiaal dat je 2 badkamers hebt en 2 wc's. Bank zit niet, maar gelukkig ben je meestal te moe om nog op de bank te zitten. 2 persoonsbed volstaat ook niet voor 2 volwassenen. Heel smal en kraakt onwijs.

• 9Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Angela20-10-2019

Geweldig

Het is echt een aanrader om hier te verblijven als je naar Disneyland wilt... vlak bij het park gratis parkeren.. het huisje is mooi schoon en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Leuk zwembad zit erbij daar is ook alles top en schoon. Ik zal zeker weer voor deze accommodatie kiezen als we nog eens terug gaan. Aanrader

• 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Eddy21-08-2019

niet echt Fantastisch Davey Crocket

Niet echt verwacht wat we zouden krijgen .we waren met 4 volwassen en 3 kleine kinderen .alle Caravans zijn zelfde afmeting ,te kleine badkamers en wc .en Caravan te basic ,rond Caravan geen speel tributen voor kinderen ja bij de receptie maar niet ff bij je caravan

• 3Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Heerlijk weer genoten van een week disneyland14-08-2019

Weer heerlijk een week genoten hier.

Echt super heerlijk hier, We gaan regelmatig door onze jaarkaart. Dus we zijn wat hotels etc gewend, In de zomer met mooi weer is dit echt onze favoriet. We zijn net terug van een hele week. Rustig aan doen heerlijk uitslapen. Heerlijke bedden twee badkamers en drie losse bedden. De kids hebben heerlijk geslapen. Geen krakende vloeren etc. Wel je ontbijt haal je niet hier. Want dat is echt niets maar dat weet je als je gewoon even voorwerk doet (wij komen er al jaren dus voor ons is dat iets wat we weten) stokbrood halen wel wel gerust eens in de winkel daar natuurlijk niet het goedkoopst maar ook niet echt iets van te zeggen circa 1,20-140 nou als je daar disneyland gaat kan dat er ook wel af ;-) Verder gaan we eigenlijk elke avond uit eten. En weet je dat je ook bij een ander disney hotel eens kan gaan eten. Dat is echt ook een aanrader. Verder Davy crocket schone handdoeken optijd niets op aan te merken.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Inge22-06-2019

Geweldig verblijf!

Boven verwachting was onze accommodatie. Netjes, schoon en ruim genoeg voor 4 personen. Tweepersoonsbed wat aan de harde kant, bedden andere slaapkamer beter. Buffetrestaurant zeer goed. Ruime keuze. Vanaf huisje tot parking Disneyland 10 min rijden. Ideaal! Park lekker rustig, dus fijn bijkomen na een dagje Disney. Volgende keer kiezen wij weer de davy crocket ranch.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10jan postema17-06-2019

was geweldig goed chalet top geregeld met afhaalon

is een prima plek voor een fijn verblijf op disneyparken.

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Paul Peeters05-05-2019

Prima, maar waarschijnlijk wel de laatste keer

De caravan was schoon en volgens mij nog niet zo oud. Wat wel erg vervelend was, was dat de vloer in de woonkamer heel hard kraakte. De kinderen werden er wakker van. De bedden waren niet echt fijn, te hard en liepen schuin af waardoor je uit bed lijkt te vallen. Douches en toilet waren prima. Ook de keuken was netjes. Het ontbijt moet je 's morgens zelf halen bij een huisje in de buurt. Erg jammer alleen dat het ontbijt vaak al vroeg op was, je zou toch zeggen dat ze weten hoeveel mensen er zijn en hoeveel ontbijtpakketjes ze nodig hebben. Je merkt dan ook dat ze het niet georganiseerd krijgen om het goed op te lossen. De afstand tot het park is goed te doen, zeker met de nieuwe weg. Je kunt alleen pech hebben dat je in de rij moet staan.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Tamara26-04-2019

Zeer goed verzorgd

Behalve de eerder genoemde slechte bedden, geen aanmerkingen. Huisjes zijn compleet met apart toilet, kookplaat, vaatwasser, waterkoker, 2e badkamer met 2e toilet. Het is niet erg groot, maar volgens mij kon je hier vooral als je naar het Disneyland Parc gaat. Vindt dit een prima optie tov een hotel. Meer vrijheid en zeker rust na een drukke dag in het park zelf. Wij hadden mooi weer, dus lekker nog even buiten kunnen zitten. De douches waren (in tegenstelling tot alle andere bezochte parken/hotels) erg goed. Goed warm water en een fijne straal.

Bedden zijn echt slecht en de gordijnen te klein, waardoor er de hele nacht straatverlichting naar binnen scheen (kan zijn dat dat niet overal zo is).

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Richard22-04-2019

Prima

Naast het park! Prima huisjes.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden