Hotel Disney's Cheyenne

8.7Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Cheyenne voor je op een rij gezet:

• Animatie

422 reviews over Hotel Disney's Cheyenne

• 2019
    9Suzy10-04-2019

Fijn verblijf gehad! Een aanrader!

Het is een erg net hotel, goede service, de mooie kamers zijn zoals voorgesteld op de site, lekker eten. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Leontine29-03-2019

Superleuk hotel

Na jaren weer terug in Disneyland en in hotel Cheyenne. Wat is het hotel leuk gerenoveerd! Onze oudste was helemaal enthousiast over het Toy Story thema. Kamers voelen ruimer aan dan voorheen. Zelfs met het uitgeschoven uitschuifbed (dat dan groter is dan het gewone tweepersoonsbed) én een babybedje in de kamer voelde de kamer nog ruim. Minpuntjes: het tweepersoonsbed ligt erg hard (dit is op te lossen door je kinderen in het tweepersoonsbed te laten liggen maar weet wel dat het een smal bed is dus tieners en zwaardere kinderen worden hier ook niet blij van) en bij de receptie gevraagd naar ontbijt in het hotel. Daar werd ons verteld dat we ons gewoon konden melden bij het restaurant maar daar bleek dat je had moeten reserveren bij de conciërge en we dus pas om 10 uur terecht konden. Niet handig met kleine kinderen én als je gebruik wilt maken van de magic hours. Gelukkig was er ook een Starbucks waar je prima kon ontbijten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 2018
    9SH10-10-2018

Geweldig, alleen slechte bedden

Mooi hotel, kamer ook helemaal in thema gemaakt. Gigantische rij voor het inchecken, maar de kamer was wel 2 uren eerder klaar dan aangegeven! Het enige minpunt wat ik kan geven is dat het bed geen 2persoonsbed, maar een twijfelaar is, die op een houten plank is gelegd, dus niet heel comfortabel. Tv gepersonaliseerd bij binnenkomst met je naam, leuk detail. Een lekker bankje/extra Soort bed, waar je relaxt op kon zitten Overal beveiliging, in het hotel, bij de slagboom, shuttle bus wordt gecontroleerd als je eruit gaat, poortjes voor de ingang van het park. 'S ochtends goofy in het hotel, giftshop erbij en ruime parkeergelegenheid. Wij vinden het jammer dat we maar 1 nacht gingen en willen nog eens weer terugkomen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Fam De Turck12-08-2018

Leuk hotel, goed gelegen (jammer van ontbijt)

We hadden in het algemeen een fijn verblijf in hotel Cheyenne. Leuke sfeer, goed ontbijt en avondbuffet (al kon het bestek en servies wel wat properder zijn), vriendelijk personeel,... De bedden zijn ietwat aan de kleine kant (eerder formaat twijfelaar dan tweepersoonsbed). Wat een grote domper was: door renovatie in het restaurant gaven ze ons vouchers om in de studios te ontbijten om 8u45. Zo konden we NOOIT genieten van de magische uren (vroeger in het park)...hét voordeel van in een Disneypark te verblijven. Bovendien was het er niet gezellig. Een deel van het hotel mocht dan wel ontbijten in het restaurant van het hotel. Bij vraag dat wij dit dan ook mochten was het antwoord: enkel personen met een handicap en groepen mogen hier komen eten. (absoluut niet waar, er zaten allemaal gezinnen en geen groepen.) Hebben dan toch kunnen verkrijgen om 2 van de 4 keer toch in het hotel te mogen eten (maar ook weer tussen 9 & 10u zodat we opnieuw niet van de magische uren konden genieten). Bij vraag om ons het bedrag van ontbijt terug te geven, was het antwoord ook gewoon 'nee'. We hebben dit verder niet aan ons hart laten komen & genoten toch van ons verblijf en de parken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Sanne26-07-2018

Prima hotel bedden een ramp

Hotel erg mooi en lekker dicht bij het park. Hotel kamer was opzich best prima alleen maken ze volgens mij alleen de bedden op met de schoonmaak want de badkamer was erg vies. Ook was het 2 persoons bed een ramp. Het matras ligt op een grote houten plank. Heb gewoon niet kunnen slapen van de rug pijn en elke dag paracetamol moeten slikken om de dag door te komen. Maar voor de rest prima hotel en het personeel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Patricia10-05-2018

Top locatie en sfeer, hygiëne liet te wensen ove

Mijn vriend en ik hebben hier afgelopen week 2 dagen doorgebracht. Het hotel had een toplocatie op 15 minuten lopen van de Disneyland parken. Ook de sfeer die ze creëren binnen het hotelcomplex paste perfect in het western thema. Wij waren dus erg enthousiast over het hotel op zich. Helaas bleek de kamer zelf naast erg sfeervol niet al te best schoongemaakt. De pakjes drinken van vorige gasten lagen nog op de vensterbank, evenals gebruikte rietjes. En de spiegel die er hing was ronduit vies. Gelukkig lagen de bedden prima, wat veel goed maakte. Over het vriendelijke, behulpzame personeel niets dan lof! Zij deden er alles aan om het naar je zin te maken. Ook het eten in het bijbehorende buffet restaurant overtrof onze verwachtingen. We hebben erg lekker gegeten en er was voor ieder voldoende keuze. Al met al een prima hotel waarbij de schoonmaak van de kamer iets beter kan.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9C van hooff17-03-2018

Leuk hotel,lekker dichtbij, wel hard 2pers bed

Ziet er super leuk uit! Kamer erg netjes en leuke inrichting. Wij hadden een texas kamer met een bankbed, hier heb ik met mn dochter van 3 in gelegen en het lag prima! Het 2 persoonsbed is helaas keihard ik kon er met mn zwangere buik niet goed op liggen en mn man heeft niet echt lekker geslapen terwijl je dat eig wel nodig heb na een paar dagen Disney parken. Wel super fijn dat je binnen 10 min lopen in disney village bent. Al met al een prima hotel !

Tip voor zwangere dames, neem een zwangerschaps verklaring mee dan kan je een oranje kaart aanvragen en dan kan je afspraken maken bij de drukkere atracties(zoals de karakter meetings princessen etc) dan hoef je niet in de rij. En dan kan je in de tussentijd andere dingen doen of rusten.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 6Roos18-02-2018

Redelijk hotel, Disneyland Parijs was super!

Het hotel is erg leuk opgezet in Western style. Wij verbleven 2 nachten in gebouw 15 (Doc Holiday) kamer 1529. De kamer was op de begane grond met uitzicht op het parkje/water en hotel Santa Fe. De gang rook muf en de vloer was al in geen tijden schoongemaakt. Het formaat van de kamer is prima, echter waren er wel enkele minpunten: De kamer rook muf, het gordijn was kapot en te klein, het bed was klein (twijfelaar formaat) en had een dun matras met harde vering, hierdoor hebben wij niet goed kunnen slapen. Nadat we hiervan een melding hadden gemaakt bij de receptie was het antwoord: we zijn volgeboekt en kunnen niets voor u betekenen. In onze kamer zat een deur die onze kamer met de kamer naast ons verbind, deze kan wel afgesloten worden. De kamer was ook erg gehorig. Het bad is ook aan de kleine kant. Het diner was prima, er is voldoende keuze. Al met al hebben we een leuk verblijf gehad, maar naar dit hotel zullen wij niet terug gaan.

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Van brussel03-01-2018

Prima hotel voor kort verblijf

Kamer was gerenoveerd. Nu genoeg stopcontacten en zelfs 2 met usb. Thermostatische kraan in badkamer. Stapelbed eruit en bed met onderschuifbed voor in de plaats. Geeft stuk meer ruimte en deze bedden zijn prima met vering. Ook als de bedden beiden klaaf zijn voor gebruik nog genoeg ruimte. Heb het idee dat het 2 persoonsbed smaller is (160) tov voor de renovatie. Helaas is dit bed nog steeds heeeeeeeeelllll hard. Oorzaak is dat er geen vering of lattenbodem in bed zit maar gewoon een houten plank. Matras is op zich prima maar door de houten bodem voor mij niet prettig om in te slapen. Oplossing is om de kinderen in het 2 persoonsbed te laten slapen. De andere 2 bedden zij ook nog eens breder met 90 cm. Ontbijt kon niet in het hotel ivm de renovatie. We kregen ontbijtvouchers voor restaurant in movie park. Prima ontbijt, keuzeuit zoet (pistolet met jam) of hartig ontbijt (broodje gebakken ei) daarnaast keuze uit croissant of chocobroodje. Warme drank en sap naar keuze.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

9Lot05-08-2017

Geweldig netjes hotel

Duidelijke uitleg over de tickets en het ontbijtbuffet, de kamer was eenvoudig maar zeer netjes en pas gerenoveerd on een Woody thema. Ontbijt was basic maar wel goed bevoorraad en vers. Op de kamer hadden we een twee persoonsbewijs en een uitklappen wat voor ons met 4 volwassenen erg prettig was. Zodoende er niemand inzet stapelbed. Ook was het ergfijn dat wij als hotelgasten 2 uur eerder het park in mochten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Hotel Disney's Cheyenne info