Hotel Disney's Cheyenne

Weer vandaag1°-3°
Hotel Disney's Cheyenne
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Cheyenne voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi hotel, kamer ook helemaal in thema gemaakt. Gigantische rij voor het inchecken, maar de kamer was wel 2 uren eerder klaar dan aangegeven!

Het enige minpunt wat ik kan geven is dat het bed geen 2persoonsbed, maar een twijfelaar is, die op een houten plank is gelegd, dus niet heel comfortabel.

Tv gepersonaliseerd bij binnenkomst met je naam, leuk detail. Een lekker bankje/extra

Soort bed, waar je relaxt op kon zitten

Overal beveiliging, in het hotel, bij de slagboom, shuttle bus wordt gecontroleerd als je eruit gaat, poortjes voor de ingang van het park.

'S ochtends goofy in het hotel, giftshop erbij en ruime parkeergelegenheid.

Wij vinden het jammer dat we maar 1 nacht gingen en willen nog eens weer terugkomen.

Kenmerken

Geweldig, alleen slechte bedden

SH,
10-10-2018

Soort bed, waar je relaxt op kon zitten

'S ochtends goofy in het hotel, giftshop erbij en ruime parkeergelegenheid.

Leuk hotel, goed gelegen (jammer van ontbijt)

Fam De Turck,
12-8-2018

We hadden in het algemeen een fijn verblijf in hotel Cheyenne.

Leuke sfeer, goed ontbijt en avondbuffet (al kon het bestek en servies wel wat properder zijn), vriendelijk personeel,... De bedden zijn ietwat aan de kleine kant (eerder formaat twijfelaar dan tweepersoonsbed).

Wat een grote domper was: door renovatie in het restaurant gaven ze ons vouchers om in de studios te ontbijten om 8u45.

Zo konden we NOOIT genieten van de magische uren (vroeger in het park)...hét voordeel van in een Disneypark te verblijven. Bovendien was het er niet gezellig.

Een deel van het hotel mocht dan wel ontbijten in het restaurant van het hotel.

Bij vraag dat wij dit dan ook mochten was het antwoord: enkel personen met een handicap en groepen mogen hier komen eten. (absoluut niet waar, er zaten allemaal gezinnen en geen groepen.) Hebben dan toch kunnen verkrijgen om 2 van de 4 keer toch in het hotel te mogen eten (maar ook weer tussen 9 & 10u zodat we opnieuw niet van de magische uren konden genieten).

Bij vraag om ons het bedrag van ontbijt terug te geven, was het antwoord ook gewoon 'nee'.

We hebben dit verder niet aan ons hart laten komen & genoten toch van ons verblijf en de parken.

Prima hotel bedden een ramp

Sanne,
26-7-2018

Hotel erg mooi en lekker dicht bij het park. Hotel kamer was opzich best prima alleen maken ze volgens mij alleen de bedden op met de schoonmaak want de badkamer was erg vies. Ook was het 2 persoons bed een ramp. Het matras ligt op een grote houten plank. Heb gewoon niet kunnen slapen van de rug pijn en elke dag paracetamol moeten slikken om de dag door te komen. Maar voor de rest prima hotel en het personeel erg vriendelijk.

Mijn vriend en ik hebben hier afgelopen week 2 dagen doorgebracht. Het hotel had een toplocatie op 15 minuten lopen van de Disneyland parken. Ook de sfeer die ze creëren binnen het hotelcomplex paste perfect in het western thema.

Wij waren dus erg enthousiast over het hotel op zich. Helaas bleek de kamer zelf naast erg sfeervol niet al te best schoongemaakt. De pakjes drinken van vorige gasten lagen nog op de vensterbank, evenals gebruikte rietjes. En de spiegel die er hing was ronduit vies.

Gelukkig lagen de bedden prima, wat veel goed maakte.

Over het vriendelijke, behulpzame personeel niets dan lof! Zij deden er alles aan om het naar je zin te maken.

Ook het eten in het bijbehorende buffet restaurant overtrof onze verwachtingen. We hebben erg lekker gegeten en er was voor ieder voldoende keuze.

Al met al een prima hotel waarbij de schoonmaak van de kamer iets beter kan.

Leuk hotel,lekker dichtbij, wel hard 2pers bed

C van hooff,
17-3-2018

Ziet er super leuk uit! Kamer erg netjes en leuke inrichting. Wij hadden een texas kamer met een bankbed, hier heb ik met mn dochter van 3 in gelegen en het lag prima! Het 2 persoonsbed is helaas keihard ik kon er met mn zwangere buik niet goed op liggen en mn man heeft niet echt lekker geslapen terwijl je dat eig wel nodig heb na een paar dagen Disney parken.

Wel super fijn dat je binnen 10 min lopen in disney village bent.

Al met al een prima hotel !

Tip voor zwangere dames, neem een zwangerschaps verklaring mee dan kan je een oranje kaart aanvragen en dan kan je afspraken maken bij de drukkere atracties(zoals de karakter meetings princessen etc) dan hoef je niet in de rij. En dan kan je in de tussentijd andere dingen doen of rusten.

Het hotel is erg leuk opgezet in Western style. Wij verbleven 2 nachten in gebouw 15 (Doc Holiday) kamer 1529. De kamer was op de begane grond met uitzicht op het parkje/water en hotel Santa Fe. De gang rook muf en de vloer was al in geen tijden schoongemaakt. Het formaat van de kamer is prima, echter waren er wel enkele minpunten: De kamer rook muf, het gordijn was kapot en te klein, het bed was klein (twijfelaar formaat) en had een dun matras met harde vering, hierdoor hebben wij niet goed kunnen slapen. Nadat we hiervan een melding hadden gemaakt bij de receptie was het antwoord: we zijn volgeboekt en kunnen niets voor u betekenen. In onze kamer zat een deur die onze kamer met de kamer naast ons verbind, deze kan wel afgesloten worden. De kamer was ook erg gehorig. Het bad is ook aan de kleine kant. Het diner was prima, er is voldoende keuze. Al met al hebben we een leuk verblijf gehad, maar naar dit hotel zullen wij niet terug gaan.

Prima hotel voor kort verblijf

Van brussel,
3-1-2018

Kamer was gerenoveerd. Nu genoeg stopcontacten en zelfs 2 met usb. Thermostatische kraan in badkamer. Stapelbed eruit en bed met onderschuifbed voor in de plaats. Geeft stuk meer ruimte en deze bedden zijn prima met vering. Ook als de bedden beiden klaaf zijn voor gebruik nog genoeg ruimte. Heb het idee dat het 2 persoonsbed smaller is (160) tov voor de renovatie. Helaas is dit bed nog steeds heeeeeeeeelllll hard. Oorzaak is dat er geen vering of lattenbodem in bed zit maar gewoon een houten plank. Matras is op zich prima maar door de houten bodem voor mij niet prettig om in te slapen. Oplossing is om de kinderen in het 2 persoonsbed te laten slapen. De andere 2 bedden zij ook nog eens breder met 90 cm.

Ontbijt kon niet in het hotel ivm de renovatie. We kregen ontbijtvouchers voor restaurant in movie park. Prima ontbijt, keuzeuit zoet (pistolet met jam) of hartig ontbijt (broodje gebakken ei) daarnaast keuze uit croissant of chocobroodje. Warme drank en sap naar keuze.

Geweldig netjes hotel

Lot,
5-8-2017

Duidelijke uitleg over de tickets en het ontbijtbuffet, de kamer was eenvoudig maar zeer netjes en pas gerenoveerd on een Woody thema. Ontbijt was basic maar wel goed bevoorraad en vers. Op de kamer hadden we een twee persoonsbewijs en een uitklappen wat voor ons met 4 volwassenen erg prettig was. Zodoende er niemand inzet stapelbed. Ook was het ergfijn dat wij als hotelgasten 2 uur eerder het park in mochten.

leuk hotel fijne sfeer

diana,
23-5-2017

Erg fijn verblijf gehad, waren hier 2 nachten, mooi thema hotel nette kamers en leuke shop in het hotel. ca 15 minuten lopen vanaf het park dus goed te doen en de bus reed ook met regelmaat [10-20min] dus erg fijn! wil zeker nog een keer terug komen!

Leuk maar kan beter

Kimberley,
11-5-2017

Voor het eerst in cheyenne verbleven. Ze zijn aan het renoveren en wij kregen toevallig een gebouw wat net was opgeleverd. Je kon de verf nog ruiken zo nieuw. Helaas waren ze alleen de bordjes met waar je kamer is vergeten op te hangen. En het puin in de gangen was ook niet opgeruimd. De kamer is mooi en praktisch wel erg krap. De kluis deed het niet want de baterij was leeg, en dat terwijl het een nieuw gebouw is. En bij de douche spoot het water alle kanten op, ook gek bij een nieuwe kamer. Het onderscheid bed is echt top maar als hij uitgeschoven is kan je bijna niet meer lopen. Ook hadden we geen kussens. Receptie is onbereikbaar met de telefoon. Gekste van alles was dat er na dag 2 flessen shampoo in onze badkamer stonden wat niet van ons was, een fles guhl en axe. Heeft de schoonmaker dan gedoucht of kunnen andere mensen in onze kamer? Het is een leuk hotel maar de service etc mag echt een stuk beter!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Cheyenne in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Cheyenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.